Skrevet av Emne: FY FA::::::::::::: SÃ… TØFFT  (Lest 7812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #30 på: Oktober 25, 2006, 23:48:54 »
Butler styrer rett og slett showet, og det trengs en manager som tør vrake denne udugelige kapteinen vår.
Det ryktes om slåsskamp/håndgemeng mellom Gregan og Butler i pausen borte mot Coventry. Gregan sa visst ifra til Butler hva han mente om ham. Carver tok Butler sin side og Gregan ble byttet ut har ikke har blitt sett i leeds-laget siden. Personlig synes jeg at Gregan er en bedre mann en Butler, og siden Gregan har vært midtbanemann har en mye mer ro i pasningspillet, som er viktig for en midtstopper. At verken Blackwell, Carver og Geddis ikke tørr vrake denne bavianen butler sier litt om Butlers uheldige posisjon i klubben. Få denne mannen ut ASAFP!! Tror heldigvis Wise og Poyet klarer innse for en forferdelig kaptein og spiller Butler er.

bye bye Butler
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #31 på: Oktober 25, 2006, 23:52:23 »
Kan det være å vanskelig å innse?.. er jo bare å se på opptakene fra de 5-6 siste kampene til Leeds det, så ser man jo hvilken fadese han er der bak... angriperne til motstanderne har jo en gullgruve i Butler til å komme seg gjennom og lage sjangser/scoore...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

pale

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #32 på: Oktober 25, 2006, 23:57:26 »
Enig b-m. HAr mer trua på Gregan en Butler, selv om jeg tror Foxe og Killa er det beste stopperparet vi har pr. dato. Uten at det sier all verden...

SveinArve

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #33 på: Oktober 26, 2006, 00:14:33 »
Fra WACCOE:

Listened to a re-run of Bates interview from yesterday and was very impressed with how he proposes to do things from this moment on!! Below are some of the points discussed.

1, Decision to go for Wise was made after the Leicester game.

2, Wise & Poyet flew to Monaco and were interviewed and accepted the job on Sunday so Swindons piss around was all about money as the talks were already concluded.

3, Will not talk to fans in private anymore since the video incident as he feels let down. tried to be approachable for fans but this has damaged that relationship.

4, Will be tough with the press if they slag the club off as he knows he has a hard job on his hands and support from everyone would be better rather than all the negative stuff. He said the press, the media and TV make money from covering the club so if they dont get access how will they sell papers.

5, He wanted Wise to watch the team last night and at tonights reserve game so every player at the club will have been watched and assessed for their suitability to play for the football club. Anyone who doesnt perform from now on will never wear the shirt again and will be kicked out of the club.

6, They have already discussed who Wise wants in the tranfer window and he will support him to the hilt.

7, Gus is a great motivator and good on one to ones and will bring great experience to the club.

8, On Dennis, Bates says he will not take shit off anyone and the players are in for one massive shock as he has lost his patience as the clubs chairman.

9, Dennis is a bad loser and hates anyone who doesnt battle and wont take shit from Bates.

10, Saving the best till last. Dean Riddle the fitness coach who has turned our team into porkers and our Goalkeeping coach have been kicked out and are not happy. GOOD!!! Geddis will be kept if he so wishes as Bates rates him and his organisational strengths.

On Carver, said he was an honourable man and a pure gentleman. So reading between the lines. The whole team are being assessed for their suitability to wear the shirt of Leeds United and anyone who doesn't do the shirt proud will never wear it again. If this is true then I for one are right behind this revolution!!!

MOT

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SirOlsen

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #34 på: Oktober 26, 2006, 00:49:40 »
Oisann.,...!.. det kan virke som det vil bli høy temperatur på "oppvaskrommet" over hele linja på Elland Road fremover...

Værste av alt er at jeg begynner få litt sansen for denne holdningen Bates viser utad i form av at nå er det kun "harde bud" som gjelder.. Enig i at det er nok tøys nå og nå vil vi bli en respektabel klubb igjen..

Det største minuset Bates har hos meg, er hans holdning til supporterklubbene rundt om... at han reagerer på videoklippet skjønner jeg godt, men samtidig synes jeg det var litt snodig at han var så åpen og fri for de guttene.. Menmen, det er isåfall han selv som må skylde seg det... hadde de supporterne som han snakket til mere rett til å få høre hans historier enn oss andre supportere?... njei, synes hele den insidenten var litt merkelig..

Uansett begynner jeg bli litt småbegeistret av holdnignen som begynner å lekke frem blant Bates nå.. tror det er jernhånd som er det riktige valget nå, for farsrollen til Carver virket ikke...

Nå kan det bli spennende fremover.. gleder meg til å føgle med..!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

rd1

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #35 på: Oktober 26, 2006, 00:58:44 »
Jeg skal ihvertfall sette penger på Leeds seier til helgen!!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Sheridan

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #36 på: Oktober 26, 2006, 01:12:07 »
SveinArve.....musikk i mine ører...
Nå blir ting røsket opp med roten....herlig og etterlengtet! The only way is up :) Leeds & FOREVER Proud!

Stripper han Butler fra kapteinsbindet og vraker ham fra klubben så er det en god start. Så noen glimt her fra Luton kampen (ble forbanna)....der han faktisk jogget tilbake for å forsvare Leeds...eller spurtet han??? Jaggu ikke godt å si. Mål ble det ihvertfall.

« Siste redigering: Oktober 26, 2006, 01:18:11 av Sheridan »

Killa

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #37 på: Oktober 26, 2006, 01:27:36 »
Sitat
Originally posted by Øisten forkynner

Kan det være å vanskelig å innse?.. er jo bare å se på opptakene fra de 5-6 siste kampene til Leeds det, så ser man jo hvilken fadese han er der bak... angriperne til motstanderne har jo en gullgruve i Butler til å komme seg gjennom og lage sjangser/scoore...

Stiller meg helt bak det du sier om Butler Øystein! Jeg så klippene på Viasat fra Luton-kampen, og Butler jogget halvdaft etter Luton-spillerne som hadde verdens enkleste jobb....Butler hadde passet bedre i NrK's "Etaten", hehe...

Sleivind

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #38 på: Oktober 26, 2006, 01:43:33 »
quote:
Originally posted by Killa
Stiller meg helt bak det du sier om Butler Øystein! Jeg så klippene på Viasat fra Luton-kampen, og Butler jogget halvdaft etter Luton-spillerne som hadde verdens enkleste jobb....Butler hadde passet bedre i NrK's "Etaten", hehe...



Butler jogget halvdaft? Mannen var jo i full galopp! Kan ikke mobbe han fordi han ikke springer fortere enn det!

SirOlsen

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #39 på: Oktober 26, 2006, 01:49:57 »
quote:


Stiller meg helt bak det du sier om Butler Øystein! Jeg så klippene på Viasat fra Luton-kampen, og Butler jogget halvdaft etter Luton-spillerne som hadde verdens enkleste jobb....Butler hadde passet bedre i NrK's "Etaten", hehe...


Hehe, ja... jeg så kampen mot Stoke og Leicester + et par til, og det er det samme som skjer om igjen og om igjen... angriperne til motstanderen bruker Butlers svakheter for det er verdt og får resultater av det i form av sjngser og mål... det er ikke tvil om at Butler er en stor sterk mann, men alt for treig og slapp til å "rydde opp etter seg" når han har tapt en duell.. Noe som desverre skjer alt for ofte.. ergo, skaper han rom for angriperne å boltre seg i som skaper livsfarlige sjngser, som og har gitt tellende mål for motstanderne i bøtter og spann den siste tiden.. Ut ifra hva jeg har sett, så har Butler mye av skylden for de fleste målene som har kommet mot oss..

Det er nemlig det at han taper dueller litt for ofte, og da har vi ikke noen igjen der bak til å tette igjen annet enn å måtte stole på keeper.. Killa har prøvd så godt han har kunnet er jeg, men selv om Killa er god, så er han ingen supermann heller.. ikke keeprene våre heller.. Så her må det gjøres noe...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #40 på: Oktober 26, 2006, 02:05:30 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Fra WACCOE:

Listened to a re-run of Bates interview from yesterday and was very impressed with how he proposes to do things from this moment on!! Below are some of the points discussed.

1, Decision to go for Wise was made after the Leicester game.

2, Wise & Poyet flew to Monaco and were interviewed and accepted the job on Sunday so Swindons piss around was all about money as the talks were already concluded.

3, Will not talk to fans in private anymore since the video incident as he feels let down. tried to be approachable for fans but this has damaged that relationship.

4, Will be tough with the press if they slag the club off as he knows he has a hard job on his hands and support from everyone would be better rather than all the negative stuff. He said the press, the media and TV make money from covering the club so if they dont get access how will they sell papers.

5, He wanted Wise to watch the team last night and at tonights reserve game so every player at the club will have been watched and assessed for their suitability to play for the football club. Anyone who doesnt perform from now on will never wear the shirt again and will be kicked out of the club.

