Skrevet av Emne: EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN  (Lest 63044 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #300 på: November 23, 2011, 09:03:09 »
Venter med å dømme O'Brien før jeg har hørt hans versjon. Har sansen for å høre begge parters versjoner før dommen faller.

Nja, driter vel egentlig i hva han har å si, så lenge der er FNUGG av sannhet i det Grayson sier. Og jeg regner bare med at Grayson har sitt på det tørre, han er jo ikke typen til å fyke ut i media å plapre om alt og alle...  Takk og farvell AO`B, kommer ikke til å savne deg nevneverdig!


Hvordan kan vi vite om det er en fnugg av sannhet før vi har hørt begges versjoner. Kan hende han sliter litt med en skade, og sa fra at han rett å slett ville stå over kampen. Kanskje Grayson sa at du skal spille . Og da kan det hende at det har oppstått en krangel der og da og O`Brien rett og slett ikke vil spille under Grayson mer

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #301 på: November 23, 2011, 09:09:43 »
Venter med å dømme O'Brien før jeg har hørt hans versjon. Har sansen for å høre begge parters versjoner før dommen faller.

Nja, driter vel egentlig i hva han har å si, så lenge der er FNUGG av sannhet i det Grayson sier. Og jeg regner bare med at Grayson har sitt på det tørre, han er jo ikke typen til å fyke ut i media å plapre om alt og alle...  Takk og farvell AO`B, kommer ikke til å savne deg nevneverdig!


Hvordan kan vi vite om det er en fnugg av sannhet før vi har hørt begges versjoner. Kan hende han sliter litt med en skade, og sa fra at han rett å slett ville stå over kampen. Kanskje Grayson sa at du skal spille . Og da kan det hende at det har oppstått en krangel der og da og O`Brien rett og slett ikke vil spille under Grayson mer

Grayson er kanskje naiv, men ikke dum...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #302 på: November 23, 2011, 09:16:07 »
Venter med å dømme O'Brien før jeg har hørt hans versjon. Har sansen for å høre begge parters versjoner før dommen faller.

Nja, driter vel egentlig i hva han har å si, så lenge der er FNUGG av sannhet i det Grayson sier. Og jeg regner bare med at Grayson har sitt på det tørre, han er jo ikke typen til å fyke ut i media å plapre om alt og alle...  Takk og farvell AO`B, kommer ikke til å savne deg nevneverdig!


Hvordan kan vi vite om det er en fnugg av sannhet før vi har hørt begges versjoner. Kan hende han sliter litt med en skade, og sa fra at han rett å slett ville stå over kampen. Kanskje Grayson sa at du skal spille . Og da kan det hende at det har oppstått en krangel der og da og O`Brien rett og slett ikke vil spille under Grayson mer

Hvis han bestemmer seg for å ikke spille under Grayson mer på grunn av EN så liten krangel, da tror jeg han hvert fall er ferdig. Man må tåle litt krangling av og til, så. Men uansett, tror ikke vi kommer til å savne han så mye.

Per-Stian

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #303 på: November 23, 2011, 13:41:30 »
For meg framstår O'Brien som ein komplett idiot og bør følgeleg degraderast til juniorlaget. Dette er nok ein svært vanskeleg sak for Grayson og Bates - som sannsynlegvis ikkje vil sleppe han gratis til West Ham eller ein annan aktuell klubb. Vi bør sitje att med ein økonomisk kompensasjon når han med tida forsvinn frå klubben - med eit ettermæle som få kan tukte!

Giske

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #304 på: November 23, 2011, 14:39:30 »
O`Brien er ansatt i Leeds for å spille fotball, UANSETT hvem som er manager, trener, fysio, kafeteriadame, styreformann eller vaskedame. MEGET uproffesjonelt av O`Brien, og ikke minst utrolig skuffende av en spiller jeg trodde var en foregangsfigur når det gjaldt proffesjonalitet for resten av troppen.. Derfor sier jeg: f**k off!

Sydhagen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #305 på: November 23, 2011, 14:44:32 »
O`Brien er ansatt i Leeds for å spille fotball, UANSETT hvem som er manager, trener, fysio, kafeteriadame, styreformann eller vaskedame. MEGET uproffesjonelt av O`Brien, og ikke minst utrolig skuffende av en spiller jeg trodde var en foregangsfigur når det gjaldt proffesjonalitet for resten av troppen.. Derfor sier jeg: f**k off!

