Leeds vs Colchester

Started by Lids, November 11, 2006, 14:25:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MacMurder

Læshy

Fint med en kommentator som kjener laget.

"Leeds har gjort flere spillerbytter, lagkaptein Paul Butler har fått beskjed om at han ikke er ønsket i klubben lenger"

"På høyrebeck Hayden Foxi" (med i på slutten)

Marching on Together!

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

SirOlsen

Da var vi igang folkens!

Hmm, Horse og Cresswell på topp?.. Butler endelig ut..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Læsh: Thor Eggen eller??

Han sier mye rart. Steven Gerrarrrrrr, Frank Lamparrrrr, Rob Hulsy

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Læshy

Hvorfor i svarte skjermer ikke Crainey ballen ut til innkast i en situasjon hvor han blir presset lett av en mann og det er god fart i ballen, og den nesten er ute.Unødvendig å avgi Innkast der etter min mening.

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Ferre

ingen som har radiolink??

-WE'LL BE BACK-

Læshy

Er ikke Thor Eggen, men han andre som bruker å kommentere. Navnet stod der i sted, men husker ikke.

Nå kom en ny en:"Tsjoff Horsfield"

Forøvrig virker det som vi prøver å slå lang opp mot Horse og Cressy i dag, og at spesielt Blake skal flytte hurtig etter for å hjelpe dem.

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Dennis

Kan være en god taktikk, men blir lett å gjennomskue i fremtiden da...

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

stefan

Vet ike hvor lurt det er at det legges opp til at Blake skal løpe mye;pmen når det er sagt så tror jeg faktisk han blir matchvinner for oss idag, hvis vi vinner...

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Læshy

Etter min mening virker vi best i de første ti minuttene. Colchester var akkurat på en halvfarlig avslutnings-visit, men det som jeg bemerket meg da var at samtlige midtbane spillere hadde full fart hjem når de angrep. Positivt at spillerne orker og gidder å ta den tunge jobben hjem. Virker fortsatt som resepten vår er å slå opp på Cressy og Horsfield som skal prøve å legge igjen til Blake.

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Læshy

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Kan være en god taktikk, men blir lett å gjennomskue i fremtiden da...

Proud to be LEEDS!

Jeg tror nok ikke dette er en fremtidig taktikk, men med tanke på dagens spillerstall så tror jeg det er det beste vi kan få til. Nå vet jeg ikke hvordan vi har spilt de tidligere kampene under Wise ettersom jeg ikke har fått sett noen av kampene med Wise som manager.

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Dennis

Gruer meg likevel te annen omgang, det var der det falt TOTALT igjennom mot Barnsley. Noe av det verre jeg har sett for et lag som leder

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

Le Jardin

Radio link: http://matchlive.safc.premiumtv.co.uk/mlex/258741/matches/08132005/2528536/match_console.html

Kan ikke velge Leeds kommentarer, men du får fulgt med

Lykke til i dag,alle sammen
"Victory is in our sights"

Læshy

Igjen stormer vi tilbake med mange spiller når Colchester angriper. Starter med Derry som gjør en flott jobb, før både Lewis og Douglas kommer fort etter. Stresser dem bra i innleggsfasen synes jeg, og virker som en god start etter min mening. Vi kommer fot opp i ballfører, og er tøffe i duellene. Der kom akkurat Colchester til et godt innlegg, men alikevel synes det denne forsvarsperioden er godkjent. Fremover på banen har vi ikke skapt mye enda, men så lenge vi er defensivt solide kommer forhåpentligvis det offensive. Der burde vi scoret etter flott forarbeid av Eddie Lewis. Blake header like utenfor. Meget bra angrep!

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Ferre

Ã...hhh, nesten Blake!!! Faen...

-WE'LL BE BACK-

Lids

Gigant sjanse for Leeds, grusomt dårlig av Blake og ikke score der!

Thomas
Thomas

Lids

Thomas

Læshy

Ny halvsjanse etter et bra slått frispark. Corner nå. Denne skal inn snart, og det kommer...

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

SirOlsen

Nå viser vi lovende takter her gitt...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Læshy

Midtbanen vår har klart seg meget bra så lenge synes jeg. Derry virker å ha kommet i bedre form, og  jeg ser igjen de tunge løpene han tar defensivt. Douglas er en ekte lagspiller som ofrer alt i hver eneste duell han går i. Igjen var Derry på rett sted til rett tid, og bryter høyt i banen. Dette medøfrer at Blake avslutter bra, og en god redning og ny corner.

Begynner å se bra ut dette!

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Ferre

Nå MÃ... det komme et mål snart!

-WE'LL BE BACK-

Læshy

Herlig å se spillerne kaste seg inn i dueller der de egentlig ikke ser ut som de har sjans til å nå ballen. Urettferdig gult kort til Derry nå synes jeg. Det er ball først, men greit han også treffer man. Det er for svarte engelsk championship vi snakker om. Det er kanskje den fysisk tøffeste divisjonen vi har, og da blir det feil å dele ut gule kort for alt!

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Knut-

quote:
Originally posted by Læshy
[Urettferdig gult kort til Derry nå synes jeg.

Fleiper du ? Meget velfortjent.

Medlem 191
medlem 191

SirOlsen

De kunne gjort LITT mere ut av det frisparket der da...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Læshy

Frispark i fin Lewis posisjon. Men ble en fin variant, men dårlig utnyttet av Horsfield. Vi må utnytte halvsjansene bedre slik at vi kan skape mer ut av dem [:)]

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

LU4ME

Håper vi vinner i dag, det trenger vi virkelig....

Læshy

quote:
Originally posted by tyfus

quote:
Originally posted by Læshy
[Urettferdig gult kort til Derry nå synes jeg.

Fleiper du ? Meget velfortjent.

Medlem 191

jeg synes ikke det er gult kort. Han kommer i stor fart, men treffer klokkerent på ball først. Det er greit han feier ned mann også, og et frispark kan jeg skjønne. Men så lenge man ikke kommer med strake ben, og treffer ballen klart først, altså at man ikke har intensjoner om å skade motspilleren så er det ikke gult kort.

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

SirOlsen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! BLAKE!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Læshy

Fantastisk!!!!! HERLIG ROBBIE BLAKE!!!!!!

1-0!!!!!!

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Le Jardin

Spiller Crainey høyre back? Står det på en del lagoppstillinger. Eller er det Foxe, og Crainey i midten. Skummel mann uansett, har sett han gjøre mye rart, får et lite bilde av Duberry når jeg tenker på det (selvom hudfargen er feil!) M.O.T.
"Victory is in our sights"