DET BLIR WISE!

Started by Robert H., October 23, 2006, 17:13:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

quote:
Originally posted by Masinga
når Leeds skal ansette den åttende manageren i løpet av 10 år.

Masinga, medl.nr. 1250

Og her er vi vel ved selve kjernen i problemene til klubben. (Det er to kjerner, og den andre har nettopp overtatt Cardiff)

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Jeg har i en annen tråd begrunnet hvorfor evt. Dennis Wise blir den sjette manageren som skal ansettes i Leeds United på ti år. Men ellers forstår jeg argumentasjonen, mangelen på kontinuitet og stabilitet i ledelsen på Elland Rd skaper problemer i seg selv. Samtidig kan vi ikke sitte å se uanstrengt på at folk som ikke behersker jobben sin, fortsetter i "embetet". En ansettelse av Dennis Wise vil jo bare følge opp den svake linja vi har befunnet oss på siden David O'Leary viste seg som en greedy bastard en gang ved juletider i år 2000, var det vel?

Klausen

quote:
Originally posted by Masinga

Da kan kanskje du, Klausen, svare på mine spørsmål ang. Wise:

Kan Wise utvikle en spiller slik en god trener skal? Både talenter og etablerte spillere?
Er han taktisk skolert eller er det god, gammeldags kick and run?
Kan han motivere?

Dette kan være greit å vite når Leeds skal ansette den åttende manageren i løpet av 10 år.

Masinga, medl.nr. 1250

Jeg vet fint lite om Wise som manager, og innrømmer det gjerne.
Men at han førte Millwall til cupfinalen med lite midler virker positivt..

Om han er den rette mannen gjenstår å se. Det som er sikkert er iallefall at jeg er positiv til ansettelsen, og er villig til å gi Wise en sjanse.
Wise har også endel kontakter rundt omkring, og han kommer nok til å bruke disse for å lokke spillere til Leeds.

Det blir sagt at Wise sin måte å spille fotball på er basert på overganger, kontra ballbesittelse..  Dette tror jeg vil passe oss bra, siden vi ikke har de mest ballsikre spillerne i ligaen.

Per-Stian

Klausen

Da er Wise klar.

Bekreftet på Sky sports news.

Karl Hot Shot

He**ete! Jeg trenger tung medisinering nå! Anyone?

rastafari

Jeg tror grunnen til at dette har tatt er at Bates har ønsket Ranieri. CL gikk jo ut og lovte Leeds plass i Europa med ham, men har sikkert forlangt en del pund av KB som han ikke har fått. Enten/både fordi pengesituasjonen er mørkere enn antatt eller at et forventet ovetakelse eller inntreden av lokale "kjøpemenn" ikke ble noe av (trolig).

Neste på lista Wise/Poyet. Gutta er jo gærne nok til å prøve, og Leeds er mer spennende enn Swindon.

Jeg tror disse guttas "madness" og vannvittige guts og tro på å gå i taket er meget bra for oss i dag. De vil også røyke ut de gutta som ikke går i krigen for drakta (farvel Healy??) samt at de har vært flinke (Millwall/Swindon) til blande ungt og erfarent.
En ting er sikkert, her blir det engelsk stil og fight om hver ball. Tipper 20' på neste hjemmekamp!!
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

lojosang

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

"Det er mykje trøyst i god drikka!"
Lagavulin 16 anbefales.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

B-m

quote:

Trodde du GIKK(og fortsatt går) på tung medisinering under den grufulle blackie epoken? [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by B-m

quote:

Trodde du GIKK(og fortsatt går) på tung medisinering under den grufulle blackie epoken? [8D]

Det er riktig at jeg under Blackie-epoken måtte være veldig fokusert på ikke å drikke for mye, siden alkoholen som kjent lett kan bli "konge i ditt liv". Heldigvis var noen mennesker rundt meg observante nok på min "Blackie-depresjon" og lot meg se videoer og dvd-er fra forgangen storhetstid. Det hjalp. Rent umiddelbart kommer sikkert Wise og Poyet til å foreta noen grep som gjør tung medisinering unødvendig. Men det er midlertidig. Vi snakkes utpå vinteren, B-m, når Leeds United opplever sin første krise under Wise/Poyet og vår alles "godgutt" Bates! Skal bli svært interessant å se hvordan de takler den første krisen! Ikke meg, altså, men Wise/Poyet/Bates, altså!

Per-Stian

Eg trur Wise helst vil sjå oss supportarar drikke øl og hygge oss. D blir nok motstandarane som må gå på smertestillande ette kampar mot oss[8D]

Ferre

Lykke til Wise, må du bringe heder og ære tilbake til Leeds!

-WE'LL BE BACK-

mads

hvor står det på sky's side at han er klar?? kan ikke finde det

Premier League i næste sæson!

Klausen

Breaking news på tv..

Leeeeeeeeeeeeds

Per stian . Hvordan legger du inn bilder???

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Per-Stian

quote:
Originally posted by Leedsvik

Per stian . Hvordan legger du inn bilder???

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Biletet må vere publisert på nettveven. Høgreklikk me musa på biletet, og velg "properties". Kopier biletets URL-adresse. I forumet må du trykkje på "Insert Image" (gul konvolutt) og lime inn URL-adressa mellom dei to [img]-tag'ane.

Leeeeeeeeeeeeds

Takk per stian

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Lids

Thomas

Sheridan

quote:

Gå å kjøp deg ei kasse øl.

Sverre

og vips... der er'n ansatt.

Foreløpig ingen opplysninger om hvor lang kontrakt han har fått, men både Gustavo Poyet og Andrew Beasley følger med ham nordover fra Swindon.

De starter jobben onsdag morgen.

Så får vi se da, hvem som får rett - kritikerne eller de som tror (håper) at Wise har noe å bidra med...

Ferre

Sleivind

Noen ut og noen inn. Og ny keepertrener også? Er det noen fler en KB og Carver som har forsvunne? Hvem er det egentlig som er med i støtteapparatet til Leeds United?

Tom S

Er veldig usikker på denne tilsetjinga, men er viljug til å gi Wisey enn fair sjanse til å snu skuta.

Lykke til!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

McMidjo

Martin Hodge (keepertrener) og Dean Riddle (fitness coach) også ut. Dave Geddis blir.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

h.b

Det med Riddle skjønner jeg. Fitnessen til spillerne er latterlig

LeedsUnited

Selv om Wise ikke har vært min favoritt, vil jeg ønske ham velkommen og lykke til i jobben med vårt kjære Leeds.

Førde

Vil også ønske han velkommen til Leeds, håper han gjer en bra jobb!!!
No må skuta SNU!!!!

Marching On Together!
Marching On Together

Per-Stian

Greit at d skjer skikkelege omveltningar på Thorpe Arch, så lenge dei beheld dei koselege kafedamene.

Per-Stian

Sjekk ut den siste plakaten om Leeds United. Kul?

R - R

quote:
Originally posted by midjo

Martin Hodge (keepertrener) og Dean Riddle (fitness coach) også ut. Dave Geddis blir.

Saa Riddle forsvann og ja. Kjente nemnleg ikkje igjen kven som haldt oppvarmingane i dag. Fekk berre med meg namnet til Hodge naar Bates snakka om kven som hadde forlatt paa 'mutual consent'. Det mest sannsynlege er vel at dei har blitt tuppa ut av klubben for aa gjere plass til Wise sine menn.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune