Skrevet av Emne: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion  (Lest 29381 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Yeboah

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #240 på: Januar 21, 2007, 00:09:21 »
marve:
Jeg forstår godt at han er engasjert! Det er lov det. Hadde vi leda, hadde vi brukt 5 minutter på å gå av banen også. Men da tviler jeg på at WBA manageren hadde løpt bort å dytta en av våre. Skal ikke si noe sikkert så klart. Wise er ikke den skarpeste kniven i skuffen for å si det sånn. Personlig syns jeg ikke han reagerte på rett måte... Andre må selvfølgelig mene at Wise er tøff og kjekk som dytter motstanderens spillere, men det hjelper oss svært lite...

Runar

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #241 på: Januar 21, 2007, 00:09:37 »
Meget skuffende kamp, spesielt første omgangen...

Nicholls var i dag håpløs, løp lite, BARE feilpassninger og mye unødvendige frispark...

Thompson blir en kvalitetspiller for oss....men trenger noe som kan løpe rundt han (Douglas??)  

Hvordan Maques bare har spil 3-4 kamper for Leeds i løpet av neste to sesonger virker merkelig...Han er kanskje den beste midtstopperen i klubben akkurat no (sier gjerne mer om de andre enn han)....

Armand Sa imponerte vel ingen, men han ser jo ut som en fotballspiller så det er gjerne håp...hurig er han i hvertfall.....

Skal vi holde oss så må vi lære oss å spille fotball i 90 minutter og ikke bare en omgang....Grunnen til at vi er så svakt defensivt er ofte fordi vi ikke har noe offensivt spill og derfor blir vi presset langt bak i banen.... Hvis vi har en mer offensiv innstilling i 2x45 minutter så vil jeg tro at vi vil slippe inn betydelig færre mål.....
 

jarle

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #242 på: Januar 21, 2007, 00:10:26 »
Kypros... sol og "sommer"... kald øl og...

Her skal grunnlaget, samholdet og kursen for å redde Leeds fra den totale ydmykelsen...

LYKKE TIL... håper dere kommer hjem fulle av energi, selvtillit og GO!


ragnar

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #243 på: Januar 21, 2007, 00:13:50 »
Wise fikk ikke rødt kort, men ble vist opp på tribunen etter en liten klinsj med kamara.

Men andre omgang var bedre enn første. Vi blir straffet for meget dårligt forsvars spill på 2-1 og 3-1. Vi kunne ha stjålet ett poeng om Healy hadde klart å få det skuddet i sluttminuttene under tverliggeren. Igjen etter en hodeduelll vunnet av Flo.

Marques er faktisk den beste midtstopperen vi har i klubben per dags dato. Håper faktisk Wise har sett dette nå og at han får tillitt fremover.

Det er mye som det må jobbes med, men SA, Flo, Marques, Thompson hever faktisk nivået på det som skjer på banen. Minst en ny midtstopper (betraktelig bedre enn Heath/Foxe) og en kreativ sentral midtbane spiller før vinduet stenger så kan faktisk leeds overleve denne sesongen.

Sully - 6
SA - 7
Foxe - 5
Marques - 7
Elliot - 6
Lewis - 5
Thompson - 6
Nicholls - 6
Blake - 4
Flo - 7
Healy - 5

Moore - 5
Kandol - 5
Gylfi - for liten spilletid.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Svend Anders

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #244 på: Januar 21, 2007, 00:15:10 »
quote:
Originally posted by bites yer legs

Wise må såfall forklare seg. Og den forklaringen bør være god.. Meget god..



Han har vel ikke så mye å forklare som vi ikke vet akkurat, han ble for engasjert og provosert. At han tråkka utpå matta for å få en spiller til å gå av banen er i seg selv ikke så himla alvorlig, det må være ørten managere som har gjort det før ham i kampens hete.

Nå skal jeg heller ikke si at det var BRA Wise gjorde dette, men folk for roe seg litt i ordbruken her pga denne situasjonen. Jeg skjønner jo at DERE er frustrerte også.

