Leeds sine landslagsspillere.

Started by kjelvi, January 31, 2007, 00:07:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: HåvardK on March 23, 2025, 09:00:43Men bør ikke covers holdes varme?
Nå skal eg gjøre dette til et stort spørsmål  ;D

Jo, de bør holdes varme slik at de er 'klar' når de må trå til.

Men. I en tropp kan en ikke holde alle like varme. Det normale er vel at spiller 12-15 jevnlig får bra med spilltid. Nr 18 i troppen kan ikke regne med det.

Og det er nok i det sjiktet Schmidt er pr nå.

Når det er sagt skulle eg også ønske at han fikk spilletid når kampene tilsier det. Når kampen er vunnet, når vi møter antatt dårligere lag...
Men slik er det ikke. Både fordi Farke ikke pleier å gi den type spilletid i særlig grad, og fordi andre er foran ham i køen.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on March 22, 2025, 22:44:2686 minutter for James mot Kasakhstan. Nesten hele kampen før han blir byttet ut.
Først nåå fikk eg med meg at Darlow fikk 90 minutter igjen :)

Enjoyed the Wales v Kazakhstan game last night. Solid performances from the Leeds boys. Wales Online gave Rodon & Darlow 7/10 & James 8/10. The understated Simon Davies on commentary much better than hysterical Sam Matterface. Love the Welsh National Anthem, a real spine-tingler.
https://x.com/McClumsy84/status/1903708840849248273
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

Gnonto tilbake på Thorp Arch for å gjennomgå tester og undersøkelser fir ankelskaden han fikk i u21-landskampen.
Uvisst om han er klar til helga :-(

Hallgeir *

Ao Tanaka played a full 90 minutes for Japan today, as they drew 0-0 with Saudi Arabia in their latest World Cup qualifier.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Det er vel dette vi kaller riktig prioritering :)

🌍 Joel Piroe turned down a first international call-up to the Surinamese national team this month in order to focus on winning promotion with #LUFC.

https://x.com/JoeDonnohue/status/1904537793386222012
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...skal jo bli interessant å se om Haaland er ute etter Solomons drakt etter kampen 😅
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Det er jo Solomon mot Norge, dette...
MOT

Asbjørn

🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 Charlie Crew captained Wales Under-19s to a 3-1 win against Turkey in an #U19EURO qualifier this evening

#LUFCYouth | #LUFC
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: GeirO on March 25, 2025, 21:58:22Det er jo Solomon mot Leeds, dette...

Solomon mot Norge ja, sånn har det tidvis vært.

Deres klart største trussel.
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Asbjørn on March 25, 2025, 22:04:24
Quote from: GeirO on March 25, 2025, 21:58:22Det er jo Solomon mot Leeds, dette...

Var selvfølgelig det jeg mente, Solomon mot Norge. Du skjønte det.
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: Asbjørn on March 25, 2025, 22:04:24

Tror ikke vi skal se etter forsvarsspilleren blant hans landsmenn.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hawley

Spørs om vi får beholde Solomon

Dennis

Solid kamp av Solomon det. Truet Ryerson som er en solid back med CL-finale nylig. Fra norsk side er det skuffende hvor isolert JR blir defensivt. Solomon var omtrent det Israel hadde å by på, så hvordan han fikk lov å få ball og utfordre såpass enkelt er merkelig defensiv organisering. Man hadde vel han på blokka før kamp antar jeg.

Ideelt sånn sett i går; en god kamp av Leeds-spilleren og seier til Norge.

Marching on together!

Hawley

Var vel en spiller på Israel som ble trukket fram før kampen av Alsaker hos TV2 og det var Solomon.
Ikke lett å forsvare seg mot han. Han er så kvikk at forsvarspilleren ikke henger med. Man må nesten ha en 2.forsvarer rett bak. Litt merkelig at Norge ikke tik mere grep, men må jo holde med Norge og ikke Solomon  ;D

peacock

Quote from: Hawley on March 25, 2025, 22:51:00Spørs om vi får beholde Solomon

Han var da ikke så god. Det er også stor forskjell på Championship og Premier League. Om vi rykker opp, blir han fort mat for fysisk sterke forsvarsspillere.

