Skrevet av Emne: DET BLIR WISE!  (Lest 30400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #30 på: Oktober 23, 2006, 18:55:26 »
La oss bare innrømme at dersom Wise hadde vært Leeds-spiller, så hadde han vært elsket på linje med Batty og Vinnie Jones. En tøff jævel som alle hater å møte. Når det nå ser ut til at han overtar Leeds får vi bare håpe at han overfører denne mentaliteten til spillerne. Tipper at en pinglespiller som Lewis raskt er ut av startoppstillingen dersom han ikke hever seg et par hundre prosent.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Kato

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #31 på: Oktober 23, 2006, 19:02:34 »
Det eneste argumentet jeg kjøper, er at Wise MULIGENS er bedre enn å ikke ha manager i det hele tatt.

Dette forteller dessverre hvor langt denne klubben har falt, og det fallet er ikke stoppet ennå.

Tenk at det skulle gå så galt med mitt kjære Leeds at Ken Bates og Dennis Wise styrer skuta. FORFERDELIG.

Faen søkke ta bare Souness som kunne vært verre. League One her kommer vi.....
 

h.b

  • Gjest
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #32 på: Oktober 23, 2006, 19:08:01 »
Jaja. Nå har jeg hatt en diskusjon angående Wise med min bror. Jeg er i utgangspunktet speptisk til Wise, men alternetivet kunne jo blitt mye verre.
Jeg får gi Wise såpass mye kreditt ved å si at han faktisk har gjort mye bra med Swindon og Milwall. En cupfinale med Milwall er jo en bragd i seg selv.
Nå håper jeg at bates har såpass mye følelser for Leeds at han frigir endel milioner til spillerkjøp i Januar. For meg så må da Wise få muligheten til å bygge sitt eget lag,håper Bates tenker det samme



JanT

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #33 på: Oktober 23, 2006, 19:08:06 »
Et meget bra valg. Har store forventninger til Wise.[^]


Jan Tore
Jan Tore, luscos 1119

ToreLA

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #34 på: Oktober 23, 2006, 19:08:53 »
Vet ikke helt hva jeg synes jeg. Tror ihvertfall, som mange sier, at Wise kan få litt guts inn i gruppa, og det er egentlig det aller viktigste.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Jon R

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #35 på: Oktober 23, 2006, 19:14:50 »
Noen som vet hva slags spillestil Wise sverger til? Neppe frøkenfotball. Snakker vi om en voldelig spillestil her?

Jon R.
Jon R.

B-m

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #36 på: Oktober 23, 2006, 19:14:56 »
Eneste positive er at jeg vinner 900 kroner(satsa 150) om han blir ansatt [:D]

Neida, for øyeblikket vil jeg bare ha en f**kings manager!
Wise er ei kuk, men det er kanskje det vi trenger? Får ihvertfall et lag som kan kjempe. Wise er samtidig en ung manager og har har en lang spillerkarriere bak seg, som betyr at han har jobbet under mange managere.
På dette tidspunktet er dette helt greit(litt likegyldig).
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 19:15:43 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #37 på: Oktober 23, 2006, 19:17:15 »
Var vel ikke Wise jeg hadde håpet på, men han er vel det beste alternativet som passer lommeboka vår. Curbs/Ranieri hadde vel blitt for dyr for oss.

Jaja, han skal få sjansen i alle fall. Det kan jo egentlig bare gå en vei?

-WE'LL BE BACK-

lojosang

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #38 på: Oktober 23, 2006, 19:21:43 »
Om alternativet var å fortsette som nå, eller ansette Souness tar jeg heller Wise.

Jeg ville heller hatt Herman Göring, eller en viss Hussein hvis dager som president i Irak nå er over. De vinner helt klart på sympati og goodwill i min bok. Det skal mye til for at Wise blir "helt" i mine øyne.
Da må han stabilisere oss i Premier League.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

L.RADEBE

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #39 på: Oktober 23, 2006, 19:29:52 »
Ja jeg tror at noen midler til handling vil bli gitt Wise og Poyet.
Wise skal også ha kreditt for å satse en del ungt. Krysser fingrene for at Howson, Rose med flere får sjansen raskest mulig.
 

