EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN

Started by Leeds04, January 16, 2007, 16:23:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

United manager Simon Grayson said: "We looked at things and we need a new centre back in there to give us dominance and experience.

"Andy has had a fantastic career, and has great experience. He's a leader and will be a valuable member of the squad for the next month. He brings to the table what maybe other people can't at this moment in time.

"We're glad Bolton have let him out. He knows all about Leeds United from when he was young and being down the road at Bradford. He's here for a month and hopefully all those qualities that he has will rub off on our players over the next few weeks.

"He's been at Newcastle where there's big expectancy levels. I want to see him organising people. He's an experienced player who can bring out more from those around him. We have players who we know are good players and I'd like to think Andy will help them."
COME ON LEEDS !!

Evig Pint

Velkommen! Du kan ikke gjøre det verre enn de vi allerede har bak der.... :) Sammen med Bruce i neste kamp? Sikkert ikke siden Grayson digger Collins.

Edit: Leser nå at han ikke har spilt en kamp på 21 mnd........ jippi, så heldige vi er.. Farmerklubben til Bolton og Sunderland for spillere som trenger å spilles i form?
Marching on together

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tom S

Quote from: Evig Pint on October 29, 2010, 13:20:33
Velkommen! Du kan ikke gjøre det verre enn de vi allerede har bak der.... :) Sammen med Bruce i neste kamp? Sikkert ikke siden Grayson digger Collins.

Edit: Leser nå at han ikke har spilt en kamp på 21 mnd........ jippi, så heldige vi er.. Farmerklubben til Bolton og Sunderland for spillere som trenger å spilles i form?

Er det 21 månader sidan 18/9-10  ::)
Tida går jaggu fort  8)
COME ON LEEDS !!

jarle

Er positiv.. gi denne mannen en run... Sammen med Bruce kan dette bli bra.

Collins er en staur... og kan benkes!

Sammen med en frisk Kisnorbo har vi nå 3 bra midtstoppere.

men 1 mnd... hmmm!

DenHviteYeboah

Fantastisk..for en investring for fremtiden.. :(

Joe Jordan

Quote from: jarle on October 29, 2010, 13:49:36

Ikke for å være kvervulant men: Basert på antall kamper startet, hvem har tråkka mest feil? Collins eller Bruce? 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Quote from: DenHviteYeboah on October 29, 2010, 13:53:36
Fantastisk..for en investring for fremtiden.. :(
investering skulle det være ja...halleluja :o

Yeboah

auren

Sammen med en frisk Kisnorbo har vi nå 3 bra midtstoppere.

men 1 mnd... hmmm!

Jeg er rimelig sikker på at Grayson og co har en mer langsiktig tankegang med dette lånet. Jeg tipper han blir signert ut året i januar / evt. signert permanent. Lånet av McCartney var også bare en måned, men prøves nå å gjøres lengre.

auren, litt skeptisk uansett.
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Quote from: Joe Jordan on October 29, 2010, 13:54:41

Ikke for å være kvervulant men: Basert på antall kamper startet, hvem har tråkka mest feil? Collins eller Bruce? 

Er ikke 1 sekund i tvil om at Bruce er mye bedre en Collins..
Bruce er en fotballspiller, Collins en gammeldags stoppertype som har gått ut på dato!

4ever arcticwhite

hmmmm - skeptisk
Statistikken ( http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_O'Brien_(footballer) )  sier 9 kamper hele fjorårssesongen, og 3 så langt i år.

Vet ikke helt om det er dette vi trenger. Enda en lånespiller som skal prøve å spille seg i form. Hvis det ikke ligger noen avtaler "under bordet" her om permanent overgang i Januar hvis vi ønkser, så mener jeg dette er fullstendig bortkastet.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

spennende, gelder meg til kamp nå!
Ups & Ups!!

Per-Stian

Det kan vel ikkje bli verre med O'Brien, eller...?

Kickthemdown

berlin

Quote from: Per-Stian on October 29, 2010, 14:41:19
Det kan vel ikkje bli verre med O'Brien, eller...?

Antagelig ikke. Er positiv.

