EX-SPILLER nå U21 Coach: Jonny Howson ..

Started by Kickthemdown, December 24, 2006, 05:05:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dennis

Dette er verre en Smith, som var min store helt da han skrev under for de mensrøde, tilbake da vi rykket ned. Da var Leeds en klubb i full oppløsning, med enorme tap hver uke. Nå er økonomien god og klubben skulle bygge for fremtiden.

I stedet selger vi førstelagsspillere hvert eneste år, uten å erstatte de med noen bedre. Howson er ikke ligaens beste fotballspiller, men han er en lokal gutt, Leedsfan som har gått gradene i klubben og lagets kaptein, for F! Ken Bates selger så mye mer enn en enkeltspiller med dette.

Vi bygger klubben videre - som farmerklubb for the likes of Tottenham, Norwich og Aston Villa. Nitrist er det!
Marching on together!

Leedsulf

Fikk vondt i magen da jeg logga på og så dette. I all min naivitet trodde jeg det skulle ordne seg med kontrakten hans.
Signalene er ganske klare; Her skal det ikke rykkes opp, samme hva.
Mest sannsynlig er vel de eneste spillerne som blir kjøpt for pengene fra Howson-salget, DVD-spillere til hotellrommene.

Lei og oppgitt nå...

Oggy

Vi trenger vel snart psykolog-hjelp, alle samen....
Oggy

Bites Yer Legs

Letting a young, highly-rated player such as Howson run down his contract shows a total lack of ambition on the part of Leeds - and it is also false economy.

If Howson had penned a new deal last summer, his value would be much higher than it currently is with only six months left on his existing deal.

Fra Teamtalk-artikkelen.

Dette er et så godt (og åpenbart) poeng at det gjør meg vondt om ingen i Leeds skjønner det.
KEEP FIGHTING!!

RoarG

Sportslig inkompetanse: Grayson, Snodin.
Økonomisk inkompetanse: Bates, Harvey.
Alle 4 må gjerne forsvinne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rasmussen7

Jaja... Noen som tror på nedrykk nå da?? Eller fortsatt like naiv???

J-R

Borge

Quote from: 4ever arcticwhite on January 18, 2012, 10:54:23
Quote from: SveinArve on January 18, 2012, 10:44:24
Greit nok å selge en spiller som ikkje vil skrive kontrakt, men den regla har vi hørt så altfor mange ganger siste året på nøkkelspillere. Det er en grunn til at dei ikkje skriver ny kontrakt, og det er mangel på ambisjoner fra klubben! Når en spiller som Howson, som ELSKER Leeds United, ikkje vil skrive kontrakt. Ja, då er det nokke som er riv ruskende gale i dinne klubben.....
han elsker tydeligvis penger mer enn han elsker Leeds United.
Synd at en nok en "local lad" forsvinner, så får vi se om vi klarer å få inn en erstatter. Det finnes mange spillere som er bedre en JH, men det spørs om de vil komme til Leeds..
Den tid hvor ideologi gikk foran penger forsvant vel for mange år siden, synes ikke det er rart at man ønsker å optimalisere lønnen sin i de årene man er aktiv...
Borge

Borge

Quote from: Yeboahs vitne on January 18, 2012, 11:05:02
Enn så kjipt dette er så kan man ikke kappe huet av Howson for at han tar muligheten det er å spille Premier League. Hadde vært gull å få inn en fullgod erstatning, men det er klart at dette vil merkes på alle plan blant spillergruppa. Spillere som ikke signerer ny kontrakt er bare å kvitte seg med - utvilsomt. Hvorfor de ikke skriver ny kontrakt er, som mange påpeker, en følelse av vakum hva ambisjoner gjelder.

Det er ikke salget i seg selv som er det verste - det er den retningen klubben viser at vi er villig til å gå. Det er få institusjoner i verden som kan leve med en person på toppen som ikke trekker den i riktig retning over lenger tid - enn en fotballklubb.

Dette er hverdagen i det å være Leeds-supporter - og det er ikke på langt nær så ille å miste Howson som det var å miste Batty og Woodgate når de gikk. Men nedtur? Så absolutt!

Still MOT!!!!
kloke ord!!!
Borge

Joe Jordan

Quote from: Rasmussen7 on January 18, 2012, 12:34:09
Jaja... Noen som tror på nedrykk nå da?? Eller fortsatt like naiv???

