Skrevet av Emne: KAMP: vs Norwich, på Carrow Road, februar 2006  (Lest 37546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Re: vs Norwich
« Svar #330 på: Februar 04, 2007, 00:02:14 »
Synd å seie det med vi er ikkje gode nok til spill i CCC.
At vi ikkje klarer å ta poeng i ein sånn utruleg viktig kamp som vi i tillegg leder til pause, er ingenting anna enn fryktelig dårlig!

Registrerte at enkelte ikkje såg på denne kampen som like viktig som kampen mot Hull, fattar ikkje korleis ein kan tru det. Skal vi liksom ta igjen desse poenga mot topp seks lagene?
Som sagt så mange ganger før; nabolagene MÃ… slåast!

Tabellen no er ikkje noko hyggelig skue...

Har fortsatt trua, men er usikker på om dette kan gå.
Vi treng minst 8 sigrar på gjenståande 16 kamper, høyrest tvilsmt ut med vår innsats på banen!

Lei meg idag!!!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

venadis

Re: vs Norwich
« Svar #331 på: Februar 04, 2007, 00:06:44 »
Detta e heilt for jævlig, canariane tar sine første poeng detta året, er det tilfeldig at det er mot oss[V] Nei nå slite me alvorlig[:(]
 

Real

Re: vs Norwich
« Svar #332 på: Februar 04, 2007, 00:09:20 »
Greit nok at me er norske, men å masa om måla til gamst og carew i kamptråden er heilt bak mål. OFF TOPIC.

No må spelarar og fans stikka fingeren i jorda og mana fram all den innsatsen som trengs for at Leeds skal vera i CCC neste sesong også.
 

Tom S

Re: vs Norwich
« Svar #333 på: Februar 04, 2007, 00:11:11 »
Einig!!

quote:
Originally posted by Real

Greit nok at me er norske, men å masa om måla til gamst og carew i kamptråden er heilt bak mål. OFF TOPIC.

No må spelarar og fans stikka fingeren i jorda og mana fram all den innsatsen som trengs for at Leeds skal vera i CCC neste sesong også.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

RoarG

Re: vs Norwich
« Svar #334 på: Februar 04, 2007, 00:11:20 »
Surt å tape mot et så ordinært lag som Norwich. [xx(] Neste kamp er hjemme, og nå er det på tide på en trepoenger på ER. Stå på Leeds!

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

Re: vs Norwich
« Svar #335 på: Februar 04, 2007, 00:12:12 »
Vil gjerne se at en ny spiss blir lånt inn før neste kamp. Vi trenger en spiss som kan score, Kandol har sløst med sjansene de siste kampene. Spørsmålet er jo hvem som er tilgjengelig, og i tillegg god nok.

-WE'LL BE BACK-

venadis

Re: vs Norwich
« Svar #336 på: Februar 04, 2007, 00:12:31 »
Någe positivt å skriva om det hvertfall, herregud[xx(]
quote:
Originally posted by Real

Greit nok at me er norske, men å masa om måla til gamst og carew i kamptråden er heilt bak mål. OFF TOPIC.

No må spelarar og fans stikka fingeren i jorda og mana fram all den innsatsen som trengs for at Leeds skal vera i CCC neste sesong også.

 

Tom S

Re: vs Norwich
« Svar #337 på: Februar 04, 2007, 00:15:56 »
Dette gjer heimekampen mot crystal palace livsviktig!
Og det hjelper ikkje på når viser statistikken vår mot akkurat dette laget; bogeylag.

Eining med Ferre, vi treng ein målfarlig spiss. Kandol er ein vits, idag kunne han fiksa poeng til oss, men neida vi dryleren over vi... At vi brukte penger på han i januar er uforståelig!

Men, vi kan ikkje grave oss ned!
Det blir tur på byen ikveld og late folk høyre kven som er laget!

WE ALL LOVE LEEDS !



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Re: vs Norwich
« Svar #338 på: Februar 04, 2007, 00:18:56 »
Herregud som Kandol har skuffet meg... :/
-SirOlsen-

baste

Re: vs Norwich
« Svar #339 på: Februar 04, 2007, 00:19:59 »
trur Leeds med seier i neste kamp klarer å psyke seg opp og overleve i CCC. Men det er ingen tvil, neste kamp MÃ… vinnes..

