Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 637473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3450 på: November 19, 2021, 16:09:52 »
Så 2. omgang. Vi stilte meget ungt, og Chelsea var overlegne i så og si hele omgangen. De svei en hel rekke sjanser, spesielt i 1. del av omgangen. Kenneh leverte langt unna pari, og kunne kostet oss flere baklengs. Hjelde var bra i den omgangen jeg så, litt lett å passere, men har mange fine bidrag både offensivt og defensivt. Bate gjorde også mye bra. Gray ble litt spe i oppgjøret mot eks lånespiller Lewis Baker, men blir veldig spennende å følge fremover. Gelhardt utrettet lite i den halvtimen han fikk. Miller har for meg vært en skuffelse, hadde store forventninger til han, men synes ikke han leverer. Alt i alt en fortjent Chelsea-seier, hvor vi får svi for å stille med masse 17-18 åringer. På tide med en seier i PL2 igjen :)

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3451 på: November 19, 2021, 18:08:04 »
Så 2. omgang. Vi stilte meget ungt, og Chelsea var overlegne i så og si hele omgangen. De svei en hel rekke sjanser, spesielt i 1. del av omgangen. Kenneh leverte langt unna pari, og kunne kostet oss flere baklengs. Hjelde var bra i den omgangen jeg så, litt lett å passere, men har mange fine bidrag både offensivt og defensivt. Bate gjorde også mye bra. Gray ble litt spe i oppgjøret mot eks lånespiller Lewis Baker, men blir veldig spennende å følge fremover. Gelhardt utrettet lite i den halvtimen han fikk. Miller har for meg vært en skuffelse, hadde store forventninger til han, men synes ikke han leverer. Alt i alt en fortjent Chelsea-seier, hvor vi får svi for å stille med masse 17-18 åringer. På tide med en seier i PL2 igjen :)
Samme her. Ser det er mye fotball i Bate. Glimtvis meget god, men overall totalt klasseforskjell. Ikke ulikt Nederland mot Norge vil jeg si. På den andre siden
fantastisk  mulighet for Gray og disse veldig unge som kan bryne seg på noen som er 10 år eldre og har endel seniorerfaring fra solid nivå.

Reaney

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3452 på: November 19, 2021, 20:09:03 »
U23 i fritt fall. Fråmstår ikke lenger som noen enhet av naturlige årsaker. Får man forresten sparken på det nivået? Mark Jackson burde kanskje kaste inn håndkledet.

Bjorn

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3453 på: November 19, 2021, 21:07:10 »
U23 i fritt fall. Fråmstår ikke lenger som noen enhet av naturlige årsaker. Får man forresten sparken på det nivået? Mark Jackson burde kanskje kaste inn håndkledet.
Jajamen..
Marching On! 4276

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3454 på: November 20, 2021, 15:00:22 »
U 18 gutta imponerte i dag -  kom tilbake fra 1-3 borte mot Manchester City til 3-3. Bradbury med 2 og Wilson var målscorere. Wilson spilte sin første kamp på U 18 er vel akkurat fylt 16. Likte han godt - så ut som en (veldig) ung Kemar Roofe. Ganske naivt og åpent til tider - men veldig god "guts" i laget. Tror det er gode odds på at Christy blir en meget god keeper - har sett han noen ganger nå og virker veldig lovende. Kunne kanskje vært 5 cm høyere.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3455 på: November 20, 2021, 15:45:01 »
U 18 gutta imponerte i dag -  kom tilbake fra 1-3 borte mot Manchester City til 3-3. Bradbury med 2 og Wilson var målscorere. Wilson spilte sin første kamp på U 18 er vel akkurat fylt 16. Likte han godt - så ut som en (veldig) ung Kemar Roofe. Ganske naivt og åpent til tider - men veldig god "guts" i laget. Tror det er gode odds på at Christy blir en meget god keeper - har sett han noen ganger nå og virker veldig lovende. Kunne kanskje vært 5 cm høyere.

