Skrevet av Emne: Leeds på FM07  (Lest 29486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #60 på: November 07, 2006, 05:18:17 »
JAAA!!! Gruset Man City 2-0 på Wembley! [:D]

Ahh... og nå står UEFA-cup og Premier League for tur... det blir nok ikke like lett.. men nå har Bates åpnet litt mere transfer midler til meg, og siden jeg ikke kjøpte mere enn èn spiller forrige sesong, ble det brått ca 6,5 mill pund å rutte for.. og har alt vært og forsterket stallen en god del.. har vel kjøpt 5 spillere nå bare i off-season.. Hadde nettopp to treningskamper mot Sparta Sarpsborg og Fredrikstad (før spillerkjøpene) på bortebane, og tapte begge to 1-0 trass dominanse gjennom hele kampen.. men tidlige mål syntes stikke lufta ut av laget [:p].. Men jeg lot for det meste reserver og yurutinerte juniorer starte da... Så nå var en del "daukjøtt" borte, men begynner å få en litt vel stor stall nå, og må vel tenke på å kanskje kvitte meg med litt til i begynnelsen av sesongen.. Må bare finne ut hvem jeg vil satse på i start elleveren i første sesong i Premier League...

Som om ikke det var nok, ble jeg i tillegg til stillingen som manager akkurat tilbud stillingen som Australsk landslagssjef.. HAHAHA!.. [:D].. skal spille min første kamp nå i Europacup kvalifisering mot Kina.. hehe, så får vi se hvordan det går da.. forbundet til Australia satte ganske harde krav [:p] huff og huff... kanskje jeg gjorde noe dumt da jeg sa ja til det [:p]

Blir bare mere og mere glad i dette spillet!.. oppdager stadig nye spennende og bra funksjoner! Megabra spill!!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Kickthemdown

Re: Leeds på FM07
« Svar #61 på: November 07, 2006, 17:59:12 »
15 kamper spilt og 7'ende plass på tabellen. Etter en ra start har tapene kommet. Tviler på min helt "plain'e" 4-4-2 formasjon. Her må noe annet prøves snart...

Ã… hva faen er det med Killa på spillet? Tåler jo ingenting. Hverken press, ros eller ris. Nå mener han at jeg ikke er rett manager for klubben.

Dermed er valget enkelt. killa er til salgs [B)]

Mvh

Killa

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #62 på: November 07, 2006, 18:16:58 »
quote:
Originally posted by Kilgallon
Ã… hva faen er det med Killa på spillet? Tåler jo ingenting. Hverken press, ros eller ris. Nå mener han at jeg ikke er rett manager for klubben.

Dermed er valget enkelt. killa er til salgs [B)]

Mvh

Killa


Hmm, jeg slet litt med Killa jeg også... var også sutrete mot meg og.. han tålte i ALLEFALL ikke at jeg kjeftet på ham! Så var det et par kamper han spilte temmelig allright, så roset jeg han offentlig.. da ble han bra igjen.. sesongmessig har han og Cresswell vært de beste spillerne mine... men jeg begynte vel å bli litt vel overivrig på rosen når jeg så han begynte å komme seg etter ros fra meg, og annerkjente rosen jeg gav offentlig.. Så jeg pøset på litt mere... Men det falt IKKE i god smak hos unge Killa.. [:p]

Men jeg kuttet ut alt det der, og han blir veldig lett nervøs i forkant av kamp (det blir også alt for ofte Carole [:(!]. Westlake har og tendenen.. og Westlake er og en av de bedre jeg har.. Spesiellt i forkant av en kamp hvor jeg enten bekrefter eller avfeier at vi kan/bør/må vinne kampen begynner svært ofte disse å sutre, mens andre blir tente!.. litt kinkig dette.. så jeg prøver mest mulig å holde kjeft og være en smule ydmyk i forkant av kamper... og kommenterer ikke andre managere med mindre det er åpenbart at vi bør vinne.. at motstander har 5-8 i odds eller noe slik og vi ca 1... men da og har jeg opplevd å gå på skikkelig smell.. tapte 5-1 mot et lag jeg hadde 1,2 i odds og motstanderen 8!!!! da fikk gutta høre det ja.. og moralen i laget sank så det sprutet etter.. det var forresten den kampen hvor jeg satte Butler ute av laget.. synd fordi han spilte sinnsykt bra i begynnelsen av spillet.. nå bruker jeg Foxe og Killa i Sentralt forsvar, og spesiellt Killa gjør det veldig bra.. ikke rent sjeldent han får 8-9 i kampene..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

samadhi

Re: Leeds på FM07
« Svar #63 på: November 07, 2006, 19:12:00 »
Jeg startet med Leeds med det samme jeg fikk spillet. Jeg prøvde utallige formasjoner og handlet inn en del ikke alt for imponerende spillere. Tror nok at jeg brukte alt for liten tid både med å sette opp formasjon, handle/selge de rette spillerne, ansette de riktige folkene i støtteapparatet og selvfølgelig treningsprogram (brukte kun general). Det gikk som det måtte gå med sparken tidlig på nyåret.

