Skrevet av Emne: EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN  (Lest 63042 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

TrJ

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #330 på: November 27, 2011, 21:42:42 »
Vet ikke om det er kommet frem i tråden, men grunnen (ryktet) til denne pågående tvisten er at Grayson har hatt sex med kona til O`Brien. Om dette stemmer vet jeg ikke, men det var mye synging om dette på kampen i går. Pratet med par engelske fans som "bekreftet" dette også.

får flashback til Cantona, var det ikke noe slikt inne i bildet den gangen og eller husker jeg feil..?
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #331 på: November 27, 2011, 21:46:57 »
Vet ikke om det er kommet frem i tråden, men grunnen (ryktet) til denne pågående tvisten er at Grayson har hatt sex med kona til O`Brien. Om dette stemmer vet jeg ikke, men det var mye synging om dette på kampen i går. Pratet med par engelske fans som "bekreftet" dette også.

får flashback til Cantona, var det ikke noe slikt inne i bildet den gangen og eller husker jeg feil..?

Var vel noen rykter om at var bortpå konen til Lee Chapman!

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #332 på: November 27, 2011, 22:05:32 »
Tja. Stemmer dette som jeg tviler litt på. Ja da er det ikke O`Brien som er synderen her. Bates ( ja jeg kalte ham Bates ) bør da avskjedige Grayson omgående

Ove

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #333 på: November 27, 2011, 22:42:38 »
Jeg tviler også på dette, usannsynlig. Det er ikke lang tid siden SG sin skilsmisse pga.et angivelig forhold til en kvinnelig ansatt på TA?  Er det noen sammenheng mellom disse sakene?
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #334 på: November 27, 2011, 22:57:51 »
Tja er vel slik at har man forsynt seg med forbuden frukt en plass,  så er sannsynligheten for at man forsyner seg med mer forbuden frukt en annen plass større.(LES: PÃ…STÃ…R IKKE AT SG HAR GJORT SLIKT!!)

sportcarl1

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #335 på: November 27, 2011, 23:02:41 »
Vet ikke om det er kommet frem i tråden, men grunnen (ryktet) til denne pågående tvisten er at Grayson har hatt sex med kona til O`Brien. Om dette stemmer vet jeg ikke, men det var mye synging om dette på kampen i går. Pratet med par engelske fans som "bekreftet" dette også.

Personlig har jeg sansen for O`Brien da jeg rater han som en bra spiller på dette nivået. Om ryktene stemmer så har jeg full forståelse for at han ikke ønsker å spiller mer under Grayson. Dog syntes jeg det kanskje var merkelig at han ikke gikk på lån når han hadde mulighet.



hade jag varit moderator hade jag tagit bort detta inlägg omgående, skitsnack och osmakliga rykten på den nivån skall vi inte lägga oss,
 

Woody

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #336 på: November 27, 2011, 23:15:45 »
Vet ikke om det er kommet frem i tråden, men grunnen (ryktet) til denne pågående tvisten er at Grayson har hatt sex med kona til O`Brien. Om dette stemmer vet jeg ikke, men det var mye synging om dette på kampen i går. Pratet med par engelske fans som "bekreftet" dette også.

Personlig har jeg sansen for O`Brien da jeg rater han som en bra spiller på dette nivået. Om ryktene stemmer så har jeg full forståelse for at han ikke ønsker å spiller mer under Grayson. Dog syntes jeg det kanskje var merkelig at han ikke gikk på lån når han hadde mulighet.



hade jag varit moderator hade jag tagit bort detta inlägg omgående, skitsnack och osmakliga rykten på den nivån skall vi inte lägga oss,

Er ikkje enig med sportscarl 1 her,så lenge dette er noko ein pratar om i gatene i Leeds og det synges om pi ER,så kan vi og ha det som tema sjølvom eg og trur det berre er tull.Kansje bør og klubben komme med ein uttalelse før det tek heilt av??
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #337 på: November 28, 2011, 00:15:49 »
Vet ikke om det er kommet frem i tråden, men grunnen (ryktet) til denne pågående tvisten er at Grayson har hatt sex med kona til O`Brien. Om dette stemmer vet jeg ikke, men det var mye synging om dette på kampen i går. Pratet med par engelske fans som "bekreftet" dette også.

