DET BLIR WISE!

Started by Robert H., October 23, 2006, 17:13:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

R - R

quote:
Originally posted by GeirO

Hvis Bates hadde bestemt seg for Wise før Blackie fikk sparken; hvorfor har han brukt så laaaang tid?

Wise er mitt 47.valg! Huff!

Trur nok det kjem av at han ville gi Carver sjansen til aa gjere krav paa stillinga. Dette har i dei siste kampane vist seg aa vere for mykje for Carver, saa daa maa han handle.

At Curbs har vore inne i biletet er vel dokumentert. Trur nok Bates heller ville hatt Curbs, ein 'merittert' manager. Men samstundes trur eg nok Wise heile tida har vore hogt oppe paa lista til Bates om det ikkje blei Carver.

quote:
Originally posted by rd1

I og med at det tok så lang tid, må vi vel anta at Bates hadde andre alternativer han ville prøve før han gikk til Wise.

Wise er sannsynligvis det beste vi kunne få pr idag.

Har imidlertid tro på Wise, en knallhard fyr som kan ta kontroll over garderoben. Håper bare han har krevd noen mp til spillerkjøpt for å ta jobben!

"Who needs Cantona??"

Trur Wise veit kva heksegryte Leeds er om han vel aa ta jobben. Han og ser nok behovet for styrking av stallen, og eg tvilar paa om han vil ta jobben om han ikkje faar lovnadar om midlar. Han er nok ikkje spesielt lysten paa aa oydelegge ei lovande managerkarriere pga eit elendig opphald i Leeds.

quote:
Originally posted by Pål Einar

Vi trenger noe som tar skikkelig balletak på spillerne. En manager som kan vise spillerne hvor skapet skal stå. Men det som bekymrer meg litt, er at mitt inntrykk av Dennis Wise er at dette er alt han er god til.

Jeg er usikker på hvor langt opp på tabellen Leeds kan komme med balletak og skapflytting alene. Jeg tror det kan være en god kortsiktig løsning, men vi trenger noe mer langsiktig etterhvert toror jeg.

- Only users loose drugs

Det forste vi treng er innsats. Dette har vore meir eller mindre fraaverande denne sesongen. Spelarane gir ikkje alt, og er det ein ting fansen kan krevje saa er det innsats! Trur Wise er rette mannen til aa faa innsats inn i laget. Finspelet kan kome paa sikt, men forst og fremst maa vi faa inn basisen - innsats og vilje!

quote:
Originally posted by h.b

I og med at sansynligheten er stor for at Wise skriver under, så håper jeg han tar århundrets ryddesjau på Elland Road. vekk med elendige fysioterapeueter og personell som ikke gjør jobben sin.
Det viktigste er jo det faktum at dagens spillerere er blitt for trygge på sin egen rolle i Leeds United.De er ikke redde for plassen sin på laget. For den saken skyld så kan Wise gjerne sette ut Kelly hvis det er til hjelp for laget. For akkurat nå er vi ikke gode nok for div. 2 rent psykologisk

Trur faktisk ikkje problemet er elendige fysioterapeutar. Problemet er at vi har for faa gode spelarar i stallen, samt at KB/Carver har hatt presset paa seg for aa prestere. Loysinga? Faa skadde spelarar tilbake paa bana saa fort som mogeleg. England har eit daarleg rykte paa seg naar det kjem til dette punktet. Eit av doma er Steffen Iversen, som 'heile' tida var skada for Spurs. Etter at han kom tilbake til Noreg har desse problema vore naerast fraaverande. Blir spennande aa sjaa korleis det gaar med Bakke...

Men som sagt - trur problemet ligg paa leiarsida, og ikkje paa helsesida i klubben.  

Og den siste spelaren som maa setjast ut er Kelly[:D] Han er den einaste som prover for tida...

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Dersom Ken Bates ansetter Dennis Wise som ny manager, tror jeg vi møter Port Vale og Crewe Alexandra i serien neste sesong. Wise har sannsynligvis ikke peiling på fotball i det hele tatt. Dennis Wise er så fjernt fra Arsene Wenger som det går an å komme. Kan den siste som går ut døra på Elland Road passe på å skru av lyset?

