Skrevet av Emne: RYKTER: Healy  (Lest 16813 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #60 på: Mars 27, 2007, 16:56:49 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Her er målene hans
http://www.youtube.com/watch?v=_ouPXEEBl7Y




Mål nummer to var rett og slett kjempeflott! Perfekt tima løp og god ballkontroll. Blir spennande å sjå koss han klarar seg mot Sverige onsdag.

RoarG

Re: RYKTER: Healy
« Svar #61 på: Mars 27, 2007, 19:33:23 »
På Leeds off. hjemmesider står det en notis om at en av d'herrer Wise eller Poyet drar til Nord-Irland for å følge Healy mot Sverige. Hyggelig det gutter, men ser dere ikke nok av Healys kvaliteter på trening? Hva er det jeg hører: "Jo'a, men det kan tenkes at Sanchez har tenkt ut noe vi ikke har sett". Så lurt av dere gutter. At jeg ikke tenkte på det. Sorry.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Re: RYKTER: Healy
« Svar #62 på: Mars 29, 2007, 03:54:44 »
Og Healy gjør det igjen, utlignet for Nord-Irland!

SveinArve

Re: RYKTER: Healy
« Svar #63 på: Mars 29, 2007, 04:08:45 »
Og no scora han 2-1

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com





------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

samadhi

Re: RYKTER: Healy
« Svar #64 på: Mars 29, 2007, 04:15:35 »
Helt vilt hvordan Healy scorer for N.Irland. Er jo i ferd med å skyte landet til EM på egenhånd!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Budda

Re: RYKTER: Healy
« Svar #65 på: Mars 29, 2007, 04:25:44 »
Er positivt dette. Selv om han ikke skårer for Leeds så vil jo markedsverdien hans øke kraftig når han gjør det så bra for Nord Irland. Disse målene betyr mer penger i kassa for Leeds.
Endre

RoarG

Re: RYKTER: Healy
« Svar #66 på: Mars 29, 2007, 04:26:51 »
1-1 målet var jo helt rått! Hvorfor gjør han ikke sånn i Leeds.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

Re: RYKTER: Healy
« Svar #67 på: Mars 29, 2007, 04:27:28 »
HEALY HEALY HEALY!!!

Gi oss et par mål på fredagen...

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #68 på: Mars 29, 2007, 04:28:19 »
quote:
Originally posted by RoarG

1-1 målet var jo helt rått! Hvorfor gjør han ikke sånn i Leeds.

Change is the constant that cannot be changed.



Lobben over Isaksson frå 12-15 meter var utsøkt! Tenk at vi har ein slik klassespiss i stallen vår, utan å utnytte hans dugleikar[xx(]

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #69 på: Mars 29, 2007, 04:30:24 »
Godt Wise og Poyet er i Nord-Irland ikveld. Dei må verkeleg sperre opp auga for juvelen vår. Vurderar å endre tipset mitt mot Preston etter to nye mål mot eit av Europas beste lag.

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #70 på: Mars 29, 2007, 04:33:14 »
Douglas er forresten henvist til benken idag for Irland.

GeirO

Re: RYKTER: Healy
« Svar #71 på: Mars 29, 2007, 04:33:17 »
Han må jo være verdens beste landslagsspiss. På et såpass dårlig landslag! Og attpåtil slår de Sverige...herlig!
MOT

RoarG

Re: RYKTER: Healy
« Svar #72 på: Mars 29, 2007, 04:33:26 »
Hvis Healy begynner å komme i form for Leeds også må jeg vel kanskje revurdere de verste dommedagsprofetiene jeg har ytret her på forumet de siste to ukene[:I].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #73 på: Mars 29, 2007, 04:36:06 »
quote:
Originally posted by GeirO

Han må jo være verdens beste landslagsspiss. På et såpass dårlig landslag! Og attpåtil slår de Sverige...herlig!



Heilt utruleg av ein spiss for dagens Nord-Irland å skåre så mange mål, og det attpåtil mot England, Spania og Sverige. Ja, kanskje han er i verdseliten blant angriparar på landslagsnivå.

Oggy

Re: RYKTER: Healy
« Svar #74 på: Mars 29, 2007, 04:39:43 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Douglas er forresten henvist til benken idag for Irland.



Bra, så er han uthvilt til fredag [:)]

Imponerende av Healy, håper vi ser han i godt slag
også til helgen [:I]
Oggy

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #75 på: Mars 29, 2007, 04:40:00 »
Healy bytta ut på overtid. Kan berre innbille meg stemninga på Windsor Park idet han gjekk ut. "KING HEALY! KING HEALY!"

lowfields

Re: RYKTER: Healy
« Svar #76 på: Mars 29, 2007, 04:40:01 »
Hans 9'ende mål på 6 kvalik-kamper?
Han har scoret 9 av NI 10 mål i kvaliken !!!
Er vel ikke mange som slår det.

