Skrevet av Emne: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion  (Lest 29364 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Masinga

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #300 på: Januar 22, 2007, 15:23:39 »
Jeg vet ikke hva jeg forventet foran denne kampen. Et nærmest helt nytt lag skulle møte et av topplagene i CCC. Men jeg håpet nok på poeng.

Førsteomgangen ble Leeds rundspilt totalt. Det er vi alle enige om. Men kan vi vente annet?

Jeg sitter tilbake med et godt inntrykk av Flo! Det er meget lenge siden han har spilt kamper (selv om han hadde et innhopp i forrige match). Jeg har aldri registrert en slik vilje og aggresivitet fra det holdet på meget lenge, om noen gang. Han er en rolig kar og holder slikt vanligvis godt skjult. Fortsetter Flo slik vil han snart bli elsket av Leedsfansen.

Jeg har sagt lenge at det er på midtbanen det har skortet. Og det over lang tid. Jeg gir midtbanen skylden for alle tre baklengsmålene i 1. omgang. Ja, Foxe så utrolig keitete ut. Men hvor befant midtbanen med Thompson, Nicholls, Lewis og Blake seg? Gang på gang kunne WBA rulle opp og skjære gjennom på midten. Til slutt måtte det gå galt og da er det dårlig gjort og bare skylde på Foxe.

2. omgang lover godt for fortsettelsen. Det var tydelig at Leeds tettet bedre bakover. Fremover sitter ikke formasjonene dersom Leeds trener på slikt. Jeg håper det, jeg håper det. At det er en plan på ting. Skjønt jeg blir av og til forvirret av Wise. Han virker opptatt av helt andre ting. Store deler av kampen var han i formålsløs diskusjon med fjerdedommeren. Og han brukte unødvendig mye energi på denne Kamara, som hadde en glitrende kamp for WBA.

Blake var en stor skuffelse og burde vær byttet mye tidligere. Nicholls skulle jeg ønske var mer opptatt av ballen. Det virker som han ikke ville spille fotball. Da er jo rugby et alternativ. Men for all del. Tenning og aggresivitet blir nøkkelord fremover. Thompson er utrent, men kommer. Lewis fikk en rakett i ræva etter neseblodet.

Hvis man nå kan prøve å spille sammen laget, ser jeg ikke helt mørkt på fremtiden.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

AndyMathie

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #301 på: Januar 22, 2007, 15:39:28 »
Marques og Flo var Leeds sine 2 beste spillere. Det gleder meg voldsomt at disse 2 spillerne virkelig står frem og viser de andre hvordan man skal spille fotball. Ellers må jeg innrømme når dommeren blåste av kampen begynte tårene å trille. Kan være at underbevistheten trodde at nå var det gjort, det ble nedrykk igjen. Gjorde fryktelig vondt. Håper enda, men regner med at det blir mye smerte utover våren.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

baste

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #302 på: Januar 22, 2007, 15:51:23 »
Godt innlegg masinga, trur og Leeds kommer seg når midtbanen tar seg sammen. Og A.Thomson og Nicholls vil nok bli bedre og bedre med kamptrening....men er det førr seint? Det er vel spørsmålet.

Har bestilt 1-2 mål av Flo hver kamp ut sesongen.

Marching on together.

Henning

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #303 på: Januar 23, 2007, 02:43:29 »
Heisann. Kjem med ein liten kapmrapprt reiseskildiring. Har ikkje faat lest gjennom dei andre innlegga, so beklager viss eg gjentar det som staar fraa foer.

Reiste fraa oslo etter 06.15, etter ei lang natt paa gardermoen. Mellomlanda i copenhagen, og vidare til manchester. Det som var litt dumt var at bagasjen blei igjen i danmark. So daa maatte eg sjoelvsagt handle inn ny drakt og nytt skjerf til kampen. Fant etterkvart hotellet eg hadde booka inn paa, men bestillinga var visst ikkje komt inn likevel. Men det ordna seg etterkvart. Raskt opp paa rommet og paa med drakte, foer eg tok beina fatt mot elland road. Har berre gaatt fraa lorimer til elland road foer, so brukte litt lenger tid enn forventa naar turen gjekk fraa hotellet, men kom der ca. ein halv time foer start.

Satt paa north stand, heilt nede i hjoernet mot east stand . Glimrande start med sjanse og scoring til flo. Stemninga var veldig bra..... i nokre minutt. Etter litt sjokkarta stemning tok den seg fort opp igjen, og publikum proevde aa stoette laget. Men etter labert spel blei laget bua ut til pause. fOERSTE OMGANG BAR PREG AV DAARLEG FORSVARSSPEL( HAR VI HOERT DET FOER).

Andre omgang var mykje betre, og det tok av paa tribuna etter scoringa. Etter dette spelte ogsaa leeds bra, og hadde eit trykk og spel som ein kunne vere stolt av. Sjoelv om det ikkje holdt til poeng. Blei ogsaa applaudert av bana etter kampen. Einaste som applauderte tilbake var flo og nicholls. Og til slutt Marques etter tilrop fraa publikum.

Sullivan: Ikkje godt aa sei. Proevar ikkje paa maala, men kan heller ikkje skyldast paa.
Sa: Virkar robust, og trur vi kan faa glede av han.
Elliott: Skuffar. Maalgivande, men plasseringsfeil og enkle gje vekkpasningar trekk ned.
Foxe: rotar ein del, treig, og tapte faktisk mange haudeduellar.
Marques: Fraa del elendige til det briljante. Satt litt paA SPISSEN, MEN FAAR PLUSS FOR KOMPROMISSLAUSE TAKLINGAR, og haelspark. Kultfigur blant fansen.
Forsvar sett under ett: Labert. Ein blanding mellom markering og sonespel som ikkje fungerar. Foerer til kryssing . Hadde problem i foerste med bevegelege spissar. Bra kontroll i andre.
Lewis: Varierer veldig. Fraa aa vere usynleg til bra.
Nicholls: Haudelause taklingar og fryktelege pasningar i store delar. Men tar seg opp med innsats og taklingar naar han treff.
Thompson: Opp og ned med han og. Masse rare paqsningsval, men tar tak i andre.
Blake: Daarleg kamp, held paa ballen for lenge. Eg vil ikkje sjaa han paa kanten.
Midtbana samla: Blir store rom, og pressar ikkje i lag. Viser til tider bra takter.

Healy: Samme gamle, set ut reva i duellar, ikkje bra. Blei betre med paa kant i andre. Naer scoring.
Flo: Vinn ein del paa haudet. Viser gode takter, men bomma ein del med samhandlinga. Kan bli viktig.

Moore: Stor innsats. Loefter Leeds naar han kjem inn.
Kandol: Bua paa naar han kom inn. Tiljubla fort naar han kjempa for ballen. Viste innsats og brukbar sjansje.
Einarsson: Vinn mykje duellar, og kjekt aa sjaa han tilbake. vilje.

Wise: Gode bytter, tidlege bytter. Blei flau naar eg trudde han hadde gjort noke dumt, men saag replyen var han so vidt borti han. Og kamara fortjente det so voldsomt.

Etter kampen blei det ein liten tur pa lorimers, men sidan det hadde vore ein strabasioes tur, blei det fort senga. Hoerte nokre norske stemmer der...

Turen gjekk vidare til york i gaar kveld, etter at bagasjen kom til slutt. skal vere her i 5 veker og haaper aa faa sett alle kampane... viss eg faar billett.

Henning.

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #304 på: Januar 23, 2007, 04:22:24 »
Håper du får et flott opphold, Henning. Hold oss gjerne orientert!