EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN

Started by Leeds04, January 16, 2007, 16:23:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Gode nyheter  ;D

Chairman Ken Bates has confirmed that the club have agreed a deal with Bolton Wanderers to retain the services of central defender Andy O'Brien until the New Year.

The 31-year-old has made five appearances during his initial loan spell, scoring his first goal in the draw with Hull City, and he has made a big impression during his month with the club.

Saturday's trip to Reading is the final game of his initial loan spell, but the chairman has confirmed that an agreement is in place to keep Andy at Elland Road until January 4.

"I'm happy to announce that we have agreed with Bolton to extend his loan until January," he told Yorkshire Radio.

"What's great about it is that Andy was talking to Shaun Harvey and he said 'can I stay.'

"We've got him now until January 4 and then hopefully we'll be talking to Bolton to see if we can keep him beyond that.

"He's certainly been a great figure in the defence and he's enjoying it."
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Jon R

Flott! Da ble det straks mer mål og mening med "prosjekt Andy O`Brien". Vi trenger kontiniuitet i den bakre fireren og O Brien har levert flotte varer i tiden han har vært hos oss.  :)

Dessverre er nok dette også et signal om at et Kisnorbo comeback ikke er nært forestående.  :-\
Jon R.

jarle

Quote from: Jon R on November 24, 2010, 14:10:17
Flott! Da ble det straks mer mål og mening med "prosjekt Andy O`Brien". Vi trenger kontiniuitet i den bakre fireren og O Brien har levert flotte varer i tiden han har vært hos oss.  :)

Dessverre er nok dette også et signal om at et Kisnorbo comeback ikke er nært forestående.  :-\

vel.. vi trenger 4 gode stoppere ( ihvertfall 3)

Bruce, Kisnorbo og AOB... Collins bak dem.. ( Naylor og de andre kan da skippes ut for godt vi trenger å slanke stallen)...

auren

Quote from: jarle on November 24, 2010, 14:19:10
Quote from: Jon R on November 24, 2010, 14:10:17

vel.. vi trenger 4 gode stoppere ( ihvertfall 3)

Bruce, Kisnorbo og AOB... Collins bak dem.. ( Naylor og de andre kan da skippes ut for godt vi trenger å slanke stallen)...

Enig. Til neste sesong skal vi ha:

O'Brien og en enda bedre stopper som førstevalg, samt Bruce og Collins som back up. Bromby og Naylor forlater skuta. Kisnorbo har jeg ikke tatt med i denne beregningen. Kommer han tilbake så er det fint - tilby han da en 1 års kontrakt ved sesongslutt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Tror Kishnorbos skade er verre enn vi trodde. Blir neppe spill på ham før påske.

Trist, ja,
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Quote from: sveifors on November 24, 2010, 15:51:14
Tror Kishnorbos skade er verre enn vi trodde. Blir neppe spill på ham før påske.

Trist, ja,

Då er vi vel på Kisnorbo tråden.....men lyset begynner vel brenne falig fort for Kisnorbo no.
Kansje starta jobben med å få han inn i trenarstaben allerede no?i lag med Lucas Radebe?
LIFE IS LEEDS

Per-Stian

Det er ein stor lettelse at O'Brien blir med vidare. Eg var ikkje kjempepositiv då han kom til klubben, men eg tykkjer han har stått fram og kjempa slik Naylor gjorde det første gong.

Kato

Vi har fått tettet bedre bak etter hans ankomst. Og til min glede sendt Collins på benken. Håper vi signer han permanent.

Hobben

Gledlige nyheter, om han gjør det like bra er det helt konge om han skulle skrive under permanent i januar!
Rogaland Whites

AndyMathie

Ja gode nyheter rett og slett :)

Han har hurtighet, flink å lese spillet og en ledertype som gir klare beskjeder om hva han forlanger av sine kollegaer der bak. Noe vi har sett ved en langt bedre poengfanst etter at han kom til klubben.

Yes en up we go !!
We are Leeds and we are proud of it!

jarle

Quote from: AndyMathie on November 25, 2010, 10:34:04
Ja gode nyheter rett og slett :)

Han har hurtighet, flink å lese spillet og en ledertype som gir klare beskjeder om hva han forlanger av sine kollegaer der bak. Noe vi har sett ved en langt bedre poengfanst etter at han kom til klubben.

Yes en up we go !!

UTEN TAP ETTER AT AOB KOM INN!!!!

så lett var det... kvalitet ser ut til å fungere...

