Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Jonny Howson ..  (Lest 84512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Jonny Howson ..
« Svar #60 på: August 16, 2010, 09:11:12 »
Ikke enig, spiller en bra kamp i dag. Etter formasjonsbyttet legger Howson seg dypt, og tar ut Forest sin midtbane, mens Johnson, Sam og Kilkenny får større frihet. Howson er en spiller som kan virke anonym, spesielt på TV, men jobber ekstremt hardt - og som Grayson sier i intervju: en spiller som gjør utrolig mye som ikke den typiske fotbal-fan ser(fotballforståelse). Gjør ting enkelt og greit. At vi utspiller én av, om ikke den beste midtbanen i championship i 70 minutter, da sier det seg selv at Howson gjorde sakene bra.

Faen så latterlig å kritisere en spiller etter en flott kamp, og en latterlig oppsummering av forumets nye grinebiter: Jon R

Enig med mye av det du skriver, men du kunne spart deg for den siste setningen.

Per-Stian

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #61 på: August 16, 2010, 10:22:37 »
Eg er mest einig i grinebitaren Jon. Det er inga tvil om at Howson jobbar godt kampane gjennom, men er altfor mykje feilvendt og slår mange støttepasningar. Dessutan er han for lik Kilkenny i spelestil og ingen av desse er spesielt gode i gjenvinninga. Hadde vi hatt ein skikkeleg god ankermann som kunne stå igjen når vi går i angrep, hadde ungguten kome meir til sin rett.

Runar

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #62 på: August 16, 2010, 11:55:38 »
Ikke enig, spiller en bra kamp i dag. Etter formasjonsbyttet legger Howson seg dypt, og tar ut Forest sin midtbane, mens Johnson, Sam og Kilkenny får større frihet. Howson er en spiller som kan virke anonym, spesielt på TV, men jobber ekstremt hardt - og som Grayson sier i intervju: en spiller som gjør utrolig mye som ikke den typiske fotbal-fan ser(fotballforståelse). Gjør ting enkelt og greit. At vi utspiller én av, om ikke den beste midtbanen i championship i 70 minutter, da sier det seg selv at Howson gjorde sakene bra.

Faen så latterlig å kritisere en spiller etter en flott kamp, og en latterlig oppsummering av forumets nye grinebiter: Jon R

Kunne ikke vært mer uenig!

At Howson ligger seg dypt og skal stabilisere får Grayson ta på sin kappe, det er ikke en rolle som er kler Howsons ferdigheter. At han gjør denne oppgaven til ståkarakter er et pluss i seg selv, men det endrer ikke det faktum at når han vinner ballen etter å ha brutt opp spillet så spiller han ballen konsekvent bakover eller i beste fall på tvers, HVERGANG!!! Med Sam og Watt på vei framover så må nesten ballen spilles i angrepsretningen om det skal være mulig å utnytte en eventuell ubalanse hos Forest. Hvor er det blitt av pasningene framover som vi så mot Scum, Spurs og LPool? Howson på sitt beste driver opp tempoet og er gjennomsbruddhissig. Det var han ikke i går. Til å med Batty spilte ballen framover når han vant ballen.

Jeg er en Howson fan, men jeg ble drit skuffet over han i går.

Det er noen i Leeds (kanskje Howson selv) som ikke gjø jobben sin, for det er helt unaturlig at en spiller som har spilt så regelmessig siden han var 18 år skal svinge så mye i prestasjonene. Det er og helt meningsløst at det ikke ser ut til at Howson selv vet hva som er hans største egenskaper. Howson bør ta sikte på å bli en sentralmidtbane med Lee Bowyer som "forbilde." En som aldri slutter å løpe, sjelden er på egenhalvdel for å dytte ballene noen meter. Kommer seg i avslutningsposisjon og som lager frispark når motstanderen kontrer mot oss. Dette er alle ferdigheter som Howson har på sitt beste, da må det dyrkes og gjennskapes.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Jonny Howson ..
« Svar #63 på: August 16, 2010, 15:57:48 »
Ikke enig, spiller en bra kamp i dag. Etter formasjonsbyttet legger Howson seg dypt, og tar ut Forest sin midtbane, mens Johnson, Sam og Kilkenny får større frihet. Howson er en spiller som kan virke anonym, spesielt på TV, men jobber ekstremt hardt - og som Grayson sier i intervju: en spiller som gjør utrolig mye som ikke den typiske fotbal-fan ser(fotballforståelse). Gjør ting enkelt og greit. At vi utspiller én av, om ikke den beste midtbanen i championship i 70 minutter, da sier det seg selv at Howson gjorde sakene bra.

