Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United

Started by Leeds04, January 08, 2007, 21:30:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Ønsker Killa hell og lykke, men blir skikkelig forbanna når Warnock sier at de tilbød mer for ham i sommer; tålmodighet lønner seg som han uttalte på BBC sport. Warnock kan dra dit pepper`n gror. Håper laget hans rykker ned og at han blir arbeidsløs! Den mannen kan jeg ikke fordra...særlig siden de stort sett har slaktet oss de siste sesongene[:(]!
Yeboahs vitne

fmtj

Ser at folk gjerne vil ha midtbanespillere inn, men hva med det forbanna forsvaret vårt da?!? De er jo som hodeløse høns så fort motstanderen trykker på litt. Det er der vi trenger rutine, fart og ro. Pokker heller, vi har tapt flest kamper av alle i CCC, sluppet inn mål i bøttevis. Vi ligger bak Hull på tabellen, eller rettere sagt vi ligger foran bare ett jævla lag!
Yeboahs vitne

pale

Og nå må vi jammen håpe at Sheff U holder plassen også.
Vi får 250 000 pund i såfall.

Uff, det blir ikke lett...

HåvardK

quote:
Originally posted by samadhi
Sa - Foxe - Marques - Elliot, virker noenlunde bra

marching on together,
derudaf forever...

Hallo? Vi snakker om helt ferske, samt to som i november knapt var med i troppen på bortekamper. Hvordan i all verden skal en kunne forvente at dette blir noenlunde bra? Dette forsvaret holder rett og slett ikke mål. Ikke BARE fordi spillerne ikke har tilstrekkelige ferdigheter, men fordi de ikke er i nærheten av å være samspilt. Men vi må vel gi Wise litt tid...[xx(]

HAD

quote:
Originally posted by pale

Og nå må vi jammen håpe at Sheff U holder plassen også.
Vi får 250 000 pund i såfall.

Uff, det blir ikke lett...

Nei nå må du gi deg. Er det ett lag jeg håper det går til dundas med så er det Blades... møkkalag...

4ever arcticwhite

At Sa og Elliot er ferske i Leeds-drakten betyr ikke at de ikke bør være fullt kapable til å gå inn og gjøre en ordentlig jobb fra første dag. Sa har f.eks. flere landskamper for Portugal, så man bør kunne ha forventninger.
Ellers har jeg lurt litt på dette med å være samspilt - hvordan i helv... klarer et landslag seg når man bare spiller omkring ti kamper i lag i løpet av et år, og har knapt med treninger?

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

RoarG

Slankingen av stallen for talentene våre forsetter. Ut med de unge og gode, inn med pensjonistene. Hva med å signe Kevin Keegan? Han må da være moden for et come back! Puke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by samadhi
Sa - Foxe - Marques - Elliot, virker noenlunde bra

marching on together,
derudaf forever...

Hallo? Vi snakker om helt ferske, samt to som i november knapt var med i troppen på bortekamper. Hvordan i all verden skal en kunne forvente at dette blir noenlunde bra? Dette forsvaret holder rett og slett ikke mål. Ikke BARE fordi spillerne ikke har tilstrekkelige ferdigheter, men fordi de ikke er i nærheten av å være samspilt. Men vi må vel gi Wise litt tid...[xx(]

Skjønner hva du mener og er på mange måter enig me deg. Er en del hvisomatte dersomatte i forsvaret jeg satte opp. Hvisomatte Sa og Elliot er så solide som jeg håper på så er dette stor fremgang fra å spille med Foxe og Crainey på backene. Dersomatte Foxe får tillit som midtstopper bør han ha forutsetning til å være god nok på dette nivået, spilte jo PL med Portsmouth for ikke mange år siden. Og til slutt så trenger vi en del hvisomatter og ett par dersomatter Marques viser seg å ha kvaliter som ikke Blackie eller andre har sett før så blir han en nøkkelspiller ut sesongen...[8)]

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Peter7

Når Sheffield kjøper spillere av CCC-standard (Hulse, Kilgallon) er det ikke usannsynlig at de også spiller i CCC neste år.

Får jo bare håpe VI kjøper noen flere spillere av CCC-standard (a la Nicholls) slik at Leeds også spiller i CCC neste år.

Vi rykker garantert ned med en erstatter av Kandol/Marques/Heath-standard i midtforsvaret.

Kilgallon er nok mye lettere å erstatte enn f.eks Healy (i form). Som gammel midtstopper vet jeg at dét er en mye enklere posisjon å bli god i enn f.eks venstre back ...

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

B-m

quote:

Det viser iallefall at vi er fullstendig blakke (for den som trodde noe annet)
Vi sa jo nei til 3 mill fra Sheff U i sommer.
Og nå tar vi til takk med 50% mindre.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~962450,00.html
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

pale

Selvsagt sier ledelsen dette nå. Ellers ville de for alvor vise seg totalt inkompetente.