Hawley

Ryerson spilte CL-finale...skal vel være greit nivå det  :D

Asbjørn

Landskamppause.
Uvanlig nok betyr dette et gjensyn med Leedsspillere i stedet for et avbrekk i ligaspillet.

Det rapporteres at Dan James er syk og står over for Wales, og at troppen reduseres fra de uttattte 27 til 23 og det går gjerne ut over Charlie Crew.

🐈 & 🐶 at Wales training camp. Daniel James training on own after recovering from illness. Rest of squad present ahead of World Cup qualifier v Liechtenstein 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 🇱🇮

So Dan James being monitored so may not start for Wales on Friday. Rodon, Darlow & Ampadu all set to play. Matchday squad will be cut from 27 to 23 so Crew may miss out. #LUFC
(Pope på X)

Ao Tanaka var ikke i Japans tropp i den nylige kampen, men det må sees i sammenheng med hva landslagssjefen har sagt:
From a Leeds perspective, midfielder Tanaka did not feature, although that is not entirely out of the ordinary. He was not, however, involved in the matchday squad, which is somewhat less common.

It is likely the 26-year-old was rested by manager Hajime Moriyasu after a lengthy Championship campaign with the Whites which culminated in promotion back to the Premier League as champions.

Moriyasu had suggested in the lead up to this month's World Cup qualifying fixtures that players who had undergone significant load throughout the 2024/25 season would be rested in order to give them a better opportunity at recovery.
(YEP)
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Joe Rodon header Wales i ledelsen mot Liechtenstein.

Og så må jeg bare si at jeg er nesten stum av beundring over det Antonio Nusa presterer på en fotballbane.
Super Leeds since 1968

Hawley

Og Solomon spiller venstreback igjen 🤔

Lucas the Kop Cat

Ex-Leeds men likevel, Alioski utligner like før slutten mot Belgia

Hallgi

Heilt vilt av Leedsfødte Haaland &Nusa&co i dag; VM i Mexico blir kick!
Og Alioski sin utligning mot Belgia er en stor push for at Wales vinner gruppa si med dagens målscorer Rodon+Ampadu&Darlow og James (som ikkje var med i dag); herlig!
ALAW (saludos del pirata)

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Wöber med start og 69 minutter for Østerrike i går kveld. Har vi gitt ham opp? Går det mot salg?

Asbjørn

Quote from: peacock on June 08, 2025, 10:36:30Wöber med start og 69 minutter for Østerrike i går kveld. Har vi gitt ham opp? Går det mot salg?
Gjennom sesongen har det vært nærmest systematikk i at for Leeds har han 'alltid' vært skadet, men når Østerrike skal spille er han 'alltid'tilgjengelig (selvfølgelig nyanser her, men likevel..).
Nei, jeg ser virkelig ikke at han fortsetter hos oss.
(Og dette er ikke meg, i mine øyne har han PL-kvaliteter nok til å spille, i alle falll være i en tropp - men like fullt skjedde dette i altfor liten grad i forrige sesongs Championship).
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: peacock on June 08, 2025, 10:36:30Wöber med start og 69 minutter for Østerrike i går kveld. Har vi gitt ham opp? Går det mot salg?

'They want to sell me'.

Max Wober shares what Leeds have told him about his future
@krone_at

#lufc

https://x.com/leeds_utd_news/status/1931690851601658263
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Joseph med mål for Spania mot Slovakia.

Killa

Quote from: Lucas the Kop Cat on June 11, 2025, 18:39:47Joseph med mål for Spania mot Slovakia.

Har en følelse av at han scorer nesten hver gang for Spania U21..? Håper egentlig vi beholder han videre, evt lånes ut til en CC-klubb...

leedslife

U-21:

Spania mot Italia nå klokka 21.

Begge på benk.

Gnonto får det virkelig ikke til med landslagsdrakt.
Slaktet på senior og nå på U21.