Kandol???????????

Started by MacMurder, November 23, 2006, 23:58:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KeyserSoze

quote:
Originally posted by Ferre

Blake har spilt veldig bra som offensiv midtbanespiller ja, men når vi da har to på topp blir det litt for tynt med bare tre på midtbanen. Vil helst ha fire på midtbanen som alle bidrar defensivt, Blake har mest offensive kvaliteter. Blake passer som hengende spiss med en spydspiss foran seg.

-WE'LL BE BACK-

Blake jobba som en helt defensivt også mot Soton, så jeg tror det kan bli bra med en slagd 4-3-1-2 formasjon.

Ser for meg dette laget på lørdag:

Stack
Kelly-Killa-Ugo-Craniney
Douglas-Derry-Lewis
Blake
Cressy-Kandol

SirOlsen

Haha, fra jeg første gang leste denne tråden ikveld til nå, blir jeg bare mere og mere spent på å få se den gutten i aksjon i Leeds drakta! [:)] hehehe

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

mads

det lyder spændende både med ham og ugo, men forstår ikke at Wise ikke har hentet nogen kantspillere?!! Vi har ingen til højresiden, og lewis er slet ikke god nok til venstre

Premier League i næste sæson!

Ferre

quote:
Originally posted by mads

det lyder spændedne både med ham og ugo, men forstår ikke at Wise ikke har hentet nogen kantspillere?!! Vi har ingen til højresiden, og lewis er slet ikke god nok til venstre

Premier League i næste sæson!

Så enig, så enig! Vi trenger både en høyre- og venstrekant. Det burde være høyt oppe på handlelisten i januar.

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Kanskje vi skal spille i et 4-121-2 system med Derry på som anker og Blake som hengende bak de to spissene? Er det ikke det vi har spilt i det siste da?

Forever Leeds

Forever Leeds

L.RADEBE

ToreLA

Einar

Aner en smule skepsis hos enkelte, men det er det jo ingen grunn til. Enhver spiller som har et snev av idè om hvor kassa står vil jo være en forsterkning for vårt halvdøde mannskap. Ja, ikke bare det, men en solid forsterkning vil jeg tro...

lojosang

121 mann på midtbana, Lars Eirik? Er det sånn dere gjør det i Kåparvikjå?
Vel, det burde stenge av midtbanen det! [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

MrK

Håper på noe stort - trenger en som garanterer 15-20 mål. Håpet er at this is the man
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Lars E

I Kopervik ja. =) Mange gode lag som spiller med en slik midtbane nå til dags vettu. Chelski f.eks. har brukt noe tilsvarende.
[8D]

Det er jo ingen grunn for at vi skal spille en formasjon med vinger når vi knapt nok har noenbrukbare vinger i klubben.

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Liker litt tankegangen at man ser seg om etter talenter i lavere divisjoner.. Dette er sannsynligvis sultne folk som vil opp og frem, som jeg har etterlyst så lenge.. For Kandol må det jo være en drøm å få komme til en klubb i en høyere divisjon.. Selv om vi ligger på tredje sisteplass i vår divisjon, så er springbrettet opp til PremierLeague ikke den helt store veien, og det må vel være en motivasjonsfaktor skulle en tro..

I CCC vil nivået være høyere enn Kandol er vant til, men det burde vel igjen være motivasjon for å gjøre seg enda bedre..

Ja, jeg er spent på hvordan dette vil bli..  [:)] Det finnes flere uslipte diamanter der rundtomkring som enda ikke er oppdaget.. [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik_

For de som ikke har sett den ennå:
Kandols hat-trick mot Rochdale

Må innrømme at jeg liker det jeg ser...  han minner meg litt om Beckford.[:D]

Kanskje kan vi få vår "light-versjon" av Ellington og Roberts som sammen var så suksessfulle i Wigan for litt siden.

