Skrevet av Emne: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United  (Lest 13961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lowfields

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #60 på: Januar 09, 2007, 02:37:44 »
quote:
Originally posted by MrK

Killa solgt tragisk............for peanøtter.

Siste åra er flg. egne spillere solgt;
Lennon 1 mill
Carson 1 mill
Walton 0,5 mill
Killa 1,75 mill

totalt 4,25 mill og for det er det 1 x England og 2 x U21 for England

hva får en tilbake - Heath, Flo og annet søppel - er det mulig?

Inkompetent ledelse - dette lukter league 1 og ett nytt Wimbledon

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"



Helt enig her.
Ikke kom og si at Killa er overvurdert. Greitt at han har hatt noen dårlige kamper i år, men i fjor viste han hvilken klassespiller han er og kommer til å bli i framtida.
Vedder at vi om maks to år kommer til å gremme oss over at vi ga bort Killa til latterlige 2 mill.


"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #61 på: Januar 09, 2007, 02:41:11 »
I forhold til Lennon salget er jo 1,75 for Killa regne lottogevinsten...

Salget av Lennon for 1 mill og Bowyer for 100.000 pund (var det ikke så) er våre verste salg...
Rio det beste...
Kewell og hans potensiale med MAFIAagenten som lurte oss for alle pengene også bittert...vi satt igjen med smuler...

MEN alt dette er glemt om noen år...
Selv 80 tallet blir jo mimret om her inne i disse dager... vi var ikke akkurat Super Leeds da heller....

Runar

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #62 på: Januar 09, 2007, 03:03:41 »
Summer er ikke så gale, vi snakker om en midtstopper(de er ikke såååå dyre) og en som ikke er mer ettertraktet enn at han ender opp i Sheff utd...
 

Lars E

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #63 på: Januar 09, 2007, 03:30:32 »
F**kings Bates håper du får en diger **** i ****!!! S****n..[:(!][:(!]

Igjen selger vi vår beste spiller til Shit utd. Tragisk, og bare til å bli deprimert av[V]

Forever Leeds

« Siste redigering: Januar 09, 2007, 03:32:04 av Lars E »
Forever Leeds

Benjamin

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #64 på: Januar 09, 2007, 03:39:33 »
Det er så latterligt ok vi sælger ham.. men skal vi sælge ham til venne pris til en rival..!!! f..k dig bates!!!!! det er til grin det her.. det ligesom om bates bare ikke vil have vi tjener nogen penge!!! det kan ikke være en god forreting!! skandale..'!

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

Budda

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #65 på: Januar 09, 2007, 03:46:24 »
Begynner å kjenne et voksende hat for Bates. Kommer til å gå rett til helvete med den mannen som eier. Jeg vil ha oppkjøp!!!
Endre

gelderdend

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #66 på: Januar 09, 2007, 03:56:31 »
Svarte H**vete! enda en lokal helt forsvinner ut døra på Elland. Er det rart publikum svikter? I tillegg blir vårt arvesølv erstattet med regelrett RÆL som Douglas, heath og Kandol. Nå er jeg mektig lei Bates og hans håndtering av denne klubben. Vi kan vel trygt fastslå at hverken kelly eller Killa har vært skadd de siste ukene. Ene løgnen etter den andre avløses av denne klubben. Jeg tviler på om det er andre klubber i Europa som behandler sine fans like dårlig. Bates OUT OUT OUT! La oss rykke ned med en Leeds mann ved roret og ikke denne sleipe rotta! FRUSTRERT!!!!! Jeg vet jeg er negativ her nå altså, men dette salget irriterer meg grenseløst, også for 1.7 mill?? Healy er nok nestemann ut døra.
Ole.. som tror at fansen nå snart har fått nok, får vi snart se en pitch invasion på Elland road? Jeg frykter at noe kan skje. Klubben ødelegges fullstendig av Chelsea scum!
 