Stifler

Re: vs Norwich
« Svar #340 på: Februar 04, 2007, 00:21:52 »
quote:
Originally posted by Tom S



Har fortsatt trua, men er usikker på om dette kan gå.
Vi treng minst 8 sigrar på gjenståande 16 kamper, høyrest tvilsmt ut med vår innsats på banen!

Lei meg idag!!!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!





Kan bli tøft ettersom vi kun har vunnet 5 av 29 kamper[xx(]
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

Re: vs Norwich
« Svar #341 på: Februar 04, 2007, 00:24:35 »
Vi har riktignok vunnet 8 av 29, men likevel...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Re: vs Norwich
« Svar #342 på: Februar 04, 2007, 00:24:55 »
Det skal altså ikkje la seg gjere å få litt ro i sjela i meir enn ei knapp veke[V] Eg verken høyrte eller såg kampen, men eg føler meg utruleg svikta av laget vårt. No hadde eg omsider byrja å få trua på fornya tillit, men så sank stemninga til botnnivå att. No skal eg trøystedrikke, og lurer på om eg først skal slutte å drikke alkohol når neste Leedssiger er innkassert.

Per-Stian

Re: vs Norwich
« Svar #343 på: Februar 04, 2007, 00:28:53 »
At vi sannsynlegvis må vinne halvparten av dei resterande 16 kampane, like mange som vi har vunne heile sesongen fram til no, gjer ikkje nattesøvnen noko betre. Eg trur eg sakte men sikkert byrjar å fire flagget nedover stonga.

kjelvi

Re: vs Norwich
« Svar #344 på: Februar 04, 2007, 00:33:09 »

TØFFE FAKTA!


Derby 62
Preston 56
West Brom 55
Birmingham 54
Southampton 52
Cardiff 52
Sunderland 50
Stoke 49
Colchester 48
Wolverhampton 47
Plymouth 43
Crystal Palace 42
Sheff Wed 40
Ipswich 39
Burnley 38
Norwich 37
Coventry 37
Leicester 34
QPR 33
Luton 32
Barnsley 32
Hull 31
Southend 28
Leeds 27

Per-Stian

Re: vs Norwich
« Svar #345 på: Februar 04, 2007, 00:41:12 »
Seks poeng opp til sikker plass. Vi må altså vinne dobbelt så mange kampar som våre næraste konkurrentar. Blir steintøft!

Tom S

Re: vs Norwich
« Svar #346 på: Februar 04, 2007, 00:58:54 »
Skål då, PS!!!


quote:
Originally posted by Per-Stian

Det skal altså ikkje la seg gjere å få litt ro i sjela i meir enn ei knapp veke[V] Eg verken høyrte eller såg kampen, men eg føler meg utruleg svikta av laget vårt. No hadde eg omsider byrja å få trua på fornya tillit, men så sank stemninga til botnnivå att. No skal eg trøystedrikke, og lurer på om eg først skal slutte å drikke alkohol når neste Leedssiger er innkassert.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

RoarG

Re: vs Norwich
« Svar #347 på: Februar 04, 2007, 01:00:18 »
Ikke håpløst dette her[:)]. I en serie avhenger ens egen skjebne av andres hell/uhell. Synes ikke at lagene rett foran oss er noe å kimse av: Barnsley, Luton, QPR, Coventry og Southend. Vi greier vel å komme oss forbi minst 3 av disse her [:)]?!

