Skrevet av Emne: Leeds på FM07  (Lest 29508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Knut-

Re: Leeds på FM07
« Svar #30 på: Oktober 24, 2006, 01:18:38 »
Jeg trekker fram dette spillet igjen:

http://www.internettopplysningen.no/blokko.php

Mye morsommere[:D]
medlem 191

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #31 på: Oktober 24, 2006, 02:29:54 »
quote:
Originally posted by tor

ja kos deg med treningskampene, for hverdagen kommer. :-D




Ja! Vinner alltid treningskampene, men sliter som faen i serien!

-WE'LL BE BACK-

26Killa

Re: Leeds på FM07
« Svar #32 på: Oktober 24, 2006, 04:55:45 »
ha ha:P
har merket det:P
tapt de 3 første kampene:P
+ Killa og Richardsen fikk rødt i siste kampen nå...

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #33 på: Oktober 25, 2006, 00:39:16 »
Spiller med denne faste oppstillingen i 5-3-2 OFFENSIV formasjon;
(2 vingbacker)

Kilgallon - Butler - Derry (midtforsvar)

Crainey - Kelly (vingbacker, men F.Richardson nå som Kelly er skadet et par mnd.. fungerer bra!)

Westlake - Douglas (sentral midtbane)

Carole/Stone (sentral offensiv midtbane)

Healy - Cresswell (spisser)

Det fungerer veldig fint.. har spilt 13 kamper i ligaen og leder ligaen med 4 poeng foran Coventry [:D]

Har tapt 1 bortekamp og hatt et par/tre uavgjorte både hjemme og borte.. Men om det varer utover sesongen er nå en annen sak [:)]
I allefall et dritmoro spill! [:D] .. men jeg lo som faen i en kommentar under kampen da Cresswell scorte hat-trick.. da han scooret sitt 3. mål, sto det i kommentaren; Cresswell løper i ekstase mot fansen og er på vei til å ta av seg trøyen, men ombestemte seg raskt da han tilfeldigvis gløttet bort på dommeren... [:D] D lo jeg godt! [:D]

Jeg har en tendens til å slite i førsteomgangene, men kommer meg som regel godt i 2.omgangene.. og spesiellt sliter jeg med bunnlag.. Topplagene virker som de undervuderer meg.. fansen begynner også å bli mere vennlige mot meg siden jeg i faktum er en manager på 25 om tok over laget dems og som hadde 0 erfaring [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #34 på: Oktober 27, 2006, 02:21:19 »
quote:
Originally posted by tyfus

Jeg trekker fram dette spillet igjen:

http://www.internettopplysningen.no/blokko.php

Mye morsommere[:D]


Hehe, genialt avhengighetsskapende spill det også [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik_

Re: Leeds på FM07
« Svar #35 på: Oktober 27, 2006, 02:53:32 »
Greide det kunststykket å få 4(!) spillere utvist mot Livingston i en av tullekøppene i Skottland. Er lille Queen's Park. Tapte 6-1 til slutt, med en spiss og en midtbanespiller som eneste offensive i laget. Tok en "Wise" og skjelte ut hele laget.

Neste kamp kjørte vi over Berwick og knuste dem med 3-1. Det funker altså! [:)]

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #36 på: Oktober 27, 2006, 03:22:42 »
Enrique: haha [:D] kult!.. jeg har tordnet fra meg jeg og et par ganger når gutta har bare gjort piss... men liker ikke helt at Killa plutselig har begynt å bli litt pinglete når jeg hiver meg i ordkrig mot andre managere i forkant av kamper.. andre spillere på laget reagerer som regel at de blir enda mere tente når jeg erter andre managere, mes Killa enten føler at vi ikke kan vinne eller blir nervøs før kampen.. som igjen går utover moralen hans.. hmm, rart, for han var ikke slik i begynnelsen.. Men han spiller heldigvis bra enda.. Enest, Douglas har spilt mye bra, men han ser ut til å prøve på noe tullballerier nå.. han har uttalt at han tviler på at han kan bli noe bedre under denne manageren.. det liker jeg dårlig.. problemet er bare at han er så veldig godt likt blant mange mange andre spillere på laget, at jeg risikerer å gå på en kjempesmell om ikke dette løses [:p] hehe... utrolig morsomt spill da!.. Cresswell er min toppscorer... siste kampene har han ikke vært noe bra, men han har scooret jevnt og trutt... og vi leder CCC enda etter 24 kamper!!!!!! [:D]

