Skrevet av Emne: Ny forsvarssjef  (Lest 2446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Ny forsvarssjef
« på: Oktober 23, 2006, 01:21:03 »
Vi slepp som smerteleg kjent inn altfor mange baklengsmål. Mange skrik på at Butler må ut, og eg seier meg heilt einig. Kilgallon må få seg ein dugeleg makker slik at ting roar seg, og som kanskje samstundes gjer sitt t at Killa blir i klubben vår.

Korleis e tilstanden t Dominic Matteo i Blackburn? E han ute av laget pga skade elle fordi Hughsey føretrekk andre? Han spelte me hjartet utanpå Leeds-drakta og kan vere ei rimeleg og fornuftig løysing på nokre av problema våre.

Fins d andre kandidatar som e tilgjengeleg og dugande der ute som vi kan sikre oss ASAP?

Tom S

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #1 på: Oktober 23, 2006, 01:31:34 »
Dom var vel aktuell rett før vindauge stengde tidlegare i haust, men vart han for dyr??



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #2 på: Oktober 23, 2006, 01:35:40 »
Anten fekk eg ikkje me meg grunnen elle så vart den aldri offentleg kjend. D siste eg hugsa frå denne saka, va at Leeds skulle sjå på moglegheiten t å hente han tilbake i januar. Men vi treng sårt ein forsvarssjef NO, vi kan ikkje vente stort lengre!

Erik_

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #3 på: Oktober 23, 2006, 01:53:14 »
Går rykter om at Gregan ikke får spille lenger pga. ekstra betaling etter antall kamper.
Skal sies at dette er fra Waccoe.

Men tror han kunne gjort en mye bedre jobb enn det "Stå-rolig" Butler gjør for tida.

Det finnes mange unge stoppere tilgjengelig. Men litt verre med eldre forsvarssjefer på lån tror jeg. Chris Lucketti har jo ikke spilt noe for Sheffield United denne sesongen. Eller Matt Jackson hos Wigan. Men om dette er spillere som er bedre eller raskere enn Butler aner jeg ikke. (Sannsynligvis)

INN MED RUI MARQUES!!
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 01:57:04 av Enrique »

Torgeir

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #4 på: Oktober 23, 2006, 02:07:43 »
Gregan har 65 liga kamper.1 fa cupkamp og 5 ligacupkamper---skulle ikke forundre meg om han blir holdt tilbake pga penger.

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Peter7

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #5 på: Oktober 23, 2006, 02:13:39 »
Utskifting av enkeltspillere er ikke tilstrekkelig medisin for Leeds nå. I tillegg må det kollektive spillet og hele lagets innstilling forbedres ...

Ellers har vi jo en landslagsstopper med PL-erfaring i rekkene allerede ...

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

berlin

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #6 på: Oktober 23, 2006, 02:15:29 »
kan meget vel være at du gjetter riktig! Ref. mitt innlegg på Bates-video tråden.

quote:
Originally posted by Torgeir

Gregan har 65 liga kamper.1 fa cupkamp og 5 ligacupkamper---skulle ikke forundre meg om han blir holdt tilbake pga penger.

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir





No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Torgeir

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #7 på: Oktober 23, 2006, 02:40:42 »
quote:
Originally posted by Peter7

Utskifting av enkeltspillere er ikke tilstrekkelig medisin for Leeds nå. I tillegg må det kollektive spillet og hele lagets innstilling forbedres ...

Ellers har vi jo en landslagsstopper med PL-erfaring i rekkene allerede ...

***
Foxe 4 Australia!



Klart det hjelper å få inn spillere hvis de er bedre,men helt klart att innstilling og moral må bli bedre...[}:)][}:)]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


SirOlsen

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #8 på: Oktober 23, 2006, 03:02:13 »
Sier seg jo selv at om vi bytter ut våre svakeste ledd med noen som er bedre, så vil det heve kvaliteten... vi er ikke sterkere enn det svakeste ledd.. Og det er jo klart som solen at Butler ikke har noe i forsvaret å gjøre.. han kunne like gjerne bare hengt på seg en poster med "Velkommen, scoore her, jeg stopper deg ikke" på brystet... Vi slipper alt for mange inn baklengs på grunn av at Butler ikke holder mål.. jobben hans er å stoppe inntrengere mot målet vårt.. det greier han ikke!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ragnar

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #9 på: Oktober 23, 2006, 04:13:12 »
Det trengs en stopper som står frem og tar ansvar i bakerste ledd. Dette gjør ikke Butler per dags dato. Derfor bør han frataes kapteinsbindet og selges/free transfer så fort som mulig. Gregan bør og vekk. Det må så hentes inn en stopper som kan være med å heve nivået/få inn roen der bak.

På midtbanen må det hentes inn en som har mer tekniske/offensive kvaliteter enn Derry/Nicholls/Westlake.

Rose kunne ha passet i en 4-5-1 formasjon med Creswell alene på topp. Healy blir da flyttet ut på høyrekanten. Dette for å få inn mer kreativitet på midtbanen og prøve å lukke slusene bakover. En mulighet som kunne vært vudert er å gi kapteinsbindet til Kelly og flytte han inn som stopper sammen med Killa samtidig som Frazer kommer inn på høyreback. Da blir det mer fart i de bakerste rekkene. Og en får ut et av Leeds sine svakeste ledd om dagen.

Carver bør se på innsatsen og ikke om Butler har kapteinsbindet eller ei. Det er tydelig at han ikke fungerer som en samlende kaptein i disse dager. Tunge tider krever tøffe avgjørelser.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

auren

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #10 på: Oktober 23, 2006, 05:24:13 »
Er Kelly god nok i luftrommet til aa bekle en midstopperposisjon?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pål

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #11 på: Oktober 23, 2006, 05:25:21 »
NEI

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

ragnar

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #12 på: Oktober 23, 2006, 05:28:03 »
Evt Kelly/Foxe. Da er ihvertfall en som bør kunne kontrollere luftrommet...
*In El Loco we trust!*

auren

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #13 på: Oktober 23, 2006, 05:32:46 »
Og hvor vil du la Kilgallon spille?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pål

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #14 på: Oktober 23, 2006, 05:33:47 »
Foxe er hvertfall mange ganger bedre enn Butler og burde fått sjanse for lenge siden

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

ragnar

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #15 på: Oktober 23, 2006, 06:01:21 »
Killa vil jeg i en sånn situasjon bruke på venstrebacken eller i samspann med Foxe med Kelly på høyre.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #16 på: Oktober 23, 2006, 06:04:43 »
Dom og Killa kunne sikkert blitt et bra par det. Det er i alle fall helt klart vi trenger en ny midtstopper, Butler/Foxe/Gregan/Marques er ikke gode nok.

Hva skjer hvis Bates finner på å selge Killa i januar? Hva sitter vi igjen med da? CCC dårligste forsvar? Vanskelig å tenke positivt i disse dager...

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #17 på: Oktober 23, 2006, 07:03:09 »
Kelly gjer eit meget fin jobb på høgreback, og d e der han høyrer heime. Vi MÃ… få inn ein erstattar for Butler, og han finn vi nok ikkje i eigne rekkjer. Her må vi ha ein bauta me litt erfaring og i så måte vil ein skadefri Matteo vere ei rimeleg løysing.

Foxe har ikkje vist nok t at han kan gå inn og stenge buret vårt. Han bør i beste fall brukast i ein "Riseth-rolle" foran stoggarane. Han e hengslete og taklingssterk, og bør i så måte passe som "sjauer" foran forsvarslinja. I tillegg får han ei meir fri rolle når d gjeld offensive dødballar, og her har han vist seg å vere målfarleg allereie.

ragnar

Re: Ny forsvarssjef
« Svar #18 på: Oktober 23, 2006, 08:16:00 »
Ikke dumt det med Foxe som anker på midten foran stopperene våre. Men da bør Leeds spille 4-5-1. Vi bør stenge butikken bakover.

         Sully
Kelly-Killa-Butler-Wright
          Foxe
Healy-Douglas-Westlake-Johnson
        Creswell

Så i januar må det inn en stopper for Butler/Gregan samt inn en kreativ kraft på sentral midt.

Mitt forslag 4-5-1:

        Sully
Kelly-Foxe-Killa-Wright
Healy-Westlake-Douglas-Johnson
         Rose (om han er skadefri)
       Creswell

Her har jeg bevist utelatt Derry. Han bør få tid til å lege sin utrent kropp samt Stone bør vel opereres og Nicholls er ikke tilbake fra skade enda. Lewis trenger en lang pause og Crainey likeså. Gregan ser det ut som ikke blir brukt mer. Frazer er vel snart klar for en plass på laget. Men han bør vel og få et par kamper på reservelaget først.

*Champions of CCC 06/07*
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 08:19:03 av ragnar »
*In El Loco we trust!*

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Ny forsvarssjef
« Svar #19 på: Oktober 23, 2006, 21:38:38 »
quote:
Originally posted by auren

Og hvor vil du la Kilgallon spille?

auren

Leeds
Till
I
Die!



Foreløpig i Bingohallen kanskje?
Yeboahs vitne