Tommel opp!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

gill

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #306 på: November 23, 2011, 15:26:36 »
O`Brien er ansatt i Leeds for å spille fotball, UANSETT hvem som er manager, trener, fysio, kafeteriadame, styreformann eller vaskedame. MEGET uproffesjonelt av O`Brien, og ikke minst utrolig skuffende av en spiller jeg trodde var en foregangsfigur når det gjaldt proffesjonalitet for resten av troppen.. Derfor sier jeg: f**k off!
LIKER
 

Dennis

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #307 på: November 23, 2011, 16:14:02 »
Får vi en indikasjon på om det ligger noe mer bak dette på lørdag? Er det fler enn Andy O'Brien, som for to uker siden "alle" ville ha ut, som har problemer med Grayson eller må Bates øke billettprisene ytterligere for å huse alle hønsene som er blåst opp av denne fjæra?

Marching on together!

fjellhaugen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #308 på: November 23, 2011, 17:01:12 »
Venter med å dømme O'Brien før jeg har hørt hans versjon. Har sansen for å høre begge parters versjoner før dommen faller.

Nja, driter vel egentlig i hva han har å si, så lenge der er FNUGG av sannhet i det Grayson sier. Og jeg regner bare med at Grayson har sitt på det tørre, han er jo ikke typen til å fyke ut i media å plapre om alt og alle...  Takk og farvell AO`B, kommer ikke til å savne deg nevneverdig!


Hvordan kan vi vite om det er en fnugg av sannhet før vi har hørt begges versjoner. Kan hende han sliter litt med en skade, og sa fra at han rett å slett ville stå over kampen. Kanskje Grayson sa at du skal spille . Og da kan det hende at det har oppstått en krangel der og da og O`Brien rett og slett ikke vil spille under Grayson mer

Grayson er kanskje naiv, men ikke dum...


CALL THE PRESS : jeg er fullstendig enig med deg, leedsfan  :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gufrias

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #309 på: November 23, 2011, 19:09:18 »
Venter med å dømme O'Brien før jeg har hørt hans versjon. Har sansen for å høre begge parters versjoner før dommen faller.

Nja, driter vel egentlig i hva han har å si, så lenge der er FNUGG av sannhet i det Grayson sier. Og jeg regner bare med at Grayson har sitt på det tørre, han er jo ikke typen til å fyke ut i media å plapre om alt og alle...  Takk og farvell AO`B, kommer ikke til å savne deg nevneverdig!


Hvordan kan vi vite om det er en fnugg av sannhet før vi har hørt begges versjoner. Kan hende han sliter litt med en skade, og sa fra at han rett å slett ville stå over kampen. Kanskje Grayson sa at du skal spille . Og da kan det hende at det har oppstått en krangel der og da og O`Brien rett og slett ikke vil spille under Grayson mer

Grayson er kanskje naiv, men ikke dum...


CALL THE PRESS : jeg er fullstendig enig med deg, leedsfan  :D
Nå hadde jeg hatt bruk for en Smiley som gnir seg vantro i øynene. ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #310 på: November 23, 2011, 19:20:38 »
Venter med å dømme O'Brien før jeg har hørt hans versjon. Har sansen for å høre begge parters versjoner før dommen faller.

Nja, driter vel egentlig i hva han har å si, så lenge der er FNUGG av sannhet i det Grayson sier. Og jeg regner bare med at Grayson har sitt på det tørre, han er jo ikke typen til å fyke ut i media å plapre om alt og alle...  Takk og farvell AO`B, kommer ikke til å savne deg nevneverdig!


Hvordan kan vi vite om det er en fnugg av sannhet før vi har hørt begges versjoner. Kan hende han sliter litt med en skade, og sa fra at han rett å slett ville stå over kampen. Kanskje Grayson sa at du skal spille . Og da kan det hende at det har oppstått en krangel der og da og O`Brien rett og slett ikke vil spille under Grayson mer

Grayson er kanskje naiv, men ikke dum...


CALL THE PRESS : jeg er fullstendig enig med deg, leedsfan  :D

Alltid hyggelig med enighet ;D. Uansett så blir det spennende å se hvordan denne saken utvikler seg...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #311 på: November 23, 2011, 19:56:33 »
Dean Windaas - Teamtalk

Sitat
Andy O'Brien finished at Leeds

It's a big surprise to me [that O'Brien has allegedly refused to play for Leeds in their game against Burnley] as I had dinner with him last Friday and he seemed very comfortable.

He's just got back into the team and there might have been words said but he's not that sort of character, he's one of the quietest footballers I've ever worked with. You don't really know what's gone on with Simon Grayson and Ken Bates but if Ken Bates says you're never playing for the club again that's probably set in stone.

