Skrevet av Emne: Smith til Cardiff?!  (Lest 18878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #60 på: November 10, 2006, 23:24:37 »
Jeg skal løpe naken rundt i huset mens jeg synger på Marching on Togheter!, foresten, er det noen som kan noen gammle Smithy sanger?

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Budda

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #61 på: November 10, 2006, 23:25:41 »
quote:
Originally posted by Mats-

Skandale! SKANDALE! At dere sier nå sånt om Leeds store sønn!. Må jeg minne på dere tårene til Smith når vi rykket ned?! Se på det bilde når Robbo trøster han, og våg å si at han er en sviker. Da skal jeg personelig komme å eliminere dere. Hadde det ikke vært for salget, så har Leeds endra navn til MK Dons! En gang til, SKANDALØST å si noe sånt om gutten. Skam dere!

Det har vært en drøm i oppfyllelse å se han i den æreverdige skjorta igen.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.



Her er bildet du tenkte på. Dette er ingen sviker!!!

Endre

Lars E

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #62 på: November 10, 2006, 23:32:58 »
Tørr ikke å tro på det ikke før han løper ut på Elland Road i hvitt igjen..

Forever Leeds

« Siste redigering: November 10, 2006, 23:33:30 av Lars E »
Forever Leeds

Sheridan

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #63 på: November 10, 2006, 23:33:52 »
Krokodilletårer?
"I could never play for them"


Lars E

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #64 på: November 10, 2006, 23:34:22 »
quote:
Originally posted by Budda

Her er bildet du tenkte på. Dette er ingen sviker!!!





Ingen sviker? Han har jo Bolton drakt..[:o)]

Forever Leeds

Forever Leeds

Dennis

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #65 på: November 10, 2006, 23:40:44 »
Jeg blei helt skjelven når jeg leste artikkelen på leedsunited.com!

Det er i alle fall interesse fra vår side! De legger ikke ut rykter på den off.sida!

La oss alle håpe! Og til kritikerne : Alan Smith tilbake i troppen, vil ikke bare bety at vi får han inn i stallen. Alan Smith er intet unikum av en fotballspiller, men at hans inntog ville gitt laget en fantastisk innsprøytning av sjelvtillit og stå-på-vilje, det er det INGEN tvil om!

Fansen ville også fått en ny giv av en sånn signing, på godt og vondt!

Vi trenger deg, Al!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Sleivind

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #66 på: November 11, 2006, 00:15:44 »
Men hva om Smith går til Cardiff og ikke Leeds? Sjøl om Wise har gått ut og sagt han ønsker Smith til Leeds? Hvilke følelser hadde det satt i sving? [:D]

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #67 på: November 11, 2006, 00:18:20 »
Har virkelig trua på at Smith kommer til oss nå, som sagt så legger aldri den offisielle sida ut rykter. Tror og håper Smith ønsker å spille for Leeds igjen, hadde vært en FANTASTISK signing for oss. Please....

-WE'LL BE BACK-

Runar

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #68 på: November 11, 2006, 00:39:00 »
Tror det ikke før han løper ut på ER i Leeds drakt igjen....

Men tenk dere hvilkejubelscener man kan være vitne til om han skulle ha scoret:-)

Uansett det det hele ville vært for godt til å være sant, det ville ikke passet med det inntrykket om d å være leeds supporter...vi skal lissom ikke oppleve noe bra vi:-)
 

Per-Stian

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #69 på: November 11, 2006, 00:40:52 »
Dersom Leeds faktisk har førespurt Manure om Smith (og godkjent dette), kan ikkje eg sjå noko anna enn at Smithy kjem attende t Leeds. Han tør vel ikkje signere ein lånavtale me Ridsdale&co framfor Leeds?

Runar

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #70 på: November 11, 2006, 00:55:32 »
Er vel et spørsmål om økonomi... CArdiff kan ha lagt penger på bordet for ¨å sikre seg han....eller er villig til å betaler deler av lønnen hans,- mens ikke akkkurat kan tilby noe slikt...men skal ikke se bort i fra at en smith retur kunne lokket fram noen tusen ekstra tilskuere...men tror nok at dersom han skal på lån til leeds må han dekke noe fra egen lomme....
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #71 på: November 11, 2006, 00:56:17 »
Smithy må da være en flott "nødløsning" for oss frem til ca hjul når Dennis kan få inn noe mer permanent i "vinduet" (for Smithy forsvinner nok tilbake over åsene når han begynner å storspille for oss...).

Tror vel forresten at Smithy først og fremst kan bidra med "innstilling" og det å gå foran når han kommer, kvalitetsspill & mål kommer nok ikke fra dag én... (så ikke forvent det).