Men dette er jo indirekte selvkritikk av Grayson etter at Collins og Bruce ble hentet inn. Med litt godvilje nevner jeg ikke Bromby (ikke center half?) og tilhører "League 1 perioden".

flynn

Jeg stiller meg på den kritiske siden av gjerdet, hvis det fortsatt er plass der  ;D

Jeg må si jeg savner den tiden der man satte sammen sine spillerstaller i løpet av sommeren, og konkurrerte på de vilkårene resten av sesongen. Hadde man skader og suspensjoner så gikk plassen til b-lagsspillere eller juniorer.
Men, det er bare å innse at jeg er håpløst gammeldags  ::)

flynn

Leechap

Leste utsagnet fra manager i Bolton - Coyle, at O'Brien skulle spille seg i form i Leeds. Det tyder på at O'Brien har et stykke igjen til at formen sitter og da ligger det an til ny blemme lørdag?
Tabbekvoten må da snart være oppbrukt og "stang ut" er i pausemodus? Leeds har truffet treverket 12 ganger så langt denne sesongen - er det rekord "all over"?
Straffespark har det heller ikke blitt Leeds sin vei - bare tilfeldigheter, vel . . .

bwirum

Quote from: Leechap on October 29, 2010, 15:39:12
Straffespark har det heller ikke blitt Leeds sin vei - bare tilfeldigheter, vel . . .

I tillegg er det vel bare en situasjon jeg kan huske på rappen som virkelig burde vært straffespark til Leeds vel? Så det er jo ikke slik at vi akkurat har blitt snytt for en mengde heller.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Uansett hvor bra eller dårlig Andy er så har Grayson driti seg ut. Med dette lånet så sier grayson at han har handlet/hentet inn mange midtstoppere som ikke holder mål... Hvis det ikke snur snart så får Grayson sparken.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

magnuer

Quote from: jarle on October 29, 2010, 14:13:41
Quote from: Joe Jordan on October 29, 2010, 13:54:41

Enig i den, men hvis O'Brien ikke holder mål så er nok Collins det beste alternativet som makker til Bruce

Er ikke 1 sekund i tvil om at Bruce er mye bedre en Collins..
Bruce er en fotballspiller, Collins en gammeldags stoppertype som har gått ut på dato!

Gufrias

Quote from: Leedsfan on October 29, 2010, 15:54:56
Uansett hvor bra eller dårlig Andy er så har Grayson driti seg ut. Med dette lånet så sier grayson at han har handlet/hentet inn mange midtstoppere som ikke holder mål... Hvis det ikke snur snart så får Grayson sparken.

Skal nå tolke alt i verste mening også! Etter min mening er saken at laget mangler defensiv selvtillit og trenger en som går foran og kjemper trygghet inn i laget. Hadde foretrukket en DM (helst Smudger) men har forhåpninger til at O'Brien er det som skal til.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Nytter det egentlig å redde et synkende skip ved hjelp av et slitent halmstrå?  ::)

Noen skipsbyggere her som kan bekrefte/ avkrefte? Vær raske, for båten har fått kraftig slagside!   :o
Jon R.

Evig Pint

Quote from: Tom S on October 29, 2010, 13:28:23
Quote from: Evig Pint on October 29, 2010, 13:20:33

Er det 21 månader sidan 18/9-10  ::)
Tida går jaggu fort  8)

Vært ute med kneskade i 21 mnd skulle det selvsagt være ::)  :P Leste det i en annen tråd her på forumet..
Marching on together

baste

Skeptisk  >:(

Ser jo at vi kommer til å slite med å nå playoff i år. Begynner å nærme meg skeptikerne (realistene). Liker ikke  >:(

MOT

lojosang

Quote from: Leedsfan on October 29, 2010, 15:54:56

Der var solstrålen vår igjen, gitt.
- Leif Olav

jarle

Hvis AOB går rett inn på laget idag... så har jeg mista all respekt for Larry og da tror jeg den siste tillit og respekt han har i spilletroppen er gone også.

Hadde vi snakket om en spiller som spilte kamp ut og inn og var fast på et PL lag skulle jeg sagt ja, men en som tydeligvis akkurat er tilbake fra skade og er benkesliter... hmmm

Da ville det vært naturlig at han imopnerte på treningsfeltet før han gikk inn på laget.

Ikke noe er verre for selvtillit og lagmoral en å føle deg som en nobody, og det er det dagens Leeds spillere vil gjøre om AOB går rett inn på laget.