Jeg mener vi hadde fortjent et poeng idag. Flo var vårt store lyspunkt, og jeg synes Marques og Healy også er positive. Thompson våknet først like før scoringen og trenger nok å spille flere kamper før vi ser det beste av han.

Min børs:

Sullivan - 4 - Må ta på seg 1-1, virker ellers rusten.

Sa - 4 - Virker utilpass.

Marques - 6 - Gjør en fin jobb, tror han ville vært bra (nok) sammen med en bedre makker.

Foxe -   -3   - Skandaløst dårlig, enhver ballberøring feiler. Blottet for spillforståelse.

Elliott - 4 - Ikke sin beste dag på jobb.

Thompson - 4 - helt usynlig før pause, tar seg opp litt rundt scoringen. FOR ET MÃ…L!

Nicholls - 5 - Fortsatt skikkelig mean, men trenger flere ved siden av seg.

Lewis - 5 - Litt for anonym.

Flo - 7 - Vinner bortimot hver eneste duell, scorer og legger stadig opp for medspillerne.

Blake - 5 - Starter fint men mister grepet.

Healy - 6 - Har kvalitetene, men må fullføre.

SA

http://www.svendanders.com/

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #245 på: Januar 21, 2007, 00:16:27 »
Jeg har sett noen fotballkamper i mitt liv - også i engelsk fotball. Jeg har også sett at spillere har brukt lang tid på å gå av banen for å hale ut tid. Men jeg har ALDRI sett en manager synke så lavt at han bruker tid, energi og ord på å kjefte opp en spiller på motstanderlaget i en slik situasjon. Så går jeg inn på vårt forum og leser at Wise får skryt av en slik neanderthal-oppførsel. Hva i all verden er det som får dere til å støtte dette? Vi står og ser på at laget vårt presterer som en gjeng knehøner, og så skal vi latterliggjøre oss ytterligere ved at manageren - altså topplederen for de spillerne som mottar lønn for å spille fotball - bruker energi på å enten kjefte på dommeren eller til overmål spillerne på motstanderlaget? Er det slik at noen av dere syns dette formilder det faktum at vi er ligaens dårligste lag - som burde vært managerens egentlige fokus? I dag skjemmes jeg på vegne av Wise. Ikke av på være Leeds-fan, men av at klubben har valgt å oppnevne en manager som til de grader oppfører seg som en idiot.

berlin

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #246 på: Januar 21, 2007, 00:16:54 »
vi rykker ikke ned. bare vent, vi kommer til å knalle på nå.

B-m

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #247 på: Januar 21, 2007, 00:18:10 »
Sully - 5
SA - 6
Foxe - 4
Marques - 8
Elliot - 6
Lewis - 5
Thompson - 6
Nicholls - 6
Blake - 2
Flo - 5
Healy - 3

Moore - 4
Kandol - 5


Wise - 2

Også var det litt artig at producer vat litt "mørk". Inn-zoomingen av den ødelagte leeds united plastposen midt på bana, og den tomme tribuna!
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 00:19:50 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Runar

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #248 på: Januar 21, 2007, 00:18:26 »
Vi har storsett ansatt idioter som managere nå i 5 år, så ingenting overasker meg sånn sett lengre
 

GeirO

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #249 på: Januar 21, 2007, 00:19:08 »
Sitter bare igjen med en følelse av at Wise er så usympatisk. Hvis vi først skal rykke ned bør vi gjøre det med stil. Andre vil sikkert kalle det engasjert. Jeg kaller det usympatisk!

Nicholls var svært dårlig og jeg regner det som sikkert at han får 4-6 kamper suspensjon når FA får se videoen av nedslåingen av Kamara!

Marques var Leeds' klart beste. Bare vi får kjøpt O'Brien har vi vel et akseptabelt forsvar.

Hva med de tre nye:

Sa gjør sine småfeil, men er i alle fall kjapp og tildels kreativ.

Vi får håpe Flo flyter på en scoringsbølge framover.

