Smith til Cardiff?!

Started by Ferre, November 10, 2006, 15:45:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

quote:
Originally posted by L.RADEBE

Siste Smith hilsen til Leeds fansen var mot Chelsea på Stamford Bridge.. Det var to fingrer i været til fansen.. Den mannen i Leeds trøye igjen? Nei det håper jeg virkelig aldri skjer igjen.

Kordan kan du si noe slikt å påstå du e leeds supporter...vi trenger forsterkninger også vil man ikke ta i mot Alan Smith fordi han spiler for Man Utd... Det e vel i klubbens interresse å forsterkelaget eller?

SirOlsen

quote:
Originally posted by Runar

quote:

Siste Smith hilsen til Leeds fansen var mot Chelsea på Stamford Bridge.. Det var to fingrer i været til fansen.. Den mannen i Leeds trøye igjen? Nei det håper jeg virkelig aldri skjer igjen.

Kordan kan du si noe slikt å påstå du e leeds supporter...vi trenger forsterkninger også vil man ikke ta i mot Alan Smith fordi han spiler for Man Utd... Det e vel i klubbens interresse å forsterkelaget eller?

Nå blander du kortene litt her mener jeg.. om man ønsker å se Smith i Leeds trøye eller ikke, har ikke noe med hvor mye Leeds supporter man er og ikke.

Ville du feks tilgitt en person som hadde gitt en person du er glad i grisejuling?...

Her er det snakk om noen moralske barriærer ved at Smith gikk til den værste klubben.. all-time rival nummer 1.. Her er det emosjonelle ting som går.. Skal vi måle det ut ifra det, så vil det jo  praksis si at DU er en MINDRE Leeds supporter enn L.RADEBE med et slikt utsagn.. For L.RADEBE viser ekte følelser som har oppstått pga et slikt svik.. men da synker jeg på nivået ditt.. og det er vel uhensiktsmessig..

Poenget er som nevnt, at klubben vår lå med brukket rygg, og pilleren gikk til erkerivalen. Det kunne ikke vært en værre hat-klubb Smith og Rio kunne gått til. Eller Cantona for den del..

Men for all del, alle ønsker eg en spiller med Smiths kvaliteter på banen i helhvit Leedstrøye igjen.. Her er mere spørsmålet om man kan greie å tilgi at Smith gikk til ManU.. Noen greier, andre ikke.. og det må respekteres begge deler... ikke hånes

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Bites Yer Legs

ka skjedde på stamford bridge???

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

quote:
Originally posted by bites yer legs

ka skjedde på stamford bridge???

Der døde både Harald Hardråde og Ulf Uspakson (25*tippoldefaren min...) i 1066...

Har det skjedd noe særlig der siden det da???

The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

10 REASONS WHY WE SHOULDN'T SIGN ALAN SMITH;

1) He went to Scum
2) He gave Leeds fans the finger at Chelsea
3) He claimed he would come back to Leeds when they are in the Premiership again. If every fan had said that, the ground would be even emptier than it is now.
4) This appears to be more of a benefit to Scum as he's probably crocked
5) 224 League Appearances 45 League Goals 1 in 5 scoring ratio - shit
6) Numerous red and yellow cards - do we want to pay his wages whilst he's suspended ?
7) We would have to pay his wages
8) Do we really need another striker. Will he score more than Blake or Healy ?
9) He allegedly suggested selling the Bremner Statue during the infamous Players Wage Deferral Meeting in 2004
10) He made his bed, now let him lie in it. Let him go and join Ridsdale at Cardiff (they deserve each other)

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Gunnien

Ser det nevnes moral her som argument for å ikkje hente tilbake spellerar..  Trur nok me skal innsjå at moral og idrett ikkje høyrer så godt saman lenger[:(]  Toppidretten og fotballen i serdeleshet kvitta seg med det for grusomt mange år sia (tidlig på 70 tallet kanskje??)..  Nå handler det stort sett bare om 3 ting : PENGER,PENGER og PENGER[xx(][xx(][xx(]

Klubbfølelse er noko fansen har men knapast ein spelar[:(]..

Få Smithy heim[:)][:)][:)]

L.RADEBE

Vise ord Øystein forkynner. Glad det er flere av oss.