Er Spencer skadet???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3456 på: November 20, 2021, 16:23:23 »
Det vet jeg ikke - men er vel ganske sikkert det - han er jo en av de aller beste på denne årgangen....Tror både han og Luca Thomas er det - Thomas skulle vel gjerne spilt idag ettersom det var mot gamle lagkamerater. Spilte som A-laget med Buchan som nr. 4, Coleman som 8 og Bradbury som 10. Buchan er vel 16 og slet litt med å gi balansen i laget - men et bra talent. I forhold til mitt forrige innlegg burde jeg tatt med at høyrebacken Sutcliffe igjen var meget bra - ser egentlig ut som en stopper - men er sterk og atletisk og glad i å komme frem på kant. La opp til Wilsons 2-3 mål.
« Siste redigering: November 20, 2021, 16:26:14 av kjella »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3457 på: November 29, 2021, 19:25:49 »
Liker ikke at Joffy er tiltenkt minutter i kveld...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3458 på: November 29, 2021, 20:52:43 »
1-0 ved pause, straffe ved Greenwood.
Decent half, Bamford med nydelig scoring, annulert for offside (er usikker på den).
Summerville felt ved straffen.

City med et godt lag, Cole Palmer nevnt av flere på twitter som en vi burde skaffet oss.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3459 på: November 29, 2021, 20:59:09 »
1-0 ved pause, straffe ved Greenwood.
Decent half, Bamford med nydelig scoring, annulert for offside (er usikker på den).
Summerville felt ved straffen.

City med et godt lag, Cole Palmer nevnt av flere på twitter som en vi burde skaffet oss.


Sent from my iPad using Tapatalk
Cole Palmer har herjet med forsvaret vårt, bare tilfeldigheter gjør at han ikke har scoret et par tre goaler. Skulle gjerne sett han i a.stallen vår. Ellers er det kun tur at vi ikke ligger under. Kenneh/Moore blir for tynt i midtforsvaret. Håper vi får se Cresswell snart. Bamford har sett ok ut, Ayling virker rusten, Summerville med noen bra initiativer, McKinstry og Bate har vært svake. Klaesson har vært bra, bortsett fra en mengde feilpasninger. Jenkins/Greenwood har også levert greit.

jaho

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3460 på: November 29, 2021, 21:28:11 »
Rødt kort til Cityspiller, og ikke lenge etter scorer Greenwood sitt andre, og vi leder 2-1..

Reaney

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3461 på: November 29, 2021, 21:50:22 »
Også slipper vi inn to mål med en mann mer og taper kampen.
« Siste redigering: November 29, 2021, 22:04:04 av Reaney »

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3462 på: November 29, 2021, 22:03:59 »
Tap 2-3. Det beste var vel at Bamford holdt 90 + tillegg - dog uten å gjøre så mye ut av seg. Men 2 måneder ute og så ut til å bevege seg OK.. Kanskje benken til søndag ? Ayling spilte 45 og var rusten. Men gull verdt for begge to å få minutter....Egentlig ingen som utmerket seg veldig idag. Greenwood to mål selvfølgelig. Veldig bra straffe ga 1-0 og dragning innover i banen og scoring med venstrebenet på 2-1. Er jo fryktelig svak for Bate - og han var ganske bra idag og - men tapte en 50/50 duell før 2-2 som han burde vunnet. Ellers blir ikke Kenneh den spilleren jeg trodde han skulle bli for 2 år siden. Og Klaesson har vel ballen i hendene og mister den på 2-3 - eller er det brillene mine som er for svake ? Men den er vel uansett vanskelig kanskje.