Faen så latterlig å kritisere en spiller etter en flott kamp, og en latterlig oppsummering av forumets nye grinebiter: Jon R

Kunne ikke vært mer uenig!

At Howson ligger seg dypt og skal stabilisere får Grayson ta på sin kappe, det er ikke en rolle som er kler Howsons ferdigheter. At han gjør denne oppgaven til ståkarakter er et pluss i seg selv, men det endrer ikke det faktum at når han vinner ballen etter å ha brutt opp spillet så spiller han ballen konsekvent bakover eller i beste fall på tvers, HVERGANG!!! Med Sam og Watt på vei framover så må nesten ballen spilles i angrepsretningen om det skal være mulig å utnytte en eventuell ubalanse hos Forest. Hvor er det blitt av pasningene framover som vi så mot Scum, Spurs og LPool? Howson på sitt beste driver opp tempoet og er gjennomsbruddhissig. Det var han ikke i går. Til å med Batty spilte ballen framover når han vant ballen.

Jeg er en Howson fan, men jeg ble drit skuffet over han i går.

Det er noen i Leeds (kanskje Howson selv) som ikke gjø jobben sin, for det er helt unaturlig at en spiller som har spilt så regelmessig siden han var 18 år skal svinge så mye i prestasjonene. Det er og helt meningsløst at det ikke ser ut til at Howson selv vet hva som er hans største egenskaper. Howson bør ta sikte på å bli en sentralmidtbane med Lee Bowyer som "forbilde." En som aldri slutter å løpe, sjelden er på egenhalvdel for å dytte ballene noen meter. Kommer seg i avslutningsposisjon og som lager frispark når motstanderen kontrer mot oss. Dette er alle ferdigheter som Howson har på sitt beste, da må det dyrkes og gjennskapes.

Kloke ord,Howson mangler mest sannsynlig den viktigste egenskapen for å lykkes på høyt nivå,den mentale styrken/driven 8)

Det er med tungt hjerte eg herved avskriver Howson,og ber Grayson erstatte han med noen som er bedre 8)

Adis

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #64 på: August 16, 2010, 16:01:08 »
Ikke enig, spiller en bra kamp i dag. Etter formasjonsbyttet legger Howson seg dypt, og tar ut Forest sin midtbane, mens Johnson, Sam og Kilkenny får større frihet. Howson er en spiller som kan virke anonym, spesielt på TV, men jobber ekstremt hardt - og som Grayson sier i intervju: en spiller som gjør utrolig mye som ikke den typiske fotbal-fan ser(fotballforståelse). Gjør ting enkelt og greit. At vi utspiller én av, om ikke den beste midtbanen i championship i 70 minutter, da sier det seg selv at Howson gjorde sakene bra.

Faen så latterlig å kritisere en spiller etter en flott kamp, og en latterlig oppsummering av forumets nye grinebiter: Jon R

Kunne ikke vært mer uenig!

At Howson ligger seg dypt og skal stabilisere får Grayson ta på sin kappe, det er ikke en rolle som er kler Howsons ferdigheter. At han gjør denne oppgaven til ståkarakter er et pluss i seg selv, men det endrer ikke det faktum at når han vinner ballen etter å ha brutt opp spillet så spiller han ballen konsekvent bakover eller i beste fall på tvers, HVERGANG!!! Med Sam og Watt på vei framover så må nesten ballen spilles i angrepsretningen om det skal være mulig å utnytte en eventuell ubalanse hos Forest. Hvor er det blitt av pasningene framover som vi så mot Scum, Spurs og LPool? Howson på sitt beste driver opp tempoet og er gjennomsbruddhissig. Det var han ikke i går. Til å med Batty spilte ballen framover når han vant ballen.

Jeg er en Howson fan, men jeg ble drit skuffet over han i går.