Har spilt CM/FM siden starten med CMAN93, og brukte egentlig den første saven til å se og lære litt på den nye versjonen. Venter på patchen før jeg gidder å begynne på nytt, regner med den kommer om ikke alt for lenge.

Er en del ting jeg håper blir rettet opp i når patchen kommer.
*Blant annet er det jo ett utrolig mas fra andre klubber som tilbyr meg sine spillere på lån/billig salg og klubber som vil vite hva jeg skal ha for den og den spilleren. 1860 Munchen tilbydde meg f.eks. en spiss ved navn Adler 3 ganger på kort tid, og Ipswich spurte etter pris på Stone sikker en gang i
*Virker som spillerens prestasjoner blir i overkant påvirket av hav jeg sier i media og hva jeg sier før kampen og under pausen...
*er også i overkant mye kort og skader
*andre ting som jeg ikke har opplevd selv, men som jeg vet forekommer er at man ikke får billetinntekter etter første sesong. At historien til spillerne har en tendens til å forsvinne og/eller bli klusset med.

ser frem til patchen kommer da, er utrolig klar til å sette meg ned med mitt kjære Leeds og føre dem tilbake i toppen [:D]

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #64 på: November 07, 2006, 19:23:33 »
Jeg og synes det er noe i overkant mye skader og tullballerier med forespørsler på spillere osv.. at spillerne reagerer når man uttaler seg i media er vel litt av hensikten.. men kanskje ikke så ille som det ofte blir.. jeg fikk i allefall billett inntekter første sesongen...

Gleder meg og til patchen kommer...

en annen ting som irriterer meg litt, er de utallige mange slurve-skrivefeilene... de er det MANGE AV.. Ellers er det et veldig underholdende bra spill.. trening har jeg ikke turt å touche enda, men der har jeg forsåvidt brukt Ass. Manageren min mye..  Jeg var egentlig veldig fornøyd med Craver som Ass. Manager.. men mot slutten av sesongen så ble han tilbudt en managerjobb og forlot Leeds.. det var ikke helt etter planen min, men jeg tror jeg greide skaffe en allright erstatter.. (som jeg ikke huker navnet på i farta).. han later i allefall til å gjøre jobben sin bra så langt [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

samadhi

Re: Leeds på FM07
« Svar #65 på: November 07, 2006, 20:08:27 »
Er du en ekte FM-spiller setter du språket ditt til engelsk, da tror jeg du unngår de verste skrivefeilene også!!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #66 på: November 07, 2006, 20:13:30 »
quote:
Originally posted by samadhi

Er du en ekte FM-spiller setter du språket ditt til engelsk, da tror jeg du unngår de verste skrivefeilene også!!

marching on together,
derudaf forever...


Nei, for svarte :p holder med engelsk valuta... og når de har Norsk Språk som alternativ, så mener jeg for pokkern at det børe være LITT mere proft skrevet enn som så, med tanke på at man betaler faktisk en 4-5 hundrelapper for spillet..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #67 på: November 08, 2006, 03:45:33 »
Enig Øisten, pund som valuta men språket skal være norsk [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #68 på: November 08, 2006, 04:16:48 »
Ferre: hehe, er sånn jeg alltid har pleid å gjøre i allefall [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Leeds på FM07
« Svar #69 på: November 08, 2006, 17:51:16 »
Engelsk språk, engelsk valuta[:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #70 på: November 08, 2006, 22:22:13 »
quote:
Originally posted by R - R

Engelsk språk, engelsk valuta[:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******


Er for pingler som bare taper det [:p] [:D] hihi... jeg har nettopp bevist det ved at jeg vant CCC og FA-Cupen! [:)] hehehe

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #71 på: November 09, 2006, 02:34:19 »
Hvilken taktikk bruker du egentlig Øisten? Har ikke funnet en taktikk som passer for Leeds ennå...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #72 på: November 09, 2006, 05:48:20 »
Ferre: det varierer litt.. men formasjonen min har jeg bygd opp etter hvor spillerne foretrekker å spille.. først hadde jeg en 5-3-2 formasjon med to wing-backer.. men da fikk jeg brått store åpne rom bak om jeg ikke lå lavt med forsvaret. Så jeg måtte prøve tenke litt nytt.. Nå har jeg en 4-4-2 formasjon, men ikke en tradisjonell en.. den ser omtrent slik ut..

