Skrevet av Emne: sunderland -LEEDS  (Lest 28104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

sunderland -LEEDS
« på: Desember 23, 2006, 23:35:11 »
Jeg setter igang NÃ….
Tror vi hevner oss borte mot Sunderland boxing day.
3-0 sist ,men nå KNUSER vi dem borte. Skal vi vedde????

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #1 på: Desember 23, 2006, 23:59:28 »
Alltid fint med optimisme, men skal vi være realistiske så kan vi ikke forvente å ha med mange poeng i kurven! Alt uten smultring i poengprotokollen tirsdag ettermiddag vil være en stor bonus!

- Dennis
Marching on together!

berlin

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #2 på: Desember 24, 2006, 06:00:40 »
forventer 0 poeng, 1 poeng blir jeg jublende glad for og 3 poeng - et mirakel.

Leedsulf

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #3 på: Desember 24, 2006, 07:49:07 »
Kan jo alltids håpe at Sunderland scorer et par selvmål. Da KAN vi ha sjans på poeng.

Runar

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #4 på: Desember 24, 2006, 08:28:10 »
Håper Killa er 100% igjen, noen som vet det eller? Er han frisk nå, men vraket? Eller tar man bare ingen sjanser?

Og hvordan er det med kapteinen vår? hvor mange kamper fikk han, og er han skadet i tillegg?
 

26Killa

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #5 på: Desember 24, 2006, 08:28:53 »
The boy Eddie Gray, jææævla crie baby[8)]

INGEN grunn til å sutre?[:I][:D]

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
« Siste redigering: Desember 24, 2006, 08:31:03 av 26Killa »
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Leedsulf

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #6 på: Desember 24, 2006, 16:15:10 »
quote:
Originally posted by 26Killa

The boy Eddie Gray, jææævla crie baby[8)]

INGEN grunn til å sutre?[:I][:D]


Hehe, neida. Angrepsspillet den siste tiden har vært outstanding. [:D]

Tom S

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #7 på: Desember 24, 2006, 17:09:17 »
Eitt poeng vil glede meg!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

jarle

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #8 på: Desember 24, 2006, 17:24:22 »
1 poeng mot Sunderland, 1 mot Stoke og 3 mot Coventry...

det blir 6 av 12 poeng...
forsetter vi i den takten blir det 23x3 poeng / 2 = 34,5 poeng i andre halvdel og vi er reddet!!!

Dennis

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #9 på: Desember 24, 2006, 23:30:40 »
http://www.teamtalk.com/football/preview/0,16374,982_1797346,00.html

Dette kan være gode nyheter om Gary Kelly. Det står at han må gjennom en sen test med tanke på spill eller ikke mot Sunderland. Om dette stemmer, så virker det ikke som det er noe av den omtalte kræsjen med manager Wise. Jeg håper!

- Dennis
Marching on together!

knut_eknes

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #10 på: Desember 25, 2006, 01:40:28 »
Forventer ingenting, blir da enda gladere når vi tar tre poeng mot Roy Keane og Co! "One Alfie Håland"
 

berlin

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #11 på: Desember 25, 2006, 07:32:53 »
sunderland er opp & ned, noen av gutta bør være revansjesultne, men det spørs på kvalitetene. Blir ikke overrasket om vi lager en bombe, altså 3 poeng. Plutselig kommer en god kamp, tross det kaos/spillesystem som hersker nå.

sindre12

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #12 på: Desember 25, 2006, 07:33:38 »
veldig mange sutre fans altså bare klager har jo ikke noe godt å si.....

 ha trua..!
Beckford 4 England!

Andy

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #13 på: Desember 25, 2006, 16:05:22 »
Vi viste mot Hull at forsvaret er bedre organisert enn tidligere i høst. Angrepspillet kan fort bli bedre med noen små endringer. Så poeng mot Sunderland er ikke urealistisk.
 

asLeeds

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #14 på: Desember 25, 2006, 16:29:38 »
må jo seiast at det ikkje var så veldigt vannskeligt å forsvare sewg mot Hull..rimeligt tannlaust lag kan du seie..

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Robert H.