Det er noen i Leeds (kanskje Howson selv) som ikke gjø jobben sin, for det er helt unaturlig at en spiller som har spilt så regelmessig siden han var 18 år skal svinge så mye i prestasjonene. Det er og helt meningsløst at det ikke ser ut til at Howson selv vet hva som er hans største egenskaper. Howson bør ta sikte på å bli en sentralmidtbane med Lee Bowyer som "forbilde." En som aldri slutter å løpe, sjelden er på egenhalvdel for å dytte ballene noen meter. Kommer seg i avslutningsposisjon og som lager frispark når motstanderen kontrer mot oss. Dette er alle ferdigheter som Howson har på sitt beste, da må det dyrkes og gjennskapes.

Njaaa..på Old Trafford spilte han vel ikke akkurat bakover.. :p Sorry..måtte bare..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Dennis

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #65 på: August 16, 2010, 16:04:45 »
Howson mangler på ingen måte den mentale biten fotballspillere trenger for å lykkes på et høyt nivå. Det har han bevist etter flere ganger å ha vært banens beste i de viktigste kampene, som i play off-spill, Bristol Rovers i siste hjemmekamp etc.

Han trenger derimot å bli mer stabil og ikke bare være en mann for de større anledninger! Fysisk ser han sterkere ut enn noen gang, forhåpentligvis kan han også bli det i prestasjonene.

Og han var da også delaktig i målet vårt i går (i tillegg til en STOR prestasjon iht målet mot Derby), så ALLE pasninger går ikke bakover.  ::)
« Siste redigering: August 16, 2010, 16:10:25 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #66 på: August 16, 2010, 16:15:25 »
Howson mangler på ingen måte den mentale biten fotballspillere trenger for å lykkes på et høyt nivå. Det har han bevist etter flere ganger å ha vært banens beste i de viktigste kampene, som i play off-spill, Bristol Rovers i siste hjemmekamp etc.

Han trenger derimot å bli mer stabil og ikke bare være en mann for de større anledninger! Fysisk ser han sterkere ut enn noen gang, forhåpentligvis kan han også bli det i prestasjonene.

Og han var da også delaktig i målet vårt i går (i tillegg til en STOR prestasjon iht målet mot Derby), så ALLE pasninger går ikke bakover.  ::)


Jepp!  Skulle til å skrive det sjøl, det virker som alle Howson-hakkerne har glemt at han slo en forløsende pasning i forkant av målet i går, og en helt genial assist mot Derby!
KEEP FIGHTING!!

Runar

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #67 på: August 16, 2010, 18:04:59 »
Ikke enig, spiller en bra kamp i dag. Etter formasjonsbyttet legger Howson seg dypt, og tar ut Forest sin midtbane, mens Johnson, Sam og Kilkenny får større frihet. Howson er en spiller som kan virke anonym, spesielt på TV, men jobber ekstremt hardt - og som Grayson sier i intervju: en spiller som gjør utrolig mye som ikke den typiske fotbal-fan ser(fotballforståelse). Gjør ting enkelt og greit. At vi utspiller én av, om ikke den beste midtbanen i championship i 70 minutter, da sier det seg selv at Howson gjorde sakene bra.

Faen så latterlig å kritisere en spiller etter en flott kamp, og en latterlig oppsummering av forumets nye grinebiter: Jon R

Kunne ikke vært mer uenig!

At Howson ligger seg dypt og skal stabilisere får Grayson ta på sin kappe, det er ikke en rolle som er kler Howsons ferdigheter. At han gjør denne oppgaven til ståkarakter er et pluss i seg selv, men det endrer ikke det faktum at når han vinner ballen etter å ha brutt opp spillet så spiller han ballen konsekvent bakover eller i beste fall på tvers, HVERGANG!!! Med Sam og Watt på vei framover så må nesten ballen spilles i angrepsretningen om det skal være mulig å utnytte en eventuell ubalanse hos Forest. Hvor er det blitt av pasningene framover som vi så mot Scum, Spurs og LPool? Howson på sitt beste driver opp tempoet og er gjennomsbruddhissig. Det var han ikke i går. Til å med Batty spilte ballen framover når han vant ballen.

Jeg er en Howson fan, men jeg ble drit skuffet over han i går.

Det er noen i Leeds (kanskje Howson selv) som ikke gjø jobben sin, for det er helt unaturlig at en spiller som har spilt så regelmessig siden han var 18 år skal svinge så mye i prestasjonene. Det er og helt meningsløst at det ikke ser ut til at Howson selv vet hva som er hans største egenskaper. Howson bør ta sikte på å bli en sentralmidtbane med Lee Bowyer som "forbilde." En som aldri slutter å løpe, sjelden er på egenhalvdel for å dytte ballene noen meter. Kommer seg i avslutningsposisjon og som lager frispark når motstanderen kontrer mot oss. Dette er alle ferdigheter som Howson har på sitt beste, da må det dyrkes og gjennskapes.

