sunderland -LEEDS

Started by Leeeeeeeeeeeeds, December 23, 2006, 23:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sheridan

quote:
Originally posted by dexter90

Det siste jeg ville brukt pengene på nå, er å dra over til England for å se Leeds tape.....

Det står respekt av Leedsvik og andre fans som bruker sparepengene til å dra over å støtte klubben i denne perioden! Det er NÃ... laget og klubben trenger all den support den kan få. Og når vi er tilbake i det gode selskap igjen (for den dag kommer), så kan de fortelle historiene fra de gamle dager da vi sleit som verst og var lojal hele veien. Det er fans det!

dexter90

quote:
Originally posted by Sheridan

quote:

Det siste jeg ville brukt pengene på nå, er å dra over til England for å se Leeds tape.....

Det står respekt av Leedsvik og andre fans som bruker sparepengene til å dra over å støtte klubben i denne perioden! Det er NÃ... laget og klubben trenger all den support den kan få. Og når vi er tilbake i det gode selskap igjen (for den dag kommer), så kan de fortelle historiene fra de gamle dager da vi sleit som verst og var lojal hele veien. Det er fans det!

Jepp, det står veldig stor respekt av ja!!!

LU4ME

Jeg er helt enig. Det er nå vi virkelig trenger å vise at vi er ekte supportere.
Vi får bare håpe at det løsner snart så vi får plukket noen flere poeng og kommer oss trygt over streken.

Leeeeeeeeeeeeds

Takk
quote:
Originally posted by Sheridan

quote:

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

lidsjunaited

HVA DRIVER POYET MED!?[xx(][:(!][V]

Moore 4 England!

dexter90

Leeeeeeeeeeeeds

Det kommer mine frender. Vi greier oss. Det er jeg ikke i tvil om

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Leedsulf

Poyet utvist. HAHAHAHAHA! Dagen er fullkommen.

gelderdend

Poyet vist opp på tribunen

Ferre

Poyet kaster en ball på banen?!?!

Rødt kort til Gus, herregud. Hva er det som skjer?

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Nå er Gus faen meg utvist [:D] Herremingud altså!!!

lidsjunaited

Poyet kasta en andre ball inn på banen! J**** idiot!

Moore 4 England!

ØBS

quote:
Originally posted by Leedsvik

endelig 4-3-3

GLORY GLORY LEEDS UNITED

...sto klistra over hele siste sida i YEP siste sesongen vi var i Premiership, den dagen kampen mot Wolves (4-1) ble spilt.

Direkte sitert:  Dersom vi taper mot Wolves i kveld, vil sistemann ut av E.R. være så snill å skru av lyset???

Undertegnede ble intervjuet på  The Commercial av Daily Telegraph og ble sitert på en kommentar om dette:  "Skru av lyset???  Hvis de har betalt strømregningen, så..."

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

LU4ME

Leeeeeeeeeeeeds

gelderdend

dexter90

Der kom 2-0 målet..................... HELVETE! Leeds går ned er jeg redd....

Sheridan

Så fikk vi enda en i trynet.....2-0....lurer på om Gus rakk opp på tribunen i tide

lidsjunaited

Like watching Brazil!

Moore 4 England!

gelderdend

Kommentator: Can we play Leeds every week?

Ferre

2-0! Dette er så trist, historiens dårligste Leeds-lag.

-WE'LL BE BACK-

marve

quote:
Originally posted by lidsjunaited

Poyet kasta en andre ball inn på banen! J**** idiot!

Moore 4 England!

HEHE Ã...Ã...Ã...Ã...Ã... DET VAR ILLE

Leeeeeeeeeeeeds

Mine kjære Leeds venner. Ikke fortvil. Vi greier oss. OK vi rykker IKKE opp, men vi kommer til å greie oss

GLORY GLORY LEEDS UNITED

gelderdend

Vi er helt enkelt latterlig svake i alle faser av spillet.

jarle

det er desverre et faktum at alle overpresterer når de møter SUPER LEEDS... det er  ingen som tar lett på en kamp mot oss... det er alltid biggest crowd of the seasson and so on...

det nå vi leve med...

dexter90

Kommentatoren vil at Sunderland skal spille mot Leeds hver uke! de latterliggjør oss totalt! Dette er forferdelig! Finner heller ingen stedet til å grave oss ned! Ikke bare slipper vi inn 2 mål, Poyet dommer seg totalt ut og blir vist opp på tribunen.... Dette er mildt sagt surt...

Thomas

Definitivt tap i dag også. Hadde vi bare puttet på den relativt store sjansen på 0-1..

DON REVIE

marve

quote:
Originally posted by Ferre

2-0! Dette er så trist, historiens dårligste Leeds-lag.

-WE'LL BE BACK-

OG DET HAR VI VIST LENGE NÃ... ,HVIS IKKE BATES Ã...PENER PENGEPUNGEN I JANUAR SÃ... ER VI f**kED.EGENTLIG SÃ... ER VI VELL DET ALLEREDE .

gelderdend

orker ikke å høre mer på kampen. fy faen så deprimerende. dette går til helvete

ragnar

Ble ugo byttet mot killa?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*