Ferre

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #40 på: Oktober 23, 2006, 19:33:46 »
Hvis det blir Wise, så håper jeg fansen støtter opp om ham og laget. Ser at det er kraftige reaksjoner på waccoe, og det siste klubben vår trenger nå er personangrep mot den fremtidlige(?) manageren vår.

Skal ikke si jeg er overlykkelig for at kanskje Wise blir ny manager, men klubben trenger all den støtte den kan få for å snu den negative trenden vi er i nå.

MOT!!!

-WE'LL BE BACK-

Kato

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #41 på: Oktober 23, 2006, 19:36:13 »
Det blir ingen spillestil. Når 80% av innleggene her på forumet er positive til Dennis Wise, viser det hvor galt fatt det er i klubben vi alle er så glade i. Wise har aldri fremstått som noe annet enn en hodeløs kylling.
 

baste

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #42 på: Oktober 23, 2006, 19:37:19 »
Wise vil nok på kort sikt få gutta til å yte MAKS..så får vi se om det holder. Er veldig spent, har ingen formening om Wise er en god eller dårlig Manager. Regner med at han mål er å få LEEDS opp i PL. Det er det nok ingen tvil om?

GeirO

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #43 på: Oktober 23, 2006, 19:45:13 »
Skjønner ikke at mange av dere har panikk, og er fornøyd med å ansette en kriger som på kort sikt kanskje får slutt på tapsrekken vår.

I stedet for å helle litt is inn i magen, og heller vente til at et godt manageremne hadde vært klart (Curbs...). Om vi taper 4-5 kamper til på rad, betyr vel strengt tatt ikke så mye. Vi rykker ikke ned med en god manager på plass.

Panikk, panikk!
MOT

Ferre

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #44 på: Oktober 23, 2006, 19:46:24 »
Er det noen som virkelig har sett noen av lagene Wise har vært manager for spille?

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #45 på: Oktober 23, 2006, 19:59:49 »
quote:
Originally posted by 4ever

La oss bare innrømme at dersom Wise hadde vært Leeds-spiller, så hadde han vært elsket på linje med Batty og Vinnie Jones. En tøff jævel som alle hater å møte. Når det nå ser ut til at han overtar Leeds får vi bare håpe at han overfører denne mentaliteten til spillerne. Tipper at en pinglespiller som Lewis raskt er ut av startoppstillingen dersom han ikke hever seg et par hundre prosent.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]



Veldig enig i dette....


McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #46 på: Oktober 23, 2006, 20:03:25 »
Har en god magefølelse ift dette, men helt klart fornuftig å stille en del spørsmål omkring spillestil, lagorganisering og man management - uten å forhåndsdømme.

Det jeg registrerer er at Wise ofte har hatt en mer erfaren 'mentor' som assistant manager - Ray Wilkins i Millwall og Dave Bassett i Soton. Er litt usikker på hva Gustavo Poyet bidrar med i en slik rolle....

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

rd1

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #47 på: Oktober 23, 2006, 20:05:06 »
Det vil Wise seg om Dennis er mannen for jobben[:)]..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

ToreLA

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #48 på: Oktober 23, 2006, 20:08:54 »
Både Poyet og Wise er ihvertfall karakterer med stor vinnernilje. En viktig egenskap som manager. Kan egentlig ikke se hvorfor Wise skulle ha noen dårligere forutsetninger for å lykkes enn Keane, eksempelsvis. Det er klart det er vanskelig å svelge ettersom Wise var en hatet spiller, som andre har poengtert hadde han vært elsket som Leedsspiller. Jeg har ikke sett noen av Wises lag spille, men jeg velger å la tvilen komme til gode. Ingen grunn til å grave seg ned. Dersom Wise blir vår nye manager kan man jo egentlig velge om man vil sutre eller være positiv. Jeg vet hva som tiltaler meg mest. Inntil videre....'




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


GeirO

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #49 på: Oktober 23, 2006, 20:10:24 »
quote:
Originally posted by 4ever

La oss bare innrømme at dersom Wise hadde vært Leeds-spiller, så hadde han vært elsket på linje med Batty og Vinnie Jones. En tøff jævel som alle hater å møte. Når det nå ser ut til at han overtar Leeds får vi bare håpe at han overfører denne mentaliteten til spillerne. Tipper at en pinglespiller som Lewis raskt er ut av startoppstillingen dersom han ikke hever seg et par hundre prosent.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]



Skjønner ikke hva som er feil med pinglespillere. Liker du ikke Thiery Henry og Ronaldinho? Lewis behøver bare å finne formen så er han i startelveren.
MOT

Pål Einar

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #50 på: Oktober 23, 2006, 20:14:32 »
Vi trenger noe som tar skikkelig balletak på spillerne. En manager som kan vise spillerne hvor skapet skal stå. Men det som bekymrer meg litt, er at mitt inntrykk av Dennis Wise er at dette er alt han er god til.

