hva forventer vi

Started by h.b, October 29, 2006, 03:25:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Leeds har fått en seier og Wise gjorde mye riktig. Hva mere kan man forlange eter en seier

lidsjunaited

Lars E

Vi har snudd den negative trenden. Null baklengs. Det var ingen stor kamp, men en plass må vi begynne. Kjekt med tre poeng igjen[:)]

Forever Leeds

Forever Leeds

Kickthemdown

quote:
Originally posted by h.b

Leeds har fått en seier og Wise gjorde mye riktig. Hva mere kan man forlange eter en seier

Jeg skjønner ikke hvor du vil hen?! [8)]

Killa

Andy

Dette var hvilken som helst tidligere kamp. Vi var bare heldige i dag. Wise fikk rn god start. Bra for ham og oss.

Glory, glory Leeds United
They're the greatest football team in all the land

ToreLA

Tror vi skal få slite godt borte mot Preston på tirsdag, men tar vi 3 poeng der, tror jeg vi kan komme i en flow.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Boxman

Det eneste vi kan ta med videre fra denne kampen, er selvtillit. Og det, ja det kan man komme faen så langt med!
Skeptisk til Wise, men kanskje er han rett mann som sitasjonen er, og jeg øsnker han lykke til! Go Dennis!

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sonny

Forventer innsats og vilje av gutta. Håper at å se Leeds på skjermen blir en glede og ikke smerte, slik det har vært siste tiden.

B-m

quote:
Originally posted by Boxman

Det eneste vi kan ta med videre fra denne kampen, er selvtillit. Og det, ja det kan man komme faen så langt med!
Skeptisk til Wise, men kanskje er han rett mann som sitasjonen er, og jeg øsnker han lykke til! Go Dennis!

Proud to be Leeds!

Enig! Selvtillit er stikkordet her.
Vi vet at dette laget KAN prestere.

Håper på 0-1 mål imot, og helst 1-2 mål andre veien!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Mikkel

Bra start. Og det bygger selvtillit. Forventer at vi nå klatrer oppover tabellen. Klarer vi å komme blant de 6 beste etter denne mild sakt elendige seriestarten, er det en stor prestasjon. Håper det er noe penger tilgjengelig til Wise etter jul.

Ferre

Preston borte blir en veldig tøff kamp, tror vi skal være fornøyd med 1 poeng. Positivt at vi ikke slapp inn mål i dag, klarer vi å holde nullen i kampene fremover blir det fort mange poeng.

-WE'LL BE BACK-

R - R

quote:
Originally posted by Larseirik

Vi har snudd den negative trenden. Null baklengs. Det var ingen stor kamp, men en plass må vi begynne. Kjekt med tre poeng igjen[:)]

Forever Leeds

Ingen stor kamp nei, men ein seier kan bety utruleg masse for eit lag skrapa for sjolvtillit. Forrige kamp var eit katastrofedome for eit lag utan sjolvtillit. Men trur ikkje akkurat vi skal forvente gull og glimmer enno...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

h.b

Jeg tror at Leeds kommer til å overaske Preston med aggresivitet som stikkordet.Vi kan muligens kjempe dem i senk

bilagenten

Godt med en seier, men det var ikke overbevisende

Erik M

Jeg forventer at Leeds United rykker opp.

SirOlsen

Tja, det hadde smakt med i allefall playoff i år.. tror det kunne gjort noe med selvtilliten vår... i allefall med tanke på endturen vi har hatt så langt i år, og kanskje spesiellt de siste kampene frem til forrige kamp.. tror det hadde vært en boost uten like for gutta. Og hadde de rykket opp... ja, bare tenk dere den feiringa da [:D] *drømmesegvekk*

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

asLeeds

forventer først og frems at me kjem opp av sumpen........

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Tom S

Forventer framgang, men er ikkje veldig overbevist at vi tek med oss 3p frå Deepdale i kveld. Klarar vi U er eg nøgd.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Laget må jobbe knallhardt saman ikveld for å ikkje hamne i bakleksa att. Uavgjort e ein halv siger borte mot Preston. Så får vi sjå om miraklar framleis kan skje me Leeds...

Karl Hot Shot

Jeg tror mange som nå skrur forventningene i taket igjen (etter én ynkelig seier mot ett av divisjonens dårligste lag), fort kan få en skikkelig nedtur i kveld. Men det er livets lov. Det er slik man lærer å ikke ha for store forventninger, i hvert fall ikke til "den lille rotta med de stikkende øynene" og hva han kan få til i løpet av seks dager.

