Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Jonny Howson ..  (Lest 86698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #300 på: Januar 18, 2012, 11:04:16 »
Det var fanden meg dråpen!!!! Nå er det nok! Ut av klubben Bates! Ut av klubben Harvey!!!

auren; fillesint!!!!!!!!!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #301 på: Januar 18, 2012, 11:04:29 »
Dette er rett og slett helt ok - Howson vil ikke spille for Leeds, men for lommeboka!
Han kunne vel ha ventet et halvår inntil eventuelt playoff kunne ha ført til opprykk?

Glem Howson og finn erstatter, han er ingen megastjerne og kan erstattes av andre.
Leeds har også dippet når Howson har vært spillbar, det så vi også i fjor vår.

Salget gir kapital til kjøp av spillere hvis ikke bukken putter pengene i banken.
Antennene eller bukkehorna må da reise seg når man ser behovet for forsterkninger?

Vi kan da ikke basere oss på at vi skal bygge et lag kun av spillere som velger klubben av ren idealisme?? Når en Leedsfan som Howson ikke lenger vil være i klubben, hva er det som tyder på at vi vil klare å rekruttere og holde på andre gode spillere?

Skjønner at klubben går for salg når kontrakten går ut, men når vi ikke engang klarer å overtale lokale spillere til å bli i klubben tilbyr vi virkelig dårlige betingelser på andre områder.

Jeg ville vært forsiktig med å omtale ukelønner på opp mot 100000 kroner i UKA å spille for "rein idealisme". Spesielt i nærheten av grekere, irer, spanjoler, italienere og portugisere.

Når det er sagt er det utrolig trist å miste kapteinen sin. Han har vært langt viktigere for Leeds enn det rent fotballmessige, som heller ikke er lett å erstatte. Ã… erstatte personen Howson som lokal gutt som ble kaptein er langt verre.

Dette er en sorgens dag. Men Howson skal ha lykke til.
- Leif Olav

Yeboahs vitne

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #302 på: Januar 18, 2012, 11:05:02 »
Enn så kjipt dette er så kan man ikke kappe huet av Howson for at han tar muligheten det er å spille Premier League. Hadde vært gull å få inn en fullgod erstatning, men det er klart at dette vil merkes på alle plan blant spillergruppa. Spillere som ikke signerer ny kontrakt er bare å kvitte seg med - utvilsomt. Hvorfor de ikke skriver ny kontrakt er, som mange påpeker, en følelse av vakum hva ambisjoner gjelder.

Det er ikke salget i seg selv som er det verste - det er den retningen klubben viser at vi er villig til å gå. Det er få institusjoner i verden som kan leve med en person på toppen som ikke trekker den i riktig retning over lenger tid - enn en fotballklubb.

Dette er hverdagen i det å være Leeds-supporter - og det er ikke på langt nær så ille å miste Howson som det var å miste Batty og Woodgate når de gikk. Men nedtur? Så absolutt!

Still MOT!!!!

Cbas10an

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #303 på: Januar 18, 2012, 11:10:56 »
For noen sesonger siden kjøpte jeg med drakt med Delph på ryggen.
Noen uker etter var han i Aston Villa.

For ikke mindre enn en mnd siden mottok jeg ny drakt med Howson på ryggen i posten.
Nå ser det ut til at han også forsvinner.

Neste drakt blir med Bates på ryggen!!! :'( :'( :'(
MOT


Joachim

auren

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #304 på: Januar 18, 2012, 11:11:36 »
Hehe... Herlig cbastian :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #305 på: Januar 18, 2012, 11:16:35 »
Kanskje ikke så lurt å ha favoritt spillerens navn på drakta fremover ! kan bli dyrt å kjøpe ny drakt for hver gang en spiller blir solgt i klubben . Howson ser ut til å være første mann , whos next ? :-\

martind

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #306 på: Januar 18, 2012, 11:17:05 »
Hvis Howson går, så kan det hende han møter oss i heisen til sommeren. Jeg mener at en kaptein med skikkelig ryggrad ville nektet å bli solgt og sagt at han ønsket å se om han kunne rykke opp med Leeds til PL. Dersom det ikke hadde gått, så kunne han forlatt oss til sommeren hvis det kom noen bud fra PL. Som kaptein for ditt favorittlag mener hvertfall jeg at det ville vært både voksent og riktig å gjøre.

Men jeg skal ikke kappe hodet av Howson før jeg vet hva utfallet blir. Han har fortsatt muligheten til å kjempe om opprykk med vårt kjære Leeds!
MOT!! We are Leeds!

nord

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #307 på: Januar 18, 2012, 11:17:36 »
TRIST  :'( :'(

Så vi må bare vente på den gode nyhed!
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #308 på: Januar 18, 2012, 11:21:25 »
At Howson vil gå har jeg full forståelse for, nå har han i over et år prøvd og få en bedre kontrakt en L1 kontrakten han har gått på og som har en verdi på £4K i uken, tipper tilbudet fra LU har vært på 10K, han får helt sikkert det dobbelte hos Norwich.

