Skrevet av Emne: FY FA::::::::::::: SÃ… TØFFT  (Lest 7814 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« på: Oktober 25, 2006, 02:45:42 »
Hørte der hva Bates sa på radio.
ALLE spillerne vil bli dømt på INNSATS OG GUTS i kveld av Wise og Poyet.
De skal se alle spillerne, betyr, de som ikke spiller idag ,spiller i res.kampen imorra.
De blir dømt på hvilken innsats og vilje til å blø for drakta.!!!!!!
Det blir kamp. og nå sier han at wise skal få spillere i janua"NEW SIGNINGS". Wise is a bloody bad
looser and we WILL win the championship
Bates ord. Tøfft
Wise sa "if we are under 3-0, we will win 3-4
Nå ruller det videre det er jeg sikker på.
Jævla synd at vi ikke får se kampen ikveld
HØR PÃ… KAMPEN    VI VINNER
http://www.yorkshireradio.net/page/Home/0,,11371,00.html



GLORY GLORY LEEDS UNITED
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 02:48:05 av Leedsvik »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #1 på: Oktober 25, 2006, 02:48:27 »
Håper Wise får spillerne til å forstå dette!

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #2 på: Oktober 25, 2006, 02:49:44 »
vi får heldigvis Southend part II til weekenden med Dennis ved sidelinjen...på viasat...


Leeeeeeeeeeeeds

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #3 på: Oktober 25, 2006, 02:51:21 »
Hovedsaken er at vi vinner i kveld.


GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

B-m

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #4 på: Oktober 25, 2006, 03:06:04 »
Vi vinner ikke med Butler på banen, trust me
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #5 på: Oktober 25, 2006, 03:08:48 »
quote:
Originally posted by B-m

Vi vinner ikke med Butler på banen, trust me



no, I don't

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

peacock

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #6 på: Oktober 25, 2006, 03:42:55 »
" Wise is a bloody bad looser and we WILL win the championship"

Har Wise blitt løsere og ledigere i stilen? Betyr vel at han ikke er så tøff det da[?][:)]

berlin

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #7 på: Oktober 25, 2006, 04:03:43 »
quote:
Originally posted by peacock

" Wise is a bloody bad looser and we WILL win the championship"

Har Wise blitt løsere og ledigere i stilen? Betyr vel at han ikke er så tøff det da[?][:)]




jeg tolker det motsatt

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Per-Stian

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #8 på: Oktober 25, 2006, 04:53:57 »
Tøft sagt, tøff målsetting. Dette blir jo ein vinn-vinn situasjon. Anten gjer Wise ein super jobb og bringar oss oppover tabellen, elles må både han og Bates pakke sakene dersom dei ikkje innfrir.

Altså: Anten blir samarbeidet ein suksess, elle så må Bates vere høfleg å trekkje seg ut av klubben viss ingenting endrar seg.

Kato

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #9 på: Oktober 25, 2006, 04:59:36 »
Som vanlig her inne. Når nye kommer inn, så genierklæres de.

Westlake, Carole og Nicholls som ingen hadde hørt om var plutselig stjernespillere.

Nå er det Wise, må da finnes grenser for hvite briller. Finnes det ingen objektivitet?
 

trosetti

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #10 på: Oktober 25, 2006, 05:32:31 »
Det er jo litt bemerkelsesverdig at spillerne blir pisket til innsats i dag, men at vi likevel klarer å tape 3-1 mot Southend.. Man skulle jo tro at med maks innsats ville vi gjort det hakket hvassere!

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Masinga

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #11 på: Oktober 25, 2006, 05:43:03 »
Greit med festtaler. Men nå må det handles.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

SveinArve

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #12 på: Oktober 25, 2006, 05:45:27 »
Bilder fra Dennis Wise når han gikk langs bana på ELland Road på TV2-sporten no.
LETS GET READY TO RUMBLE!!!

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Per-Stian

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #13 på: Oktober 25, 2006, 06:47:44 »
Kjekt at TV2-sporten hadde fått me seg dette. Utruleg liten kar han derre Wise, men har høyrt han held tordentalar som ein norrøn krigsgud!


Erik M

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #14 på: Oktober 25, 2006, 18:15:51 »
Han er 39 men ser ut som 23 og et halvt.  Jeg er i utgangspunktet skeptisk, men ser at han har andre forutsetninger enn forgjengerne.  

Han får arbeidsro fra Bates på en helt annen måte enn KB og får helt sikker slippe spekulasjoner om nye managere i kulissene (for en stund).  Dessuten tror jeg han er en mann som tåler litt storm - i pressen og i troppen, for den del.