Nedrykk blir det ikke, SÃ... dårlig er verken SG eller stallen uten Howson. Det er heller ikke Howson som spiller jeg gråter mest over, det er mest hva salget sier om klubben og dens ambisjoner.

Men seriøst, var det noen som så for seg at dette transfervinduet skulle være noe annerledes enn de foregående? Etablert ut og lån inn.

Det verste nå blir vel å høre geitebukken i media synge ut om grådighet og illojalitet etc. Fin reklame for en klubb som begynner å råtne på rot.

"But hey, there's a new hotel to look forward to outside Elland Road... shame that Howson is choosing to check out now."
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Trist at Howson forlater oss men det er ikke sikkert at dette ikke er så dumt vis man tenker på skaden hans og tiden han bruker på å komme i form etter skade, jeg synes heller Norwich tar en kjempe sjanse ved å kjøpe han. Og skulle han ikke bli noe mere suksess etter skaden så hadde han godt gratis. Jeg mener det kan være en av flere årsaker til at han forlater oss. Lykke til videre Howson.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Klubben er visst sure for at nyheten ble offentliggjort på det nåværende tidspunkt.

"While accepting the offer on Tuesday the player has still to agree terms with Norwich and we are disappointed the matter has become public at this stage."

Så klart. Ille ikke å greie å holde folk for narr litt til. Skammelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Her er fornyelse av sesongkort-reklamen som sirkulerer i disse dager: http://img806.imageshack.us/img806/7820/howson.jpg

Ikke rart Bates og co ønsket hemmeligholdelse av overgangen
KEEP FIGHTING!!

Mr. Leeds

Quote from: Bites Yer Legs on January 18, 2012, 13:22:57
Her er fornyelse av sesongkort-reklamen som sirkulerer i disse dager: http://img806.imageshack.us/img806/7820/howson.jpg

Ikke rart Bates og co ønsket hemmeligholdelse av overgangen
Dette gjør komedien komplett ;D . Jeg klarer ikke å grine over dette, det er bare en stor oppgitthet over det hele.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

lojosang

Quote from: RoarG on January 18, 2012, 13:10:32
Klubben er visst sure for at nyheten ble offentliggjort på det nåværende tidspunkt.

"While accepting the offer on Tuesday the player has still to agree terms with Norwich and we are disappointed the matter has become public at this stage."

Ja, for all del! Viktig at The Sun, verdens beste og mest etterrettelige avis ikke hindres i å få fram livsviktig informasjon som dette før kontraktene er underskrevet.
- Leif Olav

lojosang

Quote from: Borge on January 18, 2012, 12:46:28
Greit nok å selge en spiller som ikkje vil skrive kontrakt, men den regla har vi hørt så altfor mange ganger siste året på nøkkelspillere. Det er en grunn til at dei ikkje skriver ny kontrakt, og det er mangel på ambisjoner fra klubben! Når en spiller som Howson, som ELSKER Leeds United, ikkje vil skrive kontrakt. Ja, då er det nokke som er riv ruskende gale i dinne klubben.....
Synd at en nok en "local lad" forsvinner, så får vi se om vi klarer å få inn en erstatter. Det finnes mange spillere som er bedre en JH, men det spørs om de vil komme til Leeds..
Den tid hvor ideologi gikk foran penger forsvant vel for mange år siden, synes ikke det er rart at man ønsker å optimalisere lønnen sin i de årene man er aktiv...

Har den tid noen gang vært der?
- Leif Olav

RoarG

Quote from: lojosang on January 18, 2012, 13:35:38

Toppidrett har da alltid vært preget av store penger. Vanskelig å klandre det økonomiske motivet, så lenge man ikke er i samme båt selv. Klubbledelsen er vel ikke naive heller. De vet vel godt hvilke krefter som styrer.

Gufrias

Quote from: RoarG on January 18, 2012, 13:10:32

Det handler vel simpelthen om at salget ikke er i boks enda. Man pleier ikke å offentliggjøre en overgang før spiller og ny klubb er enige om betingelsene i avtalen.