Og Leeds er for tida ogsaa saa fjernt du kan kome fraa Arsenal. Om Leeds moter desse laga saa er det fordi dei rykker opp til CCC, og ikkje omvendt. Viss eg huskar rett, saa er du fan av Ranieri. Kva er det han som fristar saa enormt? At han har null eller ingen kjennskap til forholda i divisjonen vaar? At han er vant med heilt andre forhold enn det klubben vaar kan tilby? Eg har heile tida vore skeptisk til Ranieri, og trur ikkje han er rette typen for Leeds. Wise er i mine auge ein 'riktigare' managertype.

Eg har ikkje dei heilt store folelsane verken for eller i mot Wise (om han blir tilsett). Uansett trur eg forholda berre kan bli betre. Leeds har stall god nok til det. For meg vil Wise stille med blanke ark. Presterer han, saa har han mi fulle stotte. Om laget fortset aa spele paa same maate som under Carver, har han ikkje mi stotte. Trur Wise kan gi Leeds ei innsproyting av litt 'galskap' som for tida er fullstendig mangelvare i klubben. Ein spelar som Derry er heilt bleik. Midtbana vaar feilar, forsvaret vaart lek, og spissane er ei historie for seg sjolv.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

marve

La oss for faen gi mannen en sjanse ivertfall nå da .
Vi kan ikke velge å vrake i managere lenger .
Vi får bare krysse fingra å støtte mannen å håpe det går bra .
En ting er sikkert det blir wise som blir vår nye manager .

raggen

quote:(av Robert H)Neste gang Leeds vinner Premier League er jeg brennsikker på at manageren ikke heter Dennis Wise. Samtidig føler jeg meg også sikker på at vi ikke rykker ned i League 1 med Wise ved roret. Akkurat nå er det godt nok for meg...

tror neste gang klubben vår vinner premier league så heter vi ikke leeds united[xx(] er skeptisk til wise men villig til å la han vise seg frem

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Killa

Det er nok bare snakk om tid før Wise er managaer i Leeds United. Bates prøver seg naturligvis med et tilbus først, for så å ha litt å gå på etterhvert i forhandlingene med Swindon.
Det at han er eks-Chelsea kar er jo ikke det beste sett fra supporternes side, men jeg velger å heller se på han som eks-Wimbledon mann!! Det minner meg om at forrige gang Leeds var i nest øverste divisjon hentet vi Vinny Jones fra Wimbledon, og det var jo absolutt et bidrag til å få oss ut av den divisjonen (i riktig ende!!) Vi må ha litt krigersk innstilling og guts inn i klubben akkurat nå, og der føler jeg Wise kan være mannen vi trenger.
Så derfor folkens: Ta i mot denne mannen med åpne armer!! (Hvis han kommer da, og det tror jeg han gjør!) Vi kunne uansett ikke håpet på noe "større" navn i dagens situasjon.

TrJ

"Swindon Town have today made a dramatic u-turn and now refused Leeds permission to talk to their management team of Dennis Wise and Gus Poyet."
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=34784

Bates spiller tøft. Vi får håpe han ikke er for tøff slik at det strander.. Har trua på at Wise kan rette opp den katastrofale sesongstarten i hvert fall, så får vi se hvor langt han kan komme..

-Terje
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

ToreLA

Stalling ongoing talks med andre ord...... Litt selvmotsigende. Følte ikke det var noe nytt i den artikkelen.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Robert H.

Dette ordner seg. Wise vil til Leeds. Finnes ikke mange eksempler på at en manager som vil (og er ønsket) et annet sted ikke forsvinner fra sin opprinnelige klubb...

Ferre

Blir sikkert klar i løpet av morgendagen.

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Hvordan er det med midtbanespilleren Dennis Wise forresten? Har han lagt støvlene på hyllà? Han ble jo månedens spiller i CCC, så sent som i januar 2006 eller deromkring. Vi kunne jo saktens trenge en Dennis Wise type sentralt på midten i disse nedgangstider. [:p]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Dette er ein slu plan frå Bates;
går ut offentlig med Wise, Curbs ser at han kan miste muligheten i mektige Leeds United, nekter å betale kompensasjon til Swindon, haler ut tida, Curbs vert annonsert som ny manager og byrjar jobben 1/11.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

agehvitstein

Wise er den mannen vi trenger nå. Han vil skape et hardt arbeidende og gjerrig lag. Har
forståelse for at mange hadde ønsket seg en med større navn, men er rimelig sikker på
at hverken Ranieri eller Mcallister hadde vært den manageren vi trenger nå. Jeg er med andre
ord positiv. Oppfordrer alle til å støtte han.

