Skrevet av Emne: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United  (Lest 13658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeds04

Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« på: Januar 08, 2007, 21:30:50 »
http://www.sheffieldtoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=59&ArticleID=1961633

The defender, rated as one of the finest prospects in the Football League, was expected to complete a move from Elland Road.



"Why settle for more, when you can settle for less"
« Siste redigering: Januar 08, 2007, 21:44:49 av Leeds04 »
"Why settle for more, when you can settle for less"

asLeeds

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #1 på: Januar 08, 2007, 21:33:12 »
ups.. kor mykje fekk me for han????

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Erik M

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #2 på: Januar 08, 2007, 21:35:22 »
Så det er derfor han ikke har spilt.

Vel-vel, ikke spesiloet overraskende, men like trist.  Ingen spillere er helligdom - dersom totalpakken for Januar går opp og Killa-salget finansierer 3-4 spillere så kan det være verdt det.  Likevel smertefullt.
 

rd1

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #3 på: Januar 08, 2007, 21:42:47 »
Dersom vi får 2mp+ for ham, samt at pengene går rett tilbake til transferpotten til Wise er det vel ikke noe å si på dette..
"Who needs Cantona??"

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #4 på: Januar 08, 2007, 21:54:11 »
Enig med de som mener at han kunne gå. Håper nå at det blir ro i rekkene og at de transfers vi hører om er de som kommer inn.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

4ever arcticwhite

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #5 på: Januar 08, 2007, 21:54:50 »
Bruk alle pengene på en kreativ offensiv midtbanespiller.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Dorigo`s left foot

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #6 på: Januar 08, 2007, 21:56:20 »
Er jo ikke bekreftet at han har blitt solgt...lov å håpe...

Ferre

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #7 på: Januar 08, 2007, 21:57:37 »
Fy faen, det går bare en vei med oss nå. Økonomien er ræva, vi må selge unna alle de beste spillerne våre. Er spent på å se hvor mye penger Wise får bruke i januar. Ca £5 mill(?) fra Chelsea + £1,7 mill for killa burde det jo være £6-7 mill å bruke på spillere, men tror nok det blir bare brukt maks £1 - 1,5 mill. Vi selger unna de unge talentene, og henter inn 30+ spillere.

Det blir maaaange år til vi er å se i Premier League, det er helt sikkert.

[xx(][xx(][V][xx(][xx(]

-WE'LL BE BACK-

Leeds04

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #8 på: Januar 08, 2007, 22:01:34 »
quote:
Originally posted by Ferre

Fy faen, det går bare en vei med oss nå. Økonomien er ræva, vi må selge unna alle de beste spillerne våre. Er spent på å se hvor mye penger Wise får bruke i januar. Ca £5 mill(?) fra Chelsea + £1,7 mill for killa burde det jo være £6-7 mill å bruke på spillere, men tror nok det blir bare brukt maks £1 - 1,5 mill. Vi selger unna de unge talentene, og henter inn 30+ spillere.

Det blir maaaange år til vi er å se i Premier League, det er helt sikkert.

[xx(][xx(][V][xx(][xx(]

Så enig, så enig!
Hvis målet med klubben Leeds er å rykke opp i øverste divisjon, så er det merkelig at de beste og yngste spillerne går.

Det er jo disse som som er fremtiden! [xx(]


-WE'LL BE BACK-



"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

rai

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #9 på: Januar 08, 2007, 22:04:33 »
Siden Matt har bursdag i dag får vi bare gratulere ham med dagen! Håper pengene "vi" får blir til noe....

stefan

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #10 på: Januar 08, 2007, 22:12:25 »
la oss nå se hvem som kommer inn før transfervinduet lukkes før vi  finner fram fjære og tjær Ferre. Dette går så bra så..:)

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
« Siste redigering: Januar 08, 2007, 22:13:21 av stefan »
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #11 på: Januar 08, 2007, 22:25:12 »
Har sett Killa noen ganger... må si at han virker noe veik... bra timing i enkelte taklingsituasjoner...

For å være ærlig så tror jeg Simon Walton kunne blitt en bra stopper... der sang det bra i tacklingene... litt uferdig som midtbanemann...
Bra selvtillit på karen også...

LA OSS BARE HÅPE VI HAR FÅTT LITT CASH NÅ OG AT DE GÅR UAVKORTET TIL KJØP!!!

flynn

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #12 på: Januar 08, 2007, 22:27:55 »
Selv om jeg ikke lengre tror at Killa blir noen super-stopper er det hevet over enhver tvil at han er god nok til å kunne hjulpet Leeds ut av dette uføret. Nå blir da dette ikke noe av, så da får vi bare ønske ham lykke til, og håpe at vi får anledning til å vise ham hvem som er "the true pride of Yorkshire" neste år.