Jeg er usikker på hvor langt opp på tabellen Leeds kan komme med balletak og skapflytting alene. Jeg tror det kan være en god kortsiktig løsning, men vi trenger noe mer langsiktig etterhvert toror jeg.

- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #51 på: Oktober 23, 2006, 20:15:01 »
quote:
Originally posted by GeirO

quote:
Originally posted by 4ever

La oss bare innrømme at dersom Wise hadde vært Leeds-spiller, så hadde han vært elsket på linje med Batty og Vinnie Jones. En tøff jævel som alle hater å møte. Når det nå ser ut til at han overtar Leeds får vi bare håpe at han overfører denne mentaliteten til spillerne. Tipper at en pinglespiller som Lewis raskt er ut av startoppstillingen dersom han ikke hever seg et par hundre prosent.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]



Skjønner ikke hva som er feil med pinglespillere. Liker du ikke Thiery Henry og Ronaldinho? Lewis behøver bare å finne formen så er han i startelveren.



Poenget er vel at flere av spillerene strengt tatt må stramme seg opp og heve seg flere hakk. Samme om det er Lewis eller en for tiden tam Derry.


bilagenten

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #52 på: Oktober 23, 2006, 20:15:55 »
Endelig en med litt guts til klubben
 

Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #53 på: Oktober 23, 2006, 20:17:08 »
Jeg tviler MEGET sterkt på at dette er noen "nødløsning" gjennom Ken Bates briller.
Tror han er 100% tilfreds med ansettelsen. At det tok sin tid kan ha mange årsaker vi ikke kjenner til.


samadhi

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #54 på: Oktober 23, 2006, 20:19:59 »
quote:

Skjønner ikke hva som er feil med pinglespillere. Liker du ikke Thiery Henry og Ronaldinho? Lewis behøver bare å finne formen så er han i startelveren.



synes forøvrig at sammenligningen Ronaldinho, Henry og Lewis slutter der [8)]

marching on together,
derudaf forever...
« Siste redigering: Oktober 23, 2006, 20:21:16 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #55 på: Oktober 23, 2006, 20:23:49 »
Får håpe Wise har såpass stor tillit hos Bates at han får noen millioner pund å handle for i januar.

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #56 på: Oktober 23, 2006, 20:43:36 »
Jeg er glad for at det ble Wise, jeg er egentlig glad for at spørsmålet er avklart.
Det som ikke er avklart er om vi får mere PENGER til spillerkjøp.
Det har ALDRI skjedd at en manger går inn i en klubb uten lovnader, kanskje Leeds blir den første???

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sheridan

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #57 på: Oktober 23, 2006, 20:44:19 »
quote:
Originally posted by Ferre

Får håpe Wise har såpass stor tillit hos Bates at han får noen millioner pund å handle for i januar.

-WE'LL BE BACK-



Akkurat det har jeg ganske stor tro på.
Tror nemlig det er INGEN som ønsker MER at Dennis Wise skal lykkes som manager enn Ken Bates. Og da snakker jeg om hvilken som helst klubb Dennis da måtte lede. De to knyttet svært nære bånd gjennom 11 år i Chelsea.


DOFFER

Re: DET BLIR WISE!
« Svar #58 på: Oktober 23, 2006, 20:51:41 »
Sitter med blanda følelser. Skulle hatt han som spillertype (fighting spirit), men aner ikke hva han er god for som manager. Han er vel bedre enn JC uansett?  
[:p]



¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: DET BLIR WISE!
« Svar #59 på: Oktober 23, 2006, 20:51:58 »
Den manager som klarer å redde oss vil senere bli geniforklart og straks havne i en av de store klubbene etterpå! Men bare han redder oss først så spiller det ingen rolle, da kan Tromsø for eksempel få han etterpå[;)]
Yeboahs vitne