ToreLA

quote:
Originally posted by Tom S

mektige Leeds United

Realitycheck!

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

oak-tjome

Wise er gal nok til å påta seg en slik jobb det er å reise Leeds United fra dypet. Vi trenger litt galskap nå! Bring gjerne inn Vinnie Jones også. Husker dere sigarfeiringa til Vinnie når Leeds skora!!

Ferre

Kompensasjon avtalt med Swindon, da blir vel Wise/Poyet presentert i morgen hvis de blir enige om de personlige betingelsene.

-WE'LL BE BACK-

B-m

quote:
Originally posted by Ferre

Kompensasjon avtalt med Swindon, da blir vel Wise/Poyet presentert i morgen hvis de blir enige om de personlige betingelsene.

-WE'LL BE BACK-

kilde?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Mats-

Jaja, så da ble det Wise. Nå er jeg veldig spent. Noen reaksjoner fra veteranene her?

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Ferre

waccoe, folk på forumet har fått mld fra LUFC sms.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~916824,00.html

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

BREAKING NEWS FRA CHELSEA live TV:

Swindon og Leeds er enige om kompensasjon.
Wise skal bare bli enig med Bates nå.

Ferre

Blir greit å endelig få en manager, selv om det ikke ble det utfallet de fleste håpet på. Begynner faktisk bare å bli mer og mer positiv til Wise, håper han kan få orden og gutsen tilbake i laget igjen.

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Kan d bli verre me Wise/Poyet? Nei, d tvilar eg sterkt på. Eg ser me stor glede fram t neste seriekamp, men miraklar skjer ikkje over natta. Håpar berre Wisey kan lokke nokre gode kameratar t Leeds for å berge situasjonen.

SveinArve

WISE UPDATE

Leeds United have agreed financial compensation with Swindon Town and have now been granted permission to discuss personal terms with both Dennis Wise and Gus Poyet with a view to them filling the vacant managerial position at the club.

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sleivind

Hvordan vil den engelske fansen reagere på dette?

Pål

De fleste virker som de er enige om å støtte 110%

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

SveinArve

Han fikk jo Millwall ut i EuropaCUpen når de låg i CCC. Regner med vi tar FAcupen no:)
Europe, here we come!!!

http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

roaldv

Jeg er ikke helt komfortabel med Wise, men var mye mer ukomfortabel med at Molde-hysa Hareide ble ansatt som Rosenborg-trener i sin tid[}:)]. Allikevel så gikk jo det veldig bra (Inntil han ble uspiselig for Bratseth, da[:)])

Wise er vel den spilleren som i sin tid var mest lik Batty, så dette skal nok gå bra. Tror han er såpass psycho at han kan få fart sløvsekkene!

Oggy

Håper dette er starten på en opptur vi sårt trenger [:)]

Tror Wise garantert vil få inn mer vilje og tæl,
mer spennt på om han har kvalitetene for å sørge
for at vi spiller god fotball.

Men i første omgang handler dette om å snu trenden [;)]
Oggy

Mats-

Uff, jeg ble spent. Men, er han ikke kjent som en urokråke på utsiden av banen? Noen som vet noe om han off the pitch?

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

rd1

Håper så jævli at Wise løfter oss med 3-4 strake seire!!!

Fansen/vi stå klare med tauet om det blir noen tap.. Hatet mot Chelsea stikker dypt i leeds. War of the roses osv... En av sangene til fansen (et stygg en) slutter slik: so go get your fathers gun, and shoot som chelsea scum.

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

TLA

Er der nogen, der kender til Swindon's (og Millwall's) spillestil
under Wise - primitiv kick and rush eller...?

Dennis

quote:
Originally posted by TLA

Er der nogen, der kender til Swindon's (og Millwall's) spillestil
under Wise - primitiv kick and rush eller...?

En internettside har påstått 110% innsats og gjennombruddshissighet kontra ballbesittelse.

I tillegg er han tydeligvis kjent for å plukke formspillerne, ikke navna. Noe vi selvsagt trenger!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!