Tror vi så det vi kan forvente av Thompson i dag. Over the top spillemessig, men kan slå til med skuddbeinet av og til. Akkurat som en Ian Harte!
MOT

Ferre

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #250 på: Januar 21, 2007, 00:19:09 »
Dett var dett! Elendig førsteomgang, litt bedre andre omgang. Mye å ta tak i her Wise (ikke minst i deg selv), forsvarsfeil som vanlig, dårlig bevegelse og pasningskvalitet. West Brom vant fortjent, var et mye bedre lag enn oss i dag. Spilte oss helt ut i førsteomgang, kom på farlige kontringer i andre. Det eneste vi klarte var å slå lange baller opp mot Flo som han vant halvparten av gangene, når vi prøvde å spille kom det som regel en feilpasning etter to trekk.

Nå ligger vi sist (?), skal vi klare å overleve i denne divisjonen er det mye som må rettes på. Håper på 2-4 nye spillere før 1. februar, og spesielt en ny midtstopper. Foxe er altfor ustabil.

Børs:

Sully 5 - Til tider svært usikker. Kom seg etter hvert i 2. omgang.
Armando Sa 5 - Brukte litt tid til å finne posisjonen sin, kom seg som resten av laget i 2. omgang.
Marques 7 - Veldig god kamp av Rui! Trygg og god med ballen, virket sikker i de fleste situasjoner.
Foxe 5 - Forferdlig 1. omgang, veldig ustabil. Var bedre i 2. omgang.
Elliot 5 - Dårlig kamp i dag av Elliot.
Blake 5 - Skuffende dårlig av Blake, mister ballen altfor ofte. Utrettet svært lite.
Thompson 4 - Vakkert frispark, det eneste positive man kan si om Thompson i dag. Treg med ballen i beina, og altfor mange feilpasninger. Skuffende debut.
Nicholls 6 - Den beste midtbanespilleren i dag. Gir altfor laget, fantastisk ledertype.
Lewis 5 - Prøver mye, men lykkes dessverre ikke med alt.
Healy 6 - Et par gode sjanser som skulle vært mål. Arbeider veldig bra, men vil se han mer foran mål enn ute på kanten.
Flo 6 - Artig med tidlig mål, får mange høye og vanskelige baller opp mot seg. Potensiell matchvinner.

Kandol 5 - Lager vanvittig mange frispark mot seg. Helt greit innhopp
Moore 5 - Prøver som vanlig.
Gylfi -

-WE'LL BE BACK-

Sverre

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #251 på: Januar 21, 2007, 00:19:13 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Jeg har sett noen fotballkamper i mitt liv - også i engelsk fotball. Jeg har også sett at spillere har brukt lang tid på å gå av banen for å hale ut tid. Men jeg har ALDRI sett en manager synke så lavt at han bruker tid, energi og ord på å kjefte opp en spiller på motstanderlaget i en slik situasjon. Så går jeg inn på vårt forum og leser at Wise får skryt av en slik neanderthal-oppførsel. Hva i all verden er det som får dere til å støtte dette? Vi står og ser på at laget vårt presterer som en gjeng knehøner, og så skal vi latterliggjøre oss ytterligere ved at manageren - altså topplederen for de spillerne som mottar lønn for å spille fotball - bruker energi på å enten kjefte på dommeren eller til overmål spillerne på motstanderlaget? Er det slik at noen av dere syns dette formilder det faktum at vi er ligaens dårligste lag - som burde vært managerens egentlige fokus? I dag skjemmes jeg på vegne av Wise. Ikke av på være Leeds-fan, men av at klubben har valgt å oppnevne en manager som til de grader oppfører seg som en idiot.



SPOT ON!
 