Njaaa..på Old Trafford spilte han vel ikke akkurat bakover.. :p Sorry..måtte bare..

Vet ikke hva du måtte, men tydligvis kom det ikke tydelig fram at jeg mente Howson på sitt beste slo gode pasninger i lengderetning og jeg er meget skuffet at han/Leeds ikke klarer å gjenskape denne egenskapen oftere. Det samme gjelder løpene hans, noen kamper i året så gjør han det helt magisk å kommer seg opp i å rundt boksen. 75 % så spiller han ballen (bak eller fram) og står på stedet hvil. Det du har klart engang, kan du klare igjen - så det burde være mulig for Howson å forsette å utvikle seg som fotballspiller.

Jeg mener heller ikke at man skal avskrive hans mentale ferdigheter, til det har han vært for god når det har vært viktig.
 

auren

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #68 på: November 22, 2010, 12:31:42 »
http://www.leedsunited.com/news/20101122/jonny-for-england-obrien_2247585_2227207

Andy O'Brien mener at Fabio Capello burde ta en nærmere titt på Howson!

Howson for England!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #69 på: November 22, 2010, 13:17:35 »
Ser ut til at godeste Howson virkelig begynner å vise hva som bor i han. Tror definitivt at Howson kan klare seg i Premier League. Jo bedre motstandere jo bedre pleier Howson å spille. Er så vanvittig glad i denne gutten og håper han fortsetter sitt strålende spill og kroner hele sesongen med opprykk for våre gutter i hvit:)
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #70 på: November 22, 2010, 13:36:43 »
Mener det er for tidlig å nevne Howson i landslagsdiskusjonen da han neppe vil oppleve mestring på det nivået ennå. Først må han rendyrkes i en rolle og stabilisere seg på et jevnt høyt nivå over en lengre periode. Men det er helt klart noe Lampardsk over løpene og målene hans den siste tiden. Jeg tror han har potensiale til å bli en av Englands beste attacking midfielders, men utviklingen hans avhenger jo mye av hvordan han blir brukt i klubben han spiller.

Moro at Howson får slik positiv oppmerksomhet men skulle egentlig ønske at O Brien hadde holdt kjeft ettersom januarvinduet snart åpner seg....
« Siste redigering: November 22, 2010, 13:41:53 av Jon R »
Jon R.

flynn

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #71 på: November 22, 2010, 14:08:41 »
På den annen side; for en engelsk landslagsmann på Howsons alder burde man glatt kunne innkassere £3M - £5M ved et eventuelt salg. Ikke dårlig det, for en som majoriteten av oss mente ikke var god nok for Leeds for noen få uker siden....

flynn

Jon R

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #72 på: November 22, 2010, 14:12:49 »
På den annen side; for en engelsk landslagsmann på Howsons alder burde man glatt kunne innkassere £3M - £5M ved et eventuelt salg. Ikke dårlig det, for en som majoriteten av oss mente ikke var god nok for Leeds for noen få uker siden....
flynn

Det er vel en sannhet med modifikasjoner, flynn...
Jon R.

flynn

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #73 på: November 22, 2010, 16:11:37 »
På den annen side; for en engelsk landslagsmann på Howsons alder burde man glatt kunne innkassere £3M - £5M ved et eventuelt salg. Ikke dårlig det, for en som majoriteten av oss mente ikke var god nok for Leeds for noen få uker siden....
flynn

Det er vel en sannhet med modifikasjoner, flynn...

ja, det gjaldt jo for eksempel hverken deg eller meg  ;D

flynn

torivar

  • Gjest
Sv: Jonny Howson ..
« Svar #74 på: November 22, 2010, 16:39:18 »
På den annen side; for en engelsk landslagsmann på Howsons alder burde man glatt kunne innkassere £3M - £5M ved et eventuelt salg. Ikke dårlig det, for en som majoriteten av oss mente ikke var god nok for Leeds for noen få uker siden....
flynn

Det er vel en sannhet med modifikasjoner, flynn...

ja, det gjaldt jo for eksempel hverken deg eller meg  ;D

flynn

Men det gjaldt meg. Og jeg står for det jeg sa, hans prestasjoner var absolutt ikke gode nok - han var invisible. Nå er han god nok. Greitt at han har fått en annen rolle i laget, men det er helt tydelig at han også har tatt et skikkelig tak med seg selv og presterer jevnt på det høye nivået han glimtvis har vist tidligere.

