Skrevet av Emne: EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN  (Lest 64327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeds04

EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN
« på: Januar 16, 2007, 16:23:23 »
Leeds closing in on O'Brien transferIan Appleyard

PORTSMOUTH defender Andy O'Brien could be on the way to Leeds United after the collapse of a proposed move to Charlton Athletic.
The former Bradford City player was set to join Charlton as part of a swap deal involving Senegalese international Souleymane Diawara, but is now back at Fratton Park and surplus to requirements.
Leeds have been told they can have the Republic of Ireland international as soon as manager Harry Redknapp has landed a new centreback.
Harrogate-born O'Brien, 27, made over 150 appearance for Bradford City before joining Premiership side Newcastle United in a £2m deal six years ago.
He subsequently spent four years on Tyneside before moving to Portsmouth for £2m at the start of last season.
Since the arrival of former England international Sol Campbell, however, he has made only three Premiership appearances and become frustrated with life on the south coast.
A return to his native Yorkshire is now on the cards with Leeds manager Dennis Wise desperate to bolster his squad for the battle against relegation to Coca-Cola League One.
Wise has already made six signings this month but the £2m departure of Matthew Kigallon to Sheffield United and the end of Ugo Ehiogu's loan deal from Middlesbrough has maintained the need for extra defensive cover.
Leeds are currently six points adrift of safety in the Championship relegation zone but have a game in hand following the weekend postponement of the away game at Birmingham City, which has now been re-scheduled for Tuesday February 27, 7.45pm.
They have the worst defensive record in the division, having conceded 49 goals in 27 games, and have taken only five points from the last 24 available.
O'Brien is likely to sign on loan until the end of the season – and could even be on the books before Saturday's home game with West Bromwich Albion.
But much rests on Portsmouth's ability to sign a new centre-back with Frenchman Younes Kaboul, 21, currently discussing a move from Auxerre.
O'Brien was not even on the bench for last weekend's trip to Sheffield United where new £1m signing Djimi Traore provided centre-back cover after the
substitution of Linvoy Primus.
So far this month, Leeds have signed Coventry City's Matt Heath, Espanyol's Armando Sa, former Newcastle United defender Robbie Elliott, former Chelsea striker Tore Andre Flo, Barnet's Tresor Kandol, Celtic midfield player Alan Thompson, and extended Hayden Foxe's deal until the end of the season.
Leeds, meanwhile, have written to Birmingham
City requesting that all supporters who bought tickets for Saturday's game – which was postponed due to a water-logged pitch – are reimbursed not only for
the cost of their tickets,
but for any travel costs incurred.


"Why settle for more, when you can settle for less"
« Siste redigering: August 01, 2012, 23:47:15 av Promotion 2010 »
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sander

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #1 på: Januar 16, 2007, 16:25:11 »
 

Ferre

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #2 på: Januar 16, 2007, 16:28:55 »
Tror dette kan være en bra forsterkning!

-WE'LL BE BACK-

Peter7

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #3 på: Januar 16, 2007, 19:38:21 »
O'Brien, ja takk!

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #4 på: Januar 16, 2007, 19:41:40 »
Kanskje moderatorene skal henstille om å bruke den felles "Overgangsrykter"-tråden, fremfor at vi nå oppretter en ny tråd for hver spiller som nevnes på ryktebørsen? Et lite helvete å orientere seg på forumet for tiden. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Januar 16, 2007, 19:43:04 av Jon R »
Jon R.

Sheridan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #5 på: Januar 16, 2007, 19:54:23 »
Ville vært ett meget fornuftig og godt kjøp/lån!

« Siste redigering: Januar 16, 2007, 19:54:48 av Sheridan »

Robert H.

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #6 på: Januar 16, 2007, 20:01:52 »
O'Brien er relativt hurtig, men en vimsete type. Han er heller ingen lederskikkelse som enkelte fremhever han som. Personlig tror jeg ikke han er løsningen på våre problemer med mindre han får en myndig makker, a la.... Butler?!!!

Yeboah

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #7 på: Januar 16, 2007, 20:56:48 »
Dette forbinner jeg med Andy O'Brien:



Auuu... :) hehe

Leeds04

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #8 på: Januar 16, 2007, 22:04:29 »
quote:
Originally posted by Jon R

Kanskje moderatorene skal henstille om å bruke den felles "Overgangsrykter"-tråden, fremfor at vi nå oppretter en ny tråd for hver spiller som nevnes på ryktebørsen? Et lite helvete å orientere seg på forumet for tiden. [8)]

Jon R.

Jeg tror at en tråd for rykter og nye spillerkjøp også vil gjøre det helt uoversiktelig i en og samme tråd.  




"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Bye

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #9 på: Januar 16, 2007, 22:14:47 »
I motsetning til at man får 3-4 tråder om hver nye mann? I én tråd er det i alle fall mulig å lete litt lettere.
Trønder i Bergen!

Leeds04

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #10 på: Januar 16, 2007, 22:17:36 »
quote:
Originally posted by Lexmark

I motsetning til at man får 3-4 tråder om hver nye mann? I én tråd er det i alle fall mulig å lete litt lettere.

Jeg finner ikke en annen tråd om spilleren Andy O'Brien!
At andre hiver tråder ut i hytt og pine om samme tema er jeg enig i at burde diskuteres.





"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Bye

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #11 på: Januar 17, 2007, 00:20:57 »
Ja, ok, Leeds04, kanskje ikke om O'Brien,det er vel heller at man starter én tråd om en mann, og i samme tråd dukker det opp andre rykter man har fått med seg. Da er det vel bedre med én tråd for nettopp "overgangsrykter".
Trønder i Bergen!

