LEEDS - Barnsley

Started by Dennis, November 30, 2006, 19:12:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mari

Hva trodde man ? At vi var et kvalitetslag som på grunn av uflaks hadde havnet på bunnen av the championship ?????

Sannheten er at vi er et bunnlag i the chamionship - i hovedak på grunn av tidligere dårlig ledelse representert ved Blackwell. Jeg tror faktisk at Wise er på sporet av noe som kan bringe oss opp mot midten av tabellen før sesongen er over. Så får vi håpe at en kombinasjon av talent fra egne rekker (Rose, Howson, Madden mfl) pluss kjempeflaks med signinger fra the lower leagues gjør ar vi kan reise oss fra asken.....

Fremdeles optimist, men er overbevist om at vi trenger tid.

PS Var forøvrig på Elland Road 21.8.1985 sammen med 12.427 andre - det var uendelig mye dårligere......Og vi ble vel nr. 14 det året til slutt. Det ville være en stor prestasjon å løfte laget dit i år, men jeg har faktisk tro på wise og gus

ragnar

Det positive må jo være at vi klarer å komme igjen etter å to ganger havne bakpå og at det faktisk er uflaks som hindrer seier. Men kampen i dag viser vel helt klart at det må investeres i nye spillere og det kommer til å koste penger...

Av de lånespillerene som er kommet inn i det siste er vel det egentlig bare Kandol som har vist at han faktisk kan være en spiller for Leeds. Stack, Heath og Ugo kan vi strengt tatt klare oss uten. Kanskje Ugo trenger litt god trening og kamper for å komme litt i form? Virker som om Heath og Ugo sammen er dynamitt... [}:)]

Er Kandol den hodesterke spissen har manglet hittill i år? Han er 6ft 1in ifølge Wikipeida. 6ft er sånn ca 188cm og den ene vet jeg ikke. Hvordan er kropssbygningen hans? Er han sterk i kroppen? Rask/treig? Dere som så kampen i dag, hvordan vurderer dere han?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Kriseliknande resultat idag, diverre. Eg fryktar for vår eksistens i CCC når vi berre klarar eitt poeng heime mot eit anna botnlag.

KeyserSoze

Kandol så veldig sterk ut, Ragnar. Viste lovende takter i dag. Tror han vil vise seg som en bra signing. Ã... hente spillere som briljerer på lavere nivåer må være bedre enn å hente avdanka PL-reserver!!

Ferre

quote:
Originally posted by ragnar

Er Kandol den hodesterke spissen har manglet hittill i år? Han er 6ft 1in ifølge Wikipeida. 6ft er sånn ca 188cm og den ene vet jeg ikke. Hvordan er kropssbygningen hans? Er han sterk i kroppen? Rask/treig? Dere som så kampen i dag, hvordan vurderer dere han?

*Champions of CCC 06/07*

Kandol vant det meste i luften i dag, så han virker som den hodesterke spissen vi har manglet i år ja. Stor og sterk spiss, som viste at han også var god teknisk. Flink til å ta ned og holde på ballen. Prestasjonene var kanskje litt ujevn i dag, men alt i alt gjorde han en meget god kamp og ga et positivt inntrykk. Tror han kan bli en suksess!

-WE'LL BE BACK-

Tom S

Leeds United er i krise og har vert det lenge om nokon ikkje har fått det med seg.

Er einig i at det vi såg mot Barnsley idag ikkje er betre enn at vi får ein tøff kamp i bunnen av CCC, men samtidig synes eg vi spiller bedre no enn for få kamper sidan.

Vi sliter med eit usikkert forsvar og med avstand mellom midtbane og forsvar, motstanderene kjem alt for lett til vår 16.
Framover er det ein del positivt og det er farlig kvar gang Blake får ballen.

Kampen idag hadde vi fortent og vinne, eit uforklarlig annulert mål, stolpeskudd, minst ein kjemperedning av Barnsley og det meste av spelet.
Men to svake defensive jobber gir Barnsley to enkle mål, og det kostar oss i tillegg til linjedommeren.

Det kjem alltid ein kamp!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

quote:
Originally posted by Tom S

Leeds United er i krise og har vert det lenge om nokon ikkje har fått det med seg.

Er einig i at det vi såg mot Barnsley idag ikkje er betre enn at vi får ein tøff kamp i bunnen av CCC, men samtidig synes eg vi spiller bedre no enn for få kamper sidan.