Og det gleder meg veldig.

Torpe-do

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #75 på: November 22, 2010, 17:35:02 »
Unner Howson å få oppmerksomhet. Han spiller tidvis veldig, veldig bra, og han er jo en veldig likandes kar. Bærer kapteinbindet med stolthet, og er tydeligvis glad i klubben. Jeg tror han kan vokse ytterligere og bli viktig for oss fremover.

Bare ingen kommer og snatcher ham i januar  >:(
(Kanskje han ser til Delph, som etter hva jeg forstår ikke får allverden med spilletid?)

jarle

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #76 på: November 22, 2010, 17:39:20 »
Howson har hatt potensiale lenge.. men har vært en jo-jo spiller.

Ser ut som han er inne i en god periode. La oss håpe det varer...

Han ser mer fit og "voksen" ut nå...

og 4-5-1 passer ham godt... tror også en 4-2-3-1 ville vært bra for Howson.


sportcarl1

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #77 på: November 22, 2010, 19:19:59 »
Unner Howson å få oppmerksomhet. Han spiller tidvis veldig, veldig bra, og han er jo en veldig likandes kar. Bærer kapteinbindet med stolthet, og er tydeligvis glad i klubben. Jeg tror han kan vokse ytterligere og bli viktig for oss fremover.

Bare ingen kommer og snatcher ham i januar  >:(
(Kanskje han ser til Delph, som etter hva jeg forstår ikke får allverden med spilletid?)

Delph har väl varit borta närmare ett år på grund av skada, men skall väl vara på gång att börja spela igen efter nyår
 

Fripp

  • Gjest
Sv: Jonny Howson ..
« Svar #78 på: November 23, 2010, 09:19:54 »
O'Brien mener at Howson kunne vært i Englands tropp mot Frankrike!!!

Promotion 2010

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #79 på: November 24, 2010, 23:29:09 »
LUFC Howson fourth in Actim Index

Current Leeds United captain John Howson`s good start to the season has been recognised in the Actim Index that judges all players in the Championship.

Howson is currently fourth overall with 262 points and is currently in second place out of the midfielders in the division.

Points are calculated on the player and team`s performance. It assesses a player`s contribution to his team and how many points they have won when he`s appeared.
It also takes into account the players own performance, with goals, assists, tackles, clearances and shots and time they are on the pitch.


Top ten overall
Jay Bothroyd - Cardiff 317
Ben Turner - Coventry 313
Adel Taarabt - QPR 285
John Howson - Leeds 262
Jamie Mackie - QPR 261
Danny Graham - Watford 245
Kaspars Gorkss - QPR 242
James Coppinger - Doncaster 241
Marvin Sordell - Watford 234
Paul Green - Derby 230


Top ten midfielders
Adel Taarabt - QPR 285
John Howson - Leeds 262
James Coppinger - Doncaster 241
Paul Green - Derby 230
Scott Sinclair - Swansea 229


Leeds have two other players currently in the top 100 with, Luciano Becchio 194 points in 33rd and Max Gradel 183 in 45th.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=222540#ixzz16F2AIkEU
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Jonny Howson ..
« Svar #80 på: Desember 07, 2010, 20:57:20 »
Jeg elsker å se Jonny Howson med ballen. For en spiller Leeds har i han. Jeg håper virkelig de klarer å holde på han fremover. Han har ihvertfall vist gode takter de siste ukene. Dessuten er han en kar som blør for drakten.

Woody

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #81 på: Desember 07, 2010, 21:34:37 »
LUFC Howson fourth in Actim Index

Current Leeds United captain John Howson`s good start to the season has been recognised in the Actim Index that judges all players in the Championship.

Howson is currently fourth overall with 262 points and is currently in second place out of the midfielders in the division.

Points are calculated on the player and team`s performance. It assesses a player`s contribution to his team and how many points they have won when he`s appeared.
It also takes into account the players own performance, with goals, assists, tackles, clearances and shots and time they are on the pitch.


