Kandol permanent

Started by Pål, January 03, 2007, 21:58:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pål

Signet fram til 2010 ifølge off hjemmesiden...

Håper han har mer å vise framover enn han har gjort hittil

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Jon R

Feil bruk av ressurser, med mindre det er hårfrisyren vi snakker om her. [:0]

Jon R.
Jon R.

RoarG

3-års kontrakt? Du verden! La oss håpe at han setter sjansene sine heretter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jarle

Vel... Lucas Radebe..så ut som Bambi on ice når han kom også... DET HUSKER JEG GODT!!!

stefan

Nei Nei og atter Nei!!! er jo ikke bedre en geirmund brændesæther!!!

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Leeeeeeeeeeeeds

men mannen har HITTIL ikke bevist en dritt

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sander

Der fikk vi vel også bekreftet at Healy forlater oss. Flo og Kandol inn. Uff!!

Er bra vi signer før vi selger da

Ferre

Herregud...

-WE'LL BE BACK-

sindre12

nei nei nei dette var dårlig.. off off of
kandol skorer ikke, springer ikke...
men det er sant Lucas Radebe var heller ikke trygg i starten vi får se ,men vi kunne trengt de pengene til erstatter for killa.
dårlig brukt av ressurser.
Beckford 4 England!

Per-Stian

Kandol har kanskje imponert meg litt i ti minutt, men elles har han vist særs lite prov på CCC-klasse. Trur diverre dette e eit bomkjøp a la Beckford.

ØBS

quote:
Originally posted by Pål

Signet fram til 2010 ifølge off hjemmesiden...

Håper han har mer å vise framover enn han har gjort hittil

Full mann, full kontroll

2010???  Er ikke det Strømmen???

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

GeirO

Synes Kandol var bra de første par kampene. Med andre ord potensial. Header mål, det trenger vi, give him a chance.
MOT

berlin

quote:
Originally posted by GeirO

Synes Kandol var bra de første par kampene. Med andre ord potensial. Header mål, det trenger vi, give him a chance.

absolutt. Det er jo ikke vi som ser han hver dag på treningsfeltet. Litt dustete at vi elegant overprøver de Wise/Poyet tydeligvis ser.
Dessuten har han grei alder, noe ikke Flo har, og Blake/Cresswell er vel ingen ungstuter lenger de heller.

gelderdend

Håper han er billig! prøver vi å berge plassen eller forbereder vi oss for league 1?? Kandol har da svært lite å gjøre over conference league. Helt uforståelig at vi henter ham.

Erik_

Denne dealen ble nok spikret allerede da han ble hentet til klubben på lån. Barnet-supporterne kunne ikke forstå den gang at deres beste spiss skulle bli lånt ut for et slikk og ingenting, uten at en permanent overgang skulle være sikret i januar. Og med det Kandol har fått vise i Leeds-trøya hittil... vel.

Tror neppe dealen hadde blitt gjennomført om det var et lån med opsjon på kjøp.

Wise virket heller ikke overvettes begeistret over det unge Kandol har gjort så langt. I intervjuet på LUTV. Annet enn at han nevnte at Tresor er en for fremtiden.

Den som lever får se...

SirOlsen

Jeg var en av de som var svært svært optimistiske da Kndol ble hentet inn på lån. Jeg hadde jo også dannet meg noen forventninger selvsagt på grunnlag av noen videoklipp jeg så av ham. Og det nivået om ble spilt i det jeg så var ikke så farlig langt unna det vi har i CCC.

Men en ting er å være positiv i forkant, men når men ser at varene ikke blir levert så dempes den ilden.. det vil ikke si at jeg har mistet all tro på Kandol, for det kan jo selvfølgelig være grunner for at han ikek har prestert bedre enn han har gjort frem til nå, som igjen kan løse seg.. Men det blir litt for meg som russisk rulett å hente ham inn for 3,5 år uten noen større prestasjoner enn han har hatt i Leeds drakta så langt. Han har jo fått litt spilletid også.

Men nå er det jo et faktum at han er her, så da får jeg bare inderlig håpe at det løsner for ham og han blir en viktig spiller for oss!
-SirOlsen-

Sheridan

Her fatter jeg ikke vurderingen til ledelsen i Leeds!
Kandol har jo ikke vist en dritt - ihvertfall ikke de kampene jeg har sett!
Underlig signing dette.

Sheridan

Kandol has, according to Barnet, joined Leeds for a "minimum" £200,000, with possible add-ons in the future, and will sign a three-and-a-half-year deal.