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: vs Norwich
« Svar #348 på: Februar 04, 2007, 01:02:39 »
quote:
Originally posted by Tom S

Skål då, PS!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Skål, Tom!
« Siste redigering: Februar 04, 2007, 01:03:16 av Per-Stian »

stefan

Re: vs Norwich
« Svar #349 på: Februar 04, 2007, 01:34:45 »
Kampen viste oss vel at vi har en litt for svak tropp. Artig med mål av Howson og at Elliot fikk et innhopp.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

MrK

Re: vs Norwich
« Svar #350 på: Februar 04, 2007, 01:51:45 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Det skal altså ikkje la seg gjere å få litt ro i sjela i meir enn ei knapp veke[V] Eg verken høyrte eller såg kampen, men eg føler meg utruleg svikta av laget vårt. No hadde eg omsider byrja å få trua på fornya tillit, men så sank stemninga til botnnivå att. No skal eg trøystedrikke, og lurer på om eg først skal slutte å drikke alkohol når neste Leedssiger er innkassert.



da er du ferdig på kort tid - leveren tåler ikke slike mengder - utrolig skuffet her og - ledelse til pause og kollaps - 2007 tegner ikke til å bli ett hvitt år (dobbelbetydning) spørsmålet er hvor lenge nedturen skal vare for Leeds. uttrykket samling i bånn er ukjent i UK...........League 1 puster i nakken og jeg gremmes

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Stifler

Re: vs Norwich
« Svar #351 på: Februar 04, 2007, 02:04:43 »
quote:
Originally posted by Tom S

Vi har riktignok vunnet 8 av 29, men likevel...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Beklager det. sefølgelig har vi gjort d.
sjekket bare på LeedsUnited.com og der setter de opp tabbelen etter hjemme og borte kampene...
-Nr 2 er den første taperen-

kjelvi

Re: vs Norwich
« Svar #352 på: Februar 04, 2007, 02:09:37 »

Fra PA Sports:


Darren Huckerby fired the winner against his former club as Norwich came back from a goal down at half-time to end a run of three straight defeats.

Huckerby reminded Leeds' travelling fans he still has the pace to hurt most Coca-Cola Championship defences when he raced beyond the visiting defence to slot home a 78th-minute winner for Peter Grant's struggling side.

Leeds had taken a 20th-minute lead when 18-year-old midfielder Jonny Howson steered Robbie Blake's cutback into the bottom corner, but Dion Dublin lashed home a cross from Youssef Safri just before the hour to draw the Canaries level.

Howson's first senior goal had put Leeds in the hunt for their first back-to-back league wins of the season following the midweek victory at Hull, but Dennis Wise's side still find themselves rooted to the bottom of the table.

Victory over Leeds was crucial for Norwich who secured only their second league win in 10 matches, but they now have a 10-point gap over the Yorkshiremen.

Midfield pair Mark Fotheringham and Simon Lappin made their debuts for Norwich and Dublin returned to the centre of defence following a knee injury. Chris Brown was also back from suspension up front.

Skipper Kevin Nicholls returned to Leeds' midfield and Blake was drafted in alongside Tresor Kandol up front in place of David Healy, who has broken his arm.

Norwich dominated the opening exchanges and Huckerby was denied an opener for offside when he fired beneath Leeds goalkeeper Neil Sullivan in the penalty area after being played in by Brown.

Leeds had to wait until the 19th minute for their first shot when Kandol's drilled effort fizzed wide after he momentarily got goal side of Gary Doherty, but the visitors grabbed the lead a minute later.

Blake and Kandol swapped passes to set the former free down the left and his cutback from the by-line was side-footed home low and firm into the bottom corner by Howson.

Dublin was nearly punished for giving the ball away carelessly at the back to Alan Thompson shortly after the restart and when he flicked the ball into Kandol's path Doherty had to be alert to clear the danger.

Leeds enjoyed more possession in the second period, but Norwich drew level in the 59th minute through Dublin.

Youssef Safri crossed from the left and Dublin fired home right-footed into the top corner from 12 yards for his sixth goal of the season.

Blake then headed straight at Marshall from Heath's cross and Armando Sa cleared Dublin's header as both sides chased a second goal.

Blake and Kandol both fired wide before Andy Hughes and Chris Makin replaced Jurgen Colin and Brown. Ian Moore went on for Kandol.

Norwich were rewarded for a spell of pressure straight from a Leeds corner in the 78th minute. Croft raced away down the right and when he fed Huckerby the former Leeds winger out-paced two covering defenders before tucking the ball underneath the advancing Sullivan.

Teenage striker Tom Elliott made his first Leeds appearance as an 80th-minute substitute in place of Nicholls, but made little impact.

Norwich almost doubled their advantage in the closing stages but Sullivan brilliantly denied Huckerby a second when tipping away his close-range volley.