Vi sliter med eit usikkert forsvar og med avstand mellom midtbane og forsvar, motstanderene kjem alt for lett til vår 16.
Framover er det ein del positivt og det er farlig kvar gang Blake får ballen.

Kampen idag hadde vi fortent og vinne, eit uforklarlig annulert mål, stolpeskudd, minst ein kjemperedning av Barnsley og det meste av spelet.
Men to svake defensive jobber gir Barnsley to enkle mål, og det kostar oss i tillegg til linjedommeren.

Det kjem alltid ein kamp!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Helt enig!

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Stack 6 - Grei kamp
Douglas 5 - Skrekkelig innleggsfot
Egiogu 5 - Treg, men god når han får bryte foran (trenger en rask på siden av seg) Herlig mål.
Heath 3 - Tufte IL? Synd dommeren var korrupt.
Crainey 4 - Slår noen gode pasninger.. Ellers utgjør han og Heath et katastrofe radarpar.
Derry 6 - Absolutt godkjent. Står fram til tider.
Westlake 6 - Enrom arbeidskapasitet.
Lewis 5 - Synd han ikke fikk mål
Moore 5 - Løper og gir alt, ellers anonym
Blake 6 - Litt av og på. Viser tendenser.
Kandol 6 - God til tider. Spennende! Sitt første mål for Leeds.

Forever Leeds

Forever Leeds

Volda69

Kandol kan vere det oppspelspunktet vi treng. Eg skulle berre ønske han kunne luke vekk alle feilpasningane sine. Då kan han bli ein komplett spelar!
Vart dessverre litt meir pessimist enn det motsatte idag etter å ha mista to poeng mot eit botnlag, der vi til tider i andre omgang vart pressa over på defensiven på heimebane.
Derimot er ingenting som å bli overraska positivt, så eg håper at Wise og dette laget kan gjere det utover i sesongen.

MOT
MOT

Mats-

Da var vi der igjen, en kamp vi "tapte", et lag som er skremmende, og mange meninger og tanker om ditt og datt. Det er ikke så mye å si, egentlig. Vi har på papiret et lag på samme høyde som Play Off laget i fjor.

Jeg er ikke så interresert om hva Wise skal gjøre, eller si. Jeg ser positivt på denne downperioden på en måte. Kanskje, en gang for alle, har Leeds United lært seg at det er ikke hvem som helst som skal styre med økonomi og slikt. Som ung mann, har jeg liten erfaring med nedgangsperiodenen til LUFC. Kan noen av dere erfarne skinne litt lys på den saken til meg?

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

R - R

Det gaar ikkje heilt Leeds sin veg. Vi faar ikkje nok poeng ut av kampane. Og nok ein gang blir vi straffe for forferdeleg forsvarsspel. Maala kjem jo ut av ingenting. Ein blir berre sittande og maape og lure paa kva som skjedde. Haapar for guds skuld at det blir store endringar der bak. Inntil vi faar henta inn permanente signingar vil eg gjerne sjaa denne backrekka (fraa venstre): Frazer, Killa, Ugo, Kelly. Heath var ikkje god i dag, og uansett kor mykje innsats Crainey legg inn, saa gjer han katastrofale feil. Og vi er ogsaa veldig heldige i fleire situasjonar der han dumma seg ut. Eit lite positivt moment er at eg synst vi ikkje lenger gir motstandarane like mykje rom paa eigen halvdel. Enkelte spelarar klarer ikkje stoyte (Crainey), men eg synst eg ser teikn til at vi pressar motstandaren litt meir i alle fall...

Sjolv om vi slapp in to svaert billige maal, saa burde vi ha vunne denne kampen. Positivt at vi kjem tilbake to gangar. No saag eg berre det annulerte maalet fraa motsatt ende av stadion, men ut fraa det eg har lest her og andre plassar tyder det paa at annulering var feil.

Offensivt er vi tusen hakk betre enn tidlegare. Kandol er uferdig og har ein del svake pasningar, men glimtar til og viser styrke, fart og spenst. Send Horse tilbake og hent Kandol permanent. Billig signing som kanskje er klar for dette nivaaet. Moore var god i forsteomgang, men dabba av i andreomgang. Synst vi burde ha bytta langt tidlegare enn det vi gjorde. Derry blei antakelegvis bytta pga skade eller fare for raudt kort, men Moore og Lewis burde ha vore bytta tidlegare. Vi mista momentet i andreomgang, og trengte endringar for aa ta det tilbake.