Personlig har jeg sansen for O`Brien da jeg rater han som en bra spiller på dette nivået. Om ryktene stemmer så har jeg full forståelse for at han ikke ønsker å spiller mer under Grayson. Dog syntes jeg det kanskje var merkelig at han ikke gikk på lån når han hadde mulighet.



hade jag varit moderator hade jag tagit bort detta inlägg omgående, skitsnack och osmakliga rykten på den nivån skall vi inte lägga oss,

Er ikkje enig med sportscarl 1 her,så lenge dette er noko ein pratar om i gatene i Leeds og det synges om pi ER,så kan vi og ha det som tema sjølvom eg og trur det berre er tull.Kansje bør og klubben komme med ein uttalelse før det tek heilt av??
inte konstigt att spelare och tränare mår dåligtnär man kan få skriva vad som helst, behöver ju inte ens vara sanning
 

Rasmussen7

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #338 på: November 28, 2011, 00:25:26 »
Uansett! Finnes d så mye som et fnugg av sannhet
i dette... Da roper jeg Grayson out!
Han kommer aldri til å få tillit fra spillerne igjen, uten
Kvitte seg med alle sammen, da blir d lettere å kvitte
seg med Don Juan...

lojosang

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #339 på: November 28, 2011, 00:28:29 »
Uansett! Finnes d så mye som et fnugg av sannhet
i dette... Da roper jeg Grayson out!
Han kommer aldri til å få tillit fra spillerne igjen, uten
Kvitte seg med alle sammen, da blir d lettere å kvitte
seg med Don Juan...

Der er jeg helt på linje med sparkerne.
- Leif Olav

Andersen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #340 på: November 28, 2011, 08:34:59 »
Ikke noe særlig å spekulere i er det vel til det motsatte er bevist ?

RoarG

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #341 på: November 28, 2011, 08:38:08 »
OK, OK..sakte i svingene her. Vi bør passe oss vel med å spre rykter om andres privatliv på forumet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #342 på: November 28, 2011, 11:19:22 »
OK, OK..sakte i svingene her. Vi bør passe oss vel med å spre rykter om andres privatliv på forumet.
[/quot

instämmer helt, man skall se LUFC som en stor familj, där man stöder varandra instället för skitprat och rykten, man kan ju sätta sig in i graysons situation om det inte är ett dugg sanningshalt i det, den dagen det är bevisat att någon i leeds gjort något dumt då är det en annan sak och då får man agera, fattas väl bara att det nu skall börja spekuleras om gary speed,
 

Dennis

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #343 på: November 28, 2011, 11:27:31 »
OK, OK..sakte i svingene her. Vi bør passe oss vel med å spre rykter om andres privatliv på forumet.

Dessverre er nettet slikt at ting blir spredd så raskt at det innen minutter kan være en "sannhet". Om det så skulle bli avkreftet (hvordan kan slike ting avkreftes fullstendig?) så er det mange ting som likevel blir hengende igjen.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #344 på: November 28, 2011, 11:39:17 »
Vel vi fordømte O`Brien umiddelbart på grunn av infoen som kom fra Leeds. Da bør dette gå begge veier. For hvis vi ikke skal si noe før vi har begge versjoner. Ja da bør vi ikke si noe før vi hører O`Briens versjon.
Blir mye av det som ble sagt den gangen med Blackwell. Han sa rett ut at det er mye som ikke tåler dagens lys i Leeds

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #345 på: November 28, 2011, 11:55:47 »
Få trollet frem i lyset så sprekker det! Hvis alle forholder seg til ryktet/rykter med et kritisk blikk og ikke spinner videre på det, vil det etterhvert dø ut av seg selv med mindre det kommer frem sikre opplysninger som bekrefter påstandene.