SirOlsen

Forventningene er i taket med tanke på "fremgang".. å vinne eller ikke er en annen sak.. Har vel ikke helt store troen på at vi vinner ikveld, men at vi kan vise bedre takter enn vi har gjort i disse stortapene våre håper jeg i allefall

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Jeg forventer i det minste fremgang i forhold til den historiske Carver perioden, dvs mer enn 3 poeng på de 5 første kampene under Wise. [:I]

7 poeng vil være  godkjent  [8)], 10 poeng av 15 mulige vil være fremifrå  [:)], full pott vil være fantastisk og klyp meg i armen hvis det er sant.  [:p]

Jon R.
Jon R.

lojosang

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Tja, det hadde smakt med i allefall playoff i år.. tror det kunne gjort noe med selvtilliten vår... i allefall med tanke på endturen vi har hatt så langt i år, og kanskje spesiellt de siste kampene frem til forrige kamp.. tror det hadde vært en boost uten like for gutta. Og hadde de rykket opp... ja, bare tenk dere den feiringa da [:D] *drømmesegvekk*

MARCHING ON TOGETHER!

Da skal i hvert fall undertegnede feire med en god matbit.
Håper bare kokkene på Three Lions kan lage en god Humble Pie, for det blir mitt måltid om vi skulle klare opprykk. Regner med en god del av dere andre også blir med meg i tilsvarende måltid, hvor dere enn måtte befinne dere. [:D]

"Hva med en ny signatur, Lojo?"

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
- Leif Olav

Papi

Når holdt Leeds nullen to gonger på rad?? Quizzzzspm.....

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Henning

27 august i år. 1-0 mot Sheff. Wed., etter å ha slått Chester 1-0 i cupen.

Papi

i serien mente eg:)

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Henning

Då må vi vel tilbake til februar 11. 0-0 mot Derby etter 2-0 mot QPR.

Det sit spikra i haudet[;)]

origo

quote:
Originally posted by Erik M

Enig! Ikke bare forventer det, men forlanger det!

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by origo

quote:
Originally posted by Erik M

Enig! Ikke bare forventer det, men forlanger det!

Du er sikkert ikke seriøs, men det gir meg i det minste et påskudd til å kommentere vårt "store problem". Vi har en mengde kravstore supportere og også klubbledere som krever at Leeds United skal tilbake i Premier League, samtidig som ingen med litt realisme i panna kan forvente det i år. Skal Leeds United opp ved slutten av denne sesongen, må man ha lange intervaller med sju-åtte seirer på rad. Det er omtrent ikke mulig med vår svake midtbane (som tross alt er motoren i laget). Shaun Derry har vært vår beste midtbanespiller. Sannsynligvis holder ikke Derry Premier League-nivå (feilprosenten på pasningene hans er for stor og han mangler hurtighet, som gjør at han ikke kommer ordentlig opp i situasjonene). Wise har med utnevnelsen av Kevin Nicholls som kaptein, sannsynligvis tro på at Nicholls kan bli vår playmaker. Men Nicholls har vært så lenge borte fra gamet nå, at han nok trenger en lang oppbygningsperiode for å bli sitt gamle jeg igjen. Det betyr videre at Wise må ut på det åpne markedet i januar og handle midtbanespillere. Hvor gode forsterkninger han kan få tak i, begrenses selvsagt av Bates' lommebok og stahet i forhold til lønnstaket på £6.000 i uka. Her er det noen som må forandre "politikk", og det tror jeg ikke blir Bates. Dersom de mest pessimistiske spåmennene har rett, har Bates omtrent ikke fjernet noe som helst av den gamle gjelda i klubben. Ken Bates har drevet et gigantisk sjansespill i forhold til sponoserer (også sannsynlige sponsorer i framtida) og andre pengefolk, for å få positiv goodwill til klubben. At Bates nøyde seg med et forlik med Chelsea i forhold til apprentice-guttene-saken, viser jo at Bates heller tar pengene enn å ri noen prinsipper (som han først antydet at saken dreide seg om). Kevin Blackwell mer enn antydet i september at Leeds United fortsatt satt fast i ei økonomisk hengemyr, og det kostet ham jobben (selvsagt sammen med det faktum at Blackwell ikke var direkte klok taktisk eller i laguttak osv.), men lekkasjen av den økonomiske hengemyra, var nok dråpen som fikk begeret til å renne over for Bates. Hvor mye vil Bates gi manageren til forsterkninger av laget? Jeg tror ikke det blir mye, uten at det også blir foretatt noen feite salg (og da tenker jeg på Healy eller Kilgallon).

Klausen

Du snakker i store ord hele tiden hot shot.
Kan du dokumentere noe av det du skriver over her..?

Det er tydelig at du antydet uttalelsene til KB, til å handle om en økonomisk hengemyr! Han sa det ikke...
Noe som er like sannsynlig er at Krasner igjen skulle kjøpe klubben, men det levnes ikke en tanke, for den er jo nesten positiv!

Ken Bates har drevet et gigantisk sjansespill i forhold til sponoserer (også sannsynlige sponsorer i framtida) og andre pengefolk, for å få positiv goodwill til klubben.

Hvor har du dette fra? Gjetter du nå..?