Skrevet av Emne: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United  (Lest 13942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #120 på: Januar 10, 2007, 02:49:24 »
Heia Mari, du taler med forstand og visdom. Synd at Killa gikk, men har sett mange værre salg de siste 4 åra må jeg si.

flynn

Peter7

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #121 på: Januar 10, 2007, 04:00:27 »
quote:
Originally posted by flynn

Heia Mari, du taler med forstand og visdom. Synd at Killa gikk, men har sett mange værre salg de siste 4 åra må jeg si.

flynn


Støttes!

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Espen J

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #122 på: Januar 10, 2007, 05:51:57 »
nei dette er ikke det verste som kunne skje. Kjipt med lokale talent som forsvinner, men that s life. Vi må ha troen folkens, selv om jeg sa for 3 - 4 måneder siden at det ser stygt ut ihh til League 1, så har jeg fortsatt troen...  Ikke på Bates, ikke så mye på Wise heller, men på Leeds, klubben i mitt hjerte!!!
 

Espen J

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #123 på: Januar 10, 2007, 05:54:08 »
For å siter en artist som vi ikke har hørt om siden Leeds var i PL ihvertfall: " Lord we gotta keep the faith, KEEp THE FAITH"
 

h.b

  • Gjest
Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #124 på: Januar 10, 2007, 05:56:33 »
Mari hvem er nå du da. Fornuftig jente med følelser for Leeds. det var en slik jente man skulle hatt. Da får man ingen sure miner hvis man vil se kamp istedenfos å vaske opp.



Papi

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #125 på: Januar 10, 2007, 16:17:22 »
For ikkje håpe at Alan Smith går på lån til Sheffield.... Då bryter vel helvete løs her;)





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #126 på: Januar 10, 2007, 16:30:11 »
quote:
Originally posted by mari

Er vist den eneste her inne som mener at £ 2 mill pund (forutsatt at Sheffiels Utd holder seg) er en god pris for en spiller som har fremstått som en svært usikker og umoden midtstopper i et bunnlag i championship. Ubestridelig talent, men utviklingen har stått stille...Håper han får et løft - som Hulse - i nye omgivelser.

Håper da at alle pundsedler går til innkjøp av 2 nye stoppere, en høyrekant og en spiss med fart.....

Det jeg er redd for/nesten sikker på er at pengene heller går i det store svarte hullet som har plaget oss i årevis....og at det blir hentet inn gratissopillere på free transfers/lån.



Nei, du ekje aleine, Mari. Eg har heller ikkje latt meg imponere av Killa denne sesongen, syns han har stagnert (kanskje litt pga dårlege partnarar, trenarturbulens osv, men likevel...). £1,75-2M e grei pris for ein stoggar som ikkje har vist seg å vere ein bauta i motgang.

flynn

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #127 på: Januar 10, 2007, 17:50:31 »
Ingenting virkelig nytt her, men en god artikkel alikevel om Killas tanker rundt overgangen og hans ambisjoner.

http://www.leedstoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1963859

flynn

Jon R

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #128 på: Januar 11, 2007, 00:09:36 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by mari

Er vist den eneste her inne som mener at £ 2 mill pund (forutsatt at Sheffiels Utd holder seg) er en god pris for en spiller som har fremstått som en svært usikker og umoden midtstopper i et bunnlag i championship. Ubestridelig talent, men utviklingen har stått stille...Håper han får et løft - som Hulse - i nye omgivelser.

Håper da at alle pundsedler går til innkjøp av 2 nye stoppere, en høyrekant og en spiss med fart.....

Det jeg er redd for/nesten sikker på er at pengene heller går i det store svarte hullet som har plaget oss i årevis....og at det blir hentet inn gratissopillere på free transfers/lån.



Nei, du ekje aleine, Mari. Eg har heller ikkje latt meg imponere av Killa denne sesongen, syns han har stagnert (kanskje litt pga dårlege partnarar, trenarturbulens osv, men likevel...). £1,75-2M e grei pris for ein stoggar som ikkje har vist seg å vere ein bauta i motgang.



Du er fortsatt av den oppfatningen at vinnerresepten er å selge spillere som har har hatt en dårlig sesong i Leeds United, og heller erstatte dem med spillere som har hatt en dårlig sesong i andre klubber, Per-Stian? [V]

Jon R.
Jon R.

raggen

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #129 på: Januar 11, 2007, 03:42:29 »
og jeg som trodde bånnen var nådd.. greit nok at killa ikke har prestert som vi hadde håpet i år men likevel var han en av de siste local lads i vårt kjære leeds og er med bekymring at bates kjører leeds i grøfta med et brak. skal ikke slakte elliot og sa enda men det jeg har sett av heath/foxe/(marques)gjør meg ikke sterk i troa på å overleve. og for ikke å snakke om kandol(men det er allerede nevnt i det vide og det brede)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #130 på: Januar 12, 2007, 18:13:14 »
Kilgallon skal ha takk for innsatsen han har lagt ned for Leeds. La oss håpe at han ikke blir altfor sterkt savnet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020