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #309 på: Januar 18, 2012, 11:24:10 »
Veldig trist dette men ingen overraskelse. Hver gang vinduet er åpent og vi, naive Leeds supportere, venter på noe som skal legge handling bak pisspreiket til geitebukken om opprykk, så går en sentral spiller ut døra og vi ender opp med enda en lånespiller.

Men forstår Howson, han vil spille i PL, og ser at dit kommer ikke Leeds med det første. Personlig syns jeg det var enda verre da Gradel forsvant, har savna han ekstremt utover i sesongen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #310 på: Januar 18, 2012, 11:28:56 »
For noen sesonger siden kjøpte jeg med drakt med Delph på ryggen.
Noen uker etter var han i Aston Villa.

For ikke mindre enn en mnd siden mottok jeg ny drakt med Howson på ryggen i posten.
Nå ser det ut til at han også forsvinner.

Neste drakt blir med Bates på ryggen!!! :'( :'( :'(
+1
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Oggy

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #311 på: Januar 18, 2012, 11:29:25 »
For en trist dag  >:(
Oggy

Sydhagen

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #312 på: Januar 18, 2012, 11:31:07 »
Kanskje ikke så lurt å ha favoritt spillerens navn på drakta fremover ! kan bli dyrt å kjøpe ny drakt for hver gang en spiller blir solgt i klubben . Howson ser ut til å være første mann , whos next ? :-\

Tipper White er nestemann ut
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #313 på: Januar 18, 2012, 11:31:21 »
blit TRIST og FORBANNA hvis han går.. ikke på howson selv men på klubb og styret(bates)
Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #314 på: Januar 18, 2012, 11:33:28 »
Ingen krise dette, litt værre enn å miste BJ.
Skjønner JH og ønsker ham lykke til.
Ups & Ups!!

Håkon

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #315 på: Januar 18, 2012, 11:38:37 »

 >:(Trist som F.................... :(

Vi elsker klubben, men trenger en kjerne av spillere som spiller for klubben
over tid. No for tiden er det bare å glemme å kjøpe drakt med navn på ryggen!

JH er kanskje ikke det største tapet, men det kan tolkes som han ikke har tro på at
det satses nok for opprykk til PL. Og det stemmer nok

eller det blir til flaks uflaks om lånespillerene lykkes og vi klarer Play O

vi får håpe MOT
Leeds for alltid

ollan

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #316 på: Januar 18, 2012, 11:41:59 »
Ingen krise dette, litt værre enn å miste BJ.
Skjønner JH og ønsker ham lykke til.

forsåvidt ingen krise,men det viser jo alle potensielle spillere inn, hvordan Leeds ikke ønsker  å satse....vi klarer ikke å resigne kapteinen vår fra de 3 siste sesonger...noe er jo virkelig gale i klubben vår :(

Bates out
« Siste redigering: Januar 18, 2012, 11:45:12 av ollan »
Ollan

Dennis

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #317 på: Januar 18, 2012, 11:42:07 »
#GettheChelseaScumOutofMyClub
Marching on together!

lojosang

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #318 på: Januar 18, 2012, 11:44:14 »
At Howson vil gå har jeg full forståelse for, nå har han i over et år prøvd og få en bedre kontrakt en L1 kontrakten han har gått på og som har en verdi på £4K i uken, tipper tilbudet fra LU har vært på 10K, han får helt sikkert det dobbelte hos Norwich.

Howson har sagt at det ikke er penger men liga som var viktig under kontraktsforhandlingene. Jeg velger å tro på det.
- Leif Olav

SupALeedS

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #319 på: Januar 18, 2012, 11:44:51 »

 >:(Trist som F.................... :(

Vi elsker klubben, men trenger en kjerne av spillere som spiller for klubben
over tid. No for tiden er det bare å glemme å kjøpe drakt med navn på ryggen!

JH er kanskje ikke det største tapet, men det kan tolkes som han ikke har tro på at
det satses nok for opprykk til PL. Og det stemmer nok

eller det blir til flaks uflaks om lånespillerene lykkes og vi klarer Play O










Når det gjelder å kjøpe drakt med navn på ryggen, hvem spiller er det trygt å kjøpe da egentlig? :P hehe er vel kun Bates da, han kommer vel til å følge klubben til han er i kista!
vi får håpe MOT
Alex

TK20

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #320 på: Januar 18, 2012, 11:45:35 »
Den største skuffelsen i moderne Leeds-historie!

Gidder ikke skrive mer.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #321 på: Januar 18, 2012, 11:49:46 »
At Howson vil gå har jeg full forståelse for, nå har han i over et år prøvd og få en bedre kontrakt en L1 kontrakten han har gått på og som har en verdi på £4K i uken, tipper tilbudet fra LU har vært på 10K, han får helt sikkert det dobbelte hos Norwich.

Howson har sagt at det ikke er penger men liga som var viktig under kontraktsforhandlingene. Jeg velger å tro på det.