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #15 på: Desember 25, 2006, 17:16:10 »
Vi har vel vunnet 4 av de 5 siste oppgjørene på Stadium of Light. Det forventes rundt 45000 tilskuere, så rammene rundt kampen vil være upåklagelig. Ser bookmakerne tilbyr ca 1,70 på Sunderland-seier. Det frister...
« Siste redigering: Desember 25, 2006, 17:16:46 av Robert H. »

Thomas

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #16 på: Desember 25, 2006, 19:13:31 »
En skal ikke lenger tilbake enn for to år siden for å finne sist vi spilte på SOL på Boxingday. Da vant vi 3-2 og Sunderland vant divisjonen vår det året..


DON REVIE

Leeeeeeeeeeeeds

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #17 på: Desember 25, 2006, 19:48:00 »
Jeg gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #18 på: Desember 25, 2006, 19:51:00 »
on Tuesday afternoon, hoping to improve upon an average previous return from this fixture. Of the 43 games played, the Whites have recorded 15 wins, and Sunderland have come away with 21 victories.

The most recent encounter between these two sides was was two seasons ago, in December 2004, with Leeds inflicting a narrow 2-3 defeat upon the The Black Cats in a Championship match.

For a detailed analysis of the head-to-head between the two sides, click here

Recent encounters between the teams:
2006/2007   Wed 13 Sep   Leeds Utd.   0 - 3   Sunderland   CHMP
2004/2005   Sun 26 Dec   Sunderland   2 - 3   Leeds Utd.   CHMP
2004/2005   Fri 24 Sep   Leeds Utd.   0 - 1   Sunderland   CHMP
2002/2003   Thu 26 Dec   Sunderland   1 - 2   Leeds Utd.   PREM
2002/2003   Wed 28 Aug   Leeds Utd.   0 - 1   Sunderland   PREM
2001/2002   Sun 07 Apr   Leeds Utd.   2 - 0   Sunderland   PREM
2001/2002   Sun 18 Nov   Sunderland   2 - 0   Leeds Utd.   PREM

Recent respective form guides

Sunderland have lost just once in their last six home games, winning four and drawing the other one. A total of 10 goals have been scored by The Black Cats in those games, with 5 conceded.

In complete contrast to Sunderland, Leeds are having a torrid time on their travels, chalking up just 1 victory, with 5 defeats, from the last six. While the Whites have hit 7 goals, 16 have hit the back of the wrong net.

Sunderland's 34 points from 24 games sees them lie inside the top half of the table, in 11th position. Leeds are stuck down in the relegation zone of Coca-Cola Championship with a return of just 21 points from their 24 games thus far.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bye

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #19 på: Desember 25, 2006, 23:20:06 »
Jeg trooor vi taper stort. 3-0 eller noe. Uffa.
Trønder i Bergen!

Sonny

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #20 på: Desember 25, 2006, 23:23:07 »
Leeds haar ofte vært gode i juletidene tidligere, tror og håper det snur mot S.land. Kanskje Healy kan få sjansen igjen.
 

Ferre

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #21 på: Desember 25, 2006, 23:40:03 »
Håper vi får se Howson fra start igjen, spennende at unggutta endelig får sjansen. Ellers tror jeg det blir en tøff kamp, men jeg håper så inderlig at vi får tre utrolige viktige poeng. Trenden burde snu snart...

-WE'LL BE BACK-

jarle

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #22 på: Desember 26, 2006, 00:53:30 »
SULLY
FRAZER KILLA UGO LEWIS
HOWSON DERRY  WESTLAKE
BLAKE
KANDOL HEALY

I DIAMANT FORMASJON PÃ… MIDTEN....

OPM

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #23 på: Desember 26, 2006, 02:24:53 »
Mye bra i forslaget ditt Jarle.
Forsvaret er nok det beste vi kan stille for øyeblikket, - men er redd Dennis foretrekker Heath foran Killa. Tydeligvis ser Denneis noe i Heath som resten av verden ikke ser.
Midtbanene: Douglas bør helt riktig droppes til reservelage, - for så å selges i januar..
Angrep: Jeg mener at Kandol har fått nok muligheter, - finnes det ingen spissalternativer i skadefraværet til Cresswell. Hva med en av de unge?
Er ellers redd at Blake blir ute lenger - det var vell en strekksakde han fikk sist, og det bruker ofte ta litt tid. da blir det plass til Moore. Ikke det at jeg synes han er noen stor spiller, men han løper mye og kan lage åpninger for andre.



OP
 

jarle

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #24 på: Desember 26, 2006, 02:53:14 »
Uten Blake er vi vingeklippet... Desverre er Kandol med i mangel av noe annet fornuftig. (Creswell)
Vi trenger en Nicholls tilbake i form snarest også... Vi er short på midten...