It's a surprise because he's such a lovely lad but maybe now he'll have to move on. He'll have no problems getting a club because he's always been a dedicated lad, has always been a very fit lad and still is. He's got five or six years left in the game and it'll be a big boost to whoever snaps him up because he's a great defender.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #312 på: November 24, 2011, 00:13:41 »
O`Brien er ansatt i Leeds for å spille fotball, UANSETT hvem som er manager, trener, fysio, kafeteriadame, styreformann eller vaskedame. MEGET uproffesjonelt av O`Brien, og ikke minst utrolig skuffende av en spiller jeg trodde var en foregangsfigur når det gjaldt proffesjonalitet for resten av troppen.. Derfor sier jeg: f**k off!
LIKER

Han bør nok omdøpes til ANDY O' VRIEN. :)
Jon R.

johnny gangster

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #313 på: November 24, 2011, 02:45:34 »
Ken Bates:

"The only reason Leeds United employ Andy O'Brien is to play football for us. Now, he won’t do that then clearly he no longer wants to work for Leeds United.

“To my mind, that means he has resigned his position. As far as I personally am concerned, Andy O’Brien has left the club and we have moved on.

“We are looking forward without Andy O’Brien and the challenge for the other players is to come in and stake their claim. What happens in the future is what concerns me and not a player who doesn’t want to play for Leeds United.”

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #314 på: November 24, 2011, 08:36:36 »


Han bør nok omdøpes til ANDY O' VRIEN. :)
;D
- av de bedre ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #315 på: November 24, 2011, 19:22:03 »
Sitat
Simon Grayson confirms nothing has moved on with Andy O'Brien, says the situation won't cause any issues in squad. 'Squad in good spirits'
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #316 på: November 25, 2011, 09:42:21 »
Uklar sak dette. Hvorfor ville han ikke spille Burnley-kampen? For dårlig form etter skade? Er ikke det treneren sak i samråd med spilleren å avgjøre om spilleren kan spille? Det er vel ikke i managerens interesse å ta ut et svekket lag? Det er vel ikke i spillerens interesse å gjøre en for dårlig jobb? Bates virker jo svært kategorisk. Noe må vel skjedd som ledelsen ikke kan tolerere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #317 på: November 25, 2011, 09:44:04 »
Uklar sak dette. Hvorfor ville han ikke spille Burnley-kampen? For dårlig form etter skade? Er ikke det treneren sak i samråd med spilleren å avgjøre om spilleren kan spille? Det er vel ikke i managerens interesse å ta ut et svekket lag? Det er vel ikke i spillerens interesse å gjøre en for dårlig jobb? Bates virker jo svært kategorisk. Noe må vel skjedd som ledelsen ikke kan tolerere.

Det som er skjedd er at han ikke vil spille kamper for Leeds mer. Klart ledelsen ikke kan tolerer det!
Hva som er bakgrunnen for at O'B velger å gjøre dette er vel ingen som vet ennå...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #318 på: November 25, 2011, 10:05:30 »
Hvis det venter en bedre kontrakt i London er vel det å foretrekke hvis han ikke har Leeds United som favorittlag!

RoarG

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #319 på: November 25, 2011, 10:14:37 »
Hvis det venter en bedre kontrakt i London er vel det å foretrekke hvis han ikke har Leeds United som favorittlag!
Greit nok. Men spilleren kan jo bli bedt om å bli satt på transfer-listen hvis han vil bort? Uansett har han skrevet under en kontrakt med Leeds, og kan ikke som arbeidstaker nekte å jobbe bare fordi han føler han ikke vil mer? Kontrakter er bindende (muligens ikke for fotballspillere?). Så lenge han er under kontrakt må han spille, hvis manageren tar han ut.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #320 på: November 25, 2011, 11:31:41 »
http://www.walesonline.co.uk/cardiffonline/cardiff-football/2011/01/04/andy-o-brien-why-i-turned-down-cardiff-city-91466-27927175/

Sett i sammenheng med det som skjer disse dager, er dette et "artig" tilbakeblikk..


Har PFA sagt noe? De var jo "all-over" Tevez-saken, men denne saken har kanskje ikke høy nok status?
KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #321 på: November 25, 2011, 12:46:19 »
Hvis det venter en bedre kontrakt i London er vel det å foretrekke hvis han ikke har Leeds United som favorittlag!
Greit nok. Men spilleren kan jo bli bedt om å bli satt på transfer-listen hvis han vil bort? Uansett har han skrevet under en kontrakt med Leeds, og kan ikke som arbeidstaker nekte å jobbe bare fordi han føler han ikke vil mer? Kontrakter er bindende (muligens ikke for fotballspillere?). Så lenge han er under kontrakt må han spille, hvis manageren tar han ut.

