Skrevet av Emne: RYKTER: Healy  (Lest 16814 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

RYKTER: Healy
« på: Januar 21, 2007, 18:31:12 »
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 18:31:53 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Ferre

Re: RYKTER: Healy
« Svar #1 på: Januar 21, 2007, 18:51:56 »
Tviler på at han blir solgt til Hull. Tror han blir.

-WE'LL BE BACK-

B-m

Re: RYKTER: Healy
« Svar #2 på: Januar 21, 2007, 19:09:48 »
SELG! Vi trenger en spiss med fart, ikke en liten unge som sutrer!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Re: RYKTER: Healy
« Svar #3 på: Januar 21, 2007, 19:15:29 »
Ja helst enda en lånespiller ut sesongen på minst 37 år.
 

B-m

Re: RYKTER: Healy
« Svar #4 på: Januar 21, 2007, 19:28:12 »
Herregud Kato kutt sarkasmen!
Du er ikke den eneste som er frustrert!

Healy er rett og slett ikke god for oss, og jeg tror faktisk det har ingenting med dårlig service fra midtbana å gjøre! Hvorfor har vi vunnet de fleste kampene Healy ikke har spilt? hmm. Gutten har en forferdelig innstilling! Er ikke rask, er ikke fysisk sterk, er ikke god på hodet, kan ikke dribble forbi motspiller, ikke bra pasningsfot, gjør dårlige valg, har ikke bra arbeidsmoral, har ikke et bra langskudd. Ok avslutter fra 15 meter og inn, thats it. Hadde ikke særlig bra goalscoring record i Preston heller. Scorer vel mål hver fjerde kamp, det er ikke godt nok.
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 19:29:44 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Re: RYKTER: Healy
« Svar #5 på: Januar 21, 2007, 19:31:44 »
Du ser jo at å jage alle brukbare på dør, får så å hente kortsiktig rask sender oss rakt ned.

Vi har ikke råd til å kvitte oss med spillere.

Det største problemet er jo at Wise og Bates, som dere jo har likt så godt, ikke får fatt i eller bruker penger på spillere. Ingen vil vel heller spille for dem.

« Siste redigering: Januar 21, 2007, 19:34:45 av kato »
 

OPM

Re: RYKTER: Healy
« Svar #6 på: Januar 21, 2007, 19:42:37 »
Enig at det ikke er riktig strategi å selge de få brukbare vi har og erstatte disse med lånespillere. Healy har imidlertid fått uttallige sjanser og han lever ikke opp til potensialet sitt hos oss. Laget er bedre uten han. Ikke viser han innsats av betydning, han er mer opptatt av å prøve å få frispark enn å gjøre gode trekk. Hans flotte presisjon som vi vet han har, - viser han nesten bare på landslaget. Konklusjon: selg han og bruk pengene på en skikkelig stopper. - Men selg han ikke til Hull som vi kjemper med for å unngå nedrykk

OP
 

Jon R

Re: RYKTER: Healy
« Svar #7 på: Januar 21, 2007, 20:16:17 »
Healy startet sesongen bra. Det var det nesten unison enighet om her inne. Det er bare å bla seg bakover i arkivet og sjekke selv.
Han startet også 2007 bra. Han var god mot Coventry og WBA i cupen. Gi han anstendig støtte fra medspillere så vil han blomstre. I går var det null bevegelse og null løp fra midtbanen rundt han. Ikke rart han mister motet da. Jeg syntes han jobbet og kjempet bra men mislyktes rett nok i mye. Uansett ville vi bli nødt til erstatte han. Så langt har ikke Wise funnet stort annet enn gråstein på transfermarkedet. Ã… erstatte en grå stein med enda en grå stein vil ikke løse noe som helst. Ã… sette Healy opp mot behovet for en ny stopper, vil jeg rett og slett ikke være med på.

Jon R.
Jon R.

RoarG

Re: RYKTER: Healy
« Svar #8 på: Januar 21, 2007, 21:03:41 »
Healy kan i alle fall ikke selges til Hull City. De er i direkte konkurranse med Leeds om å berge plassen i CCC. Synes heller ikke at 750K £ er bra nok heller. Litt mer is i magen takk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Re: RYKTER: Healy
« Svar #9 på: Januar 21, 2007, 22:33:17 »
quote:
Originally posted by B-m

 Er ikke rask, er ikke fysisk sterk, er ikke god på hodet, kan ikke dribble forbi motspiller, ikke bra pasningsfot, gjør dårlige valg, har ikke bra arbeidsmoral, har ikke et bra langskudd.


Dette ligner jo mistenkelig på egenskaper vi ser hos de spillerne Wise har fått inn i stallen etter at han kom!









(Sorry B-m. Greide ikke å styre meg for den sarkasmen. Jeg er så frustrert nå!)

berlin

Re: RYKTER: Healy
« Svar #10 på: Januar 22, 2007, 00:11:36 »
....siden januar snart er long gone, så bør vi ikke slippe Healy. 7-8 kamper skal vinnes av de 18 gjenstående, det kan jo være at Healy blir
den avgjørende i en eller flere av de kampene. Ved sesongslutt kan det ryddes opp i stallen, og det vil jo seff skje uansett hvilken div vi er i.