I tillegg hadde han heltstatus før dette med 1-0 scoringen mot England.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: RYKTER: Healy
« Svar #77 på: Mars 29, 2007, 04:43:26 »
Kenneth Bates (visstnok poasse overtroisk) ivrer jo for at vi skal bytte ut logoen vår.

Jeg tro vi heller skal lete frem alle de gamle (grønne!!!) keeperdraktene vi har (sikkert over 11 stk om man leter i alle de gamle skapene på Elland Road) og så spiller vi i de på fræddan.

Da vinner vi lett 3-0 av 3*Healy...
- ja vi tåler til&med de to vanlige baklengsa...



Einstein, disguised as Robin Hood  With his memories in a trunk
Passed this way an hour ago, with his friend, a jealous monk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #78 på: Mars 29, 2007, 04:43:41 »
Og der var kampen slutt. Healy nok ein gang fullstendig avgjerande for Nord-Irland. Av med hatt, bart og klede for denne mannen!

auren

Re: RYKTER: Healy
« Svar #79 på: Mars 29, 2007, 05:07:51 »
Meget bra. Vi burde få en del millioner grunker for ham når vi selger ham til sommeren... Tør vi håpe på 4-5 millioner pund?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #80 på: Mars 29, 2007, 05:11:39 »
quote:
Originally posted by auren

Meget bra. Vi burde få en del millioner grunker for ham når vi selger ham til sommeren... Tør vi håpe på 4-5 millioner pund?

auren




Det er nok det som er realiteten. Uavhengig av kva divisjon vi spelar i neste sesong, så får vi nok ikkje noko meir hjelp frå Healy. Han bør finne seg ein betre klubb, og vi må cashe inn mykje pengar på han. Med slike prestasjonar på landslaget bør prisen absolutt stige til prisen du anslår, Auren.

auren

Re: RYKTER: Healy
« Svar #81 på: Mars 29, 2007, 05:18:12 »
Nå som vi høyst sannsynlig rykker ned til League 1 tror jeg vi vil få mindre penger for Healy enn hvis vi holder oss. Vi blir mer desperate for penger, og storklubbene vil NOK en gang presse prisen ned, og jeg er stygt redd Healy ikke går for mer enn 3 millioner pund ved et nedrykk. Hvor lenge har han forresten igjen av kontrakten?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Re: RYKTER: Healy
« Svar #82 på: Mars 29, 2007, 05:31:48 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by RoarG

1-1 målet var jo helt rått! Hvorfor gjør han ikke sånn i Leeds.

Change is the constant that cannot be changed.



Lobben over Isaksson frå 12-15 meter var utsøkt! Tenk at vi har ein slik klassespiss i stallen vår, utan å utnytte hans dugleikar[xx(]



Var ikke akkurat noen lobb dette. var et finfint duppeskudd, og på minst 16 meter!!![;)]

2-1 målet var også ganske flott. Klarer Healy å nullstille seg til fredagen er bare spørsmålet? Ã… gå fra et lag i flyt, som leder gruppen sin noe SINNSYKT overraskende, til et lag i bunnen av tabellen kan bli en overgang han kanskje ikke takler så bra. Han har vel ikke den beste psyken.

Imponerende av Nord-Irland. Var de ikke det laget som aldri scoret mål og som tapte og tapte og tapte og tapte? Scorte vel for første gang på 10-15 kamper da de tapte 1-4 mot Norge for noen år tilbake. Husker ikke helt. Sikkert noen som kan hjelpe meg med dette.

auren, som egentlig ikke har noen større tro på seier på fredag...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Re: RYKTER: Healy
« Svar #83 på: Mars 29, 2007, 14:16:09 »
Jeg regner egentlig med at Wise "sparer" Healy i morgen etter to harde kamper[:)]
Nei, seriøst; Healy MÃ… spille, og om ikke Wise forstår at han MÃ… spille midtspiss i 90 minutter HVER kamp om vi skal overleve, fortjener han ikke å lede Leeds United.
« Siste redigering: Mars 29, 2007, 18:12:46 av peacock »

Dennis

Re: RYKTER: Healy
« Svar #84 på: Mars 29, 2007, 17:00:42 »
quote:
Originally posted by auren

Nå som vi høyst sannsynlig rykker ned til League 1 tror jeg vi vil få mindre penger for Healy enn hvis vi holder oss. Vi blir mer desperate for penger, og storklubbene vil NOK en gang presse prisen ned, og jeg er stygt redd Healy ikke går for mer enn 3 millioner pund ved et nedrykk. Hvor lenge har han forresten igjen av kontrakten?

auren

Leeds
Till
I
Die!