Elles synst eg Ugo faar vel mykje kritikk. Riktig nok var det ingen fantastisk kamp, men eg synst han kom greit fraa det. Er ikkje spesielt kjapp, men viser glimt av at han kan. Er stor og sterk, men manglar ein del fart. Men det er viktig aa huske paa at han ikkje har spelt mange kampane til no i aar, saa det vil forhaapentlegvis bli betre. Men Ugo er jo ikkje akkurat framtida, saa vi treng ein permanent makker til Killa fraa januar.

Paa midten synst eg vi sentralt gjorde ein relativt bra jobb. Beste kampen eg har sett til no av Westlake. Det han viste tidlegare i sesongen var meget daarleg, men eg synst han har heva seg fleire hakk i det siste. Gjer ein del daarlege val, mellom anna naar han forsoker aa drible seg ut av eigen 16-meter etter corner, og slit til tider litt med touchen, men viser fin teknikk og taklar bra.

Trott... hadde haapt paa tre poeng i dag, og det burde vi hatt. Neste kamp er det heime mot Derby. Blir ein vanskeleg kamp, men haapar backrekka vaar ser heilt annleis ut. For det er ingen tvil om at det er der kjerna til problema vaare ligg.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

berlin

quote:
Originally posted by R - R

Det gaar ikkje heilt Leeds sin veg. Vi faar ikkje nok poeng ut av kampane. Og nok ein gang blir vi straffe for forferdeleg forsvarsspel. Maala kjem jo ut av ingenting. Ein blir berre sittande og maape og lure paa kva som skjedde. Haapar for guds skuld at det blir store endringar der bak. Inntil vi faar henta inn permanente signingar vil eg gjerne sjaa denne backrekka (fraa venstre): Frazer, Killa, Ugo, Kelly. Heath var ikkje god i dag, og uansett kor mykje innsats Crainey legg inn, saa gjer han katastrofale feil. Og vi er ogsaa veldig heldige i fleire situasjonar der han dumma seg ut. Eit lite positivt moment er at eg synst vi ikkje lenger gir motstandarane like mykje rom paa eigen halvdel. Enkelte spelarar klarer ikkje stoyte (Crainey), men eg synst eg ser teikn til at vi pressar motstandaren litt meir i alle fall...

Sjolv om vi slapp in to svaert billige maal, saa burde vi ha vunne denne kampen. Positivt at vi kjem tilbake to gangar. No saag eg berre det annulerte maalet fraa motsatt ende av stadion, men ut fraa det eg har lest her og andre plassar tyder det paa at annulering var feil.

Offensivt er vi tusen hakk betre enn tidlegare. Kandol er uferdig og har ein del svake pasningar, men glimtar til og viser styrke, fart og spenst. Send Horse tilbake og hent Kandol permanent. Billig signing som kanskje er klar for dette nivaaet. Moore var god i forsteomgang, men dabba av i andreomgang. Synst vi burde ha bytta langt tidlegare enn det vi gjorde. Derry blei antakelegvis bytta pga skade eller fare for raudt kort, men Moore og Lewis burde ha vore bytta tidlegare. Vi mista momentet i andreomgang, og trengte endringar for aa ta det tilbake.

Elles synst eg Ugo faar vel mykje kritikk. Riktig nok var det ingen fantastisk kamp, men eg synst han kom greit fraa det. Er ikkje spesielt kjapp, men viser glimt av at han kan. Er stor og sterk, men manglar ein del fart. Men det er viktig aa huske paa at han ikkje har spelt mange kampane til no i aar, saa det vil forhaapentlegvis bli betre. Men Ugo er jo ikkje akkurat framtida, saa vi treng ein permanent makker til Killa fraa januar.

Paa midten synst eg vi sentralt gjorde ein relativt bra jobb. Beste kampen eg har sett til no av Westlake. Det han viste tidlegare i sesongen var meget daarleg, men eg synst han har heva seg fleire hakk i det siste. Gjer ein del daarlege val, mellom anna naar han forsoker aa drible seg ut av eigen 16-meter etter corner, og slit til tider litt med touchen, men viser fin teknikk og taklar bra.