OPM

Re: RYKTER: Healy
« Svar #11 på: Januar 22, 2007, 00:52:39 »
Analysen er egentlig grei: Vi lekker som en sil bakover, og det er hovedsaklig der skoen trykker. Midtforsvaret er vår achilleshæl for øyeblikket etter at venstreback plassen er ordnet. Vi må få inn en sjef i midtforsvaret og det holder ikke med en innleid 33-34 åring. Vi trenger hurtighet og en som leser spillet godt. Har vi ikke råd til en slik en, bør vi finansiere et kjøp med salg av Healy. Healy har potensiale og som Jon skriver så var han bra innledningsvis i sesongen. Han kan helt sikkert komme tilbake i form, -gjør han det blir han viktig. Har vi penger behold han, - har vi ikke, - kjøp en god midtstopper for det vi får for han.

OP
 

Espen J

Re: RYKTER: Healy
« Svar #12 på: Januar 22, 2007, 02:21:47 »
Hør hør...
 

Jon R

Re: RYKTER: Healy
« Svar #13 på: Januar 22, 2007, 02:29:14 »
quote:
Originally posted by OPM

Analysen er egentlig grei: Vi lekker som en sil bakover, og det er hovedsaklig der skoen trykker. Midtforsvaret er vår achilleshæl for øyeblikket etter at venstreback plassen er ordnet. Vi må få inn en sjef i midtforsvaret og det holder ikke med en innleid 33-34 åring. Vi trenger hurtighet og en som leser spillet godt. Har vi ikke råd til en slik en, bør vi finansiere et kjøp med salg av Healy. Healy har potensiale og som Jon skriver så var han bra innledningsvis i sesongen. Han kan helt sikkert komme tilbake i form, -gjør han det blir han viktig. Har vi penger behold han, - har vi ikke, - kjøp en god midtstopper for det vi får for han.

OP




Hva får deg til å tro at penger vi får for Healy, blir brukt til en god midtstopper, når verken salget av Hulse eller Kilgallon har generert særlig med penger til nye spillere, Ole? [8)]

Jon R.
Jon R.

OPM

Re: RYKTER: Healy
« Svar #14 på: Januar 22, 2007, 03:02:00 »
Det er et enkelt svar på det Jon. Den evige optimisme, -den samme som holder oss oppe når nesten alt er svart. Du har imidlertid helt rett, - helt objektivt sett så er det helt usannsynlig at Bates er villig til å investere noe som helst i laget. Det har hele sommeren og høsten vist...



OP
 

Jon R

Re: RYKTER: Healy
« Svar #15 på: Januar 22, 2007, 04:18:28 »
Kom akkurat til en fryktelig erkjennelse, Ole: Jeg har visst mistet eller glemt "den evige optimisme" under Bates/ Wise regimet, for første gang under mine 32 år som Leeds supporter. [:0][V]

Jon R.
Jon R.

Lids

Re: RYKTER: Healy
« Svar #16 på: Januar 22, 2007, 04:58:59 »
Huff da...

Thomas
Thomas

Erik_

Re: RYKTER: Healy
« Svar #17 på: Januar 22, 2007, 05:04:27 »
Da vi spilte 4-3-3 under Blackwell. Med Oster og Healy på hver sin kant. Så viste Healy at han har både ballkontroll, steg og skudd. Nå ser han bare trist ut. Tviler på om han egentlig ønsker å være i klubben.

I Leeds ser nå spissene ut til å bare brukes som oppspillspunkt. Men problemet er at de hele tiden slår støttepasninger tilbake uten å skape bevegelse. Healy har alltid likt å ha ballen i beina. Men det ser ikke ut som han liker fotball så mye for tiden. Det hjelper nok heller lite at han spiller på et lag som består av spillere som ikke akkurat er samspilte. Av naturlige årsaker.

Einar

Re: RYKTER: Healy
« Svar #18 på: Januar 22, 2007, 05:15:01 »
quote:
Originally posted by Jon R

Kom akkurat til en fryktelig erkjennelse, Ole: Jeg har visst mistet eller glemt "den evige optimisme" under Bates/ Wise regimet, for første gang under mine 32 år som Leeds supporter. [:0][V]

Jon R.



Triste greier, Jon [:(]. Du må lete den fram igjen.
Jeg kan trøste litt i mellomtiden..

Så, så, Jon [;)] - det går nok bra til slutt skal du se [:p]
« Siste redigering: Januar 22, 2007, 05:35:42 av Einar »
 

Kato

Re: RYKTER: Healy
« Svar #19 på: Januar 22, 2007, 05:16:49 »
Tror ikke det er Healy som er problemet. Vi må jo score 3-4-5 mål for å vinne fotballkamper. Vi må få satt et defensivt mønster. Det er den første nøkkelen for overlevelse
 

Einar

Re: RYKTER: Healy
« Svar #20 på: Januar 22, 2007, 05:33:29 »
Enig Kato, det er ikke der problemet ligger.