Kandol netted 13 times in 17 appearances for the Bees this season before switching to Leeds in November, where he has scored once in nine outings. Kandol's former club Dagenham, whom Barnet paid £50,000 for the 25-year-old one year ago, will also receive money from the deal thanks to a sell-on clause

"We wish to thank Tresor for his services to Barnet, and we wish him the best of luck for the future," Bees chairman Tony Kleanthous said.

http://sport.scotsman.com/football.cfm?id=16112007

lojosang

En egen tråd for Kandol's nye hårfrisyre? tenkte jeg håpefullt.
Dengang ei. Vel, han var da brukbar i første kamp, men virker litt, vel Ricketts, på et vis.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Dennis

Tror Tresor Kandol har mer å vise til, enn det han har vist så langt i Leeds-trøya. Han er sterkt i kroppen, god til å holde på ball og god i hodespillet. Tror det han må jobbe med, er tempo i spillet og bevegelse, som heves sammen med liganivået. Da kan han nok bli en god spiller, også for oss, til tross for at jeg ser på han mer som en slags target-man, enn en gållgetter.

Avtalen var nok allerede sikret da han kom på lån, ja! Barnet ville aldri lånt han ut, for så å la Leeds bestemme seg om kjøp eller ikke i januar. Det var nok et kjøp av han, som måtte starte som et lån grunnet stengt transfervindu.

Tipper vi må gi ca en kvart million utifra hva jeg har lest tidligere her og der, pluss bonuser. Det er vel forhåpentligvis kun minimum en tiendedel av hva vi får for Healy og Kilgallon.

- Dennis
Marching on together!

soumoh

gosj for en dårlig signing.

We'll be back.
We'll be back.

peacock

Signeringen av Kandol må da bety at noen er på vei ut? Hva skal vi med ham dersom vi har en stall med Healy, Blake, Moore, Cresswell, Flo og Beckford?
Tipper Healy er solgt innen en uke[V]

HåvardK

Rart hvis Healy selges nå. Han spiller jo mer enn aldri før.

samadhi

Jeh tipper at Beckford blir solgt i løpet av måneden. Ser dessverre ikke ut som han har det som skal til, og tviler på at han får mange sjanser fremover. Ellers har Cresswell stort sett gåt skadet siden han kom til klubben og ingen vet når han kommer tilbake, så er redd han ikke blir å regne med denne sesongen...

Da sitter vi igjen med; Blake, Moore, Flo og Kandol (og muligens Beckford). Med tanke på at Blake stort sett spiller i en fri rolle på midtbanen synes jeg vi trenger de vi har. Skulle vi selge Healy er det så vi neste bør hente en erstatter!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Benjamin

hva fanden skal vi med kandol..!!! han er så RINGE!!!

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

raggen

ett ord.TRAGISK!!!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Det er noe jeg ikke helt får til å stemme med Kandol.. Jeg har sett et par videoopptak av ham fra klubben han kom fra og der er han ikke akkurat dårlig!... For meg virker det som om han er litt redd for å slippe seg løs og leke seg med ballen i Leeds. Håper virkelig det er noe som kommer til å løsne for ham, for det er ingen tvil om at han kan etter det jeg har sett av ham!

Virker nesten som om han lider litt av "Healy-symptomet". Vi vet de kan begge to, men dæven så godt de har gjemt det om dagen! Han er vel kanskje ikke i verdensklasse akkurat, men han skal være mere enn god nok for nivået vi spiller på. Det gjenstår bare for ham å løsne. Men når det er sagt, å kan vi ikke gå rundt i all verdens tid og "håpe" på at det løsner for Kandol heller. Gutten er nødt til å gå inn i seg selv og gjøre noe med hemningene sine og det snart. Putter vi ikke inn mål resten av sesongen nå så vet vi jo hvor det bærer hen.. og da kan en spørre seg om hva i pokkern vi skulle kjøpe Kandol for?..
Ikke for det, jeg synes det er noe snodig at vi ble til å kjøpe Kandol til tross for det han har vist oss i låneoppholdet i Leeds. Da har han jaggu ikke vist stort.. 1 mål er vel alt han har puttet inn. Menmen, får håpe de som står bak kjøpet vet hva de har gjort [:p]
-SirOlsen-

HåvardK

Ut fra hva Wise sa på radioen i går, er Kandol handlet inn med tanke på framtida. Spørsmålet er selvsagt hva "framtida" innebærer. Hvis han er kjøpt inn med tanke på at vi skal spille i League One, er det jo sjanser for at Kandol kan være en bra signing.

Ferre

quote:
Originally posted by HåvardK

Ut fra hva Wise sa på radioen i går, er Kandol handlet inn med tanke på framtida. Spørsmålet er selvsagt hva "framtida" innebærer. Hvis han er kjøpt inn med tanke på at vi skal spille i League One, er det jo sjanser for at Kandol kan være en bra signing.

Akkurat, Kandol har i alle fall ingenting å gjøre i Premier League. Han er en helt grei spiller i CCC, skjønner egentlig ikke helt hvorfor Wise signet Kandol. Jaja...

-WE'LL BE BACK-

raggen

samme som da besckford ble kjopt inn for fremtida??? dette aapner vel for salg av becks ganske snart

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!