Vil allikevel oppfordre alle til ikke å dra dette ryktet inn i andre tråder og spinne videre på det der. Blir det for mye støy og tullball rundt dette får vi vurdere å ta noen grep. Foreløpig synes jeg det går greit.
Jon R.

Dennis

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #346 på: November 28, 2011, 14:36:00 »
Vel vi fordømte O`Brien umiddelbart på grunn av infoen som kom fra Leeds. Da bør dette gå begge veier. For hvis vi ikke skal si noe før vi har begge versjoner. Ja da bør vi ikke si noe før vi hører O`Briens versjon.
Blir mye av det som ble sagt den gangen med Blackwell. Han sa rett ut at det er mye som ikke tåler dagens lys i Leeds

Han sa så, men den virkelig store bomben har jeg fortsatt til gode å se. Eller var det administrasjonen han snakket om?

Casper Ankergren sa vel også at Grayson ikke hadde baller, men det har vel vært motbevist i etterkant...?
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #347 på: November 28, 2011, 21:52:39 »
Av og til kan faktisk Ken Bates overraske positivt. Jeg åpnet programmet fra Barnsley-kampen og skummet først de to sidene Bates har til disposisjon for å finne hans harske kommentar om O'Brien-saken. Men her er hva han skriver:

"I know that fans would like to know the ins and outs of the AO'B situation but I am afraid that you will have to be patient while a full investigation into the circumstances of how this situation arose is ongoing.
It's important that the right conclusions are drawn and the appropriate decisions is reached".

Og jeg som var sikker på at han ville gå rett i strupen på O'Brien. Enten kommer det en verbal halshugging senere, eller så har Bates kanskje et snev av anstendighet likevel.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #348 på: November 28, 2011, 22:05:41 »
Av og til kan faktisk Ken Bates overraske positivt. Jeg åpnet programmet fra Barnsley-kampen og skummet først de to sidene Bates har til disposisjon for å finne hans harske kommentar om O'Brien-saken. Men her er hva han skriver:

"I know that fans would like to know the ins and outs of the AO'B situation but I am afraid that you will have to be patient while a full investigation into the circumstances of how this situation arose is ongoing.
It's important that the right conclusions are drawn and the appropriate decisions is reached".

Og jeg som var sikker på at han ville gå rett i strupen på O'Brien. Enten kommer det en verbal halshugging senere, eller så har Bates kanskje et snev av anstendighet likevel.

Eller så er det SG som ligger tynnt ann, vi får se hva som kommer, noe blir det!

rd1

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #349 på: November 28, 2011, 22:13:36 »
Mulig bates har hatt seg med obrien 8)
"Who needs Cantona??"

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #350 på: November 28, 2011, 22:19:37 »
Grayson blir sparka og O`Brien blir ny spillende manager  ;)

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #351 på: November 29, 2011, 00:07:07 »
Av og til kan faktisk Ken Bates overraske positivt. Jeg åpnet programmet fra Barnsley-kampen og skummet først de to sidene Bates har til disposisjon for å finne hans harske kommentar om O'Brien-saken. Men her er hva han skriver:

"I know that fans would like to know the ins and outs of the AO'B situation but I am afraid that you will have to be patient while a full investigation into the circumstances of how this situation arose is ongoing.
It's important that the right conclusions are drawn and the appropriate decisions is reached".

Og jeg som var sikker på at han ville gå rett i strupen på O'Brien. Enten kommer det en verbal halshugging senere, eller så har Bates kanskje et snev av anstendighet likevel.

En overraskende vending. Bates virket veldig klar på at han var ferdig med saken for en knapp uke siden. Nå må den etterforskes før han kan konkludere.

Dette er hva han sa 22 november:

"The only reason Leeds United employ Andy O'Brien is to play football for us. Now, he won’t do that then clearly he no longer wants to work for Leeds United. “To my mind, that means he has resigned his position. As far as I personally am concerned, Andy O’Brien has left the club and we have moved on".

