Adam Johnson ?

Started by Sheridan, October 31, 2006, 00:26:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sheridan

Selv må jeg si jeg har fått sansen for denne spilleren.
Jeg mener Leeds bør kjøpe om annledningen skulle by seg og summen ikke er overdreven stor.

Det er en frisk spiller. Uredd ungutt som tør å utfordre. Og som på sikt sikkert bare blir bedre.

Hva mener du?

Tenkte dette kunne bli en slags poll:

1: Kjøp
2: Usikker enda
3: Glem det

Early days, men hva mener du?
Jeg sier: Kjøp!

HåvardK

1. HAr vært positiv så langt jeg kan se. Spørsmålet er om han er tilgjengelig for salg.

Ferre

1: Kjøp

Har vist at han er en god spiller, i tillegg er han ung og kan utvikle seg. Har teknikk og fart nok til å kunne komme til dødlinja å legge inn. Lewis er gammel og har ikke overbevist på kanten, derfor er Johnson det desidert beste alternativet vi har på venstrekanten pr dags dato. Problemet er prisen, vet ikke hvor mye Boro vil ha for han. Kan kanskje bli litt for dyr for oss??

-WE'LL BE BACK-

Budda

1. Kjøp hvis prisen er overkommelig eller eventuellt lån ut sesongen. Han hever Leeds i allefall...
Endre

Per-Stian

Spennande spelar! Downing e jo Boro's klare val på venstrekanten, så vi ska ikkje sjå vekk frå at godaste Johnson kan vere (og ikkje minst bli) eit stortalent.

DOFFER

1.
Dersom vi har råd og boro vil selge.

"Dessverre" leste jeg følgende på Wikipedia: "The left winger is also an integral part of England's under-19's squad and been tipped as a future star of the game by many". Kommer nok ikke på free[:D]

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Robert H.

SirOlsen

Vel, nå har ikke jeg vært så heldig at jeg har fått sett så mye til ham, men har sett en kamp, hvor han ikke overbeviste stort, men jeg kjenner da "temperaturen" her inne blant andre supportere som har sett mere til ham, og velger stole på de.. og magefølelsen min sier at unge gutter som gir "full pupp" og som til og med utvikler seg, synes jeg vi skal satse på.. I dette tilfelle nevnte gutt..

Så jeg går for en 1. Håper han ikke blir for dyr da...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Er vi så heldige at vi får han og han ikke er alt for dyr så ja kjøp gjerne for min del. Men det er vel heller tvilsomt at M'boro er villige til å selge hvis han er så god..

Forever Leeds

Forever Leeds

Bye

1! Definitivt. Bra mann. Og vi har ikke mye annet å stille med på vingen. La oss forme ham.:)
Trønder i Bergen!

Læshy

Har desverre ikke fått sett noen kamper i det siste, og derfor kan jeg ikke ta så stor stilling til min mening. Dog leser jeg her inne og på andre nettsider flere ganger daglig, og for meg virker det som Johnson gjort det bra. Derfor velger jeg å tro at vi bør kjøpe han vet en eventuell mulig anledning.

1)

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

raggen

sier pgså JA hvis prisen er overkommelig og hvis han er tilgjengelig for kjøp.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

stefan

Han kan absolutt bli bra. Vi burde hente Milner og Lennon istedet...*sukk*

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Papi

1. Johnson på eine kanten og Milner på andre.......

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Førde

Marching On Together

lojosang

Viser at han kan til tider, mye usynlig. Men absolutt bedre enn de vi har. Vil bare bli bedre med mer spilletid, får vi håpe. Har vi penga, så kan vi godt kjøpe.

"Hva med en ny signatur, Lojo?"

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
- Leif Olav

Jon R

På tide med en ny signatur, lojo? [8)]

Jon R.
Jon R.

berlin

2

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Dennis

2

Har vært god foreløpig, men gir han et par kamper til før jeg slenger meg over på 1, jeg også. Et mål eller to og noen assist i kveld hadde hjulpet, Adam!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

h.b

Gi han en lånekontrakt med opsjon på kjøp.Da kan vi se om han holder mål til sommeren når Leeds skal spille i Premier League igjen

Robert H.

Johnson er sendt hjem igjen til Boro...

KeyserSoze

Såvidt jeg forsto så hadde han store mangler på det defensive, og så lenge vi ikke har en solid venstreback blir det litt for risikabelt å bruke han. Regner med at det er grunnen til at han sendes hjem..

Karl Hot Shot

Adam Johnson ble jo i utgangspunktet bare lånt inn for én måned av caretaker manager John Carver. Den perioden er nå over.

KeyserSoze

Ok, grunnen til at avtalen ikke ble fornyet da :)

Sheridan

Syntes gutten viste lovende takter.

Ferre

Vi har ikke mange vingene nå...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Fikk han prøve seg mye mere enn to kamper egentlig?...
Jeg så en kamp han spilte i allefall, og det var da ikke så fryktelig ille, mener nå jeg... Menmen, så styrer heller ikke jeg hvem som skal bli eller ikke bli i Leeds heller da, å whatever...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

Leeds decide not to keep Johnson  

Johnson is returning to Boro after his month with Leeds
Leeds United will not be extending Middlesbrough winger Adam Johnson's loan period, reports BBC Radio Leeds.
The 19-year-old has left Elland Road and returned to the Riverside after a month during which he made five appearances for Leeds.

Ung kant spiller - venstre er noe vi ikke har for mange av - virker som Wise skal sette sitt eget preg på dette. Mon tro om det betyr folk på egen alder?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Erik_

Håper virkelig det ikke er et minimumstak (8 spillere eller noe) på antall lånespillere i en sesong. Hvis så tror jeg vi kan komme til å slite utover mot mai med å mønstre lag. Om da ikke Bates finner frem sjekkheftet i januar, eller juniorene blir benkevarmere fra nå av. Da synes jeg det hele er 'ey okey!

Ganske hårreisende at en ung venstrekant som for litt siden kjempet med Stewart Downing om plass på laget til Boro, ikke får spilletid hos Leeds United som sliter med både det ene og det andre. Adam Johnson bør snarest sendes til League One!

Håper tiden hvor vi bare låner spillere snart er forbi. Men jeg frykter at det kan ha vært gjort en glipp med unge Johnson her. Kunne i det minste lånt han frem til januar, da Wise ser ut til å slite med nye spillere inn på lån for tiden.

Nå kan jeg allikevel ikke påstå at dette var noe sjokk. Heller forventet. Håper bare du har en god plan, Dennis Wise.

Lars E

Er det ikke en grense på hvor mange korttidslån en klubb kan ha per sesong? 8 eller noe?[B)]

Forever Leeds

Forever Leeds