Klubben ville beholde Killa i sommer og sa nei til budet. Nå er vi enda blakkere og må godta et skambud.
Hvorfor skulle Warnock si noe annet?

Nei, dette tror jeg minimalt på B-m.
(og uansett er det ikke så viktig heller...)

B-m

quote:

Selvsagt sier ledelsen dette nå. Ellers ville de for alvor vise seg totalt inkompetente.

Klubben ville beholde Killa i sommer og sa nei til budet. Nå er vi enda blakkere og må godta et skambud.
Hvorfor skulle Warnock si noe annet?

Nei, dette tror jeg minimalt på B-m.
(og uansett er det ikke så viktig heller...)

For Warnock er en IDIOT som prøver alt for å få Leeds-fansen forbanna :) Hadde vi mottatt 3 millioner for Killa i sommer er jeg ganske sikker på at Bates ville ha solgt, det er trossalt BATES det er snakk om
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

pale

OK, da er vi enige om å være uenige, B-m.

Men at Warnock er en idiot er noe vi alle kan enes om, Halleluja!

GeirO

Ekstremt synd med en ny ung, god spiller ute av klubben, men dette har vi jo vært 99% sikre på i lang tid. Derfor: Intet sjokk. Sånn er livet...
MOT

knut_eknes

"Takk for innsatsen" skrives det til killa. Hvilken innsats? Innsatsen med å føre oss til bunns for å så stikke av og le av oss sammen med Warnock og resten av Sheff Utd supporterene? Skal vi alle sammen og være like illojal og begynne å følge Sheff U, et mildt sagt dårlig PL lag for da følger vi hvertfall et lag i PL så får vi glemme alt vi har vært gjennom med Leeds i alle disse årene! Nei vekk med han la han spille sin dyrbare PL fotball. Når han ikke klarer å hamle opp med spissene til Southend, Luton, Coventry osv osv skal han gudhjelpemeg få kjørt seg mot Rooney, Defoe, Henry, Drogba og resten av gjengen. Ikke-lykke til og håper det går med deg som med Kewell, Smith og de andre svikerene; benken og skader!

Dennis

Jeg tror nok det er sannhet i at idioten Warnock og hans klubb la inn bud på Kilgallon i sommer. Harvey sier det aldri kom noen offisielle bud, men det betyr ikke at Sheff U ikke indikerte at de ville gi £3mill for stopperen. Det er noe selvsagt Bates ville godtatt, ettersom vi ikke har råd til å si nei til latterlige £1,7mill! Offisielt bud eller ikke? Pota-to po-ta-to, eller hvordan det nå skrives.

Det som jeg synes er skremmende, er hvor villige vi var til å selge. Det var en fryktelig lav pris for vårt største talent, og vi selger ikke kun en spiller, vi selger ambisjoner og fansens følelser settes på spill - for endte gang!

Selvsagt prøver Leeds-styret å forsvare seg nå! Kanskje har klubben så lite penger at siden opprykksforsøket falt i grus, ble vi igjen nødt til å takke ja til at som er i nærheten av å ligne på et bud. Denne gangen gikk Ken Bates altfor langt!

- Dennis
Marching on together!

ragnar

Nå har vel ikke Killa bevist så frykteligt mye for Leeds denne sesongen. Han har bevist at han har potensiale, Tror han får en bedre utvikling i Sheffield men litt mer solide spillere rundt seg. Time will tell. Han var helt grei i forrige sesong, så i sommer skulle nok Leeds ha solgt Killa for å ha fått maksimalt med penger for han. Det at de ikke gjorde nettopp dette og formkurven til Killa denne sesongen har jo ikke akkurat bidratt til å heve prisen.

Nå har jo Wise styrket laget i forsvar med "innkjøp" av Elliot og SA dog de er jo fortrinnsvis backer, men det trengs nok en forsterkning på midtstopper plass og nå etter salget av Killa. Wise har fremdeles 22 dager på seg å gjøre nettopp dette. [:I]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Papi

quote:
Originally posted by Papi

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg tror nok det er sannhet i at idioten Warnock og hans klubb la inn bud på Kilgallon i sommer. Harvey sier det aldri kom noen offisielle bud, men det betyr ikke at Sheff U ikke indikerte at de ville gi £3mill for stopperen. Det er noe selvsagt Bates ville godtatt, ettersom vi ikke har råd til å si nei til latterlige £1,7mill! Offisielt bud eller ikke? Pota-to po-ta-to, eller hvordan det nå skrives.

