EX-SPILLER nå U21 Coach: Jonny Howson ..

Started by Kickthemdown, December 24, 2006, 05:05:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

Savnet av vår kaptein er STORT.

Jeg tror dette er den viktigste grunnen til nåværende downperiode, får håpe SG finner på noe smart til Barnsley-matchen.
KEEP FIGHTING!!

Andersen

Tror SG har gått tom for ideer , har vel famlet rundt noen kamper nå.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

chief

Quote from: Sydhagen on January 18, 2012, 06:37:12
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4068657/Norwich-agree-a-deal-for-Leeds-skipper-Jonathan-Howson.html

Håper dette er like my bullshit som det bruker å være fra the sun...

Liker dårlig sånne rykter.  >:( Vi får håpe det er bullshit, og at klubben får signet en ny kontrakt med han så fort som mulig.
1 4 all and all 4 1

RoarG

Quote from: Sydhagen on January 18, 2012, 06:37:12
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4068657/Norwich-agree-a-deal-for-Leeds-skipper-Jonathan-Howson.html

Håper dette er like my bullshit som det bruker å være fra the sun...
Finner ikke stoff om dette andre steder, så jeg regner med at det er bs inntil videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SOL

Bekreftet på OS at JH går til Norwich

Blank_File

Ferre

Nå er det nok! Vi har blitt en latterlig klubb blottet for ambisjoner. Rett og slett bare trist.

Da får vi bare vente og se hvem som blir lånt inn som erstatter...

BATES OUT

MacMurder

Dette beviser bare at klubben er styrt av komplette amatører fra topp til bunn !
Ord blir overflødige.

J.N

Det kan ikke være sant?!?!?! Faens ambisjonsløse amatørklubb :(

Mr. Leeds

Ikke overraskende når spillerne har større ambisjoner enn klubben så går det slik. Spillere vil være i premier league, og Howson ser at Johnson har klart seg bra i Norwich.. Forståelig dette fra spillerens ståsted. Når det gjelder klubben så viser dette hvor vi er på vei, dvs ingensteds.

Synd - for som klubb vi trenger virkelig ikke flere "slag" nå. Vi kunne trengt noe positivt - noe som viser at klubben matcher sine uttalte ambisjoner med annet enn kvantitetspillere.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Asbjørn

Quote from: Ferre on January 18, 2012, 10:23:20

Da får vi bare vente og se hvem som blir lånt inn som erstatter...
Jepps. Det er nok der vi kommer til å ligge *sukk*
...da kommer nok Delph inn på lån - og kanskje Andrews permanent...

Som om lånespillere er det vi skal basere oss på.

Nå er jo ikke Howson Guds gave til fotballen, men vil vi virkelig se at Leeds tar et steg frem i løpet av lånevinduet?

...tanken om sommerens Gradel-avgang kommer sigende.

Det er lite som vitner om ambisjoner og fremtidstro gjennom disse handlingene.

Det blir bare ord, Kenneth og Larry  ::) :'( >:(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SOL

Dette viser at noe er fundamentalt galt i klubben. JH er en Leedsgutt, men han ser hvor galt det bører fatt og hvor lite ambisjoner klubben viser. Hadde Leeds satset og signert kvalitetsspillere, tror jeg det hadde sendt signalene som JH og de andre bedre spillerene etterlyser. Dette føyer seg etterrettelige inn i rekken av triste hendelser, og gjør klubben vår lite attraktiv for gode spillere. Etter å ha vært blodfansen siden mars 1972, kjenner jeg nå at det butter skikkelig........, men selvsagt vil Leeds United alltid være klubben i mitt hjerte.
Men la det være klart at skal vi til PL må vi faktisk satse, vi kommer ikke dit på navnet!!!!!

Leechap

Dette er rett og slett helt ok - Howson vil ikke spille for Leeds, men for lommeboka!
Han kunne vel ha ventet et halvår inntil eventuelt playoff kunne ha ført til opprykk?

Glem Howson og finn erstatter, han er ingen megastjerne og kan erstattes av andre.
Leeds har også dippet når Howson har vært spillbar, det så vi også i fjor vår.

Salget gir kapital til kjøp av spillere hvis ikke bukken putter pengene i banken.
Antennene eller bukkehorna må da reise seg når man ser behovet for forsterkninger?

Cherry

Hvis ikke noe stort, planlagt raid av 2-3 nye spillere er på gang ila 24 timer, eller at dette skal dekke lønn til Delph så er dette utrolig uambisiøst!!

stian

Og nå skal Bates ut i aviser og kampprogram og snakke om grådige spillere, grådige agenter og at vi bare skal ha spillere som virkelig ønsker å spille for klubben etc.

Det er et VIRKELIG faresignal når vi ikke klarer å holde på de lokale nøkkelspillerne, særlig når de går til klubber som sannsynligvis ligger nederst på lønnsstigen i premier league. Regner med at det er "bates out"-demonstrasjoner på ER i dag

SveinArve

WTF? Bare å legge ned heile klubben....!! Er så oppgitt at eg ikkje har ord....
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

MrK

Frykter signaleffekten av at Howson ser ut til å gå kan bli store.
Er enig i å selge når han ikke skriver ny kontrakt men ser at konsekvensene av at vi ikke reforhandler kontraktene tidligere kan koste oss enormt.

Skrekkscenarioet er Snoddy, White, Clayton m.fl. forsvinner for småpenger!

Da forblir vi et Championship lag i overskuelig fremtid!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

jackbauer68

Dette får meg til å ta til tårene, hvor i alle dager er denne klubben på vei? Vi greier altså ikkje beholde en eneste spiller som leverer noe av kvalitet, og dermed fortjener en viss lønn. Vi er blitt en avfallsplass for inkompetanse innen ferdigheter.

Trist som faen!! >:( :'( :'(

martind

Huff, dette liker jeg ikke. Johnny er vår mann, og hører hjemme i den hvite drakta!
MOT!! We are Leeds!

SveinArve

Greit nok å selge en spiller som ikkje vil skrive kontrakt, men den regla har vi hørt så altfor mange ganger siste året på nøkkelspillere. Det er en grunn til at dei ikkje skriver ny kontrakt, og det er mangel på ambisjoner fra klubben! Når en spiller som Howson, som ELSKER Leeds United, ikkje vil skrive kontrakt. Ja, då er det nokke som er riv ruskende gale i dinne klubben.....
Proud member of LUSCOS

stian

Quote from: Leechap on January 18, 2012, 10:34:38
Dette er rett og slett helt ok - Howson vil ikke spille for Leeds, men for lommeboka!
Han kunne vel ha ventet et halvår inntil eventuelt playoff kunne ha ført til opprykk?

Glem Howson og finn erstatter, han er ingen megastjerne og kan erstattes av andre.
Leeds har også dippet når Howson har vært spillbar, det så vi også i fjor vår.

Salget gir kapital til kjøp av spillere hvis ikke bukken putter pengene i banken.
Antennene eller bukkehorna må da reise seg når man ser behovet for forsterkninger?

Vi kan da ikke basere oss på at vi skal bygge et lag kun av spillere som velger klubben av ren idealisme?? Når en Leedsfan som Howson ikke lenger vil være i klubben, hva er det som tyder på at vi vil klare å rekruttere og holde på andre gode spillere?

Skjønner at klubben går for salg når kontrakten går ut, men når vi ikke engang klarer å overtale lokale spillere til å bli i klubben tilbyr vi virkelig dårlige betingelser på andre områder.

Gufrias

Dette var dårlige nyheter. Howsons skadefravær har vist meg at han kunne ha vært en viktig brikke i opprykkskampen, og at de som er igjen ikke strekker til.

La oss håpe neste nyhet er en fullgod erstatter inn (Delph på lån vil være bra, om enn kortsiktig). Ellers kan andre viktige spillere finne på å følge Howson ut døra.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Nedturene tar ikke slutt.....  :'(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ollan

Trist og kjipt,dette viser igjen at Leeds ikke kan konkurere med middelmådige PL klubber når det gjelder lønn... Forstår Johnny godt,hadde gått for pengene jeg også uansett hvor "local lad" jeg hadde vært..

Bates out >:(
Ollan

4ever arcticwhite

Quote from: SveinArve on January 18, 2012, 10:44:24
Greit nok å selge en spiller som ikkje vil skrive kontrakt, men den regla har vi hørt så altfor mange ganger siste året på nøkkelspillere. Det er en grunn til at dei ikkje skriver ny kontrakt, og det er mangel på ambisjoner fra klubben! Når en spiller som Howson, som ELSKER Leeds United, ikkje vil skrive kontrakt. Ja, då er det nokke som er riv ruskende gale i dinne klubben.....
han elsker tydeligvis penger mer enn han elsker Leeds United.
Synd at en nok en "local lad" forsvinner, så får vi se om vi klarer å få inn en erstatter. Det finnes mange spillere som er bedre en JH, men det spørs om de vil komme til Leeds..
The future's so White I've got to wear shades 8)

SveinArve

Tipper neste ut døra er Lees, White, Clayton og Snodgrass.....
Proud member of LUSCOS

SveinArve

Quote from: 4ever arcticwhite on January 18, 2012, 10:54:23
Quote from: SveinArve on January 18, 2012, 10:44:24
han elsker tydeligvis penger mer enn han elsker Leeds United.
Synd at en nok en "local lad" forsvinner, så får vi se om vi klarer å få inn en erstatter. Det finnes mange spillere som er bedre en JH, men det spørs om de vil komme til Leeds..

Tror nok drømmen om PL-spill er viktigere for Howson enn penger, sjølv om også penger har spilt en rolle. Dessverre for oss har ikkje Leeds noen av tinga, penger eller sjansen om PL-spel i løpet av dei neste åra.....trist.
Proud member of LUSCOS

Sleivind

Dette er helt ufattelig trist. Er ikke noe annet å si. Mannen som har vært Mr. Leeds de siste sesongene. Symbolet på at Leeds har vært på noenlunde riktig vei. Ung, lovende og hjemmelaget.

Om jeg var lett depressiv fra før av, hva nå? Hvem er nestemann ut? White som de ikke greier å forlenge kontrakten med? Unge lovende Clayton?

:-[