Men ikke ta av nå! Delia Smith har virket villig til å betale spillere det de er verdt, og Norwich ser ut til å holde plassen i PL, så jeg ser ingen rasjonelle grunner som kan holde Jonny tilbake. Det eneste som kan snu dette er at han lar følelsene ta overhånd og snur i tolvte time, som Steven Gerrard gjorde i sin tid. Det er vel en milliontedels sjanse, nå som klubben har sagt at de vil selge ham...

Uansett: Det er ikke verdens undergang. Det er ikke en gang den største skuffelsen i moderne Leeds-historie. Det er bare forferdelig dårlig håndverk av klubbledelsen.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Quote from: RoarG on January 18, 2012, 13:40:33
Quote from: lojosang on January 18, 2012, 13:35:38

Toppidrett har da alltid vært preget av store penger. Vanskelig å klandre det økonomiske motivet, så lenge man ikke er i samme båt selv. Klubbledelsen er vel ikke naive heller. De vet vel godt hvilke krefter som styrer.

Enig, det er lett å forstå både spiller og klubb, egentlig, men vanskelig å akseptere.
- Leif Olav

Tom S

Fy faen for ein møkkagjeng i ledelsen til vårt Leeds United!

you chelsea bastard - get out of our club, NOW!!

COME ON LEEDS !!

Ferre

I følge Bates og Grayson er det vanskelig å hente inn gode spillere i januar fordi klubber som kjemper om opprykk ikke vil selge sine beste spillere.

Fint å vite hvor ambisjonsnivået vårt ligger...

Skjønner godt at Howson vil forlate denne synkende skuta for spill i Premier League. Det blir helt feil å være sur og bitter på han. Hadde Leeds bare vist noen som helst intensjoner om opprykk og tilbudt Howson en tilstrekkelig god nok kontrakt så tror jeg han ville blitt værende.

Det er rett og slett en trist dag som virkelig viser hva slags klubb vi er: en middelmådig ambisjonsløs Championship-klubb, som aldri kommer til PL så lenge Bates er i klubben.

Cherry

...VI VIL selge våre beste spillere!!  Flinke til det gitt...

Fullt opprør nå, les:  www.teamtalk.com    Mange som er lei....Bates.
Gir "Gutteklubben" 24 timer til å vise hva som er meningen med dette!

SDalen

Bare ekstremt skuffende og trist. Trodde ambisjonene var opprykk, men det er visstnok nytt hotell og mer penger i kassa til Bates....
Rogaland whites!

LEO

Howson har altså skjønt det at det ikke bli opprykk i år.

Minner mer og mer om Coventry som har lagt masse penger i stadion men har ikke innhold i form av gode spillere.

Kickthemdown

That's it. Jeg roer ned mitt fanatiske forhold 3-4 hakk. Masse penger spart og ingen flere pundsedler i Bates lommebok.

Jeg håper Bates dør en pinefull død.

Leedsfan

Dette er jo en vinn, vinn, vinn situasjon.

Alle som har ment at Howson ikke forsvarer plassen eller kapteinsbindet pga manglende ferdigheter og autoritet burde jo være happy for alt Norwich er villig til å betale 2mill pund nå for å slippe konkurranse når kontrakten hans går ut...

Situasjonen er mer trist enn å miste spilleren Howson.. Lykke til Johnny!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Quote from: Leedsfan on January 18, 2012, 16:12:41
Situasjonen er mer trist enn å miste spilleren Howson.. Lykke til Johnny!
Som jeg ville sagt det selv. Jeg tror jeg også gjør som han skøyeren fra Alta, trapper ned et par hakk. Det er ikke så veldig moro når man vet at det ikke ønskes opprykk fra klubben. Kan lissom være det samme da...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Blank_File

Almost in the words of Return: "Bye bye Johnny, bye bye. It's not your fault that we died!"

Leedsfan

Teamtalk:

Quotessoj (Leeds United): Although I agree with much of this, Howson was dreadful at the end of last season and apart from the Forest game all this season. Would much rather have Delph for the rest of the season, and certainly don't lose any sleep over Kilkenny and Schmeichel.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

It's not yet clear if Norwich will be unrivalled in their bid to land Howson, but with a fee being suggested of around £500,000, the former England Under-21 prospect represents excellent value.

http://www.metro.co.uk/sport/football/887716-jonny-howson-headed-for-norwich-after-leeds-reluctantly-accept-bid

Er det pengene for Pugh som må hentes inn igjen, og legges tilbake i Bates' madrass?