Trott... hadde haapt paa tre poeng i dag, og det burde vi hatt. Neste kamp er det heime mot Derby. Blir ein vanskeleg kamp, men haapar backrekka vaar ser heilt annleis ut. For det er ingen tvil om at det er der kjerna til problema vaare ligg.

- Rune

Bra øyenvitne-kommentar, samsvarer stort sett slik det ble oppfattet på tv. Enig i det meste, håper og tror at forsvaret blir bedre med Kelly og Kilgallon tilbake. Ugo fortsetter, tenker jeg. Tror nok at Crainey fortsetter også, han er tross alt venstrebeint. Er særdeles usikker på om en h.beint spiller klarer seg bedre på v.back (Frazer eller Killa). Virker heller ikke som LUFC er på jakt etter v.back når det kommer overgangsrykter, men det kan skyldes mangelen på v.backer i markedet.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Tom S

Godt oppsummert Rune, trur eg og deg såg same kampen.

Eg kritiserer Ugo idag, men gir ikkje han skylda får resultatet, på ingen måte.
Men, eg synest ikkje han viser meg det eg forventer av ein såpass rutinert spiller frå øverste nivå. Trur også han vert bedre med matchtrening.

Westlake har eg hatt trua på heilt sidan eg såg han live i første kampen mot Norwich tilbake i august, og det var kjekt å sjå at han virkelig fekk det til idag. Trur han kan bli ein viktig spelar for oss denne sesongen.

Blake var konge - skjønte ikkje heilt at vi tok han av bana, men han var vel veldig sliten.

Kjekt å sjå Fraze tilbake også, syntes han gjorde god innsats dei minuttane han var på bana. No har han muligheten til å komme fast med på laget. Helst på høgrebacken, men han er absolutt eit godt alternativ på venstrebacken også. Crainey gjer så godt han kan, men han er rett og slett ikkje god nok.

Kandol hadde ein frisk kamp, litt mange armer og bein i perioder derav også eit fortent gult kort. Kan bli god om han tilpasser seg tempoet.
Moore er ikkje god nok for dette heller, gleder meg til vi kan få på plass ein frisk Cressy.

Synd med poengtap idag, men mykje positivt å ta med seg frå denne kampen. Men, det er tydelig det defansive Wisey må fortsette å terpe neste veke. Og då meiner eg ikkje berre backfiraren, men den totale defansive organiseringa.

We Are Leeds!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SveinArve

quote:
Originally posted by raggen

.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!

han tar f**n meg ikke en drit

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Bites Yer Legs

Er enig i at Crainey gjør stygge plasseringsfeil i dag, har backet han opp tidligere, men noen av tingene han gjør defensivt er fatale. Tingen med Crainey i mine øyne er at han har mye å tilføre offensivt, han har utvilsomt den beste pasningsfoten i Leeds-laget. Skulle ønske dette kunne utnyttes uten at vi får en sånn defensiv risiko med på kjøpet. Lanserer da igjen min teori om å bruke Crainey i en slags Beckham-rolle på venstrekanten, isåfall når Lewis går tom som han gjør i andre omgang.

At Crainey har gått fra vrakgods til tredjevalg som kaptein viser isåfall at han har gjort et intrykk på Wise.

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

SveinArve

å nevne beckham og crainey i samme setning er en hån mot beckham

Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SirOlsen

Vil ikke legge skylden på noen enkelt forsvarsspiller idag, men hele forsvaret totalt... det var helt ræva!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Peter7

quote:
Originally posted by SveinArve

Ã... nevne B****** på dette forumet er en hån mot Leeds ...[:(!]

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lars E

Bra innlegg Rune.

Forever Leeds

Forever Leeds

Jon R

quote:
Originally posted by Peter7

quote:
Originally posted by SveinArve

Ã... nevne B****** på dette forumet er en hån mot Leeds ...[:(!]

Crainey 4 Scotland!

Ã... nevne Beckham og Crainey i samme setningen, er en hån mot Crainey! [}:)]

Jon R.
Jon R.

