Kandol???????????

Started by MacMurder, November 23, 2006, 23:58:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

flynn

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Noen som har noe info om hvordan han var den spilletiden han fikk igår mot Plymouth?.. Han fikk vel ikke spille så lenge, så vet ikke om det er noe å bedømme noe ut av jeg?..

MARCHING ON TOGETHER!

I følge Lorimer var han både naiv og passiv. Var ikke nok fokusert på å komme seg ut av offside og slet med å komme inn i kampen. Han hadde en en mot en situasjon med keeper, som han "wrong footed" på svakt vis. Hørtes ikke ut som noen stor debut. [8)]

Jon R.

Den samme Lorimer mente vel også at Kandol viste duellstyrke, vant flere hodedueller såvidt jeg fikk med meg. Ellers fikk jeg samme inntrykk av det kommentatorene på LU-radioen sa.

Ferre

Fikk vel ikke store sjansen til å vise hva han kunne. Han kom inn i en periode der Plymouth kjørte kampen, og Leeds hadde lite spill. Får håpe han får vist seg fram fra en bedre side på tirsdag.

Synd han ikke fikk seg et mål...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

quote:
Originally posted by Ferre

Fikk vel ikke store sjansen til å vise hva han kunne. Han kom inn i en periode der Plymouth kjørte kampen, og Leeds hadde lite spill. Får håpe han får vist seg fram fra en bedre side på tirsdag.

Synd han ikke fikk seg et mål...

-WE'LL BE BACK-

Bare et lite sidesprang: Når er neste kamp?... tirsdag eller lørdag?... og vises kampen(e) på tv?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Neste kamp er borte mot Burnley på tirsdag. Om den vises på tv vet jeg ikke...

-WE'LL BE BACK-

Lids

Vi har egen tråd for kamper som vises på tv, ØYSTEIN - og det vet du.

Thomas
Thomas

SirOlsen

quote:
Originally posted by Lids

Vi har egen tråd for kamper som vises på tv, ØYSTEIN - og det vet du.

Thomas

Jo, TV er greit nok, men jeg fikk aldri svar på når det var.. jeg spør når jeg ikke finner svaret andre steder vettu [:)] Du minnes kankje at du bare skrev "JA"? [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Jepp, er jo en grunn til at du har 26 innlegg per dag. [;)]

Thomas
Thomas

SirOlsen

Vel... innlegg pr. dag er en ting... jeg har da ikke mange innlegg jeg vel?.. se på deg selv, 3881 stk! [:o]

Noe jeg mener er kjempepositivt jeg da.. hadde ikke levd uten skriverier fra slike som deg og andre som bruker forumet [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

berlin

det startet med Kandol, og ja, han kan bli bra han - om han står på og lærer. Fysikken burde komme på plass, er jo stor og sterk ( og ok hurtig? ) fra før. Synes det er greitt å hente "ukjente" spillere nå når vi kan friste de store navnene. Før eller siden skyter vi blink på et slikt bargain buy. Når vi til neste sesong forhåpentlivis har et bedre utgangspunkt får vi håpe Wise/Poyet kan presentere planer og ambisjoner slik at vi også trekker et stort navn eller to.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Jon R

Til Øisten: Bare for å ta noen samlesvar på noen av de enklere spørsmålene du har kommet med de siste dagene. Det blir mye mere praktisk på den måten. [:)]

* Kampstart er 16.00.

* Han kom inn i det 68. minutt.

* Vi møter Burnley på tirsdag kveld.

* Nei den går ikke på tv.

* Neste tv kamp er mot Barnsley.

* kampstart er 13.00.

Det siste har du ikke spurt om ennå, men jeg synes det er greit å komme deg i forkjøpet. [:)]

[:D]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

quote:
Originally posted by Jon R

Til Øisten: Bare for å ta noen samlesvar på noen av de enklere spørsmålene du har kommet med de siste dagene. Det blir mye mere praktisk på den måten. [:)]

* Kampstart er 16.00.

* Han kom inn i det 68. minutt.

* Vi møter Burnley på tirsdag kveld.

* Nei den går ikke på tv.

* Neste tv kamp er mot Barnsley.

* kampstart er 13.00.

Det siste har du ikke spurt om ennå, men jeg synes det er greit å komme deg i forkjøpet. [:)]

[:D]

Jon R.

Ahh, Hva skulle jeg gjort uten deg! [:)] mange tusen takk for svar!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

kjelvi

Tresor's art of survival

TRESOR KANDOL is proof there is still life at Leeds.

The striker hopes to fire the fallen Yorkshire giants to a crucial win at Southampton today â€" but admits he is happiest when he draws.
Budding artist Kandol hopes to exhibit his work after discovering in prison he could sketch.

He said: “I have a natural talent for drawing, especially still life and portraits.
“It’s a great way to relax after training and in between matches.
“Instead of sitting in front of the TV or going to the golf course, I get out my pad and pencil. My ambition is to exhibit my work â€" I’ve been told I’m good enough.”

Kandol, 25, had not drawn anything since he was at school until he was sent down for motoring offences last summer.
The former Barnet bad-boy served six weeks behind bars.

He said: “Time drags when you’re inside so I attended an art class to pass the time. I don’t know why I chose it because I didn’t even do GCSE art at school.
“At my first lesson the teacher placed flowers in a vase and asked us to sketch them.
“At the end of the class she collected all the drawings in.
“When she got to mine she looked at me and said ‘You’ve done this before’. I thought she was taking the p**s.
“Then she showed the rest of the class and everybody clapped. I thought they were taking the p**s.
“The next week we had to sketch famous people from pictures. I chose Nelson Mandela.
“I carried on in my cell and it took me two days to finish. The teacher couldn’t believe how life-like it was.”

Word of Kandol’s new-found talent quickly spread among the rest of the lags, with the jailbirds queueing up to get him to draw their kids and families.

He said: “I could have earned a fortune in snout if I charged them but I was just happy to do it.
“One bloke told me my drawing was on his kids’ bedroom wall.
“When I started playing I always dreamed one day my picture would be on kids’ walls â€" but that’s not what I had in mind.”

Leeds have had a sketchy season but Kandol is confident they will escape relegation.
He added: “We’ve got some tough games but our form has picked up.”

The Sun
Se Kandols tegning av Pele...: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007180486,00.html

Budda

Kanskje han heller burde satse på dette som yrke. Noen god fotballspiller er han jo ikke
Endre

kjelvi

quote:
Originally posted by kjelvi

Kandol, 25, had not drawn anything since he was at school until he was sent down for motoring offences last summer.
The former Barnet bad-boy served six weeks behind bars.

Hvorfor ikke som testkjører for Strongbow eller Whyte and Mackay??

Lars E

Kandol har nok slitt med selvtilliten under denne Leedsperioden. Taklet overgangen til CCC dårlig. Tror fortsatt han har mer i seg, men spørs om vi får se det i Leeds.

Forever Leeds

Forever Leeds

RoarG

Vi kan jo håpe. Blir han matchvinner mot Ipswich og Derby kommer folk her på forumet til å kreve en statue av ham foran Elland Road [:D](ja, jeg vet vi har en allerede).
quote:
Originally posted by Lars E

Kandol har nok slitt med selvtilliten under denne Leedsperioden. Taklet overgangen til CCC dårlig. Tror fortsatt han har mer i seg, men spørs om vi får se det i Leeds.

Forever Leeds

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Peter7

quote:
Originally posted by Budda

Kanskje han heller burde satse på dette som yrke. Noen god fotballspiller er han jo ikke

Er det ikke noe som heter tegneserielag?
[xx(]

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'