Skrevet av Emne: Dårligste Leeds-lag noensinne !  (Lest 4559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rastafari

Re: Dårligste Leeds-lag noensinne !
« Svar #30 på: Desember 04, 2006, 22:21:40 »
Barnsley kmapen var fryktelig dårlig, selvom vi "vant" 3-2. Annuleringen var en katastrofe.

Men jeg prøvde å se hva er feilen, fordi dette var spillere som i forrige sesong (en del av de ihvertfall) spilte oss fram til opprykksfinale. Er de blitt 50% dårligere på et halvt år??? Tror ikke det, men konkluderer med "NO CONFIDENCE".

Pasningen blir litt for hard, halvmeter feil, presset på ballfører blir feil fordi de ikke stoler hvernandre osv.
Men jeg tror Wise og ikke minst Poyet kan klare å snu dette litt, men jeg etterlyser i den forbindelse en mann: Gary Kelly Og jeg skulle gjerne hatt Sully imål også. De to sammen med Blake tror jeg kunne fjernet "NO".



Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

berlin

Re: Dårligste Leeds-lag noensinne !
« Svar #31 på: Desember 04, 2006, 23:03:02 »
quote:
Originally posted by lojosang

Ã… lengte tilbake til de uskyldig åttiåra som Waddle gjør er realtivt tåpelig, syns jeg.
Piggtrådgjærer. Engelske lag utestengt fra Europakøppen på grunn av hooligan-problemer.
Er dette noe å lengte tilbake til?

For ikke å snakke om de uappetittlige, trange og korte shortsene! [:D]




Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



Det var førsteinntrykket mitt også - " en alt var bedre før argumentasjon" - men det meste av artikkelen dreier seg om hans subjektive analyse av PL pr.d.d. 80-tallet er bare nevnt i en setning.
- om man er enig eller uenig kan sikkert diskuteres i det vide og brede, liker uansett den type utspill