Behersket optimist.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #15 på: Oktober 25, 2006, 19:35:19 »
Wise må kun vurderes etter de resultater han sørger for!!! Greit å være flink til å jage gutta, men dersom det ikke blir rytme og taktikk på banen og et forsvar som ikke slipper inn hver gang motstanderne er i angrep- ja da er det nord og ned dessverre. Hjemmetap for Southend er bånn i bøtte, intet annet. Spillerne visste han satt på tribunen, men det hjalp ikke. Ingen av dem fryktet ham nok til å vise vinnerinstinkt tydeligvis. Vi har ikke en eneste stjernespiller eller en eller annen sterk spiller som kan vise veg. Og forvaret er grusomt!
Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #16 på: Oktober 25, 2006, 19:49:22 »
quote:
Originally posted by kato

Som vanlig her inne. Når nye kommer inn, så genierklæres de.

Westlake, Carole og Nicholls som ingen hadde hørt om var plutselig stjernespillere.

Nå er det Wise, må da finnes grenser for hvite briller. Finnes det ingen objektivitet?



Bang on!

Det er bare så forbannet naivt å tro at fordi vi har fått ny manager, så er alt rosenrødt og framtida redda. Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med. Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlig "c'mon guys!"?
 

stian

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #17 på: Oktober 25, 2006, 19:52:22 »
Vi har i alle fall fått en helt annerledes managertype enn Vaffel-blackwell og Farsfigur-Carver. Jeg tror i alle fall Wise skal klare å skremme litt liv i enkelte. Litt spent på om det ikke kommer til å bli noen konflikter med "stjernespillerne" som f.eks Healy hvis Wise anlegger en hard linje overfor spillerne


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Erik M

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #18 på: Oktober 25, 2006, 20:34:23 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by kato

Som vanlig her inne. Når nye kommer inn, så genierklæres de.

Westlake, Carole og Nicholls som ingen hadde hørt om var plutselig stjernespillere.

Nå er det Wise, må da finnes grenser for hvite briller. Finnes det ingen objektivitet?



Bang on!

Det er bare så forbannet naivt å tro at fordi vi har fått ny manager, så er alt rosenrødt og framtida redda. Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med. Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlig "c'mon guys!"?



Bedre å være naiv enn usaklig.  

Hva er galt med å gjøre seg noen positive forhåpninger i forbindelse med et nytt regime.  Er det noen som vet at alt ikke går på skinner ved å sparke og ansette en ny manager, så er det vel Leeds-supportere.
 

Per-Stian

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #19 på: Oktober 25, 2006, 20:43:52 »
Ingen vil vere genierklære Wise uansett kor godt han einn måtte gjere d me Leeds. Han har sikkert ingen IQ over norm, men d hjalp jo ikkje me ein trenar (Blackwell) som va blant øyrikets mest utdanna heller. Kanskje d held me tordentalar og "c'mon guys"? Kanskje d faktisk ikkje e meir som ska til? Kva trur dåkke Keano hadde å tilføre Sunderland av IQ?!? Ikkje d at han har gjort S'land t eit uslåeleg og genierklært lag, men betring har d blitt.

Gi no for f*** Wisey ein sjanse t ordne opp i problema. Kanskje kombinasjonen av ein smartare og meir lettsindig Poyet og tøffingen Wise kan vise seg å vere eit smart trekk av Bates...

rd1

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #20 på: Oktober 25, 2006, 21:06:36 »
Wise tar over et møkkalag, og han må nesten få resten av denne sesongen på å bevise at er rett mann. Frem til jul får han muligheten hva han kan få ut av elendige og demotiverte spilere. Etter jul får han tydligvis penger til å forsterke laget.

Klaffer det for Wise er Play-off innen rekkevidde..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Klausen

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #21 på: Oktober 25, 2006, 21:25:33 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by kato

Som vanlig her inne. Når nye kommer inn, så genierklæres de.

Westlake, Carole og Nicholls som ingen hadde hørt om var plutselig stjernespillere.

Nå er det Wise, må da finnes grenser for hvite briller. Finnes det ingen objektivitet?



Bang on!

Det er bare så forbannet naivt å tro at fordi vi har fått ny manager, så er alt rosenrødt og framtida redda. Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med. Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlig "c'mon guys!"?



Det er forbannet naivt å tro at et managerskifte ikke skal gi resultater. At du ikke er fan av Wise er tydelig, men at du skal komme og fortelle meg at Wise ikke har noe å bidra med blir for lettvint i mine øyne.
Wise har mye fotball i seg, det er sikkert. Han er en ledertype, som går langt utenpå mange suksessfulle managere i dagens fotballverden...
Profilerte personer har uttalt at han har alle de rette forutsetningene for å lykkes som manager, og da skal vi liksom ta dine argumenter for god fisk?

Hva er det som gjør Mark Hughes til en bra manager? Er det hans overlegne IQ ?

Jeg bare lurer...

Sheridan

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #22 på: Oktober 25, 2006, 21:36:28 »
quote:
Originally posted by Klausen

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by kato

Som vanlig her inne. Når nye kommer inn, så genierklæres de.