GeirO

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #252 på: Januar 21, 2007, 00:21:46 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Jeg har sett noen fotballkamper i mitt liv - også i engelsk fotball. Jeg har også sett at spillere har brukt lang tid på å gå av banen for å hale ut tid. Men jeg har ALDRI sett en manager synke så lavt at han bruker tid, energi og ord på å kjefte opp en spiller på motstanderlaget i en slik situasjon. Så går jeg inn på vårt forum og leser at Wise får skryt av en slik neanderthal-oppførsel. Hva i all verden er det som får dere til å støtte dette? Vi står og ser på at laget vårt presterer som en gjeng knehøner, og så skal vi latterliggjøre oss ytterligere ved at manageren - altså topplederen for de spillerne som mottar lønn for å spille fotball - bruker energi på å enten kjefte på dommeren eller til overmål spillerne på motstanderlaget? Er det slik at noen av dere syns dette formilder det faktum at vi er ligaens dårligste lag - som burde vært managerens egentlige fokus? I dag skjemmes jeg på vegne av Wise. Ikke av på være Leeds-fan, men av at klubben har valgt å oppnevne en manager som til de grader oppfører seg som en idiot.



MEGET godt sagt!
MOT

Ferre

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #253 på: Januar 21, 2007, 00:23:12 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Jeg har sett noen fotballkamper i mitt liv - også i engelsk fotball. Jeg har også sett at spillere har brukt lang tid på å gå av banen for å hale ut tid. Men jeg har ALDRI sett en manager synke så lavt at han bruker tid, energi og ord på å kjefte opp en spiller på motstanderlaget i en slik situasjon. Så går jeg inn på vårt forum og leser at Wise får skryt av en slik neanderthal-oppførsel. Hva i all verden er det som får dere til å støtte dette? Vi står og ser på at laget vårt presterer som en gjeng knehøner, og så skal vi latterliggjøre oss ytterligere ved at manageren - altså topplederen for de spillerne som mottar lønn for å spille fotball - bruker energi på å enten kjefte på dommeren eller til overmål spillerne på motstanderlaget? Er det slik at noen av dere syns dette formilder det faktum at vi er ligaens dårligste lag - som burde vært managerens egentlige fokus? I dag skjemmes jeg på vegne av Wise. Ikke av på være Leeds-fan, men av at klubben har valgt å oppnevne en manager som til de grader oppfører seg som en idiot.



Totalt unødvenig oppførsel av Wise! Synes det begynner å bli litt for mange episoder med Wise og Poyet nå.

-WE'LL BE BACK-

Yeboah

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #254 på: Januar 21, 2007, 00:23:12 »
Støtter meg til Sverre som støtter seg til HåvardK ;)

marve

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #255 på: Januar 21, 2007, 00:27:03 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Jeg har sett noen fotballkamper i mitt liv - også i engelsk fotball. Jeg har også sett at spillere har brukt lang tid på å gå av banen for å hale ut tid. Men jeg har ALDRI sett en manager synke så lavt at han bruker tid, energi og ord på å kjefte opp en spiller på motstanderlaget i en slik situasjon. Så går jeg inn på vårt forum og leser at Wise får skryt av en slik neanderthal-oppførsel. Hva i all verden er det som får dere til å støtte dette? Vi står og ser på at laget vårt presterer som en gjeng knehøner, og så skal vi latterliggjøre oss ytterligere ved at manageren - altså topplederen for de spillerne som mottar lønn for å spille fotball - bruker energi på å enten kjefte på dommeren eller til overmål spillerne på motstanderlaget? Er det slik at noen av dere syns dette formilder det faktum at vi er ligaens dårligste lag - som burde vært managerens egentlige fokus? I dag skjemmes jeg på vegne av Wise. Ikke av på være Leeds-fan, men av at klubben har valgt å oppnevne en manager som til de grader oppfører seg som en idiot.


Nå må du gi deg ,mannen er engasjert er ikke det bra da .
Se på eggen ,nordli osv .
Tror wise jobber meget hardt for å få oss på rett kjøl igjen ,om han har evne til å klare det vet jeg ikke men han legger ivertfall sjela si i det å jobber bein hardt .
Vi var skuffende dårlige i dag ,faktisk dårligste kampen jeg har sett leeds spilt i år .
Det meste taler for at vi spiller i leage one i neste sesong ,og derfra kan jo tingene bare gå en veg og det er oppover .
Nå har vi trøstet oss med januar lenge ,januar er snart over og  det ser like svart ut .Noen som ser lyset i enden av tunnelen ???????
 

oak-tjome

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #256 på: Januar 21, 2007, 00:27:21 »
Hva er det dere ser i Nicholls?
 