6, They have already discussed who Wise wants in the tranfer window and he will support him to the hilt.

7, Gus is a great motivator and good on one to ones and will bring great experience to the club.

8, On Dennis, Bates says he will not take shit off anyone and the players are in for one massive shock as he has lost his patience as the clubs chairman.

9, Dennis is a bad loser and hates anyone who doesnt battle and wont take shit from Bates.

10, Saving the best till last. Dean Riddle the fitness coach who has turned our team into porkers and our Goalkeeping coach have been kicked out and are not happy. GOOD!!! Geddis will be kept if he so wishes as Bates rates him and his organisational strengths.

On Carver, said he was an honourable man and a pure gentleman. So reading between the lines. The whole team are being assessed for their suitability to wear the shirt of Leeds United and anyone who doesn't do the shirt proud will never wear it again. If this is true then I for one are right behind this revolution!!!

MOT




Takk for samandraget. Meget tøff tale, og d e på sin plass. Litt redd Leeds kan forsvinne frå media pga Bates' nye tøffe linje, men kanskje godt me litt arbeidsro. Likte spesielt punkt 9[:)]

R - R

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #41 på: Oktober 26, 2006, 02:08:34 »
quote:
Originally posted by Klausen

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by kato

Som vanlig her inne. Når nye kommer inn, så genierklæres de.

Westlake, Carole og Nicholls som ingen hadde hørt om var plutselig stjernespillere.

Nå er det Wise, må da finnes grenser for hvite briller. Finnes det ingen objektivitet?



Bang on!

Det er bare så forbannet naivt å tro at fordi vi har fått ny manager, så er alt rosenrødt og framtida redda. Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med. Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlig "c'mon guys!"?



Det er forbannet naivt å tro at et managerskifte ikke skal gi resultater. At du ikke er fan av Wise er tydelig, men at du skal komme og fortelle meg at Wise ikke har noe å bidra med blir for lettvint i mine øyne.
Wise har mye fotball i seg, det er sikkert. Han er en ledertype, som går langt utenpå mange suksessfulle managere i dagens fotballverden...
Profilerte personer har uttalt at han har alle de rette forutsetningene for å lykkes som manager, og da skal vi liksom ta dine argumenter for god fisk?

Hva er det som gjør Mark Hughes til en bra manager? Er det hans overlegne IQ ?

Jeg bare lurer...




*klappklapp*

Slutt aa ver saa jaevla negative heile tida. Haap i det minste at det skal gaa bra med klubben. Makan til forbanna sutring heile tida.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

oak-tjome

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #42 på: Oktober 26, 2006, 02:43:25 »
Det som hadde vært tøft er: Dennis finner laget så dårlig at han selv setter seg inn på midtbanen for å få tilbake drivet som mangler. Han er bare 39 så det går. Kanskje til og med Gus Poyet drar på seg drakta. Var/er eminent på hodet mener jeg. Hvor gammel er Gus forøvrig?

marching on
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #43 på: Oktober 26, 2006, 02:55:07 »
quote:
Originally posted by oak-tjome
. Hvor gammel er Gus forøvrig?



I ennå et par ukers tid er han bare 38... [:I]


For øvrig er jeg blant dem som ikke syntes det er sååå tøft at en kar fyrer seg opp, stormer kjeftende inn gjennom dører & kaster tekopper veggimellom til stadighet...


Men det kan jo være at Dennis har blitt mer voksen i sitt 40.år??? (lov & håpe...).





It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #44 på: Oktober 26, 2006, 03:06:28 »
Du er ikke skeptisk til Wisey vel, Asbjørn...

Forøvrig så kaster han sikkert nå bare Cognac-glassene til sjefen sin, vegg i mellom. Bare fordi han får lov. Vi får ta en kamp av gangen og bare vente på det store utbruddet.

Sleivind

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #45 på: Oktober 26, 2006, 03:08:54 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by oak-tjome
. Hvor gammel er Gus forøvrig?



I ennå et par ukers tid er han bare 38... [:I]


For øvrig er jeg blant dem som ikke syntes det er sååå tøft at en kar fyrer seg opp, stormer kjeftende inn gjennom dører & kaster tekopper veggimellom til stadighet...


Men det kan jo være at Dennis har blitt mer voksen i sitt 40.år??? (lov & håpe...).





It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan




Her er nå hvertfall et veldig godt eksempel på at han KAN holde maska av og til, hvis han vil [:)]

http://www.youtube.com/watch?v=nb5Igo2LvNs

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #46 på: Oktober 26, 2006, 03:20:23 »
quote:
Originally posted by Enrique

Du er ikke skeptisk til Wisey vel, Asbjørn...