                      Sullivan
Kelly/Richardson - Foxe - Kilgallon - Timlin/Crainey
                      Nichols (DM) (Kaptein og sikker straffeskytter)
Carole/Douglas(HM)   -  Derry(SM)   -   Westlake (VM)
                Cresswell(SP) - Healy(SP)

Dette er standardformasjonen.. Om man går inn på en spiller, kan man trykke på "posisjoner" i menyen til venstre.. der får man se hvor på banen spilleren er best. Prøv å bygg opp laget ut ifra det. Sett også opp frispark takere/Straffeskyttere i menyen i taktikkbildet (her kan du rangere hvem som skal være førstevalg, hvor og hvordan de skal ta de forskjellige ting).

Når det kommer til elve taktikken på banen, lytter jeg som regel på assistenten7speiderne som er og ser på motstanderen i forkant av kampene.. Da får man en rapport på hva en bør passe seg for og om det lønner seg ligge lavt med forsvar osv.. Jeg brukte Butler en stund i sentralt forsvar, for jeg prøvde unngå å ligge lavt med forsvaret. Det ble han for treig til, og da måtte jeg bytte ham med Foxe, for han har bedre tempo.. og det fungerer greit sammen med Killa. jeg liker å spille det nest mest offensive en kan greie før det er "Alle mann i angrep" på hjemmebane, og så nært "normal" som mulig på bortebane.. er det en veldig god motstander som feks et Premier League lag, forsøker jeg starte offensivt, men det funker ikke alltid. For de er kjappere og bedre.. Får man mål imot seg først når man spiller offensivt, kan det fort gå gærnt!..

Jeg pleier å fokusere mye på pasningsspillet og kan endre på det mange ganger i løpet av en kamp. jeg forsøker mest mulig å spille korte pasninger.. Spesiellt mot ikke fullt så gode motstandere. Men da er det viktig å ha et lavt "tempo". I allefall med den stallen her.. Når man spiller "direkte", kan man godt skru opp tempoet. Jeg prøver alltid å spille "bredt", og pasningene slås blandet.. både flanker og midten.. men ser man at alle pasningene mot midten går dritt, bytter jeg til flanker tvert..  Jeg prøver å unngå å spille så veldig press, men må litt.. for bruker man ofte press, blir spillerene fortee slitne.. og det kan igjen slå dårlig ut. Nå har jeg nettopp hentet inn 4-5 spillere på PL nivå og gleder meg til å begynne å prøve ut dem. Har ikke hatt tid til å starte sesongen min i PL enda, men har ikke den helt store troen på at jeg kan gjøre det like godt der.. så da spørs det om jeg må begynne å tenke litt annerledes igjen.. men grovt sett det jeg fortalte nå har fungert bra for meg i CCC. Jeg vant jo til og med FA-Cupen også! [:D].. Men ligacupen røk jeg ut i 2.runde eller noe slik [:p] hehe.. og om jeg kan gjøre noe ut av meg i UEFA-cupen denne sesongen gjenstår jo å se.. forhåpentligvis gir det i allefall litt mere midler. Og det kommer alltid godt med [:)]

Ble du noe klokere av dette Ferre?.. Husk, jeg kjøpte KUN èn spiller i hele 1. sesongen.. Han heter Michael Timlin og er forholdsvis ung, men har god fart.. gjør litt tabber, men han er urutinert og gjør enkelte ganger en del utrolig bra ting for laget med farten sin.. Til å begynne med var Crainey av alle folk heklt sjef i spillet sitt, men Timlin danket han ut fort.. og bruker Crainey litt som innbytter nå da for å holde ham varm.. Crainey er ikke så aller værst på spillet, og han er og en god frisparkskytter.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

samadhi

Re: Leeds på FM07
« Svar #73 på: November 09, 2006, 20:25:16 »
Ny patch er snart på veg. Les her om alle feilene som blir rettet;
http://www.fmnorge.com/?side=nyheter&news=142

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #74 på: November 09, 2006, 20:57:56 »
Du ga meg noen ideer ja Øisten, takk. [:)] Blir nok mye spilling i jula, da SKAL jeg få Leeds opp i PL.