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #257 på: Januar 21, 2007, 00:32:18 »
quote:
Originally posted by marve

quote:
Originally posted by HåvardK

Jeg har sett noen fotballkamper i mitt liv - også i engelsk fotball. Jeg har også sett at spillere har brukt lang tid på å gå av banen for å hale ut tid. Men jeg har ALDRI sett en manager synke så lavt at han bruker tid, energi og ord på å kjefte opp en spiller på motstanderlaget i en slik situasjon. Så går jeg inn på vårt forum og leser at Wise får skryt av en slik neanderthal-oppførsel. Hva i all verden er det som får dere til å støtte dette? Vi står og ser på at laget vårt presterer som en gjeng knehøner, og så skal vi latterliggjøre oss ytterligere ved at manageren - altså topplederen for de spillerne som mottar lønn for å spille fotball - bruker energi på å enten kjefte på dommeren eller til overmål spillerne på motstanderlaget? Er det slik at noen av dere syns dette formilder det faktum at vi er ligaens dårligste lag - som burde vært managerens egentlige fokus? I dag skjemmes jeg på vegne av Wise. Ikke av på være Leeds-fan, men av at klubben har valgt å oppnevne en manager som til de grader oppfører seg som en idiot.


Nå må du gi deg ,mannen er engasjert er ikke det bra da .
Se på eggen ,nordli osv .
Tror wise jobber meget hardt for å få oss på rett kjøl igjen ,om han har evne til å klare det vet jeg ikke men han legger ivertfall sjela si i det å jobber bein hardt .
Vi var skuffende dårlige i dag ,faktisk dårligste kampen jeg har sett leeds spilt i år .
Det meste taler for at vi spiller i leage one i neste sesong ,og derfra kan jo tingene bare gå en veg og det er oppover .
Nå har vi trøstet oss med januar lenge ,januar er snart over og  det ser like svart ut .Noen som ser lyset i enden av tunnelen ???????


Tror du jeg kommer til å gi meg? Glem det.
Hvorfor tror du det kan gå bare en vei når vi rykker ned? Hvorfor syns du Wise er en helt, slik som laget og han selv framstår i dag? Hjelper det på vårt spill at treneren kjefter på motspillerne og dommerne under hele kampen?
Jeg tror også Wise jobber for å få oss på rett kjøl. Det skulle da også bare mangle når vi ligger sist i CCC. Eller syns du han skal moderere sine ambisjoner?
Ser du trekker paralleller til Nils Arne Eggen. Det faller vel på sin egen urimelighet. Intet lag som Nils Arne Eggen har hatt ansvar for har prestert så elendig som dette.

Bites Yer Legs

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #258 på: Januar 21, 2007, 00:33:14 »
quote:
Originally posted by palle

OK, så det er altså riktig av Wise å ta ut engasjementet sitt på en motspiller. Det kan ikke være at han bør bruke det på å få liv i spillet vårt i stedet?

Vi fikk jo godt betalt i form av 4 minutter overtid.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...




Hele poenget mitt er jo nettopp det at tenningen reflekteres i spillet. Kanskje jeg har formulert meg litt klønete..
Jeg er isåfall enig med deg i at det virker som om Wise bruker usannsynlig mye tid på dommerene. Som eg har sagt tidligere lurer eg på om det er Wise som til enhver tid oppsøker dommerne, eller om det er dommerne som reagererer på hans oppførsel(engasjement?) og oppsøker han. At Wise står i "prat" med en dommer hver gang fokuset er på han slår isåfall ikkje feil!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

raggen

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #259 på: Januar 21, 2007, 00:37:06 »
hva vi ser i nicholls ?? han ble skrytt opp i skyene mot coventry. og etter min mening er han en gos spiller og fighter elv om jeg ikke fikk sett kampen idag(parabolen datt ut i uværet) så tror jeg nok han som alle andre kan ha en dårlig dag

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

ragnar

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #260 på: Januar 21, 2007, 00:37:54 »
Wise/Poyet må ta seg et kurs hvordan oppføre seg som , det engelskmennene liker, gentlemenn. Men tror at Wise aldri vil lære seg dette. Mer håp for Poyet da...