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/only_reason_we_employ_o_brien_is_to_play_football_he_s_resigned_as_far_as_i_m_concerned_bates_1_3990672?

To be continued....

Jon R.

Sydhagen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #352 på: November 29, 2011, 08:09:27 »
Har en følelse av at det brenner under føttene til Grayson nå....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #353 på: November 29, 2011, 08:30:14 »
Det skulle komme en avklaring i løpet av forrige uke...?!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #354 på: November 29, 2011, 08:58:57 »
Av og til kan faktisk Ken Bates overraske positivt. Jeg åpnet programmet fra Barnsley-kampen og skummet først de to sidene Bates har til disposisjon for å finne hans harske kommentar om O'Brien-saken. Men her er hva han skriver:

"I know that fans would like to know the ins and outs of the AO'B situation but I am afraid that you will have to be patient while a full investigation into the circumstances of how this situation arose is ongoing.
It's important that the right conclusions are drawn and the appropriate decisions is reached".

Og jeg som var sikker på at han ville gå rett i strupen på O'Brien. Enten kommer det en verbal halshugging senere, eller så har Bates kanskje et snev av anstendighet likevel.

En overraskende vending. Bates virket veldig klar på at han var ferdig med saken for en knapp uke siden. Nå må den etterforskes før han kan konkludere.

Dette er hva han sa 22 november:

"The only reason Leeds United employ Andy O'Brien is to play football for us. Now, he won’t do that then clearly he no longer wants to work for Leeds United. “To my mind, that means he has resigned his position. As far as I personally am concerned, Andy O’Brien has left the club and we have moved on".

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/only_reason_we_employ_o_brien_is_to_play_football_he_s_resigned_as_far_as_i_m_concerned_bates_1_3990672?

To be continued....



Bates har vel fått grundig informasjon fra klubbens advokater om at det kan koste han dyrt hvis han ikke holder kjeft.. Godt at en arbeidstaker har rettigheter, men det finnes jo grenser. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg.

I en dårlig periode for klubben spillemessig så kan dette være med å prege spillerne/legitimere en dårligere innsats.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #355 på: Desember 23, 2011, 16:17:01 »
Kan vi håpe vi er kvitt han nå? Dette vil i såfall frigi mange lønns£

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7393504/

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #356 på: Desember 23, 2011, 17:51:29 »
Kan vi håpe vi er kvitt han nå? Dette vil i såfall frigi mange lønns£

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7393504/

Det verste er at de vil ikke betale den lønna O'Brien har nå. O'Brien ønsker ikke å gå ned i lønn så han ønsker at Leeds United skal betale mellomlegget. Derfor blir det ikke noen overgang, you greedy bastard..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #357 på: Desember 23, 2011, 18:16:56 »
Nå må det vel være slutt på at klubben skal fortsette å betale spillere lønn,etter at de har sluttet i klubben og funnet seg ny arb giver!  Vi har vel friskt i minne Fowler, Kewell vel ? MØKK! >:(

Gufrias

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #358 på: Desember 23, 2011, 19:33:39 »
Kan vi håpe vi er kvitt han nå? Dette vil i såfall frigi mange lønns£

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7393504/

Det verste er at de vil ikke betale den lønna O'Brien har nå. O'Brien ønsker ikke å gå ned i lønn så han ønsker at Leeds United skal betale mellomlegget. Derfor blir det ikke noen overgang, you greedy bastard..
Er dette noe du har lest et sted, eller bare et worst case scenario?
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #359 på: Desember 23, 2011, 20:20:26 »
Kan vi håpe vi er kvitt han nå? Dette vil i såfall frigi mange lønns£

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7393504/

Det verste er at de vil ikke betale den lønna O'Brien har nå. O'Brien ønsker ikke å gå ned i lønn så han ønsker at Leeds United skal betale mellomlegget. Derfor blir det ikke noen overgang, you greedy bastard..
Er dette noe du har lest et sted, eller bare et worst case scenario?

Dette er i utgangspunktet bare tull, håper det er det også...;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.