NT

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3463 på: November 29, 2021, 22:12:26 »
Tap 2-3. Det beste var vel at Bamford holdt 90 + tillegg - dog uten å gjøre så mye ut av seg. Men 2 måneder ute og så ut til å bevege seg OK.. Kanskje benken til søndag ? Ayling spilte 45 og var rusten. Men gull verdt for begge to å få minutter....Egentlig ingen som utmerket seg veldig idag. Greenwood to mål selvfølgelig. Veldig bra straffe ga 1-0 og dragning innover i banen og scoring med venstrebenet på 2-1. Er jo fryktelig svak for Bate - og han var ganske bra idag og - men tapte en 50/50 duell før 2-2 som han burde vunnet. Ellers blir ikke Kenneh den spilleren jeg trodde han skulle bli for 2 år siden. Og Klaesson har vel ballen i hendene og mister den på 2-3 - eller er det brillene mine som er for svake ? Men den er vel uansett vanskelig kanskje.
Den er Klaesson sin, opptrer generelt fomlete er mitt inntrykk. Irriterende ofte involvert i baklengs

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3464 på: November 29, 2021, 22:13:29 »
 :(Tap 2-3, med 1 mann mer i halve 2.omg. Tabbe av først Bate og så Klaesson ved goal nr 3. sjal sies at seieren var fullt fortjent. Gray er foreløpig for lett for det nivået. Greenwood og Mccarron leverte bra. Samme med Cresswell, bortsett fra en hodemist-rusing som holdt på å koste oss. Er ikke mange idet laget som bør aspirere til 1. laget. De aller fleste hadde slitt med å spille seg inn på u23 laget til city. Ellers overbeviste nordmannen Bobb i 2. omg, med 2 assist og mye bra spill.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3465 på: November 29, 2021, 23:09:30 »
For å ta det negative først, jeg er ikke imponert over backlinjen vår. De har i lang tid hatt en lei tendens til å tape èn mot èn-dueller, og det så vi igjen i dag. Jeg har lenge erkjent at Kenneh mangler for mye defensivt. Han kan gjøre enkelte glimrende ting, også i dag da han reddet oss med bare han og Klaesson igjen før det ble scoring, men som regel blir han for treig og klønete der bak. Har sett glimt av at han fungerer bedre på midten though, men der er Jenkins og delvis Bate også foran ham i køen i den defensive rollen... Moore er fortsatt ung og har tatt steg, men han kan virke som Cresswell litt 'gammaldags' og avhengig av dueller for å få vist seg frem.

I dag må vi ha i bakhodet at vi møtte noen av Englands beste i sine årsklasser. Dette var ingen walk in the park, og vi hevdet oss da bra. Kjekt å se McKinstry i andre omgang, syns jeg så tendenser til ham vi så første sesongen hans på U23, han fikk endelig minutter på høyre kant igjen.

Leeds-Live sine player ratings
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-u23s-player-ratings-bamford-22313576
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3466 på: Desember 03, 2021, 21:43:22 »
Ledet 1-0 mot Leicester etter en Gelhardt scoring før Cresswell ble utvist. Nå 1-3. Bate god. Drameh god - spilte 54 minutter. Gelhardt OK i første (byttet i pausen). Summerville har fart og er en trussel i bakrom.  Ellers svakt. Stopperne Kenneh og Moore ekstremt svake. At Jenkins og McKinstry vurderes som store talenter er totalt uforståelig for meg. Tipper det går mot et bytte i trenerrollen her.
« Siste redigering: Desember 03, 2021, 22:01:24 av kjella »

Reaney

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3467 på: Desember 04, 2021, 00:06:11 »
Makan til taperkultur har vi vel aldri vært vitne til i Leeds historien.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3468 på: Desember 04, 2021, 09:14:57 »
Ledet 1-0 mot Leicester etter en Gelhardt scoring før Cresswell ble utvist. Nå 1-3. Bate god. Drameh god - spilte 54 minutter. Gelhardt OK i første (byttet i pausen). Summerville har fart og er en trussel i bakrom.  Ellers svakt. Stopperne Kenneh og Moore ekstremt svake. At Jenkins og McKinstry vurderes som store talenter er totalt uforståelig for meg. Tipper det går mot et bytte i trenerrollen her.