-WE'LL BE BACK-

DaGa

Re: Leeds på FM07
« Svar #75 på: November 09, 2006, 21:58:13 »
Har spilt litt over en sesong nå. Havnet på 4. plass den første sesongen og tapte play-off semifinalen mot Derby[V]
Sesong 2 har startet veldig bra og jeg leder serien etter 10 kamper. Har skaffet meg en del spillere, som Jarstein, Hæstad, Nugent, Billy Jones, David Murphy og en spiller med navnet Hleb fra Hviterussland
Jeg spiller en offensiv 442-formasjon. Dette er laget:
Jarstein
Kelly-Jones-Kilgallon-Ben Parker/Murphy
Hleb-Hæstad-Rothery-Westlake
Nugent-Beckford/Healy

Rothery spiller veldig bra for meg. Scoret 13-14 mål for meg første sesong på rundt 30 kamper. Han kom også på årets lag[:)]



We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #76 på: November 10, 2006, 00:23:50 »
quote:
Originally posted by Ferre

Du ga meg noen ideer ja Øisten, takk. [:)] Blir nok mye spilling i jula, da SKAL jeg få Leeds opp i PL.



-WE'LL BE BACK-


Hehe, jeg skal heie på deg! [:)] ..vet ikke om jeg har tolket det riktig, men OM jeg tolket det riktig, så vil det med den nye patchen bli enda litt vanskeligere med den metoden jeg har brukt... om jeg ikke misforsto helt da [:p] hehe..

quote:

Har spilt litt over en sesong nå. Havnet på 4. plass den første sesongen og tapte play-off semifinalen mot Derby
Sesong 2 har startet veldig bra og jeg leder serien etter 10 kamper. Har skaffet meg en del spillere, som Jarstein, Hæstad, Nugent, Billy Jones, David Murphy og en spiller med navnet Hleb fra Hviterussland
Jeg spiller en offensiv 442-formasjon. Dette er laget:
Jarstein
Kelly-Jones-Kilgallon-Ben Parker/Murphy
Hleb-Hæstad-Rothery-Westlake
Nugent-Beckford/Healy

Rothery spiller veldig bra for meg. Scoret 13-14 mål for meg første sesong på rundt 30 kamper. Han kom også på årets lag



Spennende lesing [:)] synd du ikke nådde helt opp da, men det var jaggu ikke langt unna [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #77 på: November 21, 2006, 22:35:53 »
Er det noen som har hørt noe mere om patchen da?... Jeg finner den ikke jeg... er det slik at den lar enda vente på seg?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #78 på: November 22, 2006, 01:31:43 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Er det noen som har hørt noe mere om patchen da?... Jeg finner den ikke jeg... er det slik at den lar enda vente på seg?

MARCHING ON TOGETHER!



Tror ikke den er kommet ennå. Burde være like rundt hjørnet...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #79 på: November 22, 2006, 01:37:08 »
Hehe, men skulle ikke den være klar omtrent den helga spillet ble lansert da? [:D]

Uff, jeg sliter litt i Premier League med Leeds nå ja... gjorde det forresten veldig bra i første kamp i Euro Cupen da.. Mot THUN, 1-4 borte... så nå gjenstår returkamp hjemme på Elland Road.. Den skal vel være i boks.. [:D]

Men jeg fikk orntlig DENG med stor D av Aston Villa idag... fyttef.. tapte 6-1 på Villa Park.. De har en spiss som spiller alene på topp med to offensive midtbanespillere i Gareth Barry og en til på høyreving (altså en på høyre og en på venstre), som plukka laget mitt sønder og sammen... Og den spissen dems (Barosh eller noe slikt het han...) scooret jo ikke mindre enn 4 vakre upåklagelige mål.. Sukk.. men jeg ligger på 4. plass i PL etter 4 spilte kamper da! [:D] enn så lenge det varer......

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #80 på: November 22, 2006, 01:39:08 »
Grattis, hadde det bare vært så vel i virkeligheten...[:I]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #81 på: November 22, 2006, 02:26:11 »
Hehe, vel.. det kommer nok ikke til å vare lenge.. jeg har kun 1,4 mill pund igjen  på transferbudsjettet mitt (med mindre jeg skulle få et overraskende salg eller noe liknende..)