Oggy

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #67 på: Januar 09, 2007, 04:01:37 »
Bates suger  [:(]

Dette er for jævlig, går d i d hele tatt an å kjøpe seg en
Leeds-drakt, uten å være redd for at spilleren du har på
ryggen er solgt før du fan meg ta vet ordet av d [V][V][V]

Tror vi bør søke om å få rykke flere hakker opp på den
jævla lista over hvem som er den verste klubben i England
man kan holde med...

f**k THE HEL OUT, KEN BATES
Oggy

marve

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #68 på: Januar 09, 2007, 04:03:28 »
hørte lorimer antyde på yorkshire radio at killa ville vekk ,og gutten avkrefter vell heller ikke det i et interj på bbc sin fotballside .
 

Torgeir

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #69 på: Januar 09, 2007, 04:20:49 »
Svært få som ønsker å bli i en klubb som ønsker å selge deg...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


timmey78

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #70 på: Januar 09, 2007, 04:41:24 »
vanskeli å holde me leeds når de stadig sånne valg. syns heller bates skulle bladd opp selv og latt gutten blomstre(og hjelpe oss opp) før han solgte han. regner med han ikke tjener penger på leeds i 1 div  iallfall.. lei av at leeds benyttes som et farmerlag..
 

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #71 på: Januar 09, 2007, 04:43:08 »
Gutten er på U21... har et lite talent... mulig han tror han er bedre enn han er...

Han tenker på seg selv... ikke så rart eller merkelig det... Han har en karriere...
Leeds som klubb f**ker opp og f**ker opp... IKKE KILLAS SKYLD!! hva skal vi forlange av en spiller... evig troskap?

Vel den tiden er forbi... SORRY... WAKE UP!!!
Bestemoren og bestfaren deres var sikkert gift hele livet...
Kompisene deres er sikkert skilt 80% av de...

tidene forandrer seg... loyalitet og troskap... vel DREAM ON!!!

Læshy

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #72 på: Januar 09, 2007, 04:44:17 »
Takk for alt du har bidratt med Matthew. Lykke til videre ønskes av Lars Brevig

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

timmey78

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #73 på: Januar 09, 2007, 04:49:19 »
vi i tangobyen kler orange!!
quote:
Originally posted by MrK

Killa solgt tragisk............for peanøtter.

Siste åra er flg. egne spillere solgt;
Lennon 1 mill
Carson 1 mill
Walton 0,5 mill
Killa 1,75 mill

totalt 4,25 mill og for det er det 1 x England og 2 x U21 for England

hva får en tilbake - Heath, Flo og annet søppel - er det mulig?

Inkompetent ledelse - dette lukter league 1 og ett nytt Wimbledon

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"

 

clarke

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #74 på: Januar 09, 2007, 05:04:13 »
Nok en trist dag som Leeds-supporter.[:(] Trist at en "Leeds-lad" blir solgt - og attpåtil til en lokal rival.[:(!] Når det er sagt, har ikke Killa imponert meg stort de siste par årene. Da han var borte fra laget i 9 kamper sist jan-mars, ble vi ubeseiret, (5-4-0) og la mye av grunnlaget for playoffplassen.[:)] Da Killer kom tilbake vant vi kun EN av de siste 9 ligakampene den sesongen.[}:)] Ikke bare hans skyld, men nok et supertalent som har stagnert.[:o)] Får inderlig håpe Wise drar i land en rutinert erstatter snarest.

SuperLeeds
SuperLeeds

Sheridan

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #75 på: Januar 09, 2007, 05:06:14 »
Synd Kilgallon dro.


MrK

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #76 på: Januar 09, 2007, 05:11:20 »
quote:
Originally posted by timmey78

vi i tangobyen kler orange!!
quote:
Originally posted by MrK

Killa solgt tragisk............for peanøtter.

Siste åra er flg. egne spillere solgt;
Lennon 1 mill
Carson 1 mill
Walton 0,5 mill
Killa 1,75 mill

totalt 4,25 mill og for det er det 1 x England og 2 x U21 for England

hva får en tilbake - Heath, Flo og annet søppel - er det mulig?