Gårsdagens kamp ble veldig preget av Cresswells utvisning. Cresswell sier han ikke så at han fikk det første gule, og derfor taklet ved den andre situasjonen. Jackson må jo ta blamen for å 'kjøre Cresswell på defensiv midtbane - Leeds kjører spillere i uvante posisjoner til tider for at de skal lære og erfare. Gårsdagens læring ble av det dyrekjøpte slaget.

Vi fikk altså ca 60 minutter med 10 mann. Og vi kom bakpå store deler av den tiden. Bate og Jenkins skal være gide nok på midten til å klare dette bedre, men vi møter altså kvalifisert motstand i år. Nå er vi under nedrykksstreken - og med en bedre skadesituasjon hos førstelaget blir det nok mer spill for U23 for Drameh/gelhardt/Greenwood/Summerville.
Det skulle være nok til å beholde posisjonen.


https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-u23-injury-red-card-22363795
« Siste redigering: Desember 04, 2021, 09:17:28 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3469 på: Desember 04, 2021, 10:35:36 »
Ledet 1-0 mot Leicester etter en Gelhardt scoring før Cresswell ble utvist. Nå 1-3. Bate god. Drameh god - spilte 54 minutter. Gelhardt OK i første (byttet i pausen). Summerville har fart og er en trussel i bakrom.  Ellers svakt. Stopperne Kenneh og Moore ekstremt svake. At Jenkins og McKinstry vurderes som store talenter er totalt uforståelig for meg. Tipper det går mot et bytte i trenerrollen her.
Enig med deg i den vurderingen. Jenkins sliter jo med tempoet på dette nivået, og er dermed sjanseløs i PL. McKinstry var for så vidt positiv de minuttene han spilte mot Spurs(?), men jeg kan ikke forstå hvorfor han er foran Summerville i køa. Jeg maser mye om nettopp Summerville, fordi jeg frykter at vi skusler bort et kjempetalent slik vi disponerer ham nå. Ikke fulle kamper for U-23, og kun benkevarmer på førstelaget.

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3470 på: Desember 04, 2021, 14:27:28 »
Har sett McKinstry gjøre gode kamper....men veldig ustabil. Rett skal være rett. Enig med deg i at talentet til Summerville er mye tørre - hørte Bielsa på en tidligere pressekonferanse nevne Summerville som neste mann til virkelig å ta steget opp - etter Gelhardt. Så tror nok han ser det samme...(smil). 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3471 på: Desember 20, 2021, 18:55:45 »
Det blir interessant å se hvem vi stiller med i kveld!
På LUTV fra kl 20..

https://twitter.com/lufc/status/1472921120747708427?s=21


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3472 på: Desember 20, 2021, 19:21:02 »
Det blir interessant å se hvem vi stiller med i kveld!
På LUTV fra kl 20..

https://twitter.com/lufc/status/1472921120747708427?s=21


Sent from my iPad using Tapatalk
Litt glissent uten Gelhardt, Drameh, Cresswell, Hjelde og Summerville. Våger ikke å risikere de som er aktuelle for a-laget naturlig nok. Håper vi får se Gray i dag:) Interresant  å se at van Heuvel er foretrukket fremfor Klaesson, rankingskifte eller ønsker en ikke å ta sjanser med Klaessson..?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3473 på: Desember 20, 2021, 19:34:42 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3474 på: Desember 20, 2021, 19:36:15 »

Litt glissent uten Gelhardt, Drameh, Cresswell, Hjelde og Summerville. Våger ikke å risikere de som er aktuelle for a-laget naturlig nok. Håper vi får se Gray i dag:) Interresant  å se at van Heuvel er foretrukket fremfor Klaesson, rankingskifte eller ønsker en ikke å ta sjanser med Klaessson..?

Klaesson vs van Heuvel - interessant det du bringer opp...

Gray får sikkert en omgang.