Etter det jeg husker, går kontrakta hans ut neste sommer. Jeg tror du er svært optimistisk dersom du tror på £3mill, auren. Ikke for å være negativ, for vi fortjener mer, men det er tross alt Ken Bates som styrer klubben vår. [xx(]

- Dennis
Marching on together!

TrJ

Re: RYKTER: Healy
« Svar #85 på: Mars 29, 2007, 17:24:05 »
For meg virker det som Healy er en typisk medgangsspiller. Ganske god på lag i medgang eller rundt spillere som er gode og presterer bra i motgang, slik det er på det nord-irske landslaget for tiden. Dessverre er vi i en ganske bratt motbakke nå og når vi i tillegg ikke har noen som klarer å ta tak og mobilisere & motivere medspillerne i motgang så blir heller ikke Healy bra når han spiller i den hvite trøya.

/Terje
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

rd1

Re: RYKTER: Healy
« Svar #86 på: Mars 29, 2007, 17:35:03 »
Leste en kommentar til en Preston fans på teamtalk.com, der det ble fremhevet at Healy heller ikke i Preston var like god på klubblag, som på landslag.

Har også en Lpul kompis, som poengterte at også Baros var veldig god på Tsjekkia, mens han i lpul aldri ble noe hit.

Poenget er ihvertfall; at det er nødvendigvis ikke slik at det er Leeds som lag, som gjør Healy dårlig, men at Healy (som Baros) først og fremst spiller bra på landslag.

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Sleivind

Re: RYKTER: Healy
« Svar #87 på: Mars 29, 2007, 17:36:23 »
Det som overrasker meg litt er at mannen fortsatt spiller for Leeds, hvis han er så fantastisk god. Med 29? mål på 58? landskamper, så er det jo ikke akkurat nytt at han scorer mål for landslaget. Så det er vel ikke noen større sannsynlighet for at han blir solgt for store summer nå, enn det var for 2-3 år siden?

Men på en annen side så har Healy aldri vært noen stor målscorer på klubbnivå. Det meste han har scort i en sesong var vel 15, og det var i 03/04 sesongen. Og en annen ting en kan legge merke til er at han kun en gang i karrieren har spilt mer enn 30 kamper fra start på en sesong, og det er 5 år siden nå. Og grunnen til at han ikke har spilt flere kamper kommer vel ikke av skadeproblemer, så vidt jeg vet?

Så jeg tviler sterkt på at Healy kommer til å bli vår reddende engel i de resterende kamper. Tror heller ikke han kommer til å fylle klubbkassa med penger, hvis vi eventuelt selger han.

Så vi må nok bare regne med å fortsette å se en ustabil Healy i Leeds, som på sine beste dager kan være gull verdt. Eller å se han på sine mindre gode dager hvor han faktisk er gjennmført svak, sutrete og slapp.

Men at han er en meget god fotballspiller er det vel ingen tvil om!


Cherry

Re: RYKTER: Healy
« Svar #88 på: Mars 29, 2007, 17:43:29 »
Minner meg litt om Kewell..ikke i spillestil eller som person -men i fullførte kamper i sesongene i ligaen. Småpinglete.
Enig i kommentarene ang "medgangsspiller" også - han er liksom ikke den som tar tak når det butter....
Håper han scorer noen mål som gjør at vi holder oss, også kan vi selge han til ett PL lag for over 2,5 mill £ . Noe mere er helt urealistisk.
 

kjelvi

Re: RYKTER: Healy
« Svar #89 på: Mars 29, 2007, 18:16:38 »
...and now Gers ready to pounce in summer



Rangers boss Walter Smith is set to launch a summer raid for Northern Ireland hero David Healy.


The ex-Scotland boss was at Windsor Park last night to run the rule over the Leeds United striker and he must have gone back to Ibrox drooling.
Healy's magical double against Sweden propelled Northern Ireland to the top of European Championship's qualifying Group F and sent him to the top of the competition's goal scoring charts with nine goals in six games.
Rangers are determined to add more quality to their front line after watching fierce rivals Celtic run way with the Scottish Premier League this season.
Healy's stock will have rocketed once again last night and Leeds boss Dennis Wise - who was also in the Windsor Park directors box - will surely be expecting a sizeable transfer fee for one of the Coca-Cola Championship's most lethal goal scorers. Premiership clubs have sized up a move for the 27-year-old with West Ham United, Wigan Athletic and Everton rumoured to be keeping a watchful eye on his exploits.
Northern Ireland boss Laurie Sanchez describes Healy as 'world class' and he for one is astounded he isn't playing his football in the top flight.
The Killyleagh man is almost certain to leave the Elland Road club in the summer and Rangers are now in pole position to sign him.

Kilde: http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/international/article2402749.ece
« Siste redigering: Mars 29, 2007, 18:17:41 av kjelvi »