PS! Jeg forstår enkeltes aversjon mot returen, men jeg deler den ikke...





The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
« Siste redigering: November 11, 2006, 00:57:11 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lis

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #72 på: November 11, 2006, 00:59:25 »
Læs mere her...

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=159378


Leeds United yesterday today tomorrow forever
Leeds United yesterday today tomorrow forever

MooCow

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #73 på: November 11, 2006, 00:59:30 »
Møkkamann ! [:(!]

quote:
Originally posted by Jon R

BREAKING NEWS: Jeg har ombestemt meg! Smith ville være en kjempeboost for klubben akkurat nå! [:p]

Jon R.



Lars E

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #74 på: November 11, 2006, 01:23:14 »
Du vil heller se klubben vår slite i bunnen av CCC, enn å se Smith i hvitt igjen MooCow?

Forever Leeds

Forever Leeds

Budda

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #75 på: November 11, 2006, 01:32:58 »
quote:
Originally posted by MooCow

Møkkamann ! [:(!]

quote:
Originally posted by Jon R

BREAKING NEWS: Jeg har ombestemt meg! Smith ville være en kjempeboost for klubben akkurat nå! [:p]

Jon R.






Latterlig!!! Må si argumentasjonen ligger på et høyt nivå...

 
Endre

MooCow

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #76 på: November 11, 2006, 01:34:57 »
Du tok faktisk ikkje humoren t Jon R ?

quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by MooCow

Møkkamann ! [:(!]

quote:
Originally posted by Jon R

BREAKING NEWS: Jeg har ombestemt meg! Smith ville være en kjempeboost for klubben akkurat nå! [:p]

Jon R.






Latterlig!!! Må si argumentasjonen ligger på et høyt nivå...

 



MooCow

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #77 på: November 11, 2006, 01:36:44 »
Vil ikkje selga sjeli naij.....

quote:
Originally posted by Larseirik

Du vil heller se klubben vår slite i bunnen av CCC, enn å se Smith i hvitt igjen MooCow?

Forever Leeds




baste

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #78 på: November 11, 2006, 01:38:22 »
Ingen med hjertet sitt i LEEDS kan noe annet enn å ønske Mr. 110% Smith velkommen ?? Forstår meg faen ikke på folk. Ett scoop om han kommer, Welcome Alan Smith.

Bastesen*

Budda

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #79 på: November 11, 2006, 01:49:01 »
quote:
Originally posted by MooCow


Du tok faktisk ikkje humoren t Jon R ?




Det var vel mer rettet på dine poster om Smith var en Judas. Leeds hadde ikke råd til å beholde Smith i klubben. Så når et godt økonomisk tilbud fra United kom som Leeds var strålende fornøyd med, så mener du at han skulle takke nei? Tilbudet Leeds fikk var mye mer en man kunne forvente. Og salget var med på å redde Leeds.

Jeg mener at hvis Smith nå takker nei til Cardiff (1.plass) og sier ja til Leeds (Nest sist)så er det ingen tvil hvor hjertet ligger.

Ble bare ikke imponert over din argumentasjon for hvorfor man ikke skulle ta i mot Smith med åpne armer.
Endre

MooCow

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #80 på: November 11, 2006, 01:50:37 »
He he he, ja naij ikkje tvil om kor hjerte ligge [:D] Kånao di håppa t seings me han du hata mest i verden åsso takka ho nei t ein anna å kjemme tbake t dag, hurra [xx(]

quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by MooCow


Du tok faktisk ikkje humoren t Jon R ?




Det var vel mer rettet på dine poster om Smith var en Judas. Leeds hadde ikke råd til å beholde Smith i klubben. Så når et godt økonomisk tilbud fra United kom som Leeds var strålende fornøyd med, så mener du at han skulle takke nei? Tilbudet Leeds fikk var mye mer en man kunne forvente. Og salget var med på å redde Leeds.

Jeg mener at hvis Smith nå takker nei til Cardiff (1.plass) og sier ja til Leeds (Nest sist)så er det ingen tvil hvor hjertet ligger.

Ble bare ikke imponert over din argumentasjon for hvorfor man ikke skulle ta i mot Smith med åpne armer.


Killa

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #81 på: November 11, 2006, 01:51:07 »
Come on Mr Bates, skaff oss Smudger tilbake! Og hvis Alan velger Leeds framfor Cardiff, tenke så deilig en måte å gi Ridsdale en på trynet.....