R - R

quote:
Originally posted by bites yer legs

Er enig i at Crainey gjør stygge plasseringsfeil i dag, har backet han opp tidligere, men noen av tingene han gjør defensivt er fatale. Tingen med Crainey i mine øyne er at han har mye å tilføre offensivt, han har utvilsomt den beste pasningsfoten i Leeds-laget. Skulle ønske dette kunne utnyttes uten at vi får en sånn defensiv risiko med på kjøpet. Lanserer da igjen min teori om å bruke Crainey i en slags Beckham-rolle på venstrekanten, isåfall når Lewis går tom som han gjør i andre omgang.

At Crainey har gått fra vrakgods til tredjevalg som kaptein viser isåfall at han har gjort et intrykk på Wise.

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!

Crainey kan aldri spele paa venstrekanten. Til det manglar han det aller meste...

Synst kanskje pasningsfoten hans blir vel oppskrytt her. Han har ein grei pasningsfot, men ikkje saa mykje meir. Problemet med ballane hans er at dei gjerne er hoge og bua, slik at det i mange tilfelle er enkelt for backen aa kome tilbake i posisjon sidan det tek saa lang tid for ballen aa kome til mottakar. Men han treff til tider godt med pasningane, men det er desverre for lite. Han prover og prover, men er ikkje god nok. Plasseringsevna hans er heilt bak maal, og han stoter ikkje paa mann. Sjolv naar motstandaren kjem mot etablert forsvar vik han unna og gjev dei god tid. Av og til glimtar han til med nokre fine taklingar og gode defensive lop, men dei positive sidene hans veg ikkje opp for dei mange feila han gjer.

Angaande det med hogreback paa venstreback. Sjolv er eg hogrebeint, og spelar fint paa venstrebacken. Har ein grei venstrefot, men langt paa near nokon gullfot. Meiner Frazer er betre defensivt enn det Crainey er. Om han ikkje er paa rett side, saa faar ein i alle fall nytta seg av dei defensive kvalitetane hans. Og det er trass alt det viktigaste i mine auge, for vi maa slutte aa gi vekk maal.

Men det er jo viktig aa poengtere at det ikkje berre er Crainey som er ei fare baki der. Heile forsvaret gjer jo utruleg mykje rart. Desverre er vaar beste defensive spelar denne sesongen (og forrige) fortsatt ute, dvs. Kelly. Trur det vil hjelpe aa faa han tilbake. Killa er og eit mykje betre alternativ enn det Heath er, og saman med Ugo trur eg dei kan gjere det greit. Og saa Frazer daa...

- Rune

- Rune

Masinga

Jeg har ikke lest alle 15 sidene med kommentarer til kampen.

Det mest iøynefallende i kampen var mangelen på presisjon. Leeds hadde mange fine tilløp, men mange av pasningene gikk i hytt og pine.

Dernest må midtbanen nevnes. Barnsley fikk lov til å gå fritt fra midtbanen til Leedsboksen uten at noen av de 4 på midten hos Leeds tok tak. Leeds rygger og rygger. Noen må ta ballfører langt tidligere! Spesielt Shaun Derry er en katastrofe defensivt.

Leeds mangler fart. Mot Barnsley blir ikke dette så avslørende fordi Barnsley er omtrent like trege. Men tempo er et gjennomgående problem.

Til slutt: Det er meningsløst å la Healy slite benken. Omtrent like meningsløst som annuleringen av målet til Heath. Men linjedommeren tror sikkert han er et uoppdaget geni.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

R - R

quote:
Originally posted by Masinga

Jeg har ikke lest alle 15 sidene med kommentarer til kampen.

Det mest iøynefallende i kampen var mangelen på presisjon. Leeds hadde mange fine tilløp, men mange av pasningene gikk i hytt og pine.

Dernest må midtbanen nevnes. Barnsley fikk lov til å gå fritt fra midtbanen til Leedsboksen uten at noen av de 4 på midten hos Leeds tok tak. Leeds rygger og rygger. Noen må ta ballfører langt tidligere! Spesielt Shaun Derry er en katastrofe defensivt.

Leeds mangler fart. Mot Barnsley blir ikke dette så avslørende fordi Barnsley er omtrent like trege. Men tempo er et gjennomgående problem.

Til slutt: Det er meningsløst å la Healy slite benken. Omtrent like meningsløst som annuleringen av målet til Heath. Men linjedommeren tror sikkert han er et uoppdaget geni.

Masinga, medl.nr. 1250

Saa lenge Healy ikkje gjer noko som helst naar han er paa bana utanom aa stike reva ut og lage frispark, saa fortenar han aa sitte paa banken.