Rimelig bra lag selv uten de du nevner...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3475 på: Desember 20, 2021, 19:37:52 »
Ser at twitterkontoen plasserer Greenwood på topp og Dean mer til høyre - akkurat det tviler eg på men det kan være en overgang mer til to på topp som vi så i 2.omgang sist...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3476 på: Desember 20, 2021, 20:59:38 »
Positiv 1.omgang. Har grei kontroll på Everton, men skaper ikke all verden. Van Heuvel har hatt et par meget bra redninger, hvor den første var fra absolutt øverste hylle. Forsvaret er meget ungt, men har klart seg bra. Suthcliffe leverer brukbart fremover, men Everton kommer ganske lett til på hans side. McCarron er spennende, meget rask og god teknikk men mangler kanskje litt end-product. Kris Moore har også levert en imponerende omgang. Meget stort stoppertalent:) Bate/Jenkins har vært bra. Bate muligens litt mindre dominant enn jeg har sett han tidligere, men strør bra med pasninger og er på hugget. Noe skuffende av McGurk, det blir mye driblinger men lite fremdrift og sjanseskaping. Greenwood har vært bra, trekker veldig dypt fra sin spissrolle og fungerer i store deler som en 10er. Mulig han drilles i en Rodrigo-rolle. Allen har jeg egentlig aldri vært så veldig imponert over, men det er mulig han er noe yngre enn jeg innbiller meg.. Max Dean er bedre som spiss enn flanke. Håper vi får se Gray og McKinstrey i 2 omg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3477 på: Desember 20, 2021, 21:02:50 »
Enig i strengt tatt alt du skriver.

Allen er fortsatt ung ja (ble nettopp18) men på tide han viser hva som bor i ham. Ble omtalt som det største irske talentet da han ankom.
Begynner å vise litt nå da

Kenneh, Archie og McKinstry inn etter pause.


Sent from my iPad using Tapatalk
« Siste redigering: Desember 20, 2021, 21:20:38 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3478 på: Desember 20, 2021, 21:40:33 »
Håper vi får se Gray og McKinstrey i 2 omg.
Begge kom inn ved pause, men det erbtredjemann som kom inn, Nohan Kenneh, som har vært the pick of the bunch!
Endelig tilbake på midten. Her får han brukt sin duellstyrke, vi har sett fine pasninger..  Og når det svikter harvi spillere  bak ham som dekker.

Fortsatt en god kamp av oss selv om vi glipper innimellom. Men mål har det ikke blitt ennå (82 minutter).


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3479 på: Desember 20, 2021, 22:00:42 »
Håper vi får se Gray og McKinstrey i 2 omg.
Begge kom inn ved pause, men det erbtredjemann som kom inn, Nohan Kenneh, som har vært the pick of the bunch!
Endelig tilbake på midten. Her får han brukt sin duellstyrke, vi har sett fine pasninger..  Og når det svikter harvi spillere  bak ham som dekker.

Fortsatt en god kamp av oss selv om vi glipper innimellom. Men mål har det ikke blitt ennå (82 minutter).


Sent from my iPad using Tapatalk
Helt enig vedr Kenneh. Har vært meget bra som 4er. Ellers var det herlig med poeng igjen. Det kunne gått begge veier. McGurk svei en stor som burde vært omsatt, men stort sett var det meget bra spill men unøyaktig siste pasning, slik at det ble ikke skapt allverden av store sjanser. Everton hadde 2 store i 1. omgang og 1 i 2.omgang. Van Heuvel tok seg av alt på en fabelaktig måte:) Store og kanskje urealistiske forventninger til Gray. Han gjør endel bra, det meste på det sikre men virker litt puslete. Kan ikke helt begripe at han vurderes som god nok til a-laget. Sutcliffe som var meget rusten defensivt i 1.omgang ble flyttet inn som stopper i 2. omgang, hvor han imponerte. Også makker Mullen imponerte. Virker litt som en Carlton Palmer kopi. McCarron var bra, lurer egentlig på om Firpo er noe særlig bedre. Spennende match, fortjent poeng med et meget ungt lag. Bør absolutt være noe å bygge videre på:)
« Siste redigering: Desember 20, 2021, 22:03:15 av Sterland »