Læshy

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #82 på: November 11, 2006, 02:47:19 »
Fikk en link fra en kamerat av meg (United.no)

En tvilende Smith ålte seg tidligere i dag inn i tenkeboksen for å finne ut om han i det hele tatt har lyst på et midlertidig opphold i den walisiske hovedstaden. Tvilen kan ha blitt ytterligere forsterket nå som også favorittklubben hans har meldt sin interesse.

Den ferske Leeds-manageren Dennis Wise bekrefter at han er giret på Smiths hjelp til å styre Yorkshire-klubben bort fra sin nåværende nedrykksplass i Championship. Leeds har kun Uniteds banemenn fra tirsdagens Ligacup, Southend, bak seg på tabellen, og er naturligvis desperate etter å forbedre tabellsituasjonen.

- Det ville vært stort å få Smith hit, for han er en vidunderlig spiller. Om det finnes en mulighet for at vi kan få ham ville det vært fantastisk, sier Wise til Sky News.

- Han ville gitt hele laget et løft, for ikke å snakke om fansen og klubben. Vi snakker her om en kvalitetsspiller som har lyktes på alle plan, så selvsagt skulle jeg gjerne hatt Alan Smith her. Om vi lykkes vet jeg ikke ennå, for jeg er sikker på at han er ønsket av minst 20 andre klubber, kanskje til og med Premiership-klubber. Vi får bare vente og se, sier den tidligere Wimbledon- og Chelsea-spilleren.

http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2006/november/saa_dukket_leeds_opp

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

lidsjunaited

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #83 på: November 11, 2006, 03:28:42 »
quote:
Originally posted by Læshy

Fikk en link fra en kamerat av meg (United.no)

En tvilende Smith ålte seg tidligere i dag inn i tenkeboksen for å finne ut om han i det hele tatt har lyst på et midlertidig opphold i den walisiske hovedstaden. Tvilen kan ha blitt ytterligere forsterket nå som også favorittklubben hans har meldt sin interesse.

Den ferske Leeds-manageren Dennis Wise bekrefter at han er giret på Smiths hjelp til å styre Yorkshire-klubben bort fra sin nåværende nedrykksplass i Championship. Leeds har kun Uniteds banemenn fra tirsdagens Ligacup, Southend, bak seg på tabellen, og er naturligvis desperate etter å forbedre tabellsituasjonen.

- Det ville vært stort å få Smith hit, for han er en vidunderlig spiller. Om det finnes en mulighet for at vi kan få ham ville det vært fantastisk, sier Wise til Sky News.

- Han ville gitt hele laget et løft, for ikke å snakke om fansen og klubben. Vi snakker her om en kvalitetsspiller som har lyktes på alle plan, så selvsagt skulle jeg gjerne hatt Alan Smith her. Om vi lykkes vet jeg ikke ennå, for jeg er sikker på at han er ønsket av minst 20 andre klubber, kanskje til og med Premiership-klubber. Vi får bare vente og se, sier den tidligere Wimbledon- og Chelsea-spilleren.

http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2006/november/saa_dukket_leeds_opp

It´s only one United... Leeds United!



Usj! [xx(] Då må ikke la deg lokke til å klikke på slike linker.

SveinArve

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #84 på: November 11, 2006, 03:43:58 »
Sendte linken til en unitedsupporter, fikk dette tilbake:
dralle sprett....   says:
i know
håper det går i orden
han e elendig
passer ikke i united
hjartet hass e åpenbart i Leeds
han nekter feks å kysse united-badgen

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #85 på: November 11, 2006, 03:47:16 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Sendte linken til en unitedsupporter, fikk dette tilbake:
dralle sprett....   says:
...
han nekter feks å kysse united-badgen

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com




Godt å høre [:)]

-WE'LL BE BACK-

MooCow

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #86 på: November 11, 2006, 03:49:25 »
Verden vil bedras [:)]

quote:
Originally posted by SveinArve

Sendte linken til en unitedsupporter, fikk dette tilbake:
dralle sprett....   says:
i know
håper det går i orden
han e elendig
passer ikke i united
hjartet hass e åpenbart i Leeds
han nekter feks å kysse united-badgen

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com



sindre12

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #87 på: November 11, 2006, 04:13:32 »
leed åsså intresert i han ta d mero!
Beckford 4 England!

Gunnien

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #88 på: November 11, 2006, 04:22:32 »
Er skeptisk til det meste som har med scum å gjere men hadde blitt glad om Smith komm tilbake[:)]

#1795
#1795

Sonny

Re: Smith til Cardiff?!
« Svar #89 på: November 11, 2006, 04:44:57 »
bare snakk om kort tids lån, så det er like greit å la være.