Beklager lojo, men da er du naiv :D Det er forskjell på 5 og 10 mill i året, spesielt når dette er noe du bare kan tjene i noen få år!

stian

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #322 på: Januar 18, 2012, 11:52:27 »
Kanskje ikke så lurt å ha favoritt spillerens navn på drakta fremover ! kan bli dyrt å kjøpe ny drakt for hver gang en spiller blir solgt i klubben . Howson ser ut til å være første mann , whos next ? :-\

Bare å bestille drakt med "loan player"  på ryggen så er du på trygg grunn

ollan

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #323 på: Januar 18, 2012, 11:53:35 »
At Howson vil gå har jeg full forståelse for, nå har han i over et år prøvd og få en bedre kontrakt en L1 kontrakten han har gått på og som har en verdi på £4K i uken, tipper tilbudet fra LU har vært på 10K, han får helt sikkert det dobbelte hos Norwich.

Howson har sagt at det ikke er penger men liga som var viktig under kontraktsforhandlingene. Jeg velger å tro på det.

bullshit.....naiv og lettlurt?
Ollan

Cherry

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #324 på: Januar 18, 2012, 11:55:45 »
 

stian

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #325 på: Januar 18, 2012, 11:58:48 »
Dette er rett og slett helt ok - Howson vil ikke spille for Leeds, men for lommeboka!
Han kunne vel ha ventet et halvår inntil eventuelt playoff kunne ha ført til opprykk?

Glem Howson og finn erstatter, han er ingen megastjerne og kan erstattes av andre.
Leeds har også dippet når Howson har vært spillbar, det så vi også i fjor vår.

Salget gir kapital til kjøp av spillere hvis ikke bukken putter pengene i banken.
Antennene eller bukkehorna må da reise seg når man ser behovet for forsterkninger?

Det er fo

Vi kan da ikke basere oss på at vi skal bygge et lag kun av spillere som velger klubben av ren idealisme?? Når en Leedsfan som Howson ikke lenger vil være i klubben, hva er det som tyder på at vi vil klare å rekruttere og holde på andre gode spillere?

Skjønner at klubben går for salg når kontrakten går ut, men når vi ikke engang klarer å overtale lokale spillere til å bli i klubben tilbyr vi virkelig dårlige betingelser på andre områder.

Jeg ville vært forsiktig med å omtale ukelønner på opp mot 100000 kroner i UKA å spille for "rein idealisme". Spesielt i nærheten av grekere, irer, spanjoler, italienere og portugisere.

Når det er sagt er det utrolig trist å miste kapteinen sin. Han har vært langt viktigere for Leeds enn det rent fotballmessige, som heller ikke er lett å erstatte. Ã… erstatte personen Howson som lokal gutt som ble kaptein er langt verre.

Dette er en sorgens dag. Men Howson skal ha lykke til.

Forsåvidt et godt poeng det. Men det er grense for hvilke talenter en arbeidsgiver kan tiltrekke seg ved å si "OK, vi betaler 30 % under våre konkurrenter, men det er mye hyggeligere å spille for oss". All ære til de klubblegendene som velger å gjøre det, men i dagens fotball er det vanskelig å bygge et lag med denne filosofien.


Oni

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #326 på: Januar 18, 2012, 12:03:02 »
Jeg er mye mer redd for signaleffekten salget av Johnny sender, enn at vi mister ham som spiller.

Når Mr. Leeds, kapteinen, ikke vil signere ny kontrakt, så er det fordi han ikke tror Leeds rykker opp i år, eller kanskje i overskuelig framtid. Howson ser at B. Johnson greier seg helt fint i PL, så hvorfor ikke ham selv?

Nå MÃ… Leeds foreta et signalkjøp som tydelig viser ambisjoner. Alt annet vil være en innrømmelse av at klubben selv verken tror eller satser på opprykk -  i annet enn ord!

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #328 på: Januar 18, 2012, 12:11:51 »
Først Gradel, så Howson, neste Snodgrass? Bare å stålsette seg for flere nedturer. Howson har selvfølgelig sett det samme som de fleste her på forumet: Leeds er en småklubb, totalt blottet for mangel på ambisjoner. Graysons ord tidligere i dag blir hule og løgnaktige. Vi kan ikke ha en manager som til de grader er "komiske Ali". Til og med The Sun har større peiling på det som foregår innenfor veggene enn denne pratmakeren. Farmerklubbstempelet blir ytterligere forsterket når kapteinen forlater skuta. Grayson: lever varene, eller gå!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SupALeedS

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #329 på: Januar 18, 2012, 12:13:05 »
Helt enig i det folk skriver.

Nå må klubben gå ut å hente 3 gode spillere permanent!

Towsend-Inn på lån
Rogers- Permanent
Pattison-Trial


Delph-Lån??
Smith-Lån??


Vi har også kun en målscorer i klubben i Ross.

Ventet å foralte klubben: O`brien, White, Clayton, Snodgrass, Lees.....


Og Howson allerede solgt, ja hva har man igjen da egentlig?

Det som irrirterer meg mest med klubben, det er å selge spillere før man egentlig har noen erstatter, så håper som mange andre skriver, at vi går ut i dag/morgen med at vi signerer noen som fører oss frem og kan true play off plassen.....

Skjer ikke dette nå, tror jeg vi ser kraftige demostrasjoner utenfor Elland road, og Bates/nissefar kan slite med å gå trygt i gatene i Leeds.....
Alex