Leeds04

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #12 på: Januar 17, 2007, 00:42:04 »
quote:
Originally posted by Lexmark

Ja, ok, Leeds04, kanskje ikke om O'Brien,det er vel heller at man starter én tråd om en mann, og i samme tråd dukker det opp andre rykter man har fått med seg. Da er det vel bedre med én tråd for nettopp "overgangsrykter".

Helt enig i det du sier.
Samtidig er denne måneden litt spesiell for oss Leedssupportere. Regner med at endel av disse trådene stopper av naturlige grunner når vinduet lukkes. Litt hurlumhei er vel greit hos oss også, når det koker såpass som det gjør i klubben for tiden...




"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Tom S

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #13 på: Januar 17, 2007, 00:56:13 »
O'Brien vil definitivt vere ein god tilvekst - håper dette går iorden!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

RoarG

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #14 på: Januar 17, 2007, 14:41:41 »
O'Brien? Han må vel være bedre enn Heath i det minste.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ford Fairlane

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #15 på: Januar 17, 2007, 16:25:42 »
O'Brien må da være en solid forsterkning for forsvaret vårt. Dessuten er han jo bare 27, så han kan jo holde lenger enn bare ut sesongen også. Positiv til dette:

Ford Fairlane
Ford Fairlane

kjelvi

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #16 på: Januar 17, 2007, 18:47:16 »
Leeds want to sign Portsmouth defender Andy O'Brien on loan to fill the gap left by Matthew Kilgallon's departure to Sheffield United. O'Brien was set to join Charlton as part of a swap deal involving Souleymane Diawara, but that has fallen through.

Daily Mail

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #17 på: Januar 17, 2007, 20:27:27 »
Ja, ballen sitter som limt til ham....[:D]
quote:
Originally posted by Yeboah

Dette forbinner jeg med Andy O'Brien:



Auuu... :) hehe

Yeboahs vitne

rastafari

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #18 på: Januar 17, 2007, 20:40:46 »
Ja Takk - og local lad i tillegg
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Sten

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #19 på: Januar 17, 2007, 21:33:58 »
quote:
Originally posted by Leeds04

quote:
Originally posted by Lexmark

I motsetning til at man får 3-4 tråder om hver nye mann? I én tråd er det i alle fall mulig å lete litt lettere.

Jeg finner ikke en annen tråd om spilleren Andy O'Brien!
At andre hiver tråder ut i hytt og pine om samme tema er jeg enig i at burde diskuteres.





"Why settle for more, when you can settle for less"




Løsningen er å navngi trådene bedre.

Overgangsrykte: Spillerens navn

er en mye bedre måte å holde orden på.

Flere tråder om det/den samme temaet/spilleren er jo helt håpløst, og vi forsøker jo å rydde så godt vi kan i slikt.



Sten
Sten

Sten

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #20 på: Januar 17, 2007, 21:45:22 »
Sten

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #21 på: Januar 17, 2007, 22:15:26 »
Fint at dere hjelper oss rotekopper å rydde litt. Synes dette var gode tiltak. [:)]

Jon R.
Jon R.

Leeds04

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #22 på: Januar 17, 2007, 22:18:24 »
quote:
Originally posted by Jon R

Fint at dere hjelper oss rotekopper å rydde litt. Synes dette var gode tiltak. [:)]

Jon R.

Det er jeg helt enig i!

Torbjørn L.





"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Bye

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #23 på: Januar 18, 2007, 04:13:26 »
Herlig,dette kan jeg sgu like. Ikke at jeg er helt sikker på hva sgu betyr,men.:)
Trønder i Bergen!

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #24 på: Januar 19, 2007, 15:50:21 »
Vil tro det er en smtrkn (sammentrekning) av Så Gud, men her kan kanskje noen danske debattanter hjelpe oss?

Ellers bør vel denne overgangen nærme seg en avklaring. Nå har jo Portsmouth signet Lauren fra Arsenal, og en ny midtstopper var vel et av kriteriene for at de skulle kunne la O'Brien gå?

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sander

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #25 på: Januar 19, 2007, 16:02:39 »
Veit ikke om jeg misforstår deg, men Lauren er ikke midtstopper
 

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #26 på: Januar 19, 2007, 17:44:28 »
Da forstod du meg rett, jeg tok feil og beklager så mye og ber om unnskyldning. En ordentlig og uforbeholden unnskyldning, uten at jeg skylder på noen andre.

Dog sier Harry Redknapp at ""He will be a tremendous asset to us, is extremely versatile and can play in a number of different positions at the back and in midfield."  (http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1766_1853612,00.html).

Så da er dette kanskje likevel nok til at O'Brien kan gå?

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #27 på: Januar 20, 2007, 05:00:04 »
Må si jeg er kraftig imponert over hva den gamle ringreven Redknapp har fått til på trasfermarkedet det siste året. Det er ikke tilfeldig at de ligger på øverste halvdel av PL. Vi får håpe dette åpner for at O`Brien kommer til oss.  [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Januar 20, 2007, 05:01:03 av Jon R »
Jon R.

Tom S

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #28 på: Oktober 29, 2010, 13:17:46 »
Då er det bekrefta, O'Brien kjem på eit månadlangt lån. Ifølge Larry skal han med sin rutine ta tak og organisere forsvaret vårt i kampene framover. Tyder vel på at han er i startelleveren mot Scunny.

http://www.leedsunited.com/news/20101029/premier-league-defender-joins-united_2247585_2200585
« Siste redigering: Januar 01, 2011, 22:08:32 av Jon R »
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #29 på: Oktober 29, 2010, 13:18:36 »
skeptisk...har vært skadet leeeenge...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."