Trist at det går slik med alle vi klarer å få fram, men om det blir med dette ene salget og midlene benyttes klokt er det kanskje ikke verdens undergang alikevel.

Takk for hyggelig samvær Killa, og hils Hulsey!

Dennis

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #13 på: Januar 08, 2007, 22:46:28 »
Kilgallon har vært en av de største skuffelsene for meg i år og jeg tror ikke han vil bli noen fast fremtidig landslagsspiller for England! Det er likevel skuffende, om ikke overraskende, at han ble solgt. Bates har hintet til et Killer-salg for måneder siden, men spørsmålet er: Får Wise se noen av transferpengene, for å kjøpe en forsvarssjef og en kreativ midtbanemann?

Svaret er nei...

- Dennis
« Siste redigering: Januar 08, 2007, 22:47:09 av Mr Kaizer »
Marching on together!

ragnar

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #14 på: Januar 08, 2007, 22:50:38 »
Det er blitt antydet at det blir en "ren" penge avtale og at Leeds  får ca £2m for Killa. Håper Bates klarte å lure inn litt ekstra penger basert på antall kamper og videresalg...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #15 på: Januar 08, 2007, 22:51:30 »
VI MÃ… HA EN NY STOPPER... tror ikke WISE satser på å ha kun tre stoppere tilgjengelig... skader, gule kort etc utover vil gjøre oss sårbare...

Her tror jeg helt sikkert det kommer en ny mann... Wise har jo nå uttalt flere ganger at vår defensiv ikke holder mål...
To nye backer er på plass... da mangler vi sjefen i midten...

OG PLEASE... i fare for å gjenta meg selv... EN MIDTBANESTRATEG/PALYMAKER...... TAKK!!!

Leeds04

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #16 på: Januar 08, 2007, 22:53:35 »
"We're starting to get a good balance all over the place. One or two more (new signings) will help and we'll look a very good team," he added.



"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Karl Hot Shot

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #17 på: Januar 08, 2007, 22:54:29 »
Siden vi omtrent er klare for League One allerede, var det nok ikke lov å håpe på at en publikumsyndling, talentfull midstopper og lokal helt skulle kunne bli værende på Elland Road. Ken Bates eier ikke nåla i veggen. Leeds United er lutfattig på penger og nå er vi også lutfattige på talenter. Jeg venter bare på at Sheff Utd også skal snappe Howson og Rose, for å understreke at konkursen er nært forestående i West Yorkshire.
 

jarle

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #18 på: Januar 08, 2007, 22:57:16 »
nyttår nye muligheter...

positiv positiv...

fy faen å mange prozac misbrukere det er her inne her!!!

Kato

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #19 på: Januar 08, 2007, 23:06:31 »
Trist, bare trist. Tror nok vi bare skal nyte de siste 16 kampene i The Wankership. blir lenge til vi når slike høyder igjen.
 

marve

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #20 på: Januar 08, 2007, 23:07:52 »
Vet ikke hva jeg skal si lenger jeg ,blir liksom bare trist av alt som fåregår i leeds om dagen .
Killa er oppskrytt ingen tvil om det ,men det skal liksom ikke være slik at LEEDS U selger sine såkalte beste talenter ,og ivertfall ikke til klubber som sheffield u .
1,7 mill er vell ikke møe penger heller for en u21 landslagsspiller .
Hva kan vi vente å få inn for de penga da ????,en erstatter for killa i midt forsvaret MÃ… vi ha ,heath er rett å slett ikke god nok .
SÃ… hvem kan vi hente til klubben for 1,7 mill da????.
De vi har henta til nå har vell ikke kosta oss en krone .
Wise må lykkes i transfermarkedet hvis ikke så er vi f**ked .


 

Torgeir

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #21 på: Januar 08, 2007, 23:09:59 »
For meg blir dette bare helt håpløst. Vi ligger i bånn av CCC og slipper inn mål i bøtter og spann og så selger vi "kanskje" vår beste stopper..ihvertfall med størst potensiale av de vi har...og får £2 mill.....latterlig i den situasjonen vi er nå.

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Oggy

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #22 på: Januar 08, 2007, 23:17:56 »
Ja, helt fullstendig meningsløst dette.
I likhet med div. andre gode spillere vi
har solgt, mens vi henter inn middel-
mådigheter [:(!]