Inkompetent ledelse - dette lukter league 1 og ett nytt Wimbledon

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"





?

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Erik_

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #77 på: Januar 09, 2007, 05:37:51 »
Må innrømme at jeg aldri har vært Kilgallons største fan.
Men dette er bare trist. [:(]

Fra Gregan - Kilgallon
Til Foxe - Heath

Hurra...

baste

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #78 på: Januar 09, 2007, 05:40:22 »
og det blir "bedre"

it is unlikely that United's under-fire manager Dennis Wise will receive any of the money to help the fight stave of first-time relegation to the Third Division - sorry, League One...

knut_eknes

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #79 på: Januar 09, 2007, 05:47:23 »
Killa er nok tilbake i 1. div til neste år... Håper vi er der fortsatt så kan vi bue litt på han
 

berlin

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #80 på: Januar 09, 2007, 05:50:19 »
quote:
Originally posted by kato

Trist, bare trist. Tror nok vi bare skal nyte de siste 16 kampene i The Wankership. blir lenge til vi når slike høyder igjen.



nyte kampene i wankership. Nå nei du, det blir nevrotisk og absolutt ingen nytelse. Slik ser jeg frem til litt flere seire neste år uansett om det er div 1 eller ccc. Nottm Forest supporterne har det nok bedre enn oss nå, selv om det har skurret litt for de i det siste.

berlin

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #81 på: Januar 09, 2007, 06:08:57 »
Killa kunne absolutt forsvinne for min del, men helst ikke før etter sesongen, siden han er bedre enn Heath og Foxe. Så da får vi håpe at det kommer inn en solid midtstopper i løpet av januar.

Javisst vil jeg at vi skal holde oss i CCC. Og om vi gjør det, vi er nødt til å starte på scratch. Da får de ryke ut de som vil/må. Med tiden så etablerer vi et slagkraftlig lag igjen, og jeg har mine tvil om Killa avanserer på linje med Woodgate og Ferdinand.

I grunnen er jeg bare glad for at alle spillere som er linket til forrige storhetsperiode blir borte. Et nytt LUFC vil jeg ha, med ny kultur.

B-m

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #82 på: Januar 09, 2007, 06:10:49 »
Killa har aldri overbevist meg helt, en ok spiller men spørs om han ikke er litt for veik for å slå orntlig igjennom som stopper. Samtidig er han dårlig med ballen!
Håper han får det til i Sheff utd og PL, men tror ikke han blir noe mer enn en squad-player for dem.

1.75 mill er gode penger. Det kan være to Nicholls'er, forhåpentligvis brukes pengene "Wise". Morgan 500 000, pluss to andre. Tror garantert Wise får penger til rådighet nå. = offensiv midtbanespiller med fart. Det har vist seg at når Leeds har penger så klarer vi lokke gode spillere!
Trenger ikke være en katastrofe dette....
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Milou

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #83 på: Januar 09, 2007, 07:04:58 »
1,75 er bra betalt for Killa, som er ein god og lovande stoppar, men ikkje noko meir. At han har blitt samanlikna med Woody er absurd. Woodgate er sannsynlegvis Leeds' beste stoppar gjennom tidene og eit par klasser over Killa.

Pål

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #84 på: Januar 09, 2007, 07:22:39 »
AMEN

quote:
Originally posted by Milou

1,75 er bra betalt for Killa, som er ein god og lovande stoppar, men ikkje noko meir. At han har blitt samanlikna med Woody er absurd. Woodgate er sannsynlegvis Leeds' beste stoppar gjennom tidene og eit par klasser over Killa.



Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Kickthemdown

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #85 på: Januar 09, 2007, 08:05:20 »
HUFF her var det mye negativt...

Ja Killa er borte, men i all verden karer dette har vi da visst lenge kom til å skje? Dette har jeg vært innstilt på i minst 2 måneder, men for alle her inne så kommer det som en forbanna sjokk?