Tom S

Bra dokke ikkje er heilt aleine.

quote:

Vise ord Øystein forkynner. Glad det er flere av oss.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

Smith er 110% Leeds fan, og en spiler som garantert kommer til blø for klubben hvis han kommer tilbake. En fantastisk spiller som har hjertet på rett plass, nemlig i Leeds.

-WE'LL BE BACK-

h.b

Hmmmmmm.
Johny Giles kom fra manu. det samme gjorde Gordon Strachan og en del andre. Er det noen her inne som hater disse spillerne

SveinArve

- Nei, ellers takk!   

Alan Smith, som denne uken mottok tilbud om låneopphold både fra Cardiff City og sin gamle klubb Leeds, har etter noen dager i tenkeboksen bestemt seg for å takke nei til dem begge.

12. november 2006 Steinar Madsen <steinar@united.no>    

HE-HE-HE - Jeg tilbake til Leeds? Er du helt sprø, eller?

Isteden har han gitt Sir Alex beskjed om at han ønsker å bli der han er, fordi han ikke tror han vil ha større utbytte av å spille fast for en Championship-klubb enn å trene med ligalederne.

Dermed imøtegår "Smudge" sin manager, som har sett med uro på at spilleren ikke har klart å sette preg på noen av kampene han har vært involvert i den senere tiden. Verken mot Crewe Alexandra i Ligacupens 3. runde eller mot Southend i 4., markerte han seg spesielt fordelaktig. Dette fikk Ferguson til å tenne på idéen om en utlånsavtale, rett og slett for å gi Smith den kamptreningen han åpenbart har behov for.

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

http://www.redissue.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=308238

Ser desverre ut som om Smith blir i Man Utd, skuffende men kanskje ikke så overraskende. Du er velkommen tilbake en annen gang!

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Merkeleg avgjerdsle av Smithy. Trur han verkeleg at blir betre av å trene me a-laget og spele for reservane t Manu? D må då vere utruleg givande å hjelpe moderklubben t å snu ein negativ trend og få sjølvtilit gjennom å vinne tøffe og tette CCC-kampar! Eg e utruleg skuffa over deg[:(]

Mats-

Jeg er Smith fan helt in til margen, kommer han ikke nå. Ja, da blir jeg skuffet...

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

h.b

Tror det er såpass enkelt som at enkelte Leeds fans ved å vise Alan Smith hva de mente om hans overgang til å gå til manu har gjort valget enkelt. Ferguson anbefalte Smith i å ikke gå til Leeds. Smith ville ikke gå til en konkurent av Leeds og sier derfor nei til alle låneforespørsler

Per-Stian

Dersom d fins Leeds-fans som IKKJE ønskjer Smith velkomen tilbake t klubben som ein potensiell redningsmann, gjennom å utøve trugslar osv, bør dei finne på noko anna å gjere her i verda!!! Hugsar episoden me Chief's testimonial, men håpar slikt vert gløymd fort.

berlin

quote:
Originally posted by h.b

Hmmmmmm.
Johny Giles kom fra manu. det samme gjorde Gordon Strachan og en del andre. Er det noen her inne som hater disse spillerne

en vesentlig forskjell er at de ikke returnerte til Leeds.

returer blir vanligvis ikke vellykket, med seff kan smith være unntaket som bekrefter regelen. Batty var utgått på dato. smith er ingen gud, hverken som spiss eller midtbane. Scum fansen var undrende til kjøpet. Uansett, kontroversielt er det som nevnt før.
personlig vil jeg ikke ha han på leeds.

No cask
- real nonsense

berlin

quote:
Originally posted by Per-Stian

Dersom d fins Leeds-fans som IKKJE ønskjer Smith velkomen tilbake t klubben som ein potensiell redningsmann, gjennom å utøve trugslar osv, bør dei finne på noko anna å gjere her i verda!!! Hugsar episoden me Chief's testimonial, men håpar slikt vert gløymd fort.

alle veit at supportene er splittet når det gjelder retur. Det er snakk om vage begrep som stolthet. selv om penger råder i fotball, er det mange supportere som ønsker å protestere mot nettopp det.

husk at det finnes et spanske la liga lag, som ikke kunne tenke seg å klusse til drakta med reklame. fotball er følelser, og jeg gleder meg over alle signaler om at de store pengene er for nedadgående inne toppfotball.

No cask
- real nonsense

MooCow

Jepp heilt klart [:p]

Eg og prata med ein Man U supportar og han sa Alan Smith ville spela gratis for Leeds. Fortalde Ferguson at han ikkje villle spela på United meir, itilfelle ville han scora sjølvmål [:p] Men Ferguson ville heller at han skulle rotna på benken !

