Skrevet av Emne: sunderland -LEEDS  (Lest 28089 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #240 på: Desember 27, 2006, 01:38:44 »
Ingen hadde forventet poeng i dag. Det var Hull-kampen vi skulle vunnet. Fem poeng opp til Barnsley blir vanskelig. Barnsley triller inn poenga sine på Oakwell, og det må skje noe dramatisk for å ta dem igjen.

Og vær så snill, det er vel ingen som tror at januartransaksjoner skal hjelpe Leeds. Januar betyr evt. et dårligere  Leedslag (les: salg av Killa/Healy).
MOT

joare

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #241 på: Desember 27, 2006, 02:02:53 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

Jeg setter igang NÃ….
Tror vi hevner oss borte mot Sunderland boxing day.
3-0 sist ,men nå KNUSER vi dem borte. Skal vi vedde????

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com

 

Jon R

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #242 på: Desember 27, 2006, 04:30:53 »
Wise viser en gang for alle at han ikke har greie på fotball. Den første ellevern der er utvilsomt den dårligste vi har mønstret siden jeg begynte å holde med laget i 75. (Nei, jeg kødder ikke!) Mannen bygger jo laget systematisk ned!! Dette blir rett og slett verre og verre for hver kamp som går. Hva har vi gjort for å fortjene dette? [xx(]

Jon R.
« Siste redigering: Desember 27, 2006, 04:34:02 av Jon R »
Jon R.

Oggy

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #243 på: Desember 27, 2006, 05:03:46 »
Vi har altså spilte 4 kamper nå uten å score 1 jævla mål!
Og hvorfor i helvete sitter Killa på benken, var han småskadd og
ble skikkelig skadet i dag ???
Oggy

berlin

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #244 på: Desember 27, 2006, 05:33:42 »
quote:
Originally posted by Jon R

Wise viser en gang for alle at han ikke har greie på fotball. Den første ellevern der er utvilsomt den dårligste vi har mønstret siden jeg begynte å holde med laget i 75. (Nei, jeg kødder ikke!) Mannen bygger jo laget systematisk ned!! Dette blir rett og slett verre og verre for hver kamp som går. Hva har vi gjort for å fortjene dette? [xx(]

Jon R.




næ - si det! Begynner å helle til min gamle teori om at folk som blir Leeds-supportere, av natur er litt selvplager, sympatisør med de det er litt synd på ( alltid nr 2 eller lavere ) + en rekke flere ting. Lurer på hva som hadde skjedd om det var Leeds som hadde ranet til seg gullet i mai 1975.

ragnar

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #245 på: Desember 27, 2006, 06:12:19 »
Lag uttakene har ikke akkurat vært Wise sin sterke side etter at han kom til Leeds. Hasr vel egentlig vært kritisk til han helt fra han ble ansatt og lurte på hva i helsike Bates drev med. Nå begynner jo det å bli bekreftet at Wise ikke er noen manager.

Håper Wise/Bates klarer å overraske i januar på transfer fronten. Noen forsterkninger er det eneste som kan redde dette laget fra nedrykk. Wise klarer det tydeligvis ikke alene. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Einar

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #246 på: Desember 27, 2006, 06:35:16 »
Ingen grunn til å fortvile..
Dette var da også bare en fotballkamp..

Jeg har da sannelig skimtet en trepoenger i krystallkula i en ikke altfor fjern framtid...
 

sindre12

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #247 på: Desember 27, 2006, 07:06:13 »
enig med jon der as wise har ikke mye peiling på lag. hvorfor spiller kandol hele tiden?? han suger jo... .syns vi skal bruke 5mill pund i januar på å forbedre alt....
Beckford 4 England!

Lids

Thomas

HåvardK

Re: sunderland -LEEDS
« Svar #249 på: Desember 27, 2006, 19:15:01 »
Poenget er jo at Leeds kanskje er Englands minst attraktive klubb for tiden, Da hjelper det ikke at noen snakker om penger til forsterkninger. Dessuten er ikke forsterkninger alene godt nok - spillerne skal disponeres også. Jeg syns det er lite som tyder på at Wise skjønner særlig mye av dette.