Skrevet av Emne: RYKTER: Healy  (Lest 16816 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Re: RYKTER: Healy
« Svar #120 på: April 12, 2007, 17:47:39 »
Han er i alle fall for god i League 1, og egentlig også for god for Championship. Tror han kan gjøre det bra i PL, dersom han havner i en klubb som gir ham tillit og har et spillemønster som passer. Fulham virker jo ikke usannsynlig i øyeblikket.
Med et par-tre mål til før sesongen avsluttes må vel markedsverdien holde seg til sommeren. Husker vi diskuterte dette etter at han senket England og Spania i fjor høst. Da var han vurdert i alle fall som en £2-3 mill spiller, men etter en tafatt opptreden i klubbdrakta kjølnet interessen dramatisk til overgangsvinduet åpnet, og det eneste budet som virket å komme var på latterlige £750.000. Her må det nok smis mens jernet er varmt.

flynn

RoarG

Re: RYKTER: Healy
« Svar #121 på: April 12, 2007, 18:09:27 »
3 M £ for Healy? Jo, takk[:)]. Ikke det at jeg vil kvitte meg med ham, men blir budet såpass høyt får man bare selge. Kan hende kan de pengene brukes til å kjøpe klokt? Hva med Ijeh? Han er altfor god for Tippeligaen.
PS! Selg for all del Nicholls og Kandol i samme slengen, men ikke Rose![:0]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

morvar

Re: RYKTER: Healy
« Svar #122 på: April 12, 2007, 20:03:39 »
Selge Kandol ja! Jeg er helt enig, men hvem pokker vil ha ham? Og hva kan vi få for ham? At vi ga £200.000 for ham er helt utrolig. Han skulle minst hatt 1 mål mot Colchester..

Kanskje vi får en pose med god gammaldags BUGG for ham?
 

kjelvi

Re: RYKTER: Healy
« Svar #123 på: April 13, 2007, 01:30:46 »
Leeds striker Healy tops Fulham shopping list

Leeds United striker David Healy has moved to the top of Fulham's shopping list following Lawrie Sanchez's appointment as manager.
The Guardian says Sanchez has been given permission by Northern Ireland to assume the role and if Sanchez keeps Fulham in the Premiership then the Irish Football Association will also have to accept that Sanchez will be appointed full-time. His likely first targets as signings are two Northern Irishmen, Leeds's David Healy and Aston Villa's Steve Davis.

berlin

Re: RYKTER: Healy
« Svar #124 på: April 13, 2007, 01:46:08 »
Det er nok overveiende sannsynlig at healy forsvinner etter sesongslutt, noe annet ville overraske meg stort.
Skal heller ikke klage om vi får 3-4 mill britiske pund sterling for han, men så lenge KB sitter ved roret tviler jeg på om pengene
blir brukt til investering i nye spillere.

Sølvreven

Re: RYKTER: Healy
« Svar #125 på: April 13, 2007, 02:22:24 »
Tror heller ikke at Healy er problemet. Med ballfordelere på midten, så tror jeg at han vil bøtte inn mål for oss.

Rather dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

kjelvi

Re: RYKTER: Healy
« Svar #126 på: April 25, 2007, 17:39:44 »
Lawrie Sanchez faces a fight to sign Leeds and Northern Ireland striker David Healy if he lands the Fulham managerial post on a permanent basis. (Daily Express)