Høyr høyr dette er sannheiten ! [:D][8D]

quote:
Originally posted by h.b

Tror det er såpass enkelt som at enkelte Leeds fans ved å vise Alan Smith hva de mente om hans overgang til å gå til manu har gjort valget enkelt. Ferguson anbefalte Smith i å ikke gå til Leeds. Smith ville ikke gå til en konkurent av Leeds og sier derfor nei til alle låneforespørsler

SirOlsen

quote:
Originally posted by h.b

Hmmmmmm.

Forskjellen er at de gikk ikke FRA Leeds TIL ManU.. og i allefall ikke når klubben var forsvarsløst nede og ble skutt fra alle kanter og sparket og tråkket på...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Leeds hadde ikke hatt råd til å beholde Smith, og i tillegg fikk vi en betydelig som for han.

-WE'LL BE BACK-

h.b

Får å være helt ærlig så er det ikke en spiller på Manu jeg ikke vil ta imot. Hvis du har et slikt hat mot Manu så burde du nekte å besøke kamerater som er Manu fans.Alt som har med manu burde boikottes.
Ps . Øisten hva hadde du gjort om Manu og Leeds møttes på old trafford. Du får gratistur og biletter dekket. Ville du nektet å satt dine ben på et sted som gjorde at manu tjente penger på deg

ToreLA

Jeg ville ikke sett Roy Keane i Leeds, som trener eller manager, men det er vel omtrent alt.

Kickthemdown

quote:
Originally posted by h.b

Får å være helt ærlig så er det ikke en spiller på Manu jeg ikke vil ta imot. Hvis du har et slikt hat mot Manu så burde du nekte å besøke kamerater som er Manu fans.Alt som har med manu burde boikottes.
Ps . Øisten hva hadde du gjort om Manu og Leeds møttes på old trafford. Du får gratistur og biletter dekket. Ville du nektet å satt dine ben på et sted som gjorde at manu tjente penger på deg

De (manu) hadde vel neppe tjent penger på Øystein med mindre han hadde kjøpt seg et eksklusivt rekesmørbrød. Billetene er jo dekket (sier du selv) så scum får de pengene uansett, noe Øystein ikke trenger bry seg om.

Mvh

Killa

berlin

quote:
Originally posted by Ferre

Leeds hadde ikke hatt råd til å beholde Smith, og i tillegg fikk vi en betydelig som for han.

-WE'LL BE BACK-

jane austen skrev fornuft og følelser. Det er jo helt riktig at leeds fikk gode £7 mill for smith, og det var jævla viktige penger + at det var penger som gikk til leeds og ikke leasing-firmaer.
det var også jævla viktig å selge rio f på det tidspunktet han ble solgt. det ble jo et lite krakk i summene etter det. dette er fornuft. woodgate ga oss også goe penger. mye kjipe salg etter det, men disse 3 var viktige salg rent økonomisk.

tross dette faktum har jeg altså problemer med smith. jeg har da grått over vemodige ting jeg også, life goes on. han er spiller, ikke supporter, så det er vel ikke vits for han å gå ad dundas karierremessig. han burde dog valgt toons, selv om manu la pengene på bordet

No cask
- real nonsense

Runar

Og hva skulle Alan Smith ha gjort mener du då?

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by h.b

Hmmmmmm.

Forskjellen er at de gikk ikke FRA Leeds TIL ManU.. og i allefall ikke når klubben var forsvarsløst nede og ble skutt fra alle kanter og sparket og tråkket på...

MARCHING ON TOGETHER!

h.b

jeg ser absolutt inge problemer med spillere som kommer fra manu. Når de spiller i Manudrakten hater jeg dem. Men når de eventuelt spiller i en Leeds drakt så forguder jeg dem. Det er klubben Manu jeg hater og ikke spillerne.
Eller for å si det enkelt. hater du solskjær når han spiller for Norge. Dobbeltmoralismens tid er ikke ute vettu

SirOlsen

quote:
Originally posted by h.b

Da må jeg nok engang ta frem det gode gamle "nå blander du kortene"-kortet godeste Håkon [;)]

Jeg kan begynne med å si at min aller beste venn oppgjennom alle tider helt fra barnehagen av, er ihuga Scum-Supporter.. Det sier seg at det har vært mye kniving mellom oss når det er kamper, men merk deg; Det er når spillet foregår på banen" det først og fremst skjer.
Ingenting hadde gledet meg mere enn å sitte på Old Traffird og se Leeds banket Scum! [:p] Og som Kilgallon alt har svart for meg, så tjener jo ikke Scum penger fra min lomme når jeg får gratistur og billetter min venn [;)] hehe..