Om Wise får inn enda enn midtstopper, så betyr det vel at Heath begynner å bli fjerdevalget på den plassen. Så hvorfor han ble handlet inn da, blir jo da en smule mystisk. Men stallfyll må en jo ha og da...

Tror Nicholls/Thompson sammen sentralt kan bli bra. Lewis på venstre og en ny mann på høyre så blir det bra. Thompson kan bli den kreative kraften som Leeds har savnet altfor lenge.

Leeds tapte mot et mye bedre lag i dag. Men kunne ha stjålet minst et poeng om sjansene hadde blitt omsatt i mål. I tillegg hjelper det ikke å forsvare seg så elendigt som Leeds gjorde i første omgang.

Flo gjorde en god figur på topp, Marques var faktisk en liten småkonge i dag i forsvar. Foxe må spille meget enkelt. Tackle/vinne ballen, få den fort til en medspiller (kort pasning). Foxe bør få forbud mot å slå lengre pasninger enn to-tre meter. Enkel spiller=spille enkelt.

Alt i alt er ikke overlevelse umuligt, men det begynner å bli faretruende skummelt når lagene rundt Leeds plukker poeng og ikke Leeds. Poengene må faktisk begynne å komme fort skal det gå Leeds sin vei.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #261 på: Januar 21, 2007, 00:41:13 »
quote:
Originally posted by bites yer legs

quote:
Originally posted by palle

OK, så det er altså riktig av Wise å ta ut engasjementet sitt på en motspiller. Det kan ikke være at han bør bruke det på å få liv i spillet vårt i stedet?

Vi fikk jo godt betalt i form av 4 minutter overtid.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...




Hele poenget mitt er jo nettopp det at tenningen reflekteres i spillet. Kanskje jeg har formulert meg litt klønete..
Jeg er isåfall enig med deg i at det virker som om Wise bruker usannsynlig mye tid på dommerene. Som eg har sagt tidligere lurer eg på om det er Wise som til enhver tid oppsøker dommerne, eller om det er dommerne som reagererer på hans oppførsel(engasjement?) og oppsøker han. At Wise står i "prat" med en dommer hver gang fokuset er på han slår isåfall ikkje feil!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!


Jaha? Syns du i så fall at denne refleksjonen fører til at Leeds spiller bedre fotball? Eller er det kanskje uinteressant for deg?

Videre: At Wise "står i prat" med dommeren er altså ikke hans feil? Neivel? Det er kanskje noen andre som presser ham til å stå og prate med dommeren? Da må vi straks finne ut hvem disse andre er, syns jeg. For dette fokuset gagner ikke klubben i mitt hjerte.

Bye

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #262 på: Januar 21, 2007, 00:42:10 »
Gentlemen? I engelsk fotball? tror ikke vi har sett samme sport de siste årene[:D] Nå nei, Wise er nok ikke verre enn endel andre managere rundt omkring på balløya. Vil du ha engelsk høflighet må du vel se på cricket eller en annen sossesport!
Trønder i Bergen!

Ferre

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #263 på: Januar 21, 2007, 00:45:07 »
Snittalderen på startelleveren i dag var på 31 år. Vi har framtiden foran oss...

-WE'LL BE BACK-

stian

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #264 på: Januar 21, 2007, 00:46:05 »
quote:
Originally posted by Ferre

[Nicholls 6 - Den beste midtbanespilleren i dag. Gir altfor laget, fantastisk ledertype.


-WE'LL BE BACK-



Så du kampen??? greit nok at han kan sloss, men i dag kunne han overhodet ikke spille fotball. Stasjonær og svært, svært, svært dårlig pasningskvalitet. Vår beste defensive spiller, Marques har fått beskjed om at han kan finne seg ny klubb. Vi fortsetter i såfall trenden med å selge de beste (samtidig som erstatterne er ELENDIGE).