Røk ut av ligacupen i 3. runde mot Middelsbrough da [:p] .. Så det går da opp og ned.. men ligger 5 poeng foran 2.plass på tabellen! [:D] YIHA!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #37 på: Oktober 27, 2006, 15:19:01 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Enrique: haha [:D] kult!.. jeg har tordnet fra meg jeg og et par ganger når gutta har bare gjort piss... men liker ikke helt at Killa plutselig har begynt å bli litt pinglete når jeg hiver meg i ordkrig mot andre managere i forkant av kamper.. andre spillere på laget reagerer som regel at de blir enda mere tente når jeg erter andre managere, mes Killa enten føler at vi ikke kan vinne eller blir nervøs før kampen.. som igjen går utover moralen hans.. hmm, rart, for han var ikke slik i begynnelsen.. Men han spiller heldigvis bra enda.. Enest, Douglas har spilt mye bra, men han ser ut til å prøve på noe tullballerier nå.. han har uttalt at han tviler på at han kan bli noe bedre under denne manageren.. det liker jeg dårlig.. problemet er bare at han er så veldig godt likt blant mange mange andre spillere på laget, at jeg risikerer å gå på en kjempesmell om ikke dette løses [:p] hehe... utrolig morsomt spill da!.. Cresswell er min toppscorer... siste kampene har han ikke vært noe bra, men han har scooret jevnt og trutt... og vi leder CCC enda etter 24 kamper!!!!!! [:D]

Røk ut av ligacupen i 3. runde mot Middelsbrough da [:p] .. Så det går da opp og ned.. men ligger 5 poeng foran 2.plass på tabellen! [:D] YIHA!

MARCHING ON TOGETHER!



Hvilke laginnstillinger har du? Spiller selv 4-4-2 med vinger med noe defensive laginnstillinger. Funker bra da jeg slipper inn lite mål, men fikk fansen mot meg etter en hjemmekamp da de mente at jeg spillte alt for kjeldelig og trykt på hjemmebane :( Følte meg pluteselig som George Graham....
Endre

R - R

Re: Leeds på FM07
« Svar #38 på: Oktober 27, 2006, 15:55:31 »
Har alltid spelt 4-3-3 (tre sentrale midtbanespelarar, tre sentrale spissar) paa alle CM/FM-spel, og dette FM blir ikkje noko unntak. Har alltid fungert, og saa snart eg faar satt kloa i spelet (over helga), saa er maalet aa vinn PL etter tredje sesongen. Klarte det lett paa fm06, saa maa klare d no og[:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 27, 2006, 15:56:32 av R - R »
- Rune

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #39 på: Oktober 27, 2006, 20:21:16 »
Noen som har noen gode taktikker å anbefale? Sliter med å finne en som funker! [}:)]

-WE'LL BE BACK-

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #40 på: Oktober 27, 2006, 20:38:20 »
Har en enkel formasjon som ser ut til å funke. Ligger på 2 plass med en kamp mindre spilt og har ikke tapt . Har bare spillt 10 kamper, så jeg vet ikke om det vil holde ut sesongen
Endre

R - R

Re: Leeds på FM07
« Svar #41 på: Oktober 27, 2006, 20:42:07 »
quote:
Originally posted by Ferre

Noen som har noen gode taktikker å anbefale? Sliter med å finne en som funker! [}:)]

-WE'LL BE BACK-



4-3-3
Vanleg flat backlinje, utan backar som gaar framover.
3 sentrale midtbanespelarar, der dei to indreloparane har skraa 'lop' ut til kvar sin kant.
3 sentrale spissar
Offensiv spelestil, pasningsbasert. Offsidefelle... hmm, ka meir. Harde taklingar.

