Healy til Valencia?

Started by Ferre, October 29, 2006, 23:23:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=297144

Tror nok det er lite hold i dette ryktet. Da har de ikke sett han i aksjon for Leeds. Kan jo kanskje få litt penger for han da! [;)]

-WE'LL BE BACK-

ToreLA

Hehe, bullshit.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Ferre

"...he is convinced the 27-year-old can provide adequate competition for Fernando Morientes and David Villa at the Mestalla."

[:D][:D][:D]

-WE'LL BE BACK-

Robert H.

Healy er en klassespiller som nok ville blomstret med bedre medspillere, men han skulle slite med å komme på laget i Valencia ja...

baste

om han vil slite eller ikke, han vil garantert dra om det er noe i ryktene. Bedre lag, bedre lønn og bedre klima...Håper bare LEEDS klarer å hente inn forsterkninger..Det trengs skal vi opp i år..(via playoff)

Sheridan

quote:
Originally posted by Robert H.

Healy er en klassespiller som nok ville blomstret med bedre medspillere, men han skulle slite med å komme på laget i Valencia ja...

enig

lowfields

Jepp. Ser for meg at det vil utvikle seg omtrent som det gjorde for Robbie Keane i Inter.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

R - R

Hehe, om dette skulle ver sant, saa selgselgselg. Men trur ikkje Valencia er dumme nok til aa gaa for ein spelar som til saman har sprunge 450m dei siste fem kampane.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

jarle

Selg hvis pris er riktig... når han ikke har slått til i Leeds enda så er vel ikke risken stor for at han gjør det senere heller....

berlin

når jeg ikke kan få pizza etter kampen, så kan det være det samme - I valencia er jeg lovet paella. så , dumminger...

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Dennis

David Healy er nok bedre enn CCC, så fremt han har spillere som kan gjøre han god. Han har bra fart, fin teknikk og gode løp, men i Leeds har han på ingen måte fått ut potensialet sitt. Mannen scorer nesten kun på straffer!

Uansett, Valencia ville nok på ingen måte være noe lurt valg av Healy, om det skulle vært sant, noe jeg ikke trur det er. David Villa og en Fernando Morientes som har funnet tilbake til formen, vil nok ikke se på Healy som noen match i lagoppstillingen. Han vil nok se mange kamper fra benken og tribunen.
MEN! Om vi skal selge Healy i januaer, håper jeg det blir til en stor klubb, som har penger nok til å gi oss mange penger for han! Deretter, kan han sitte et halvt år på benken, før han går på lån til oss!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Ferre

Vil gjerne beholde Healy, men da må han begynne å levere varene på banen. Alle vet at han er et stort potensiale, men hva hjelper det når han ikke får det ut? Ser vi ikke noe framgang under Wise de neste to mnd kan vi kan godt bare selge han. Får vi et par millioner pund for han + penger fra Woods/Taiwo kan vi hente en god erstatter.

-WE'LL BE BACK-

Karl Hot Shot

Det er en skandale om David Healy blir solgt i januarvinduet allerede. Richard Cresswell er rusten etter skadeoppholdet. Ian Moore er altfor "lett". Robbie Blake kan holde et par sesonger til med ordentlig coaching. Vi trenger altså David Healy for å kjempe om laurbærene. Et salg av Healy vil vitne om bunnskrapt kassebeholdning hos Bates, og det er virkelig et alvorlig tegn. Nei, gi Healy tid til å komme i form igjen, og vi vil ha en uerstattelig spiss framover!

SirOlsen

Her har jeg blandede følelser.. Jeg ser jo på landslaget at Healy kan om han vil.. men samtidig så er jeg jo også fullt klar over at å få uttelling som spiss har ikke vært så forbaska enkelt med det søplet vi har drevet med de siste måneder.. Men at Healy kan få det til om ting begynner å løse seg andre steder på laget, tror jeg nok..

Men på en annen side, om ikke Healy greier å få til noe i Leeds, hvorfor skal vi da sitte på en spiss som vi kan få en del penger for, men som ikke klarer å scoore mål i klubben vår?... Er ikke det waste of money?.. Klart, Healy må og få sjangsen til å finne seg til rette som resten av laget, og det har jo vært mye nytt som har skjedd i Leeds bare den siste måneden både på og utenfor banen, så hele laget må jo få tid til å forme seg.. keeper, som forsvarer, som midtbane, som spisser..