Men en kombo av Nicholls og Howson på midten kan bli spennende... Derry må tydeligvis hviles...
På kantene er det tynt, men med offensive backer som vi har nå i Lewis og Frazer løser det noe av problemet.

Foran er det kun Blake som viser klasse, Healy må vi få i form snarest... Og Cress, da har vi tre bra spisser...
Kandol er vel non league nivå... Har mer tro på Beckford, det lille jeg har sett av ham virket lovende...så ble han borte og glemt.

I bakhånd har vi et par ungutter til... i mine øyne er det bare å la de få prøve seg...

Jon R

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #25 på: Desember 26, 2006, 03:05:31 »
Med Blake og Kelly ute, går jeg for dette laget. Carole på høyre kant, noe som gir Douglas muligheten til å spille i en rolle han kan, nemlig indreløper. Hvis Blake spiller, må Douglas vike. Howson bør starte uansett. Som Runar var inne på: Vi husker Milner og Lennon fra Boxing day kamper tidligere sesonger: Tøft hvis Howson putter og holder "tradisjonen" ved like.



------------------Sullivan---------------

Frazer------ Ugo-----------Kilgallon---------Lewis

------------------Derry------------------------

Carole----Douglas----------------Westlake

----------------------Howson------------------------

---------------Healy---------------------------------

subs: Warner, Kandol, Heath, Rose, Moore

Jon R.
Jon R.

OPM

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #26 på: Desember 26, 2006, 03:06:56 »
Det er nok desverre slik at Blake er den eneste reelle kreative spilleren vi har. Uten han er jeg redd vi blir helt tannløse fremover, - desverre.(jeg håper inderlig jeg tar skikkelig feil her!)  Håpet må være at Howson, som viste glimt at god spilleforståelse kan bidra til den kreativitet vi så sårt savner i det offensive spillet. Offensivt har vi vært en nesten større katastrofe enn defensivt i år. Vi har spilt uten plan, og de få målene vi lager kommer gjerne fra standardsituasjoner.
Jeg synes at Lewis var vår beste sist. Han kom rundt på kanten flere ganger, og da fikk vi innlegg som det er mulig å gjøre noe med dersom vi hadde hatt et par spisser som hadde lært seg basics ved å gå på første og andre stolpe. Kandol har tydeligvis ikke lært det av noen!, - og særlig hjelp får han ikke av andre heller. Kansje våre cornere blir bedre i morgen? Det var såvisst ingen suksess med alle våre korte cornere sist. Nesten alle ble stoppet før vi kom til innlegg. På en av dem ga vi faktisk Hull en fantastisk overgangsmulighet direkte...
Vi lever med håpet, - det hadde vært herlig å slå Roy Keane!!!


OP
 

stefan

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #27 på: Desember 26, 2006, 04:56:24 »
Liker forslaget ditt Jon. Men jeg tror jeg ville kjørt Moore istedet for Douglas. Vi er ræævva framover.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

ragnar

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #28 på: Desember 26, 2006, 05:47:48 »
Det er ganske lurt å være bra på  standardsituasjoner eller dødballer om du vil. Sånne er det mange av i løpet av en kamp og når Leeds i tillegg har et par stk som er ganske bra på hodet, bør dette være høyt prioritert, spesielt cornere. Gode frispark skyttere har vi og, Lewis og Blake kan jo plassere ballen ganske bra. Så i mangel av kreativitet på mange spillere, er det de faste situasjonene det må terpes mye på. Må for all del ikke glemme dødballer i mot da. ;-)

Mot Sunderland tror jeg det blir tap. Rett og slett fordi Blake er skadet. Han er meget viktig for Leeds om dagen. Men det har skjedd større undre før i fotballen. Men tror på et 2-0 tap.

Howson bør få fortsette, det samme med fraz. Carole og Moore bør vurderes foran Westlake og Douglas på kantene, men tror Wise stort sett holder på det laget som begynte sist.

Mitt foretrukne lag:
Sully
Fraz-Killa-Ugo-Lewis
Moore-Derry-Howson-Carole
Kandol-Healy

Vet ikke om Killa er helt skadefri eller om bare Wise foretrekker Heath foran Killa.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

sindre12

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #29 på: Desember 26, 2006, 06:42:11 »
går kampen på tv?????????????????????????????????????????????????????????????
Beckford 4 England!