Eg brukar alltid vanvittig mykje tid i starten av kvart FM til aa finne spelarar. Mange, manger timar gaar med til dette. Dette medforar at eg finn braatar av skjulte talent som ein kan plukke opp for ein slikk og ingenting. For aa spele min formasjon, boer ein ha spelarar som held bra teknisk nivaa i divisjonen ein spelar. Naar ein er i laagare divisjonar har ein som oftast ikkje mykje pengar, og dermed blir spelarsok endaa viktigare. Elles er jo daa mesteparten av spelaren i slutten av tenaara eller i byrjinga av tjueaara. Om ein har gode forsvarsspelarar slepp ein ikkje inn mange maal, men styrken i formasjonen er definitivt offensivt. Med gode spissar er det ingen problem aa score minst tre maal per kamp.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 27, 2006, 20:44:03 av R - R »
- Rune

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #42 på: Oktober 27, 2006, 20:42:12 »
quote:
Originally posted by Budda

Har en enkel formasjon som ser ut til å funke. Ligger på 2 plass med en kamp mindre spilt og har ikke tapt . Har bare spillt 10 kamper, så jeg vet ikke om det vil holde ut sesongen



Kan du legge den ut for nedlastning?

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #43 på: Oktober 27, 2006, 20:51:51 »
Taktikken høres spennende ut Rune, har du mulighet for å legge den ut for nedlastning?

-WE'LL BE BACK-

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #44 på: Oktober 27, 2006, 21:03:59 »
Her har du den:

http://www.mediamax.com/leeds4ever/Hosted/4-4-2%20leeds%20%28Leeds%2C%20Sep%202006%29.tac

Kan ikke garantere at den vil funke for deg også da. Har gjort et par kjøp.

« Siste redigering: Oktober 27, 2006, 21:10:34 av Budda »
Endre

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #45 på: Oktober 27, 2006, 21:23:19 »
quote:
Originally posted by Budda

Her har du den:

http://www.mediamax.com/leeds4ever/Hosted/4-4-2%20leeds%20%28Leeds%2C%20Sep%202006%29.tac

Kan ikke garantere at den vil funke for deg også da. Har gjort et par kjøp.





Takk, men linker funker ikke.

-WE'LL BE BACK-

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #46 på: Oktober 27, 2006, 21:35:55 »
quote:
Originally posted by Ferre

Takk, men linker funker ikke.

-WE'LL BE BACK-



Merkelig!!! Den funker i firefox, men ikke i Internet Explorer.
Vet ikke hva som er feil.

Kan sikkert sende den på mail til deg hvis du vil det?
« Siste redigering: Oktober 27, 2006, 21:39:33 av Budda »
Endre

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #47 på: Oktober 27, 2006, 23:30:11 »
Skal prøve med Firefox da! Takk for taktikken, håper den funker for meg [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #48 på: Oktober 28, 2006, 00:34:30 »
quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Enrique: haha [:D] kult!.. jeg har tordnet fra meg jeg og et par ganger når gutta har bare gjort piss... men liker ikke helt at Killa plutselig har begynt å bli litt pinglete når jeg hiver meg i ordkrig mot andre managere i forkant av kamper.. andre spillere på laget reagerer som regel at de blir enda mere tente når jeg erter andre managere, mes Killa enten føler at vi ikke kan vinne eller blir nervøs før kampen.. som igjen går utover moralen hans.. hmm, rart, for han var ikke slik i begynnelsen.. Men han spiller heldigvis bra enda.. Enest, Douglas har spilt mye bra, men han ser ut til å prøve på noe tullballerier nå.. han har uttalt at han tviler på at han kan bli noe bedre under denne manageren.. det liker jeg dårlig.. problemet er bare at han er så veldig godt likt blant mange mange andre spillere på laget, at jeg risikerer å gå på en kjempesmell om ikke dette løses [:p] hehe... utrolig morsomt spill da!.. Cresswell er min toppscorer... siste kampene har han ikke vært noe bra, men han har scooret jevnt og trutt... og vi leder CCC enda etter 24 kamper!!!!!! [:D]

Røk ut av ligacupen i 3. runde mot Middelsbrough da [:p] .. Så det går da opp og ned.. men ligger 5 poeng foran 2.plass på tabellen! [:D] YIHA!