Jeg skulle alt for gjerne ett at Healy slo gjennom og begynte bøtte inn mål for oss, og det håper jeg vil begynne å skje snart og.. men går det ikke så går det ikke.. og da skal vi bare sitte å se på at en potensiell god inntket som kan brukes til ytterligere forsterkninger, bra fly av sted og bli borte?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sheridan

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Det er en skandale om David Healy blir solgt i januarvinduet allerede. Richard Cresswell er rusten etter skadeoppholdet. Ian Moore er altfor "lett". Robbie Blake kan holde et par sesonger til med ordentlig coaching. Vi trenger altså David Healy for å kjempe om laurbærene. Et salg av Healy vil vitne om bunnskrapt kassebeholdning hos Bates, og det er virkelig et alvorlig tegn. Nei, gi Healy tid til å komme i form igjen, og vi vil ha en uerstattelig spiss framover!

Støtter den Karl.
Vi bør absolutt beholde Healy.
Men så spørs det hva han selv vil om ett tilbud skulle dukke opp.
Ingen er tjent med å ha spiller som egentlig ønsker seg bort.
Og skulle Valencia banke på døra, så skjønner jeg godt om utfordringen skulle bli FOR fristende til å avslå for David.

Peter7

quote:
Originally posted by Ferre

Vil gjerne beholde Healy, men da må han begynne å levere varene på banen. Alle vet at han er et stort potensiale, men hva hjelper det når han ikke får det ut? Ser vi ikke noe framgang under Wise de neste to mnd kan vi kan godt bare selge han. Får vi et par millioner pund for han + penger fra Woods/Taiwo kan vi hente en god erstatter.

-WE'LL BE BACK-

Enig. "Can't be arsed" er en klassespiller, som jeg mistenker - i likhet med en viss nordmann - å selv mene han er for god for dette laget og denne divisjonen. Ergo spiller han ikke alltid med 100 % innsats og bør heller få prøve seg f.eks i PL - hvis noen vil kjøpe ham. Salgssummen bør brukes på et par-tre Moore-like spillere som alltid gir jernet.

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Budda

"We received an offer from (Healy's) agent, but a striker is not what we need right now," explained Valencia sporting director Amedeo Carboni."

Virker som Healy har tatt kontakt med Valencia om en overgang. Vil tydelig bort fra klubben. Men han har litt for store tanker om seg selv når han tar kontakt med Valencia.... Skal like og se han danke ut Villa eller Morientes.

Link: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=425506&CPID=23&clid=191&lid=4&title=Che+reject+Healy+talk
Endre

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Sleivind

Latterlig må vel være det rette ordet? [:0]

Erik_

Det står vel strengt tatt at Healys agent har tatt kontakt med Valencia...

SirOlsen

Tar Healys agent kontakt med en klubb som Valencia uten at Healy har væt ute med kjeften da?...

Og stemmer dette, så synes jeg vi bør la Healy gå... han har ikke spilt godt nok på en god stund nå til at vi kan sitte å niholde på ham.. Ikke kommer han til å gi jernet heller om det er slik at han vil bort.. men som sagt, om dette stemmer, mener jeg han bør bort i januar og vi bør få en del pund for ham.. Om det ikke stemmer og det er slik at han ønsker gjøre en topp innsats i klubben, er saken i et helt annet lys.. vi trenger ikke Judaser nå.. og ja, jeg vet det var et kraftuttrykk, og beskylder ikke Healy for å være det FØR dette evt skulle vise seg å stemme.. bare venter meg en slags "Cantona" reprise lignende ting.. vi selger Healy for en slikk og ingenting til en av våre erkerivaler, og så løsner han og scoorer i bøtter og spann... hmf...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Budda

quote:
Originally posted by Enrique

Det står vel strengt tatt at Healys agent har tatt kontakt med Valencia...