Westlake, Carole og Nicholls som ingen hadde hørt om var plutselig stjernespillere.

Nå er det Wise, må da finnes grenser for hvite briller. Finnes det ingen objektivitet?



Bang on!

Det er bare så forbannet naivt å tro at fordi vi har fått ny manager, så er alt rosenrødt og framtida redda. Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med. Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlig "c'mon guys!"?



Det er forbannet naivt å tro at et managerskifte ikke skal gi resultater. At du ikke er fan av Wise er tydelig, men at du skal komme og fortelle meg at Wise ikke har noe å bidra med blir for lettvint i mine øyne.
Wise har mye fotball i seg, det er sikkert. Han er en ledertype, som går langt utenpå mange suksessfulle managere i dagens fotballverden...
Profilerte personer har uttalt at han har alle de rette forutsetningene for å lykkes som manager, og da skal vi liksom ta dine argumenter for god fisk?

Hva er det som gjør Mark Hughes til en bra manager? Er det hans overlegne IQ ?

Jeg bare lurer...




Er ikke dette mine tastetrykk?
Klausen. God post!


Wexler

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #23 på: Oktober 25, 2006, 21:48:00 »
Bare prat foreløpig. Får se hva WISE-guys får til i praksis.
Jeg mener Gordon Strachan hadde vært et mye riktigere valg.

Tror ikke det nye trenerteamet har mye tålmodighet dersom motgangen vedvarer. Da kan det fort blir surt.
 

Pål

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #24 på: Oktober 25, 2006, 21:52:56 »
Stor sannsynlighet for at Strachan hadde valgt ett ræva CCC lag framfor Celtic?

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Leeeeeeeeeeeeds

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #25 på: Oktober 25, 2006, 22:31:09 »
Det er lov å være skeptisk. Vi vet vel alle å snu Leeds's dårlige trend er ikke gjort i en håndvenning, men gi mannen en sjanse.
Dommedagsprofeti har vi nok av. Ingen er vel i tvil om med den stallen vi har idag ,KUNNE vi slått hvert eneste lag i cc.
Se bare på Colchester igår. Der SKAL det jo være klasse forskjell, Men de vant på INNSATS.
Vi kan hvis vi vil, og det er det jeg tror Wise kommer til å greie.
Hvis vi vil ha terriere på banen, MÃ… vi ha terriere i garderoben!!
Laget trenger ikke en manager som koseprater med dem nå,da får de heller ringer morra si.
Kan vi få litt råskap tilbake og vinne et par kamper , spesiellt mot Southend på lørdag, da har det allerede snudd,mentalt.......
Spillerne kan , det har de vist før. Vi trenger troen tilbake.
Mc Allister har sin måte å trene på, det har også alle managere, men Leeds TRENGER den type managment som Wise kan gi nå.
Han er ikke messias , på ingen måte, men vi trenger hans type nå!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 22:31:57 av Leedsvik »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Karl Hot Shot

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #26 på: Oktober 25, 2006, 22:40:07 »
quote:
Originally posted by Klausen

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by kato

Som vanlig her inne. Når nye kommer inn, så genierklæres de.

Westlake, Carole og Nicholls som ingen hadde hørt om var plutselig stjernespillere.

Nå er det Wise, må da finnes grenser for hvite briller. Finnes det ingen objektivitet?



Bang on!

Det er bare så forbannet naivt å tro at fordi vi har fått ny manager, så er alt rosenrødt og framtida redda. Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med. Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlig "c'mon guys!"?



Det er forbannet naivt å tro at et managerskifte ikke skal gi resultater. At du ikke er fan av Wise er tydelig, men at du skal komme og fortelle meg at Wise ikke har noe å bidra med blir for lettvint i mine øyne.
Wise har mye fotball i seg, det er sikkert. Han er en ledertype, som går langt utenpå mange suksessfulle managere i dagens fotballverden...
Profilerte personer har uttalt at han har alle de rette forutsetningene for å lykkes som manager, og da skal vi liksom ta dine argumenter for god fisk?

Hva er det som gjør Mark Hughes til en bra manager? Er det hans overlegne IQ ?

Jeg bare lurer...




Du har tydeligvis svake evner i lesing. Det hadde hjulpet veldig om du tok deg tid til å lese det jeg skrev. Så jeg gjentar spørsmålet: "Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlige "c'mon guys!"?"
 

Dennis

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #27 på: Oktober 25, 2006, 23:02:36 »
God post, Klausen!

Spot on!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

peacock

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #28 på: Oktober 25, 2006, 23:10:06 »
"jeg tolker det motsatt"

Lose= tape.
Loose= løs, ledig.

Klausen

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #29 på: Oktober 25, 2006, 23:15:42 »
Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlig "c'mon guys!"?

Hvis det er dette som er spørsmålet,
hadde du sett at det blir besvart etter beste evne.

Men det ble vel for mye å sette hele innlegget mitt i sammenheng med ditt...