Får inderlig håpe treningsleiren benyttes til kun terping på defensiv samhandling og markeringsøvelser.
Om ikke det defensive arbeidet framstår i et annet lys om 14 dager så forsvinner også den siste rest av håp om å holde 3 lag bak oss ved sesongslutt. Det bør være mulig å komme et stykke på vei i alle fall, på 14 dager. DET tror jeg inntil videre på...
 

OPM

Re: RYKTER: Healy
« Svar #21 på: Januar 22, 2007, 05:47:35 »
Det rare er at ikke Wise/Poyet ser det samme som alle vi andre. Forsvaret vårt er en ren katastrofe. Det må styrkes med en solid midtsopper, og så må det trenes forsvar. De spiller sammen som et guttelag. Ingen samhandling og manglende sikring. Healy er dårlig nå, men det er ikke det største problemet. Uten at vi tetter igjen bakover får vi aldri trygghet i det offensive spillet heller. La oss håpe en god ukes treningsleir i syden kan hjelpe i tillegg til en solid forsterkning som kommer tidsnok til å få være med på samkjøringen bak.

OP
 

berlin

Re: RYKTER: Healy
« Svar #22 på: Januar 22, 2007, 05:49:20 »
for ikke å si om 9 dager, da vi møter Hull borte. Man kan alltids håpe at Kypros-oppholdet har en positiv effekt,
men det skulle da være mulig å gjøre samme hard-work hjemme. Eller må de samles, sosialt sett, 24 hours.
det blir S****ns spennende mot Hull, kommer til å skrike høyt om vi vinner. Da er det håp i hengende snøre.

Jon R

Re: RYKTER: Healy
« Svar #23 på: Januar 22, 2007, 15:50:19 »
quote:
Originally posted by kato

Tror ikke det er Healy som er problemet. Vi må jo score 3-4-5 mål for å vinne fotballkamper. Vi må få satt et defensivt mønster. Det er den første nøkkelen for overlevelse


Da kan vi ihvertfall ikke bruke hengerumpene Blake og Thompson på (midt)banen samtidig, kombinert med CCC dårligste backfirer. [}:)]

PS: Takk for støtten Einar. [8D]

Jon R.
« Siste redigering: Januar 22, 2007, 15:51:04 av Jon R »
Jon R.

RoarG

Re: RYKTER: Healy
« Svar #24 på: Mars 21, 2007, 18:46:07 »
Ikke rykter akkurat, men fant ingen bedre tråd. Healy er, iflg. denne tråden, Leeds viktigste spiller. Wise's disposisjoner blir det satt spørsmålstegn ved.
http://www.yorkpress.co.uk/sport/yorksport/display.var.1274600.0.healy_key_for_united.php

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #25 på: Mars 21, 2007, 19:36:52 »
quote:
Originally posted by RoarG

Healy er, iflg. denne tråden, Leeds viktigste spiller.




Han er riktignok vår toppskårar denne sesongen, men det fortel meir om klubbene og øvrige spelarar enn om Healy. I mine auge, er Healy den stor skuffelsen i år, i tillegg til tabellposisjonen. Har mi store tvil om at han kan "berge" oss, manglar den fanden-i-valdske innstillinga og gir ikkje 100% kvar kamp.

RoarG

Re: RYKTER: Healy
« Svar #26 på: Mars 21, 2007, 20:36:23 »
Men på tross av den påståtte mangelen på fandenivoldskhet er han toppscorer! Wise bør vel bruke de folkene som tross alt sender ballen i nota?
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by RoarG

Healy er, iflg. denne tråden, Leeds viktigste spiller.




Han er riktignok vår toppskårar denne sesongen, men det fortel meir om klubbene og øvrige spelarar enn om Healy. I mine auge, er Healy den stor skuffelsen i år, i tillegg til tabellposisjonen. Har mi store tvil om at han kan "berge" oss, manglar den fanden-i-valdske innstillinga og gir ikkje 100% kvar kamp.




Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: RYKTER: Healy
« Svar #27 på: Mars 21, 2007, 21:35:45 »
Syns Healy fungerar bra som super-sub. Vil heller satse på Cresswell, JJ og forhåpentlegvis Flo under bergingsaksjonen. Healy har på langt nær levd opp til namnet og ryktet sitt. Han har tydelegvis ikkje takla motgangen til klubben.

ragnar

Re: RYKTER: Healy
« Svar #28 på: Mars 21, 2007, 21:40:04 »
Healy skulle hatt arbeidsinnsatsen til Moore.

Men han funker i rollen som super sub. Komme inn når vi jakter en utligning eller når vi vil ha friske bein på topp. For gutten vet hvor målet står.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Espen J

Re: RYKTER: Healy
« Svar #29 på: Mars 22, 2007, 01:26:30 »
De som scorer flest mål i en klubb er vel per definisjon klubbens viktigste spiller!!
Jmfr. Mål er det viktigste i fotball!