Jo, det er riktig det, men agenten skal jo handle ut i fra Healy sine interesser. Agenten begynner ikke å lete etter nye klubber hvis ikke Healy vil det...
Endre

Robert H.

Dette er sånn agentene opererer og har ingenting med Healy selv å gjøre. Healy er en klassespiller som kommer til å score bøttevis av mål for oss i årene som kommer!

Ved siden av Robbie Blake er Healy den eneste spilleren i dagens Leeds-tropp som kan gjøre noe uventet med ballen. Slike spillere trenger vi flere av, ikke færre!

berlin

min mening er at healy aldri blir en toppspiss, man u lempa han ut, han har aldri scoret mye mål bortsett fra på landslaget ( merkelig ).
denne valencia historien virker helt kårni, selv om SKY syntes den var verdt et oppslag. Bør selges hvis han får en opptur mot jul ( ja, dere leste riktig, selg ved opptur - money ). Et av PL-lagene som er i sumpa ved juletider vil sikkert panikkkjøpe en ccc striker.

vi har 3 andre spisser, ønsker meg heller en lynving ( hvis ikke Carole innfrir ), men de er det langt mellom.

No cask
- real nonsense

SirOlsen

Haha, vel vi kan vel ikke akkurat kalle dagens Leeds lag for et Landslag akkurat... i allefall ikke i form av prestasjoner! [:D]... Så så merkelig er det vel ikke at Healy presterer på landslaget.. er tross alt de beste spillerne fra landet sitt han spiller med, og da mye bedre kvalitet enn det vi har [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

berlin

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Haha, vel vi kan vel ikke akkurat kalle dagens Leeds lag for et Landslag akkurat... i allefall ikke i form av prestasjoner! [:D]... Så så merkelig er det vel ikke at Healy presterer på landslaget.. er tross alt de beste spillerne fra landet sitt han spiller med, og da mye bedre kvalitet enn det vi har [:D]

MARCHING ON TOGETHER!

kremt ....må da legge til hans målhungrighet på landslaget har vært konsistent, både når han spilte på et relativt godt Leeds-lag i fjor og hos Preston, som har scoret bra med mål de siste sesongene.

No cask
- real nonsense

SirOlsen

quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

MARCHING ON TOGETHER!

kremt ....må da legge til hans målhungrighet på landslaget har vært konsistent, både når han spilte på et relativt godt Leeds-lag i fjor og hos Preston, som har scoret bra med mål de siste sesongene.

No cask
- real nonsense

Men det hjelper da for pokkern så lite når han ikke scoorer for Leeds... er det da holdningen hans som er elendig da kanskje?.. da har vi allefall ikke bruk for ham!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

berlin

hakke peiling, wise får finne ut av det. Bare understreker at han har vært veldig ustabil, og så tenkte jeg at hvis han fikk denne oppturen, så hadde det blir peeeeng for'n, som jeg ikke vil sett på bok, altså.

No cask
- real nonsense

Per-Stian

Får vi over £3M kan vi selje Healy for min del. Eg har vore sååååå skuffa over han i år, spesielt mtp koss han har gjort d for fedrelandet sitt. Kan ikkje akkurat seie at han har fulgd opp bragdene for Leeds. I Valencia vil han rotne vekk, så d e jo eigentleg litt synd dersom han dreg dit.

SirOlsen

Jeg må si meg enig med Per-Stian der at jeg har vært skuffet over Healys prestasjoner denne sesongen jeg også.. men i rimelighetens navn.. jeg synes det blir urettferdig å legge all skyld på at det ikke har løsnet for Healy, da vi har hatt et pill råttent lag.. og da sier det seg selv at det ikke kan gå så forbanna mye bedre... MEN, det virker som om ikke han har gitt så fordømt mye innsats i Leeds drakta heller de kampene jeg har sett ham spille.. og DET er vel kanskje det som skuffer meg mest.. en ting er at han ikke greier å putte`n.. men det viktigste er å vise at han jobber hardt for å få det til, og det synes jeg har manglet... for med tilstrekkelig jobbing, så skulle det løsnet litt om litt, eller i allefall innimellom... men hvor mange ganger har han scooret i år?... det er jaggu ikke mange...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-