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 00:46:47 av stian »

HåvardK

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #265 på: Januar 21, 2007, 00:46:33 »
quote:
Originally posted by Ferre

Snittalderen på startelleveren i dag var på 31 år. Vi har framtiden foran oss...

-WE'LL BE BACK-


Wise proklamerte jo at ha ville ha inn "youth and pace". Han har vel ikke truffet blink i mine øyne, for å si det sånn.

ragnar

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #266 på: Januar 21, 2007, 00:46:55 »
Hehe. Hard, men fair er det noe som heter. ;-)

Wise/Poyet må konse seg om laget sitt, ikke bruke unødvendig energi på motstanderens spillere eller dommeren. Da blir det veldig lett feil fokus noe som er i ferd med å skje nå.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #267 på: Januar 21, 2007, 00:48:47 »
quote:
Originally posted by stian

quote:
Originally posted by Ferre

[Nicholls 6 - Den beste midtbanespilleren i dag. Gir altfor laget, fantastisk ledertype. /b]


-WE'LL BE BACK-



Så du kampen??? greit nok at han kan sloss, men i dag kunne han overhodet ikke spille fotball. Stasjonær og svært, svært, svært dårlig pasningskvalitet. Vår beste defensive spiller, Marques har fått beskjed om at han kan finne seg ny klubb. Vi fortsetter i såfall trenden med å selge de beste (samtidig som erstatterne er ELENDIGE).


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN



Synes Nicholls var den beste midtbanespilleren på Leeds i dag. Jobber og sliter hele kampen, noe jeg savnet hos flere spillere. Hadde ikke, som resten av laget, ikke noe spesielt god pasningskvalitet, men det han var overhodet ikke den dårligste. Alt i alt en helt grei kamp av Nicholls. Kommer kanskje til å bli den viktigste spilleren framover!

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 00:50:33 av Ferre »

jarle

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #268 på: Januar 21, 2007, 00:49:56 »
Hvorfor spiller Marques og Heath er på benken...hvis vi har signet Heath og vil kvitte oss med MArques????

Da skulle vi vel logisk sett ikke signet Heath og beholdt Marques???

Er det bare jeg som klikker snart!!!

marve

Re: Kamptråd: Leeds United - West Bromwich Albion
« Svar #269 på: Januar 21, 2007, 00:50:54 »

Tror du jeg kommer til å gi meg? Glem det.
Hvorfor tror du det kan gå bare en vei når vi rykker ned? Hvorfor syns du Wise er en helt, slik som laget og han selv framstår i dag? Hjelper det på vårt spill at treneren kjefter på motspillerne og dommerne under hele kampen?
Jeg tror også Wise jobber for å få oss på rett kjøl. Det skulle da også bare mangle når vi ligger sist i CCC. Eller syns du han skal moderere sine ambisjoner?
Ser du trekker paralleller til Nils Arne Eggen. Det faller vel på sin egen urimelighet. Intet lag som Nils Arne Eggen har hatt ansvar for har prestert så elendig som dette.
[/quote]
Heheheh nei tror vell kansje ikke det .
Jeg tror at når vi spiller i leage one så har vi nådd bunnen ,er så å si gjeld fri og at vi da kan få bygd opp et helt nytt lag fra bunnen av i fred og ro.
Og alle som er manager i min klubb leeds u er mine helter heheheh ,tror faktisk wise og poyet jobber stein hardt for å få orden på laget ,og det gjør de med mer eller mindre 0 penger til å foorsterke laget med .Om de har evnen til å klare det gjenstår å se men det er ingen tvil om at de gir alt de har og virkelig vill lykkes .Nei eggen har vell ikke slike prestasjoner å vise til ,men gubben var engasjert så det holdt gjorde å sa mye dumt ,men var ikke det bare kult da .Synes at det å vise engasjemang bare er fint jeg ,camara viste fingern til publikum og drøyde tiden så litt kjeft må han  tåle .