Du misforstår litt her Håkon.. Jeg er faktisk veldig glad for at Manchester United som klubb eksisterer.. Faktisk for at ALLE klubber eksiterer. Hadde vi ikke hatt motstandere, hva hadde poenget med Leeds United AFC vært da?.. Og å ha et slikt hat-forhold jeg har til Scum, går på at dette er erkerivalen, og det har den alltid vært i min æra som Leeds supporter.. Dvs, jeg ønsker ikke medgang for Scum, på lik linje som sannsynligvis mange Scum supportere ønsker for vår klubb.. Det var ikke moro å få en hånende latter da vi lå med brukket rygg og raste ned til CCC og alt holdt på å gå rett i dass fra Scumsuppportere.. Men oki, det var en kjennsgjerning at det var slik.. det var ikke til å komme unna.. det ble faktisk en så ille knekk klubben vår fikk, at jeg opplevde til og med at de ihugeste Scum supportere jeg kjenner faktisk krøp til korset og omtrent unnskyldte seg for at det hadde blitt som det hadde blitt og at de ønsket Leeds tilbake i PL.

Sett at Leeds lå i PL, og Scum opplevde det samme vi gjorde.. jeg hadde nok gitt Scumfans den samme medfølelse.. For du kan ikke nekte for at det er en helt ubeskrivelig "elektrisitet" i lufta når de to lagene møtes (møttes blir vel mest rett å si..). Det er dette som er så fantastisk med fotball..

Og summa summarum er det mye her det ligger.. det er i de enkeltes FØLELSER det ligger.. om Smith hadde valgt å gå tilake til Leeds og det hadde skjedd, hadde det ikke vært noe jeg kunne gjort med det, og det hadde ikke gjort meg mindre Leeds supporter av den grunn.. Vi i klubben her, må da vel ha fått kjent nok på kroppen hva motgang er, og personlige ønsker for klubben har vi alle. Jeg på min side at å gå fra Leeds til ManU er bare noe en Leeds spiller ikke skal gjøre. I allefall ikke returnere tilbake til Leeds.. Det mener jeg og står jeg for.. Jeg mener en som har spilt i den helhvite drakta, som så går for å spille i den røde Scum drakta med Scum-logo, ikke fortjener i ha Leeds merket på brystet mere..

Når det er sagt, så ja, HADDE Smith gått til Leeds, å hadde han gjort det.. er ingenting fra eller til jeg kunne ha gjort med det. Men det behøver ikke å si at jeg er å voldsomt HAPPY for det.. selvfølgelig ville jeg vært glade for kvalitetene til Smith på banen.. det er ikke det det går på.. Det går på det emosjonelle plan.. Og ingen trenger komme å si til meg at det å være et fotballags supporter IKKE handler om å være emosjonell ovenfor klubben. Det er isåfall bare piss!.. Det er følelser for klubbene til den enkelte supporter som gjør at de fleste klubber lever idag..

Om ingen hadde hatt interesse for sporten hadde den heller ikke eksistert..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

quote:
Originally posted by h.b

jeg ser absolutt inge problemer med spillere som kommer fra manu. Når de spiller i Manudrakten hater jeg dem. Men når de eventuelt spiller i en Leeds drakt så forguder jeg dem. Det er klubben Manu jeg hater og ikke spillerne.
Eller for å si det enkelt. hater du solskjær når han spiller for Norge. Dobbeltmoralismens tid er ikke ute vettu

Jepp, jeg fordrar ikke Solskjær det grann jeg.. Men nå kommer jeg fra samme by som ham og ja.. say no more.. men han er da ikke så skinnhellig som han skal utgi seg for [:p]
Pappan hans er forresten en kjærnekar! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Leeeeeeeeeeeeds

Velkommen hjem Allan Smith.
Hvis han skulle være intr.
Hvis vi har penger til å betale lønnen hans med.
Hjertelig velkommen skal du være,BESTANDIG

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD