Skrevet av Emne: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!  (Lest 4679 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« på: Desember 27, 2006, 05:15:23 »
Nå må noen ta ansvar for de siste ukers elendige forestillinger. tom tanta mi kan se med det blinde øye sitt at dette ikke går. var ikke så skeptisk til wise med det første og skal ikke dømme han enda men kommer mere og mere frem at han ikke har det som skal til. blir spennende om hva som skjer i januar. om vi da ser pengesekken åpnes og et lite lys i tunnelen om å holde oss eller at de siste stjernene på leeds himmelen blir solgt og vi blir liggende som en stin på bunnen og rykker ned enda en liga. NEI bates eller andre. JEG/VI forlanger ACTION!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #1 på: Desember 27, 2006, 05:25:39 »
skjønner utålmodigheten, de fleste av oss sliter med holde stand til de bebudede endringene i januar. Men det er vel først i februar raseriet blant oss supportere kan slippes løs - og forstås.

OPM

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #2 på: Desember 27, 2006, 05:56:17 »
Jeg er enig med Berlin om at vi må oss tid til februar før vi lar raseriet løpe helt løpsk. Imidlertid så er det slik at vi ikke nødvendigvis må vente så lenge før helt åpenbare endringer bør "kreves". Wise virker helt talentløs taktisk, - bytter ikke spillere før de nest flat EKG eller ikke har truffet med en eneste pasning. (ref Douglas i kampen mot Hull. Det er altfor mange rare laguttak, - Heath, Foxe, Kandol. I dag hadde vi en benk som var betydelig bedre enn de alternativene vi stilte med i startoppstillingen. Slike basale feil,(subjektivt sett, naturligvis) vil ikke endre seg selv om Wise får millionvis av pund å handle for i januar. Jeg er redd det kan bli en lang ørkenvandring med vårt nye managerpar. Ikke det at jeg har mistet fullstendig troen, - men det begynner å avspeile seg et mønster i det Wise/Poyet gjør, og jeg liker ikke det jeg ser. - Og det virker tydeligvis ikke hverken spillemessig eller poengmessig heller!

OP
 

Jon R

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #3 på: Desember 27, 2006, 06:34:36 »
Spot on, Ole! Man kan lure på hva Wise/Poyet driver med. Hvis vi sammenligner med sommeren 2004 og hva vi fikk til med en nokså tilfeldig sammenrasket stall den første sesongen i CCC, burde forutsetningene være langt bedre da Wise tok over. Istedet kryper vi lengre ned i gjørma for hver kamp som går. Jeg kan ikke klare å se annet et at Wise har gjort det meste galt etter at han tok over. Stack, Kandol og Heath er verre enn noe av rasket som fikk prøve seg høsten 04, og i sum svakere enn Sullivan, Healy og Butler som de erstatter nå. Den evige eksperimenteringen vi ser nå virker totalt feilslått. Jeg mener: Kandol og Beckford fra start til fordel for Healy og Moore. Kunne du ikke i det minste ha prøvd ut denne kombinasjonen på reservelaget i noen kamper først, Dennis? Jeg har virkelig gransket hukommelsen og kommer bare til et svar: Den helt nye formasjonen og laget som startet idag, må være det svakeste vi har mønstret noengang i de 31 åra jeg har fulgt denne klubben. Hvem har hovedansvaret for det? Svaret gir seg selv, dessverre.... [xx(]

Jon R.
« Siste redigering: Desember 27, 2006, 06:38:04 av Jon R »
Jon R.

ragnar

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #4 på: Desember 27, 2006, 07:17:46 »
Virker som Bates tok en råsjans og det ser ut som han kommer til å få Leeds ned i League1 med den sjansen han tok på Wise...

Men januar kan gjøre livet litt lettere for Wise. Om han får litt penger til å handle for.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Oggy

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #5 på: Desember 27, 2006, 08:06:16 »
Elendigheten startet nok da vi solgte Hulse til SU.
Han hadde b¡¦tet inn m¡¦ for oss, selv pæÂdager
vi ikke hadde fortjent poeng.

Vi har pr¡¦d metoden med æÂskifte manager - Wise er jo
for pokker v¡¦ 3. bare denne sesongen, men hva i h.
hjelper det? Ikke en dritt...
« Siste redigering: Desember 27, 2006, 08:06:47 av Oggy »
Oggy

Tore fra Larvik

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #6 på: Desember 27, 2006, 12:17:28 »
Dette ser ikke særlig bra ut for Leeds. Har snakket med et par jeg
kjenner i leeds og de kan fortelle at det murrer i rekkene der borte.
Men for all del ikke noe snakk om ned rykk takk. Det spiller ikke
noe rolle om det wise eller per eller pål, spillerstallen er alt for
svak.
 

wilko92

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #7 på: Desember 27, 2006, 13:50:53 »
Optimist er jeg ikke for tida, men en kan jo alltids se frem til neste seong.... Det er mange av oss som ser frem til januar og eventuelle forsterkninger. De tre første permanente signingene blir nok Heath, Stack og Kandol. Ingenting vil overraske meg lenger.....
MOT
 

jarle

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #8 på: Desember 27, 2006, 15:33:07 »
et er nye ansikter vi trenger... ingen grunn til å signe noen av lånespillerne...de har jo vist at de ikke duger... KANDOL har hvor mange kamnper og 1 mål???
MEN håper vi kan beholde UGO...

SER at Hull er ute etter Blake...
det bare det som mnagler nå at BLAKE, HEALY og KILLA går... da har vi bare søppel igjen...
da er et 1/2 kvalitetslag sendt ut uten grunn i løpet av 6 mnd - Killa - Bakke - Blake - Healy - Hulse....?????????????????????????????

Sheridan

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #9 på: Desember 27, 2006, 15:53:54 »
Elendigheten startet for alvor etter at Blackwell fikk sin nye 3 årskontrakt.
Hvorfor? Aner ikke. Men det virker som om skuffelsen fra play-off fadesen samt en utrolig slapp pre-season er 2 ting som har preget denne sesongen. Blackwell maktet rett og slett ikke å riste skuffelsen over det tapet ut av spillerene tidsnok. At Wise og Gus skal ha "æren" for at mange av spillerene var totalt umotiverte og ikke holdt lenger enn 60 minutter da ballen begynte å rulle igjen i august - kan jeg umulig forstå. Samt at spillere som skulle være nøkkelbrikker, ala Kilgallon, Healy og Derry så totalt mister gløden.

Enig at der ble gjort en god jobb med det "rasket av spillere" vi fikk like etter nedrykket, men kursen mistet vi lenge før Dennis Wise kom til klubben. Det er ett udiskutabelt faktum. Gi mannen tid, han skal vel også ha en "fair crack at it"? Den som nå må våkne er Ken Bates, her må transferkitty på bordet i januar. Så er jo spørsmålet, hvem vil til Leeds nå, som kan løfte laget vårt og som er betraktelig bedre enn de spillerene vi allerede har. Ikke mange er jeg redd.

« Siste redigering: Desember 27, 2006, 16:16:13 av Sheridan »

HåvardK

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #10 på: Desember 27, 2006, 17:29:32 »
Så Blackwell skal altså ha skylda for at Wise henter inn spillere som Heath, bruker Foxe som høyreback og starter med Beckford og Kandol på topp? Nå er jeg dritt lei dette "vi må vaære tålmodige og gi Wise en sjanse"-preiket. Mannen har fått tilstrekkelig med sjanser og vist tydelig at han ikke er oppgaven verdig. Som Jon så riktig påpeker er denne stallen bedre enn den KB disponerte for to sesonger siden, men da må noen vite å disponere mannskapet.

Dennis

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #11 på: Desember 27, 2006, 17:49:27 »
Hvorfor sitter Kilgallon og Healy på benken, mens Heath og Beckford starter? Grunn: De skal selges i januar og Bates ønsker ingen skader på dem.

- Dennis
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #12 på: Desember 27, 2006, 17:57:06 »
Dette er fakta:
Vi mister 100,000 pund i uka på ingenting. Det spekuleres i England om vi i det hele tatt har penger til kjøp av nye spillere i januar.
Bates har ikke noe valg når det gjelder manager. Vi blir værende med Wise denne sesongen. Grunn. Vi har ikke råd til å sløse bort penger vi ikke har!
Det kommer til å forsvinne spillere fra Elland Road FØR det kommer inn nye. Og NÃ…R det kommer inn nye så trenger disse spillerne til å ha behov for trening med laget før de er "fit for fight".
Realiteten er den at det nok ikke er TOPPSPILLERE som kommer i januar så dette vil ta tid.
Vi må desverre bare innfinne oss i hva som skjer med laget. Trist men sant!!
Men vi kan jo håpe , og drømme!
Det er nok minst like mye misnøye blant dem som faktisk betaler penger for å dra på hjemme kamper og ikke minst bortekamper for å se våre helter.
Frustrasjonen er stor folkens,ingen tvil om det.
En gang for lenge siden var vi blant de beste, en gang for leeenge siden.
Jeg vil alltid elske LEEDS som sikkert de aller fleste av oss "die hard fans" her inne på forumet vil. Vi har lov til å være frustrerte ,men, vi kan desverre bare håpe.Håpe at vi nok en gang reiser oss fra gjørma for nok en gang å spise kirsebær med de store gutta.
JEG TROR AT DET SKJER EN GANG, FORRESTEN , JEG VET AT DET SKJER!!!!!! EN GANG!!


GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

baste

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #13 på: Desember 27, 2006, 18:11:13 »
Redd Haely drar, men med hans innsats (guts) denne sesongen så kan han bare stikke( NOT)..Han MÃ… spilles..hver kamp..før eller senere løsner det...[;)]

Hulse skulle ALDRI vært solgt....skulle beholdt han til januar (nu)...da hadde vi vært langt oppe på tabellen...Vi trenger en som scorer mål !!!!!

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=304124

[xx(]

 United started with two strikers, Tresor Kandol and Jermaine Beckford, who this time last year were playing in non-League football. And it showed.
Okay, the supply from midfield was, at times, non-existent despite the home side's inability to keep possession ensuring Leeds saw plenty of the ball. But neither former Dagenham forward Kandol nor Beckford, a £50,000 signing from Wealdstone, showed they have the Championship know-how to fire United to safety and that is why the coming transfer window will surely decide United's fate.
« Siste redigering: Desember 27, 2006, 18:16:17 av baste »

LTA

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #14 på: Desember 27, 2006, 18:52:04 »
HVA SKJER PÃ… TRENINGSFELTET ?
Det er mye fokus på spillerkjøp og det faktum at gutta ikke presterer. Tror det er viktig for Leeds å finne ut hvorfor gutta ikke presterer. Hva er feil på treningsfeltet? og hva er feil i apparatet rundt gutta? Utgangspunktet før sesongen var et anstendig lag som spilte seg fram til play-off i forrige sesong. Nå ligger vi på nedrykksplass!  NOEN HAR GJORT EN JÆVLIG DÃ…RLIG JOBB!
Spillermaterialet var i utgangspunktet mye bedre enn det foreløpige tabellresultatet pr. 27.12.06
Fascilitetene rundt Leeds United er blant de beste i Championship. Mer kjøp av middelmådige benkeslitere fra andre klubber vil ikke få oss "ut av sumpa". Seriøs jobbing med eksisterende spillermateriale bør ha hovedfokus.
 

Jon R

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #15 på: Desember 27, 2006, 19:05:17 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Elendigheten startet for alvor etter at Blackwell fikk sin nye 3 årskontrakt.
Hvorfor? Aner ikke. Men det virker som om skuffelsen fra play-off fadesen samt en utrolig slapp pre-season er 2 ting som har preget denne sesongen. Blackwell maktet rett og slett ikke å riste skuffelsen over det tapet ut av spillerene tidsnok. At Wise og Gus skal ha "æren" for at mange av spillerene var totalt umotiverte og ikke holdt lenger enn 60 minutter da ballen begynte å rulle igjen i august - kan jeg umulig forstå. Samt at spillere som skulle være nøkkelbrikker, ala Kilgallon, Healy og Derry så totalt mister gløden.

Enig at der ble gjort en god jobb med det "rasket av spillere" vi fikk like etter nedrykket, men kursen mistet vi lenge før Dennis Wise kom til klubben. Det er ett udiskutabelt faktum. Gi mannen tid, han skal vel også ha en "fair crack at it"? Den som nå må våkne er Ken Bates, her må transferkitty på bordet i januar. Så er jo spørsmålet, hvem vil til Leeds nå, som kan løfte laget vårt og som er betraktelig bedre enn de spillerene vi allerede har. Ikke mange er jeg redd.




Med unntak av Robbie Blake, kan jeg ikke se en eneste spiller som har hevet seg etter at Wise tok over. Vi spiller dårligere fotball nå enn vi gjorde i august og september og det burde bekymre noen og enhver. Spillere som Kilgallon og Healy høstet gjennomgående lovord av oss "eksperter" her inne, både i august og september. Faktum er at de fleste spillerne har hatt en flat eller dalende kurve etter at Wise tok over, spillere som utgjorde stammen i laget som tok oss til play off finalen i fjor. Nå er disse spillerne ikke lenger gode nok til å berge plassen i divisjonen i følge Wise. Da burde vi i det minste forvente at de nye som har kommet inn, skulle heve laget, ikke svekke det. Dette kan umulig forklares med at Blackwell ikke klarte å motivere spillerne etter play off fadesen i mai. Wise effekten burde ha slått til nå. Istedet virker det som om vi beveger oss i feil retning. At Wise og Poyet "krydrer" fadesen med rene usportsligheter, peker heller ikke i deres favør.

Jon R.
« Siste redigering: Desember 27, 2006, 19:11:11 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #16 på: Desember 27, 2006, 19:10:21 »
Samtidig kommer det fram at Wise bruker 5 - fem - timer til kjøring til og fra Leeds hver dag. Dette betyr at spillerne trener ca 7,5 timer i uka; eller like mye som jeg selv trente da jeg spilte 6.divisjon i Skogn i 1984. Og Wise klager på at spillerne er for dårlig trent. Kanskje en kunne ha passert åttetimersgrensen for å bøte på det? En vill idé, selvsagt.

Sheridan

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #17 på: Desember 27, 2006, 23:20:28 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Sheridan

Elendigheten startet for alvor etter at Blackwell fikk sin nye 3 årskontrakt.
Hvorfor? Aner ikke. Men det virker som om skuffelsen fra play-off fadesen samt en utrolig slapp pre-season er 2 ting som har preget denne sesongen. Blackwell maktet rett og slett ikke å riste skuffelsen over det tapet ut av spillerene tidsnok. At Wise og Gus skal ha "æren" for at mange av spillerene var totalt umotiverte og ikke holdt lenger enn 60 minutter da ballen begynte å rulle igjen i august - kan jeg umulig forstå. Samt at spillere som skulle være nøkkelbrikker, ala Kilgallon, Healy og Derry så totalt mister gløden.

Enig at der ble gjort en god jobb med det "rasket av spillere" vi fikk like etter nedrykket, men kursen mistet vi lenge før Dennis Wise kom til klubben. Det er ett udiskutabelt faktum. Gi mannen tid, han skal vel også ha en "fair crack at it"? Den som nå må våkne er Ken Bates, her må transferkitty på bordet i januar. Så er jo spørsmålet, hvem vil til Leeds nå, som kan løfte laget vårt og som er betraktelig bedre enn de spillerene vi allerede har. Ikke mange er jeg redd.




Med unntak av Robbie Blake, kan jeg ikke se en eneste spiller som har hevet seg etter at Wise tok over. Vi spiller dårligere fotball nå enn vi gjorde i august og september og det burde bekymre noen og enhver. Spillere som Kilgallon og Healy høstet gjennomgående lovord av oss "eksperter" her inne, både i august og september. Faktum er at de fleste spillerne har hatt en flat eller dalende kurve etter at Wise tok over, spillere som utgjorde stammen i laget som tok oss til play off finalen i fjor. Nå er disse spillerne ikke lenger gode nok til å berge plassen i divisjonen i følge Wise. Da burde vi i det minste forvente at de nye som har kommet inn, skulle heve laget, ikke svekke det. Dette kan umulig forklares med at Blackwell ikke klarte å motivere spillerne etter play off fadesen i mai. Wise effekten burde ha slått til nå. Istedet virker det som om vi beveger oss i feil retning. At Wise og Poyet "krydrer" fadesen med rene usportsligheter, peker heller ikke i deres favør.

Jon R.




Vi spiller definitivt ikke dårligere fotball nå enn de siste ukene med Blackwell ved roret. Syntes jeg.

Wise-effekten? Ett kortsiktig fiks har vi ikke fått - men det betyr ikke at vi skal dømme mannen etter en kort periode med en gjeng spillere som var i en mørk kjeller hva selvtillit anngår da han tok over. Er det riktig?

Jaja, vi kan slakte de nye spillerene så mye vi vil og si at de....så langt...ikke har utgjort den store forskjellen. Men stikk fingeren i jorda å se hvilke valg Wise i realiteten hadde. Han gjorde noen grep som ihvertfall jeg ønsket velkommen. Og hvem vet hva andre halvdel av sesongen bringer - når Wise forhåpentligvis kan hente noe annet enn lånespillere fra Ccoventry osv. Gi mannen en sjanse. Du, JonR var jo en av de som til så de grader stresset at vi måtte gi Blackwell tid og ikke dømme over natten - skal ikke dette gjelde for Dennis Wise?

De spillerene som tok oss til play-off finalen presterer ikke lenger - og det gjorde de ikke LENGE før Dennis Wise ankom Elland Road.

Kandol/Beckford. Ok, det høres mye bedre ut med Healy og Moore...men hva vet vi hva som presteres på trening osv....holdninger (Ett Healy problem kanskje).

En fair sjanse til å vise hva de duger til fortjener alle - det skal også Dennis Wise få i Leeds United. Han overtok ett synkende skip, og han må tette hullene i en helvetes fart. Ikke lett under de rådene omstendigheter på Elland Road, selv for den dyktigste manager i verden!


Sheridan

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #18 på: Desember 27, 2006, 23:32:16 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Samtidig kommer det fram at Wise bruker 5 - fem - timer til kjøring til og fra Leeds hver dag. Dette betyr at spillerne trener ca 7,5 timer i uka; eller like mye som jeg selv trente da jeg spilte 6.divisjon i Skogn i 1984. Og Wise klager på at spillerne er for dårlig trent. Kanskje en kunne ha passert åttetimersgrensen for å bøte på det? En vill idé, selvsagt.



Wise klager - for noe som er Ã…PENBART for alle.
Spillerene er ikke godt nok trent denne sesongen.
Det er vår største grunn til sesongens downfall.
Blackwell's annsvar. Lite Wise kan utrette med det nå.
Blir andre boller neste sommer. Og ikke Pizza...
Håper bare vi redder plassen....så vi kan bygge i CCC!


Sheridan

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #19 på: Desember 27, 2006, 23:49:55 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Så Blackwell skal altså ha skylda for at Wise henter inn spillere som Heath, bruker Foxe som høyreback og starter med Beckford og Kandol på topp? Nå er jeg dritt lei dette "vi må vaære tålmodige og gi Wise en sjanse"-preiket. Mannen har fått tilstrekkelig med sjanser og vist tydelig at han ikke er oppgaven verdig. Som Jon så riktig påpeker er denne stallen bedre enn den KB disponerte for to sesonger siden, men da må noen vite å disponere mannskapet.



Denne STALLEN er det BLACKWELL som har hentet til Elland Road.
Denne stallen fikk han ca null, niks og ingenting, utav på det siste halve året han ledet dem. (m.a.o.?????)


Jon R

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #20 på: Desember 28, 2006, 00:23:59 »
Hvis man overtar et synkende skip, må man tette hullene så fort som faen og ikke erstatte de med anda råtnende planker. Vi burde i det minste forvente et minimum av fremgang, det har vi ikke sett de kampene Wise har ledet oss. Og nok en gang. Jeg kjøper rett og slett ikke den at hele stallen var unfit da Blackwell fikk fyken. De råtne eplene burde være lett å luke ut, men jeg er ikke overbevist om at Wise har vurdert siuasjonen riktig. Jeg synes rett og slett ikke grepene som er gjort har bedret situasjonen på kort sikt, og jeg kan ikke se at introduksjonen av Stack, Ugo, heath og kandol har bedret den på lengre sikt heller. Så var det selve dråpen: Når det sportslige svikter, liker jeg veldig dårlig at manageren og hans assistent bringer klubben ytterligere i vanry gjennom pøbelaktig og usportslig opptreden. Det er flaut, pinlig og opprører meg langt inn i supportersjela. [:0]

Så: Skal  vi sparke Wise nå? Selvfølgelig ikke. Vi får håpe at Wise klarer å snu trenden i januar. Vi har heller ikke penger til å lønne nok en x manager. Desuten ville ingen med vettet i behold,ta den jobben slik situasjonen er akkurat nå. Vi har Wise og er trolig "stucked" med han hele veien ned til league One. [xx(]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #21 på: Desember 28, 2006, 00:31:12 »
Herregud!.. nå er ting alvorlige for vårt kjære Leeds!... Det har de vel forsåvidt vært lenge, men dette ser ikke ut til å ha noen ende.... Flott utvisning Poyet!... veldig sportslig av deg! [:p]

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

Sheridan

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #22 på: Desember 28, 2006, 00:43:19 »
quote:
Originally posted by Jon R

Hvis man overtar et synkende skip, må man tette hullene så fort som faen og ikke erstatte de med anda råtnende planker. Vi burde i det minste forvente et minimum av fremgang, det har vi ikke sett de kampene Wise har ledet oss. Og nok en gang. Jeg kjøper rett og slett ikke den at hele stallen var unfit da Blackwell fikk fyken. De råtne eplene burde være lett å luke ut, men jeg er ikke overbevist om at Wise har vurdert siuasjonen riktig. Jeg synes rett og slett ikke grepene som er gjort har bedret situasjonen på kort sikt, og jeg kan ikke se at introduksjonen av Stack, Ugo, heath og kandol har bedret den på lengre sikt heller. Så var det selve dråpen: Når det sportslige svikter, liker jeg veldig dårlig at manageren og hans assistent bringer klubben ytterligere i vanry gjennom pøbelaktig og usportslig opptreden. Det er flaut, pinlig og opprører meg langt inn i supportersjela. [:0]

Så: Skal  vi sparke Wise nå? Selvfølgelig ikke. Vi får håpe at Wise klarer å snu trenden i januar. Vi har heller ikke penger til å lønne nok en x manager. Desuten ville ingen med vettet i behold,ta den jobben slik situasjonen er akkurat nå. Vi har Wise og er trolig "stucked" med han hele veien ned til league One. [xx(]

Jon R.




Da er det trolig feil-vurderinger av Norman Hunter, Peter Lorimer og en drøss flere som følger klubben på tett hold - når de ALLE SAMMEN hevder at denne gjengen er dårlig trent, er det?

ETT minimum av fremgang har vi fått.
OG redde plassen det gjør vi!

"De råtne eplene burde være lett å luke ut?" Da burde jo Blackwell se det allerede i pre season, og kvitte seg med dem på det tidspunktet. Kan vanskelig klandre Dennis Wise for det heller.

De utenomsportslige tingene er storm i ett vannglass og noe vi Leeds fans skal glatt se mellom fingrene med (vi veit pressen elsker sånne saker med Leeds). Nei vi har andre ting å bekymre oss over. Points total that is!

Og jeg minner enda engang på at play-off stallen til Blackwell var totalt tannløse og uten figthing spirit 6 måneder før Dennis Wise overtok den meget krevende jobben på Elland Road.

JonR, gi Wise litt mer enn noen uker før du dømmer han. Men vi skal selvsagt ikke frede han for kritikk....men la oss for all del se på det totale bildet på en nøktern måte. Hvorfor skulle Blackwell få tid i bøtter å spann - mens Wise kun noen uker? Skjønner det ikke. Du på det nærmeste fredet jo Blackwell. Er det fordi du misiker "personen" Wise eller hva er det?

Og tror du egentlig Wise ville hentet Heat og de andre lånespillerene hvis han hadde muligheter til å plukke fra en høyerere hylle? Svaret veit du like godt som meg.

« Siste redigering: Desember 28, 2006, 00:55:12 av Sheridan »

raggen

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #23 på: Desember 28, 2006, 01:33:59 »
mye gode innlegg fra alle parter her både positive og negative ting. men en som var inne på trening og treningskultur. Leeds er ikke en middelmådig norsk 3 divisjon som trener 6 timer i uka. i leeds blir det nevn at de trener ca 7,5 timer i uka. Dette er alt for lite uansett hvordan du vrir og vender på det vil jeg si.. er tross alt godt betalte spillere som har dette som en jobb!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #24 på: Desember 28, 2006, 02:37:43 »
Jeg dømmer Wise utfra resulater og sportslig fremgang, akkurat som jeg gjorde med Blackwell. Tro meg, Sheridan: Når jeg ser positive takter fra Wise, skal jeg gi han anerkjennelse for det. Så langt klarer jeg rett og slett ikke å se fremgangen, snarere tvert imot. (jeg sammenligner da ikke med Carver, ingenting kan bli verre enn det)  [8)]

Jeg hørte verken Lorimer, Hunter eller noen andre snakke om at stallen var "unfit", så lenge Blackwell eller Carver ledet laget. Mangel på spillere med tempo, ja, men ikke at spillerne dasset feite og umotiverte rundt på treningsfeltet. Som du sier: Rekken med svake resultater startet i mars, eter en glitrende periode i januar og februar. Hva skjedde: Ble stallen brått "unfit" fra den ene måneden til den andre? Da Wise kom, og vi tapte 1-4 for Preston, ble dette plutselig en "sannhet" og "forklaringen" på problemene, etter Wise uttalse om "certain players" med dårlig kondisjon. Det henger rett og slett ikke på greip.  

Blackwell var inne i et blindspor som han ikke klarte å få oss ut av før han fikk fyken. Etter det har alt bare blitt verre. Først med katastrofe-Carver og deretter med Wise. Jeg tror rett og slett ikke Dennis har funnet koden for hvordan få det beste ut av stallen han overtok. Da er det jo greit å skylde på at spillermateraliet og treningsgrunnlaget er for dårlig. Hva ellers skal han skylde på?   Greit nok at vi er dårligere enn ifjor, men at vi skal ligge nest sist med en av seriesystemets dårligste målforskjeller, hører ikke noe sted hjemme. At du Ole, klarer å se noe positivt, er bare fint det. Enn så lenge får du lede heia-klubben uten meg. [:)]


Jon R.
« Siste redigering: Desember 28, 2006, 02:56:29 av Jon R »
Jon R.

peacock

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #25 på: Desember 28, 2006, 03:15:18 »
"Jeg hørte verken Lorimer, Hunter eller noen andre snakke om at stallen var "unfit", så lenge Blackwell eller Carver ledet laget. Mangel på spillere med tempo, ja, men ikke at spillerne dasset feite og umotiverte rundt på treningsfeltet. "

Selvsagt er dette Blackwells feil. Han ledet laget i pre-season, og hadde allerede mistet kontrollen. Null respekt, og spillere kjørte showet. Det er dette vi ennå sliter med; ikke manglende kvalitet. Ja, vi er ikke gode, men glød, innsats og løpskapasitet teller mye på dette nivået.

Jon R

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #26 på: Desember 28, 2006, 04:17:34 »
quote:
Originally posted by peacock

"Jeg hørte verken Lorimer, Hunter eller noen andre snakke om at stallen var "unfit", så lenge Blackwell eller Carver ledet laget. Mangel på spillere med tempo, ja, men ikke at spillerne dasset feite og umotiverte rundt på treningsfeltet. "

Selvsagt er dette Blackwells feil. Han ledet laget i pre-season, og hadde allerede mistet kontrollen. Null respekt, og spillere kjørte showet. Det er dette vi ennå sliter med; ikke manglende kvalitet. Ja, vi er ikke gode, men glød, innsats og løpskapasitet teller mye på dette nivået.



Nettopp. Drøye to mnd etter at Wise overtok, burde i det minste gløden og innsatsen være bedre. Etter å ha sett kampene mot Derby og Hull vil jeg si den er verre. Wise uttaler nå at spillerne han har tilgjengelig, ikke er gode nok. Han snakker da i forhold til målet "å berge plassen i CCC." Uforståelig, utfra hva vi klarte ifjor. Han kan feks begynne med å bruke spillere som Healy, Moore, Kilgallon og Howson, fremfor Kandol, Beckford, Heath og Foxe. [8)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #27 på: Desember 28, 2006, 04:37:16 »
Ser at en eller annen i denne tråden sier at "det at stallen er dårlig trent, er det ingenting å gjøre med nå". Jeg forsøkte å foreslå at de kunne starte med å trene mer for å bøte på dette, men den gikk tydeligvis ikke helt inn. Uansett holder jeg fast på det.

Jon R

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #28 på: Desember 28, 2006, 05:37:19 »
For å være ærlig kjøper jeg ikke det "faktum" at spillerne bare trener 7,5 timer i uka heller, Håvard. Jeg veit at Wise ble sitert på det, men denne debattanten tror allikevel ikke noe på det. Kanskje det mangler et 1-tall foran der.....? [:0]

Forøvrig ser jeg at Wise mener vi har vært både solide og veelorganiserte de 4-5 siste kampene. Ja ja. Så vet vi i det minste litt mer om hvor lista ligger. [:I]

http://www.leedsunited.com/page/ManagerQuotesDetail/0,,10273~946924,00.html
Jon R.
« Siste redigering: Desember 28, 2006, 05:41:30 av Jon R »
Jon R.

soumoh

Re: NOEN MÃ… TA ANSVAR!!!!!!
« Svar #29 på: Desember 28, 2006, 05:51:44 »
Løpet er kjørt og vi er ferdige. League One here we come!!!

We'll be back.
We'll be back.