Vel, jeg håååper, av hele mitt hjerte [:)]

Jeg skal ikke dømme ham på forhånd...

Han kan besitte kvaliteter han aldri fikk vist frem på banen...

Men jeg tror han i det lange løp vil bli en (for stor) belastning for klubben/spillergruppen...

Ikke dermed sagt at jeg har hatt for mange innertiere ang sånne tps tidligere da...

...forresten er det vel da Gustavo trer frem fra skyggen og slår ut i full blomst som SJEFEN...  (pIKS; dette gullkornet må du for all fremtid ta vare på... [:o)]).





It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #47 på: Oktober 26, 2006, 03:23:05 »
quote:
Originally posted by Sleivind


Her er nå hvertfall et veldig godt eksempel på at han KAN holde maska av og til, hvis han vil [:)]



Hehe, jaja. Men det kan vel ha med & gjøre at han hadde ingenting å stille opp med her, uten pust & alt [:)]

PS! Ser forresten at flood-control'en har økt til 2 minutter igjen. Er det "begrense Øysten-syndromet" som har slått inn fra det moderate hjørne???) [:)]




It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
« Siste redigering: Oktober 26, 2006, 03:25:48 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #48 på: Oktober 26, 2006, 03:31:11 »
Noe for moteløvene og DG elskerne karl hot shot og KAto?? :D

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #49 på: Oktober 26, 2006, 06:05:13 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Klausen

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by kato

Som vanlig her inne. Når nye kommer inn, så genierklæres de.

Westlake, Carole og Nicholls som ingen hadde hørt om var plutselig stjernespillere.

Nå er det Wise, må da finnes grenser for hvite briller. Finnes det ingen objektivitet?



Bang on!

Det er bare så forbannet naivt å tro at fordi vi har fått ny manager, så er alt rosenrødt og framtida redda. Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med. Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlig "c'mon guys!"?



Det er forbannet naivt å tro at et managerskifte ikke skal gi resultater. At du ikke er fan av Wise er tydelig, men at du skal komme og fortelle meg at Wise ikke har noe å bidra med blir for lettvint i mine øyne.
Wise har mye fotball i seg, det er sikkert. Han er en ledertype, som går langt utenpå mange suksessfulle managere i dagens fotballverden...
Profilerte personer har uttalt at han har alle de rette forutsetningene for å lykkes som manager, og da skal vi liksom ta dine argumenter for god fisk?

Hva er det som gjør Mark Hughes til en bra manager? Er det hans overlegne IQ ?

Jeg bare lurer...




Du har tydeligvis svake evner i lesing. Det hadde hjulpet veldig om du tok deg tid til å lese det jeg skrev. Så jeg gjentar spørsmålet: "Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlige "c'mon guys!"?"



Tror nok at Klausen, Sheridan, R-R, jeg og sikkert flere har lest det godt nok. Greitt at du stiller spørsmålet "Men kan Wise noe om fotball, som strekker seg ut over det vanlige "c'mon guys!"?", men noe kvalifisert svar vil du ikke kunne få av noen her på forumet, med mindre det er noen som personlig kjenner Mr. Wise eller kjenner noen som kjenner han....

Derimot har DU selv svart på spørsmålet i det du skrev før spørsmålet, nemlig "Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med."

Ellers ser det til at de norske Leeds-supporterne her på forumet deler seg i 2 grupper etter omtrent samme inndeling som de engeske:
ca 80-85 % som synes det er et OK valg de siste 5 ukene tatt i betraktning, og ca 15-20% som er helt negative eller i beste fall skpetiske. 100% enighet ville vært rart, så det er absolutt interessant å lese innleggene til "kritikerne".




No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Sheridan

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #50 på: Oktober 26, 2006, 10:21:49 »
quote:


Derimot har DU selv svart på spørsmålet i det du skrev før spørsmålet, nemlig "Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med."[/i]


No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense




Det er noe av det mest tåpelige jeg har lest på ordet er fritt.

« Siste redigering: Oktober 26, 2006, 10:22:19 av Sheridan »

berlin

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #51 på: Oktober 26, 2006, 15:26:42 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Sitat


Derimot har DU selv svart på spørsmålet i det du skrev før spørsmålet, nemlig "Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med."[/i]



Det er noe av det mest tåpelige jeg har lest på ordet er fritt.