Stokker som Collins, Naylor og Mikkelikk er over...finished... football has moved on!

auren

http://www.theboltonnews.co.uk/sport/wanderers/wanderersnews/8686491.Centre_half_search_is_on/

Mye tyder på at AOB blir Leedsspiller på permanent basis i januar. Akkurat slik jeg spådde da lånet ble en realitet  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Godt nytt dette, synes jeg ser konturene av et mer stabilt forsvar nå. Smått bekymret ang. Kisnorbo, kommer han i det hele tatt tilbake?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

AndyMathie

Quote from: Joe Jordan on November 25, 2010, 11:28:10
Godt nytt dette, synes jeg ser konturene av et mer stabilt forsvar nå. Smått bekymret ang. Kisnorbo, kommer han i det hele tatt tilbake?

Så lenge vi vinner fotballkamper så e ikke æ bekymra, d e nu i hvert fall en ting som e helt sikkert!
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

O'Briens første trening  :D

O'Brien, meanwhile, said he was as pleased as Leeds to see his loan from Bolton extended until January 4 and admitted the mood at the club had undergone a transformation during his month at Elland Road.

"It was an easy decision," O'Brien said. "When I first signed I said my stay would be dictated by results and, touch wood, we've picked up some good results.

"My first day in training was very quiet and I said to one of the lads 'is it a sponsored silence in warm-ups?' He explained they'd lost four of the last five and had suffered a bad defeat against Cardiff. I suppose that's a testament because it's loud, bubbly and bright now."
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

http://www.theboltonnews.co.uk/sport/wanderers/wanderersnews/8705968.Staying_at_Leeds_was_O_Brien_s_own_choice/

OWEN Coyle gave Andy O’Brien the final say on whether he could extend his stay at Leeds United until the New Year.

The Wanderers boss reckons it would have been “morally wrong” to have recalled the former Republic of Ireland international from Elland Road to figure on the periphery of his squad.

Despite finding firs-team chances limited at the Reebok, the 31-year-old has been a revelation in Yorkshire, helping Simon Grayson’s side back into the play-offs following a five-game unbeaten run.
Min første Leeds-kamp:

Evig Pint

Har vist seg å være et hakk bedre enn våre andre forsvarsspillere ja. I tospann med Bruce har vi faktisk ganske greie stoppere. :)

Bra at Bolton gjør d så bra i ligaen også, er kanskje litt mer villige til å slippe ham til oss da.
Marching on together

LEO

O`Brien ved siden av Paddy 8)

Tom S

Quote from: LEO on November 27, 2010, 12:22:20

Faen, er O'Brien skada og lagt på sjukestova ;)
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-v-QPR-O39Brien39s.6659185.jp

Leeds United v QPR: O'Brien's a doubt for visit of leaders
Published Date: 13 December 2010

Andy O'Brien is in danger of missing Leeds United's game against Championship leaders QPR with the thigh strain which ruled him out of Saturday's victory at Burnley.
O'Brien dropped out of United's line-up for the first time in eight matches after suffering an injury in training last week, and the centre-back is a major doubt for this weekend's high-profile clash at Elland Road
Min første Leeds-kamp:

Jon R

Quote from: Tom S on November 27, 2010, 12:23:25

Tom S, den nye snåsamannen?  :o
Jon R.

Tom S

Quote from: Jon R on December 13, 2010, 14:37:25
Quote from: Tom S on November 27, 2010, 12:23:25

Tom S, den nye snåsamannen?  :o

wow, visste ikkje eg hadde slike evner - creapy ;)
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Asbjørn

Thom Kirwin ble spurt om han kjente til Cardiff-ryktene angående AOB (skrevet 30.12.):
Quotestill have him on loan for another week, prob expect a deal to be done according to what SG told me an hour ago

QuoteO'Brien can still go elsewhere in Jan but like I say, SG sounded positive about him sticking around. But you never know.

....men la meg legge til at på waccoe er det det vanlige bullshitet der én hevder on good authority at AOB har skrevet 3-årskontrakt med Cardiff, en annen "med kjennskap til Leeds backroom staff" hevder at en kontrakt med Leeds er klar...

Sannsynligvis sitter begge på gutterommet og dikter opp???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Sky Sports:

...da er det bare å gå for Dunne/Woody (drømmeren i meg, den realistiske, veeel...)

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_6628761,00.html

Bluebirds to land O'Brien
Leeds to lose out

Skysports.com understands that Cardiff are close to snatching Andy O'Brien from under Leeds United's nose.

Bolton stopper O'Brien has been on-loan at Elland Road since October, and he has impressed since joining Simon Grayson's side.

However, his performances have also seen him attract interest from elsewhere.

Leeds are more than keen to keep O'Brien and have held talks with Bolton, but it appears they are set to miss out to promotion rivals Cardiff.

O'Brien is now set to play two final games for Leeds, against Middlesbrough on Saturday and ironically Cardiff on Tuesday, before he joins the South Wales outfit.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Forstår ikkje heilt at vi slipper AOB no!?

Gutten har vert hos oss i nesten 3 mnd og gjort sakene sine bra, gutten er i tillegg Leedssupporter - dette burde vere easy å få i boks!
COME ON LEEDS !!