- Rune

- Rune

berlin

Woodini Ratings;

Stack - surprisingly wasn't tested aerially, but looked like he could have done more with the second, back four don't appear convinced by him either 5
Douglas - not a right back, got forward but distribution was woeful 5
Crainey - enjoying his best spell for the club since his nightmare against the Saints 6
Heath - struggled with pace of Nardiello and Knight 6
Ehiogu - not as quick as he used to be, but looks very effective at this level 7
Westlake - won plenty of ball, but distribution again was poor, should have done better with chance just after the break 6
Derry - disappointing, failed to keep possession 5
Lewis - looks far more committed under the Wise regime, and was a threat 6
Blake - once again behind United's best moments 7
Moore - workrate phenomenal, but inevitably tired 6
Kandol - slightly naive at times, but won plenty in the air, is strong and fast, and took his goal well 7
Subs;

Richardson - little impact 6
Healy - no chance to shine 6
Carole - on for the last five
Referee; Mr Wright - a homer. The decision to rule out the Heath goal seemed a strange one. The linesman appeared to be signalling offside when the referee gave the corner from which Heath scored from. If it was offside why didn't the linesman step in front of Blake before he took the corner, or at least keep his flag raised, rather than wait until afterwards, maybe we would have got the goal at the Kop end ? Unless it was ruled out for something completely different ?

Crowd; 21,000+ A decent crowd given Barnsley's pathetic turnout. Not a great atmosphere, but then it never is at 12 noon.

Taproom Tittle Tattle - The Gary Kelly rumours gather pace, especially as it is rumoured that we are saving 5K per week by not playing him. Apparently seven permanent signings have been lined up for January.
Woodini Rantings; United's defensive inadequacies were again evident. A midfield player, two loan signings and Stephen Crainey, don't exactly fill you with confidence, especially in front of a goalkeeper who looks totally incompetent with the high ball into the box. His kicking is erratic, and he appears uncertain when to come out. Sure he's a good shotstopper, but then aren't they all at this level, and that's what they're paid to do anyway. Matt Heath, doesn't fill me with confidence either, although he is a threat in the opposition's box. Foxe looked decidedly average at centre-half, at right back he has been horrendous, Ehiogu does at least look like can do a job at this level. But, are loan signings, short term contracts the answer, I think in our current predicament, they are not. How likely are we to be able to afford a fee for Ehiogu, and/or finance his wages ? This will no doubt be one of many questions we find the answer to in the January Championship window.

BatesWatch; On his best behaviour today, and even promised some new sponsorship money that could be coming into the club in the new year. His opinion of the decision by Sunderland to only give us 1,500 tickets for the Boxing Day game is that "the miscreants have been warned enough times." Rather than we let 5,000 of their buggers attend Elland Road when Keane Fever was all the rage in the North East, everyone of who stood for the duration.

It's time clubs start standing up to the authorities, exactly how many clubs have had their safety certificates revoked ? None as far as I am aware ! How many times have we seen anybody injured due to persistent standing at away games in the last five years ? None. Many smaller clubs may be at greater risk from local authorities, many of which send out players or coaches to local schools to help coaching, attend local hospitals visiting the children's wards, and no doubt invite local dignitaries to share their hospitality from time to time. It's time the likes of Bates & Co. with their thick skins start laying the law down themselves, and the ridiculous sights of people being ejected in the 7,220 crowd against Barnet, for persistent standing, become a thing of the past.

Le Jardin

kan det ha blitt annulert for hands? Så bare kampen uten kommentarer på to små skjermer på bohemen med altfor mange Arsenal og Tottenham fans rundt meg. Men min umiddelbare reaksjon var Hands.

Viktig ikke å tape denne kampen
"Victory is in our sights"

SirOlsen

Hmjei, jeg så kampen på stor og fin skjerm og er temmelig sikker på at jeg ikke så noe hands der... ikke fra den vinkelen jeg fikk se det i allefall.. Så det er ett eller annet linjedommeren så àla offside, som vi ikke så...

Jeg synes i allefall den anulleringen luktet baijs på lang vei.. men kan selvfølgelig være noe jeg ikke fikk med meg... allikevel utrolig surt, da dette kunne gitt oss 3 ekstra blanke fine poeng på tabellen...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ã…sland

noen som har lørdagens kamp på DVD??