MARCHING ON TOGETHER!



Hvilke laginnstillinger har du? Spiller selv 4-4-2 med vinger med noe defensive laginnstillinger. Funker bra da jeg slipper inn lite mål, men fikk fansen mot meg etter en hjemmekamp da de mente at jeg spillte alt for kjeldelig og trykt på hjemmebane :( Følte meg pluteselig som George Graham....


Vel, jeg var litt i tvil til å begynne med, så jeg begynte først med en 5-3-2 ATTACKING formasjon med Crainey og Kelly som vingbacker.. evt Lewis da Crainey ble skadet.. jeg var og litt i tvil om hvordan jeg skulle bruke laginnstillingene.. men i 5-3-2 ATTACKING brukte jeg følgende lagoppstilling

Warner/Sully

SF: Killgallon - Foxe/Butler
VB: Crainey/Lewis - Kelly/Richardson
SM: Westlake - Douglas
OM: Carole/Stone
SP: Healy/Blake - Cresswell

Laginnstillingene varierte jeg litt.. på bortebane lå jeg lavt med forsvaret men hadde til dels offensiv laginnstilling. Avhengig av omd et var regn eller tørt, så brukte jeg korte baller på tørt, og direkte pasninger ved regn. Eller brukte jeg mye press, høyt tempo og ingen drøying av tid, pluss harde taklinger..

Men etterhvert så begynte jeg bare å ende opp i drøssevis av uavgjort resultat.. så måtte jeg tenke nytt..

Det var da jeg oppdaget i spillerprofilene under "posisjoner" at der ser man hvor på banen spillerne foretrekker å spille, hvem de liker å spille sammen med, og ikke minst hvor god de er på venstre eller høyre fot og hvordan de liker motta ballen... så gikk jeg gjennom laget og så gjennom alle spillerne som hadde gjennomsnittlig gjort det bra på laget og så hvilke posisjoner de likte spille, og så begynte jeg å komponere laget deretter... jeg endte opp i dette som nå fungerer veldig bra.. jeg tapte første kampen i denne formasjonen, men jeg begynte med target man i andre kamp, og det har betalt seg, og etter 27 kamper leder jeg ligaen med 9 poeng!!!

Lagoppstillingen jeg kom opp med var en slags 4-4-2 formasjon, som jeg satte opp selv... jeg har 4 flate backer.. ramser opp fra venste igjen som over

VB: Crainey
SF: Killa - Foxe/Butler
HB: Kelly/Richardson

SM: Nicholls(kapt.) - Derry/Douglas (begge har en pil mot hver sin side)

VOM: Lewis/Carole/Westlake
HOM: Stone/Carole
(Begge med pil oppover)

SP: Healy/Butler - Cresswell

Laginnstilling er omtrent dette:
Hjemme:
Nest høyest offensiv
Normal kreativ frihet
Direkte pasninger (av og til kort ved tørt vær og dårlige motstandere)
Bittelitt tempo over normal
Bittelitt press over normal
Harde taklinger
Normal forsvarslinje
Blandede pasninger (begge flanker OG midten)
Tett markering
Target man
Contring

Borte:
Samme som over, men lavt med forsvarslinjen og litt mere press..
varierer mellom direkte og kort pasning avhengig av hvor god motstander jeg har.. fungerer fint som f... Nicholls har jo 20 på straffer, og 18 i lederskap, så .. ja, dette fungerer for meg.. Men rokker muligens litt på plasseringer av spillere på banen om de som er gode i de respektive poisjoner er skadet osv.. velger alltid en posijon som kler spilleren jeg bruker best..

Ellers kjefter jeg lite på gutta, men prøver heller å oppmuntre dem.. fortelle pesiellt Cresswell foran hver kamp og i pauser at jeg "har tro på hans fedigheter"..

Klager lite på motstandermanagere, men viser dem respekt og sier som regel til pressen at jeg undervurderer ikke motstanderen, men at siste tidens form tyder nok på at vi har stor sjangs..