Udiskutabelt :)

Dennis

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #322 på: November 25, 2011, 12:50:28 »
Sitat
Simon Grayson confirms nothing has moved on with Andy O'Brien, says the situation won't cause any issues in squad. 'Squad in good spirits'

Godt å lese, selv om det neppe hadde vært uttalt noe annet dersom det motsatte var tilfelle. Det er fullt mulig og mest sannsynlig at dette ikke har stor innflytelse på lagmoralen på sikt (en reserve som vil vekk), men det er viktig å løse saken på en eller annen måte så fort som mulig, ellers vil det gnage på moral.

Ã…h, sorry meg, siden Grayson uttaler at alt er vel, så skal vel det tolkes dithen at klubben rives i filler innad? ::) ;)
Marching on together!

Kontakinte

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #323 på: November 25, 2011, 13:47:02 »
O`Brien er ansatt i Leeds for å spille fotball, UANSETT hvem som er manager, trener, fysio, kafeteriadame, styreformann eller vaskedame. MEGET uproffesjonelt av O`Brien, og ikke minst utrolig skuffende av en spiller jeg trodde var en foregangsfigur når det gjaldt proffesjonalitet for resten av troppen.. Derfor sier jeg: f**k off!
LIKER

Han bør nok omdøpes til ANDY O' VRIEN. :)

Eller ANDY nO`BRAIN

Andersen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #324 på: November 25, 2011, 14:01:25 »
 ;D.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #325 på: November 25, 2011, 16:30:45 »
O`Brien er ansatt i Leeds for å spille fotball, UANSETT hvem som er manager, trener, fysio, kafeteriadame, styreformann eller vaskedame. MEGET uproffesjonelt av O`Brien, og ikke minst utrolig skuffende av en spiller jeg trodde var en foregangsfigur når det gjaldt proffesjonalitet for resten av troppen.. Derfor sier jeg: f**k off!
LIKER

Han bør nok omdøpes til ANDY O' VRIEN. :)

Eller ANDY nO`BRAIN

:D :D

Men seriøst, hvem tror han at han er? Jeg kan ikke bare nekte å gå på jobb av uante grunner. Isåfall får jeg nok sparken rimelig fort. Dustehode. Kom deg vekk fra mitt Leeds.

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #326 på: November 25, 2011, 20:46:23 »
Som nevnt før i tråden ¨å ser gjerne en objektiv kommentar om denne tvisten. Om O Brien er en kjernekar og en SG en kjernekar så er det bare en nisse(gnom) som spøker i kulissene og som kanskje IKKE er en kjernekar ;)

L.RADEBE

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #327 på: November 27, 2011, 14:54:49 »
Vet ikke om det er kommet frem i tråden, men grunnen (ryktet) til denne pågående tvisten er at Grayson har hatt sex med kona til O`Brien. Om dette stemmer vet jeg ikke, men det var mye synging om dette på kampen i går. Pratet med par engelske fans som "bekreftet" dette også.

Personlig har jeg sansen for O`Brien da jeg rater han som en bra spiller på dette nivået. Om ryktene stemmer så har jeg full forståelse for at han ikke ønsker å spiller mer under Grayson. Dog syntes jeg det kanskje var merkelig at han ikke gikk på lån når han hadde mulighet.
 

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #328 på: November 27, 2011, 15:22:11 »
Vet ikke om det er kommet frem i tråden, men grunnen (ryktet) til denne pågående tvisten er at Grayson har hatt sex med kona til O`Brien. Om dette stemmer vet jeg ikke, men det var mye synging om dette på kampen i går. Pratet med par engelske fans som "bekreftet" dette også.


Hvis dette skulle være sant må Grayson må ut av klubben ASAP. Selv tror jeg ikke en dritt på dette ryktet.

Leeds supportere som synger sanger om denne angivelige hendelsen må fullstendig ha mistet dømmekraften. Selv om de gjør det "på gøy" må de skjønne at dette vitner om totalt mangel på respekt for Grayson og at det er potensielt ødeleggende for klubben.
Jon R.

Tom S

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #329 på: November 27, 2011, 15:39:15 »
Vet ikke om det er kommet frem i tråden, men grunnen (ryktet) til denne pågående tvisten er at Grayson har hatt sex med kona til O`Brien. Om dette stemmer vet jeg ikke, men det var mye synging om dette på kampen i går. Pratet med par engelske fans som "bekreftet" dette også.


Hvis dette skulle være sant må Grayson må ut av klubben ASAP. Selv tror jeg ikke en dritt på dette ryktet.

Leeds supportere som synger sanger om denne angivelige hendelsen må fullstendig ha mistet dømmekraften. Selv om de gjør det "på gøy" må de skjønne at dette vitner om totalt mangel på respekt for Grayson og at det er potensielt ødeleggende for klubben.

Fullstendig enig med deg, Jon!
COME ON LEEDS !!