Merker godt nå at jeg trenger forsterknigner.. var litt annet nivå enn i CCC her ja [:D].. enn å bli så rundjult av Aston Villa da!..  huff og huff.. tenk abre når jeg møter ManU eller Chelski!!.. grøsse... ManU slengte jeg jo ut av FA-Cupen i sesongen min i CCC da, men det virket ikke som det var et ManU som gav alt der nei... huff.. og de vant forrige sesong i PL, mens jeg vant CCC..

Heldigvis ønsker styret bare at jeg skal redde plassen i PL da.. samme gjør fansen..

Ellers er jeg jo som sagt manager for Australia.. Vant ASIA-Mesterskapet! [:D].. men de var LITT bedre enn Leeds kan du si.. og hverken Thailand, Japan eller Iran var å forbaska sterke motstandere [:)] hehe, ligger som nr 8 på verdensrankingen i landslag da.. Værre blir det vel når en møter Europeiske landslag tenker jeg [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sonny

Re: Leeds på FM07
« Svar #82 på: November 22, 2006, 03:16:20 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Er det noen som har hørt noe mere om patchen da?... Jeg finner den ikke jeg... er det slik at den lar enda vente på seg?

MARCHING ON TOGETHER!



Står på SI games sine sider at det er ca 1 uke til release. Skal ble godt å få den på plass, litt for mye småplukk som er plagsomt. Spesielt er alle skadene irriterende. Også det at du ikke kan signe bosmanspillere fra England før en måned før kontrakten går ut plager.
 

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #83 på: November 22, 2006, 06:13:23 »
Ja, det er en del småplukk der som er litt annoying ja [:)] Men det er forhåpentligvis utbedret i patchen..
Jeg og har tidvis vært plaget av en del skader og pøkk.. Men det har alle andre lag også slitt med har jeg sett..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #84 på: November 23, 2006, 01:25:25 »
Jadajada... gruset Bolton idag, så nå ligger jeg... (ehm gruset ikke da akkurat.. [:p]..) Bolton 2-3 borte idag, og nå ligger jeg på 3.plass i PL etter 6 spilte kamper! [:D]... ahh, hadde man bare kunnet oppleve det på ekte igjen... sukk...

Gikk nesten på en smell i returmøtet mot THUN i Euro-cupen.. heldigvis hadde jeg 1-5 å gå på fra før, så at det ble bare 1-1 på Elland Road gjorde ikke så mye.. Det ble litt ekstra penger i kassa og er nå i gruppespillet. Mot blant annet Besiktas og noen andre.. (husker ikke i farta..)..

Men merker tydelig at det er en god del vanskeligere i PL ja.. har måttet fravike den svært offensive tankegangen min fra CCC og tenke mere defansivt med kontringer og prøve holde ballen mest mulig i laget med korte pasninger og varierende tempo.. For kontringsspill funker jo hurtig tempo best.. Men å kontrollere kampen er heller ikke dumt..

Stort sett gjør forsvaret mitt det veldig bra.. Har fra venstre; Crainey, Kilgallon, Vermooten, Ooijer.
Fungerer veldig bra, selv om Crainey gjør en del svært farlige ting til tider. Men han skal ha for at han er stødig på frispark.. har satt et par goaler på det..
Men som sagt tidligere, fikk jeg skikkelig bank, 6-1 av Aston Villa da.. så det er på det rene at forsvaret mitt blir fort plukket sønder og sammen.. Og jeg tenger litt oppfrisking på spissfronten ser det ut til.. måtte ut og klage litt på Cresswell da han ikke har scooret mere enn 1 mål denne sesongen... Healy derimot har kommet seg... og blake gjør det ikke så fryktelig gærnt heller. Ellers har Robert Koren og Buzasky vært gode forsterkninger.. Supertalentet mitt Timlin er for tiden på lån til Grimsby hvor jeg håper han får litt rutine.. Han er kjapp og frekk, men desverre litt for frekk til tider som fører til litt farlige situasjoner for laget... Men han kommer til å få fast plas på venstre midtbane fremfor back om ikke det forbedrer seg..

Ahh.. elsker dette spillet! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

samadhi

Re: Leeds på FM07
« Svar #85 på: November 23, 2006, 16:19:46 »
Gikk rykter om at patchen skulle komme på tirsdag, men det var visst bare tull. SI games vil ikke si noe annet enn at den kommer før jul. Vanligvis har det kommet en samme dag som spillet har kommet og senerer ett par til så de har rettet feil fortløpende. I år har de bestemt seg for å vente lengst mulig så de får fikset "alt" i en og samme patch, sånn at de kan begynne arbeidet med FM08.

Jeg venter i spenning og kjenner at de kribler i fingrene når jeg leser inne på denne tråden. Er veldig klar til å spille FM nå!

er mer å lese på; www.fmnorge.com

marching on together,
derudaf forever...
« Siste redigering: November 23, 2006, 16:20:26 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #86 på: November 23, 2006, 18:24:19 »
Tja, det kan vel kanskje være like greit det at de tar en "storopprydding" når de først er igang vel..

Jeg for min del storkoser meg med spillet [:)].. Men det begynner å bli svært så vanskelig nå som jeg havnet opp i PL.. Får fikk nettopp Deng av Everton så det holdt etter.. riktignok tapte jeg bare 1-0 på Goodison Park, men sjansemessig.. tja, det var forresten akkurat likt som kampen rett før mot Scum på Elland Road.. Tapte 0-1 der og, men motstanderne har mellom 14-15 sjangser og jeg har maks 1 eller 2 som ikke engang er skudd på mål [:p]

Nå skal det jo og sies at Cresswell som var toppscoorer for meg i CCC, nå har tapt seg veldig, men det har plutsselig løst seg opp for Healy... Ikke noen superspiss, men scorer jevnt og trutt og jobber hardt og bra.. også funnet ut hvordan jeg skal sette ungdommer og juniorer i "lære" av de bedre spillerne mine nå.. ble et moralboost uten like.. alle er så glade og happy at det er et stort syn! [:D] Får håpe det gir avkastning nå da... hehe...

Ellers er Kilgallon og junioren Joshua Veermooten fast i sentralt forsvar og begge to er veldig bra der bak!.. (sistnevnte er junior på Leeds under 18 lag)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

L.RADEBE

Re: Leeds på FM07
« Svar #87 på: November 26, 2006, 21:40:13 »
Jeg rykket opp andre sesong med Leeds. Sikret 6 plass og vant playoff på overtid. I PL sliter jeg maks. Glad for tipsene Øystein kommer med. Må sjekke ut med posisjonene spillerne faktisk vil spille i. Nå har jeg Hæstad og Strømstad på kantene, funker ikke optimalt det.

Men ser at dere utelater Beckford. Greit nok, han har jo skills man skjemmes over. Men jeg har hatt trua på gutten og har latt han spille. Scorer jevnt og trutt og er assistmann nummer en. Storfornøyd. Howsen og Brown har jeg også gitt litt tillitt, men de har falt litt igjennom i PL. Rothery er fast, men han blomstrer heller ikke. Warner i mål er stor. Hentet meg ny venstreback. 17 åringen Bale på fra Southampton. Sinnsykt stabil spiller.

Spiller med norske kroner. Merker det er noe annet en med britiske pund. Jeg er gnien når det kommer til lønninger. Over 100.000kr i uka syntes jeg er drøyt. he he.
 

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #88 på: November 26, 2006, 22:19:12 »
Warner har spilt utrolig bra for meg og.. Men jeg kjøpte to Keepere på billigsalg.. den ene er dritung og heter Ben Flanagan.. han lar jeg få komme til på A-laget av og til.. Men den keeperen jeg ble virkelig fornøyd med var Hinchcliffe.

For all del karer... få frem Joshua Veermoten.. han har blitt god!.. han skal finnes enten på reservelaget eller på U-18 laget.. jeg måtte bare finne en sental forsvarer da Foxe var skadet (mitt førstevalg med Killa).. Butler har jeg ditcha.. Men Veermooten blir fanken meg bare stødigere og stødigere.. Ellers Kjøpte jeg en Buzasky fra Plymouth.. han har ikke imponert i PL, men han spilte dritbra for Plymouth i CCC. Koren fungerer greit. Men jeg kjenner jeg sliter i PL ja.. [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

DaGa

Re: Leeds på FM07
« Svar #89 på: November 26, 2006, 22:27:20 »
2009/10 vant jeg Premier League. Vant med to poeng på Liverpool!
Jeg vil anbefale dere i å kjøpe Ben Amos fra Manchester United. Kjøpte han for 13 millioner norske kroner som 20 åring. Han er en sinnsyk god keeper. Kjøpte også Walton for 9 millioner og han har også spilt veldig bra som midtstopper, men Rothery er den store stjerna hos meg. Scorte 10 mål i sin offensive midtbanerolle og spilte seg inn i troppen til England. Rothery og Amos endte vel med 7.5 i snitt på rundt 40 kamper!


We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!