Viss vi skal gå inn på flisespikkeriet heter det vel po-te-to po-ta-to (uttales vertfall slik)[8D]

Det som jeg synes er skremmende, er hvor villige vi var til å selge. Det var en fryktelig lav pris for vårt største talent, og vi selger ikke kun en spiller, vi selger ambisjoner og fansens følelser settes på spill - for endte gang!

Heilt enig. Tragisk at dei sel Killer nå, men dette tyder bare nok ein gong på at klubben ikkje har råd til å seie nei til noko. Redd Healy også forsvinner på billigsal...

Selvsagt prøver Leeds-styret å forsvare seg nå! Kanskje har klubben så lite penger at siden opprykksforsøket falt i grus, ble vi igjen nødt til å takke ja til at som er i nærheten av å ligne på et bud. Denne gangen gikk Ken Bates altfor langt!

- Dennis

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

HåvardK

quote:
Originally posted by knut_eknes

"Takk for innsatsen" skrives det til killa. Hvilken innsats? Innsatsen med å føre oss til bunns for å så stikke av og le av oss sammen med Warnock og resten av Sheff Utd supporterene? Skal vi alle sammen og være like illojal og begynne å følge Sheff U, et mildt sagt dårlig PL lag for da følger vi hvertfall et lag i PL så får vi glemme alt vi har vært gjennom med Leeds i alle disse årene! Nei vekk med han la han spille sin dyrbare PL fotball. Når han ikke klarer å hamle opp med spissene til Southend, Luton, Coventry osv osv skal han gudhjelpemeg få kjørt seg mot Rooney, Defoe, Henry, Drogba og resten av gjengen. Ikke-lykke til og håper det går med deg som med Kewell, Smith og de andre svikerene; benken og skader!

Hva er det du prøver å formidle? At spillere med et fnugg av ambisjoner og talent skal sverge evig troskap til Bates og Wise?

Ferre

Nei Håvard, han burde sverge evig troskap til Leeds United. Men tror nok Bates gjerne ville ha Killa bort fra klubben for å få pengene, så han hadde blitt solgt om han ville eller ikke.

-WE'LL BE BACK-

Papi

Lykke til vider Killer, ynskjer det lykke til videre, og håper du spiller deg inn på det engelske landslaget...

Takk for alle gode kamper du har spilt...

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

HåvardK

quote:
Originally posted by Ferre

Nei Håvard, han burde sverge evig troskap til Leeds United. Men tror nok Bates gjerne ville ha Killa bort fra klubben for å få pengene, så han hadde blitt solgt om han ville eller ikke.

-WE'LL BE BACK-

Så langt har jeg ikke funnet noe troverdig som beviser at Kilgallon faktisk har ønsket seg vekk fra Leeds.

Ferre

quote:

quote:
Originally posted by Ferre

-WE'LL BE BACK-

Så langt har jeg ikke funnet noe troverdig som beviser at Kilgallon faktisk har ønsket seg vekk fra Leeds.

Tror heller ikke han ønsket seg bort fra Leeds, men når Bates gjerne vil selge han så er det klart man ikke vil være i klubben når man ikke føler seg ønsket der.

-WE'LL BE BACK-

knut_eknes

Men måtte han gå til Sheff U? Vis oss no litt respekt killa! Neil Warnock og gjengen unner jeg INGENTING! Håper de rykker rett ned og killa blir grust av Nichols på ER neste sesong.

Dennis

Kan vel bo hjemme i Leeds, ettersom han gikk te Sheff U.

- Dennis
Marching on together!

HåvardK

Har vi virkelig sunket så dypt at vi skal gå rundt og oppføre oss som den barnslige og snarsinte lillebroren til Sheffield United? My god...[V]

Leeeeeeeeeeeeds

quote:

Har vi virkelig sunket så dypt at vi skal gå rundt og oppføre oss som den barnslige og snarsinte lillebroren til Sheffield United? My god...[V]

Enig med deg

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Sheff Utd er jo en av våre rivalklubber, så jeg skjønner godt at det er enkelte som reagere på at Leedsgutten Killa dro dit. Har personlig ikke så veldig mye til overs for Warnock & co.

-WE'LL BE BACK-

knut_eknes

quote:

Vi ER den barnslige og snarsinte lillebroren til Sheffield United...

mari

Er vist den eneste her inne som mener at £ 2 mill pund (forutsatt at Sheffiels Utd holder seg) er en god pris for en spiller som har fremstått som en svært usikker og umoden midtstopper i et bunnlag i championship. Ubestridelig talent, men utviklingen har stått stille...Håper han får et løft - som Hulse - i nye omgivelser.

Håper da at alle pundsedler går til innkjøp av 2 nye stoppere, en høyrekant og en spiss med fart.....

Det jeg er redd for/nesten sikker på er at pengene heller går i det store svarte hullet som har plaget oss i årevis....og at det blir hentet inn gratissopillere på free transfers/lån.