Top ten overall
Jay Bothroyd - Cardiff 317
Ben Turner - Coventry 313
Adel Taarabt - QPR 285
John Howson - Leeds 262
Jamie Mackie - QPR 261
Danny Graham - Watford 245
Kaspars Gorkss - QPR 242
James Coppinger - Doncaster 241
Marvin Sordell - Watford 234
Paul Green - Derby 230


Top ten midfielders
Adel Taarabt - QPR 285
John Howson - Leeds 262
James Coppinger - Doncaster 241
Paul Green - Derby 230
Scott Sinclair - Swansea 229


Leeds have two other players currently in the top 100 with, Luciano Becchio 194 points in 33rd and Max Gradel 183 in 45th.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=222540#ixzz16F2AIkEU

Eg legg her merke til at qpr har 3 spelarar med i top ten overall,slik statistikk er selvfølgeleg ingen fasit på poeng og tabell plassering,men svært ofte er det det.
Klarar Leeds å få fleire spelarar til å få ut sitt potensiale,så trur eg vi får fleire med i den statistikken,og vi vil styrke top 6 plasseringa vår(kansje og topp TO)
LIFE IS LEEDS

grana

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #82 på: Desember 08, 2010, 09:04:02 »
Eg legg her merke til at qpr har 3 spelarar med i top ten overall,slik statistikk er selvfølgeleg ingen fasit på poeng og tabell plassering,men svært ofte er det det.
Klarar Leeds å få fleire spelarar til å få ut sitt potensiale,så trur eg vi får fleire med i den statistikken,og vi vil styrke top 6 plasseringa vår(kansje og topp TO)

Siden poeng og tabellplassering er blant faktorene som er brukt for å regne ut denne statistikken her så det er kanskje ikke så merkelig at du har helt rett...

Woody

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #83 på: Desember 08, 2010, 16:43:01 »
Eg legg her merke til at qpr har 3 spelarar med i top ten overall,slik statistikk er selvfølgeleg ingen fasit på poeng og tabell plassering,men svært ofte er det det.
Klarar Leeds å få fleire spelarar til å få ut sitt potensiale,så trur eg vi får fleire med i den statistikken,og vi vil styrke top 6 plasseringa vår(kansje og topp TO)

Siden poeng og tabellplassering er blant faktorene som er brukt for å regne ut denne statistikken her så det er kanskje ikke så merkelig at du har helt rett...

hehe det har du litt rett i,men det som dreg mest poeng er mål,assist,passningar,skudd mm...
Ein anna statistikk ein kan følgja med i utover,er at det laget som klarar å ha fleire målskorarar på topp 6-7 garantert er blant topp 2 ;)(sorry vart litt feil tråd,men ganske sikkert riktig)
LIFE IS LEEDS

Sleivind

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #84 på: Desember 11, 2010, 21:06:59 »
Går det an å ikke like denne mannen?  ::)

Fantastisk deilig å se at Howson begynner å stabilisere seg på et høyere nivå. Pent løp og pen matchvinnerscoring. Var også tredje sist på ballen på det andre målet med en herlig stikker!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Jonny Howson ..
« Svar #85 på: Desember 11, 2010, 21:38:52 »
Kommer han til å forsvinne i januarvinduet? Fortsetter han å spille som han gjør, så skal man ikke se bortifra at andre klubber for opp øynene. Om de ikke allerede følger med i kikkerten. En fantastisk spiller og personlighet, Jonny Howson.

Nørgaard

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #86 på: Desember 11, 2010, 22:07:12 »
Kommer han til å forsvinne i januarvinduet? Fortsetter han å spille som han gjør, så skal man ikke se bortifra at andre klubber for opp øynene. Om de ikke allerede følger med i kikkerten. En fantastisk spiller og personlighet, Jonny Howson.

Har tænkt det samme. Vi har ikke mange penge og kan vel ikke holde på en spiller som ham.

jarle

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #87 på: Desember 12, 2010, 11:27:43 »
klasse scoring... de fleste brenner til der... Jonny boy med insiden... HERLIG!!!


Dennis

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #88 på: Desember 12, 2010, 11:36:09 »
Fortsetter han dette spillet, blir han årets spiller i divisjonen. 
Marching on together!

columbi

Sv: Jonny Howson ..
« Svar #89 på: Desember 12, 2010, 13:53:24 »
Var på Elland Road for 4 uker siden mot Bristol City. På North Stand var det 2 spillere som fikk ekstra oppmerksomhet. Johnny Howson og Lucciano Becchio.