Oggy

marve

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #23 på: Januar 08, 2007, 23:49:59 »
Det er jo mulig folkens at wise og co forbreder seg for leage one spill .
Har ikke mista trua helt enda på fortsatt ccc spill ,men vi MÃ… få inn spillere snart som virkelig forsterker laget .Hvor har alle pengene fra chelsea tatt vegen og vill pengene vi får fra killa salget bli gjort tilgjengelig.Det må brukes penger bates vis oss at du er villig til ofre noe for å holde vårt kjære leedsu i cccligaen ivertfall.
 

Jon R

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #24 på: Januar 08, 2007, 23:53:43 »
NÅ ER JEG FAAEN MEG FORBANNA! BATES OG WISE KAN BRENNE I HELVETE. DETTE VAR SISTE SPIKEREN I CCC KISTA. HVA TENKER DE PÅ? VI HADDE ET AV CCC BESTE FORSVAR TIL OG MED SEPTEMBER 2006. NÅ LEKKER VI SOM EN SIN ETTER WISE SIN FANTASTISKE OMSTRUKTURERING OG "GJENOPPBYGNING" AV LAGET. HVA ER LØSNINGEN? JO, VI SELGER DEN ENESTE SPILLEREN SOM LIGNER PÅ EN MIDTSTOPPER FOR PEANØTTER OG GLANSBILDER. FY I FAEN OG HELVETE! FY I FAEN OG HELVETE......

Jon R, logger seg av for godt.
« Siste redigering: Januar 08, 2007, 23:54:58 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #25 på: Januar 08, 2007, 23:54:38 »
Rett og slett nitrist at Killa forsvinner. Og dette lenge før noen erstatter er på plass. Pt står vi uten brukbare midtstoppere, og det skal vel mye til for at noen nye kommer til. Derimot linkes vi med det som måtte finnes av middelmådige spisser.

26Killa

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #26 på: Januar 08, 2007, 23:55:36 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1824202,00.html

hvorfor selge en av de beste forsvar spillene våre når forsvaret vårt
 (spesielt midtstopperene) spiller alt for dårlig?

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

L.RADEBE

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #27 på: Januar 09, 2007, 00:02:32 »
Det kommer nok inn en eller to erstattere. Ligget lenge i kortene at vi skulle selge Killa så det tar jeg ikke så tungt lenger. Nok av kamper å gjøre det på. League one er i bakhodet mitt, men jeg tviler meget sterkt på at vi skal havne der i år. Se på lagene vi kjemper mot.. Vi holder oss, det er jeg overbevist om. Ã… legge skylden på Wise blir det samme som å legge skylden på Venables når vi solgte Woody...
 

h.b

  • Gjest
Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #28 på: Januar 09, 2007, 00:06:26 »
Dette har jeg venta på. Neste ut er Healy. Dette vet Wise og sier at han trenger 1-2 spillere til. Uansett så tror jeg vi er styrket hittil vedr. kjøp/salg. Men hvis Healy forsvinner uten at det kommer inn en forsterkning, ja da er vi svekket



Promotion 2010

Re: Matthew Kilgallon har signet for Sheffield United
« Svar #29 på: Januar 09, 2007, 00:07:23 »
quote:
Originally posted by Jon R

NÅ ER JEG FAAEN MEG FORBANNA! BATES OG WISE KAN BRENNE I HELVETE. DETTE VAR SISTE SPIKEREN I CCC KISTA. HVA TENKER DE PÅ? VI HADDE ET AV CCC BESTE FORSVAR TIL OG MED SEPTEMBER 2006. NÅ LEKKER VI SOM EN SIN ETTER WISE SIN FANTASTISKE OMSTRUKTURERING OG "GJENOPPBYGNING" AV LAGET. HVA ER LØSNINGEN? JO, VI SELGER DEN ENESTE SPILLEREN SOM LIGNER PÅ EN MIDTSTOPPER FOR PEANØTTER OG GLANSBILDER. FY I FAEN OG HELVETE! FY I FAEN OG HELVETE......

Jon R, logger seg av for godt.



Killa: - en oppskrytt og svært så ustabil forsvarer. Hvor har han hodet sitt innimellom....? I hvert fall ikke på en fotballkropp! Hvorfor takke JA til en overgang når laget i hjertet sliter....?

Jon R: - det handler om å overleve frem til sommeren.... Laget vi har samlet sammen nå er godt nok til denne divisjonene. Vi mangler kanskje kantspillere eller stabile fightere med Wise-instinktet på midten og en ERFAREN forsvarsklippe, men dette snur i løpet av noen uker. Og hva er OEF uten Jon R.....? Slutt å kødd, unge mann....du er limet her inne!!!! Snakkes! [8D]

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973