Ja, nettopp. Men enten misforstår jeg deg, eller du misforstår meg.
Poenget er å vise at argumentasjonen hans ift "lest godt nok" faller i fisk, da han har gitt "svaret" allerede. Men JEG er ikke enig i det svaret. Kunne bare ikke dy meg for rive i stykker hele Bang On innlegget.
No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense
« Siste redigering: Oktober 26, 2006, 15:42:00 av berlin »

Karl Hot Shot

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #52 på: Oktober 26, 2006, 16:25:27 »
quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Sheridan

Sitat


Derimot har DU selv svart på spørsmålet i det du skrev før spørsmålet, nemlig "Dennis Wise har under normal intelligens for en vanlig engelsk arbeidstaker, og hans vurderinger basert på guts og innsats, vil kanskje gi oss et godt friidrettslag, evt. et bokseteam vi kan være fornøyd med."[/i]



Det er noe av det mest tåpelige jeg har lest på ordet er fritt.





Ja, nettopp. Men enten misforstår jeg deg, eller du misforstår meg.
Poenget er å vise at argumentasjonen hans ift "lest godt nok" faller i fisk, da han har gitt "svaret" allerede. Men JEG er ikke enig i det svaret. Kunne bare ikke dy meg for rive i stykker hele Bang On innlegget.



Hvem var det som påstod at Leeds United-supporterne hadde delt seg i 80-85% for Dennis Wise, og bare 15-20% kritiske til ham? Dersom du søker litt mer aktivt på de sidene hvor Leeds United diskuteres, tror jeg du raskt må øke den kritiske prosenten fra 15-20% til nærmere 40%. Det er overhodet ingen annen grunn til å være positiv til ansettelsen av Dennis Wise, enn at Ken Bates nå vil åpne litt mer på lommeboka enn han har vært villig til i de siste månedene. Egentlig handler denne ansettelsen i liten grad om Dennis Wise, men veldig mye om Ken Bates og hans vurderingsevner. De er det liten grunn til å feste stor lit til. Ken Bates er et råttent egg, og den lille rotta med de stikkende øynene som nå skal sette hans forvirrede plan ut i livet, er bare en brikke i det smålige spillet hans.
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #53 på: Oktober 26, 2006, 16:33:00 »
Waccoe hadde følgende utfall i sin spørreundersøkelse "How pleased are you with Wise as manager?" på mandag:

Delighted [ 40 ]   [21.62%]
Pleased [ 107 ]   [57.84%]
Undecided [ 26 ]   [14.05%]
Displeased [ 7 ]   [3.78%]
Annoyed [ 5 ]   [2.70%]

Nærmere 80% er fornøyd (eller enda bedre), 14% ikke bestemt seg, litt over 6% misfornøyd.

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Papi

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #54 på: Oktober 26, 2006, 16:51:58 »
kven som holder seg på waccoe da?

går det ann og lage poll her?





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #55 på: Oktober 26, 2006, 16:59:41 »
quote:
Originally posted by Papi

kven som holder seg på waccoe da?

går det ann og lage poll her?





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....



God ide, burde vært mulig det.

-WE'LL BE BACK-

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #56 på: Oktober 26, 2006, 17:11:07 »
WACCOE er vel det av fansforaene som har flest aktive brukere og desidert høyest aktivitet. (3300 registrerte brukere, og på det meste har 1500 av disse vært inne samtidig.)

Waccoe har et bredt spekter av Leedsfans blant sine brukere, men hovedvekten ser ut til å være fra den 'yngre garde' (i Leedsperspektiv snakker vi da om de som er født etter 1975 [:)]), og det er svært få av de illsinte 'grumpy old men' [}:)] som vi finner på en del andre fora....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Espen J

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #57 på: Oktober 26, 2006, 17:12:01 »
Lykke til Mr. Dennis Wise og Gustavo Royet, sier nå bare jeg!!!

Trenger ikke å like noen som person eller spiller. Men nå er saken slik at vi har fått ny manager som alle har ønsket. Kan være enig, eller uenig i utvelgelsen. Men vi bør alle støtte opp om han og laget!!!

Leeds forever!!
 

Sten

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #58 på: Oktober 26, 2006, 17:50:07 »
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by Papi

kven som holder seg på waccoe da?

går det ann og lage poll her?





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....



God ide, burde vært mulig det.

-WE'LL BE BACK-



Sjekk forsiden nå

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

Wexler

Re: FY FA::::::::::::: SÅ TØFFT
« Svar #59 på: Oktober 26, 2006, 17:53:02 »
quote:
Originally posted by Pål

Stor sannsynlighet for at Strachan hadde valgt ett ræva CCC lag framfor Celtic?

Full mann, full kontroll



Det har du nok desverre helt rett i.