Det er klubben Leeds United vi støtter og elsker, ikke enkeltspillere (fordi de er en gjeng horer uten klubbfølelse[xx(]) At Bates ødelegger klubben er å ta vel hardt i.. han får ned gjelden og han reddet oss når vaktmesteren sto klar til å slukke lyset. Jeg forsvarer han ikke, ihvertfall det vil jeg ikke. Bates er et forbanna svin han for all del og jeg ønsker han dit peppern gror. Men faen gutter det er igjen klubben vi elsker her.. Bates forsvinner en dag han, kanskjer snart? dont give up guys!

Ã… JONRDu har bare med å holde deg på forumet!! Som en annen sa du er limet her inne!! [:)] eller for å si det på din måte .. [8)] hehe..

Mvh

Killa som kommer til å bytte nick snart...

« Siste redigering: Januar 09, 2007, 08:06:36 av Alta-White »

Sheridan

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #86 på: Januar 09, 2007, 08:25:22 »
Ser at noen tar helt av her inne :-)
Enig at det hadde vært bra om vi beholdt Kilgallon.
Men jeg var ihvertfall forberedt på at han ville forsvinne nå.

Tåpelig og meningsløst å kritisere Dennis Wise,
når Ken Bates styrer økonomien. Og jeg tror dette
er ett ønske fra spilleren selv.

Dessuten må vi vel erkjenne at 1.75 er ganske bra
betalt og at vi nok har overvurdert Kilgallons "voldsomme
talent". Rart da at ikke flere og bedre klubber kom
på banen nå som han var til salgs.

« Siste redigering: Januar 09, 2007, 08:26:36 av Sheridan »

SirOlsen

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #87 på: Januar 09, 2007, 08:28:50 »
Jeg og var forberedt på at vi kom til å miste Killa nå. Ut ifra hva jeg har sett, så er det vel ikke så veldig mange andre heller som var innstilt på at vi kom til å beholde ham etter dette overgangsvinduet vel?...

Det som bekymrer meg mere enn at Killa drar, er hva disse pengene går til egentlig...

Ellers slår jo Sheridan spikeren på hodet i innlegget over her.
-SirOlsen-

Runar

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #88 på: Januar 09, 2007, 12:53:52 »
Når Wise viser at han er villig til å bruke 300.000£ på kandol så synes jeg d er bedre at vi setter pengene i banken enn at han skal få kastet de vekk[;)]
 

samadhi

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #89 på: Januar 09, 2007, 13:35:27 »
Selvfølgelig synd at vi selger Killa, men dette har jo ligget i kortene helt fra i sommer så jeg klarer ikke helt å bli så veldig forbanna. Synes heller det er like greit at vi får en løsning og kan få ro i rekkene. Nå takker jeg Killa for det han gjort og ønsker han alt godt i fremtiden. Klart at en spiller som er 22/23 år med potensiale ikke gidder å spille i bunnen av CCC når han kan spille i PL. Kunne jo selvsagt vente til han fikk spille der med Leeds, men hvem vet når det ville ha blitt!? Synes prisen også er som forventet, og med 20% på neste salg har vi fått en meget bra deal. Det betyr at skulle han bli så god som vi hadde håpet så tjener vi litt ekstra på han om noen år...

Det som virkelig blir spennende nå er å se hva Wise har tenkt å gjøre med forsvaret sitt. Om han virkelig har tenke å bruke Heath som en ren erstatter for Killa er jeg redd varsellampene for alvor begynner å blinke (som om de ikke har gjort det før). Ett midtstopper par med Foxe/Heath lukter det dessverre Leauge One av. Jeg krysser alle mine fingrer på at Marques har kvaliteter som fart og ballbehandling slik at han spille ved siden av Foxe. Sa - Foxe - Marques - Elliot, virker noenlunde bra, men jeg håper at vi henter inn en midtstopper til som kan gå rett inn på laget - kanskje kan han Kamera som er på prøvespill være noe?

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...