Har ikke kjøpt eller lånt noen nye spillere enda, men har lagt inn forespørsel på et par spillere som jeg har bedt spillere i stallen min anbefale, som igjen kan gå i læring hos dem... men har ikke fått noe svar på de forespørslene enda.. dritmoro spill! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik_

Re: Leeds på FM07
« Svar #49 på: Oktober 28, 2006, 03:29:10 »
Jøss. Det var en godt beskrevet taktikk Øisten. [:)]
Men Butler som spiss?

Selv liker jeg best å spille en slags 4-1-3-2 eller 4-3-1-2 alt etter hvilke typer spillere jeg har på midtbanen. Men hittil har jeg variert mellom 4-2-2-2 og vanlig 4-4-2... men tror jeg venter med å gå inn i en seriøs Leeds game (bruker aldri å få det til med Leeds, passer best som supporter) når den første patchen kommer. Så frem til da vil jeg nok bruke mer tid på PES6 enn FM07.

Men jeg vil nok fortsette å lese litt her da Øisten.

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #50 på: Oktober 28, 2006, 03:43:28 »
Hehe, nei jeg mente selvfølgelig {b]Blake[/b] [:D] hehe, sorry.. min feil...

Ja, har det ikke kommet en patch alt da?...

Ja,. les og skriv.. alltids kjekt å få tips om andre har funnet ut [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SveinArve

Re: Leeds på FM07
« Svar #51 på: Oktober 28, 2006, 05:34:34 »
hvilke spillere har du funnet da Rune? om du ikke vil dele med alle, så send på sveinarve@hotmail.com

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

R - R

Re: Leeds på FM07
« Svar #52 på: Oktober 29, 2006, 02:22:15 »
quote:
Originally posted by SveinArve

hvilke spillere har du funnet da Rune? om du ikke vil dele med alle, så send på sveinarve@hotmail.com

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com




Faar forst spelet paa mandag! Laptopen min har tatt kvelden, saa fekk dama til aa laste det til ho kjem paa besok her i York paa mandag[:D] Blir sikkert aa spele litt paa hennar laptop inntil eg faar min igjen... men delar gjerne saa snart eg har kome igang.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 29, 2006, 02:22:46 av R - R »
- Rune

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #53 på: Oktober 29, 2006, 17:55:44 »
Skulle veldig gjerne likt litt mere aktivitet på denne tråden... er da vel ikke bare 3 av oss her inne som spiller FM07 eller?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Re: Leeds på FM07
« Svar #54 på: November 06, 2006, 18:04:02 »
Hos meg går det elendig, men er fast bestemt på å finne utav det selv.

BTW har jeg 19 i avslutninger og 18 i teknikk nå. Hoho snart moden for førstelaget.

Forever Leeds

Forever Leeds

Kickthemdown

Re: Leeds på FM07
« Svar #55 på: November 06, 2006, 19:48:22 »
Hallo!! Da har også denne gutten investert i nytt FM. Måtte bare kjøpe en ny laptop først som kan håndtere spillet [:p] Pga mye jobb blir det nok ikke spesielt mye spill fremover men noe skal jeg da få plass til.

Spilt 2 treningskamper sålangt. 2 gevinster og 7-0 i målforskjell lover godt foran sesongen selv om ikke mot standen var den beste [;)]

Av spillere ser jeg allerede nå er Nicholls, Killa, Westlake og Blake blir meget sentrale i laget.

Up with the boys..

Mvh

Killa
« Siste redigering: November 06, 2006, 19:50:06 av Alta-White »

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #56 på: November 06, 2006, 22:31:24 »
Vinner stort sett alle treningskamper jeg spiller, selv mot store lag. Men det blir noe helt annet når man serien begynner, men får håpe du klarer å rykke opp da Kilgallon! [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #57 på: November 07, 2006, 02:18:03 »
Finale nå i FA Cupen mot Man City! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #58 på: November 07, 2006, 02:29:19 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Finale nå i FA Cupen mot Man City! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!



Grattis! Får vel prøve det samme når alle eksamene er ferdige [:)]

-WE'LL BE BACK-

Sten

Re: Leeds på FM07
« Svar #59 på: November 07, 2006, 03:00:49 »
Jeg har bestilt spillet fra Playx, men det kommer jo aldri for svarte.

Sten
Sten