Beckford og Kandol... tja [:I]

Ferre

Håper han slår litt bedre til enn Beckford da [:)] Men virker spennende han, håper han får seg noen minutter på lørdag.

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Tenkte sjølv på Beckford når eg såg denne karen. Håpar likevel vi får sjå ein klar skilnad, Becks kom trass alt frå verkstadjobb og amatørligaen.

MooCow

Gleda meg t da bli turning pao Elland Road [:D]

Dennis

Kandol, can do!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Budda

Spennende dette, selv om det skal litt til at han skal slå til med det første.
Endre

SirOlsen

quote:
Originally posted by Enrique

Kanskje kan vi få vår "light-versjon" av Ellington og Roberts som sammen var så suksessfulle i Wigan for litt siden.

Haha, så sinnsykt kul fyr... hadde vært så moro om vi fikk se ham gjøre slike ting i Leeds drakta! [:D] Var jaggu meg en spretten kar dette.. [:D] Og for en frekkas da gitt!.. haha.. Gleder hjertet mitt!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ove

Det blir spennende å se han i helgen. Jeg håper inderlig at han er hakket bedre enn Beckford, og at han får litt flere sjanser enn Beckford.

B-m

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:

Haha, så sinnsykt kul fyr... hadde vært så moro om vi fikk se ham gjøre slike ting i Leeds drakta! [:D] Var jaggu meg en spretten kar dette.. [:D] Og for en frekkas da gitt!.. haha.. Gleder hjertet mitt!

MARCHING ON TOGETHER!

Med vår flaks knekker han vel nakken i et forsøk på en salto(hvis han er god da)!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Hehe, har du ikke sett de saltogreiene hans eller? [:D]

Men du sier noe der... huff... bare han ikke skader seg i disse krumspringene da... :/

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

KeyserSoze

Først og fremst får vi håpe på at det blir noen krumspring i Leeds-drakta, og så får vi evt ta bekymringene om skader da :)

Lids

Han er jo vant til helhvitt, så dette nok går bra. [:)]

Thomas
Thomas

R - R

quote:

Likte det eg saag i det klippet, spesielt forstemaalet der han viser god touch og avsluttareigenskapar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Ja, han virker være en liten.. ehm.. stor.. frekkas [:)] det kan likes veldig bra..

Jeg ble litt tent av det klippet må jeg si..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Bites Yer Legs

herlig klipp, vi trenger en svær mann på topp! fantastisk målfeiringer!! fikk også følelsen av at han og beckford kan finne hverandre roberts/ellington-style..

GO KANDOL!!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Noen som har noe info om hvordan han var den spilletiden han fikk igår mot Plymouth?.. Han fikk vel ikke spille så lenge, så vet ikke om det er noe å bedømme noe ut av jeg?..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

quote:

Noen som har noe info om hvordan han var den spilletiden han fikk igår mot Plymouth?.. Han fikk vel ikke spille så lenge, så vet ikke om det er noe å bedømme noe ut av jeg?..

MARCHING ON TOGETHER!

I følge Lorimer var han både naiv og passiv. Var ikke nok fokusert på å komme seg ut av offside og slet med å komme inn i kampen. Han hadde en en mot en situasjon med keeper, som han "wrong footed" på svakt vis. Hørtes ikke ut som noen stor debut. [8)]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

MARCHING ON TOGETHER!

I følge Lorimer var han både naiv og passiv. Var ikke nok fokusert på å komme seg ut av offside og slet med å komme inn i kampen. Han hadde en en mot en situasjon med keeper, som han "wrong footed" på svakt vis. Hørtes ikke ut som noen stor debut. [8)]

Jon R.

Okai.. men vet du hvor mye spilletid han fikk eller?..

Tja, det var vel en ny situasjon for ham og være sammen med et nytt lag også.. Må jo få rekke å bli en Leeds`er først.. hehe, ikke lange tiden han var en del av Leeds United før han ble ikledd drakt og sendt ut til løvene våre da [:D] hehe..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-