GeirO

Re: vs Norwich
« Svar #353 på: Februar 04, 2007, 02:22:01 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Seks poeng opp til sikker plass. Vi må altså vinne dobbelt så mange kampar som våre næraste konkurrentar. Blir steintøft!



Det regnestykket skjønte ikke jeg....
MOT

SirOlsen

Re: vs Norwich
« Svar #354 på: Februar 04, 2007, 02:32:56 »
Jævlig moro når vi begynner å få kommentarer fra folk om; "I helsikes.. hvem er det som har greid å få hele 27 poeng da.."

Mens sarkasmen i tonefallet oser selvfølgelig.. onkel hadde fikk den idag [:p]
-SirOlsen-

Svend Anders

Re: vs Norwich
« Svar #355 på: Februar 04, 2007, 03:15:41 »
En liten "trøst" at vi har en kamp mindre enn de over oss, da....?

Nå, la oss få ut frustrasjonen i kveld. Når vi våkner imorgen er dette glemt, vi er bare nødt til å se videre fremover, fortsette å støtte opp OM VI SKAL HA SJANS.

Det har skjedd større mirakler enn dette før.

SA

http://www.svendanders.com/

berlin

Re: vs Norwich
« Svar #356 på: Februar 04, 2007, 03:58:43 »
joda, og siden southend slo de, så kan vi også. Spesielt hvis vi MÃ…!
det er ingen tvil om det blir tøft å vinne annenhver kamp, men samtdidg har vi vel bedre tro nå enn etter wba-kampen.

Neste kamp er CP. Hvis vi får opp en 2 måls ledelse der, og greier en 3-poenger, så har vi et godt utg.pkt.

Jeg har liksom på følelsesn at vi kommer til å gi Cardiff hard kamp, og så er det en stor 6-poenger mot qpr.

Håper på 5-6 poeng på de neste 3 kampene, d.v.s håper selvfølgelig på 9, men da må jeg får kontakt med julenissen eller Gud.
« Siste redigering: Februar 04, 2007, 04:00:45 av berlin »

Tom S

Re: vs Norwich
« Svar #357 på: Februar 04, 2007, 17:36:42 »
Barnsley 32
Hull 31
Southend 28
Leeds 27

For at Leeds United skal vere på trygg plass må vi ha meir poeng enn laget på siste sikre; Barnsley med 32.
Dvs at vi må ha 33 p, som igjen betyr at vi treng 6p (33-27=6)
[:)]


quote:
Originally posted by GeirO

quote:
Originally posted by Per-Stian

Seks poeng opp til sikker plass. Vi må altså vinne dobbelt så mange kampar som våre næraste konkurrentar. Blir steintøft!



Det regnestykket skjønte ikke jeg....



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

Re: vs Norwich
« Svar #358 på: Februar 04, 2007, 17:59:17 »
Rating i fra Maverick Whites:

Sullivan - relatively quiet afternoon 6
Richardson - nightmare second half, if only we had another right back??? 5
Sa - competent enough defensively, and showed good distribution 7
Heath - never commanding 5
Rui Marques - far better than his partner again 6
Thompson - had his moments 6
Howson - improving steadily 6
Douglas - lots of running in him, but as ever no end product 6
Nicholls - very disappointing 5
Blake - occasional good work 6
Kandol - desperately running short of adjectives 4

Subs;

Moore - no impact 5
Elliott - on for last hurrah

Ny dårlig kamp fra Kandol! Håper vi får lånt en ny spiss før neste kamp, vi trenger en som kan score mål på topp.


-WE'LL BE BACK-

Henning

Re: vs Norwich
« Svar #359 på: Februar 04, 2007, 18:16:13 »
Gjekk glipp av første omgang(toga her borte jobbar imot meg), so den går eg forbi i stillheit. Anna at eg spurte eit par supportera som synst det hadde vore ein bra første omgang.

Andre omgang starta bra, Leeds visste pasningssikkerheit og sjølvtillit. Likte veldig det eg såg, i ein liten periode. Roa seg litt ned, og etter kvart bølga det litt fram og tilbake. Sat heile tida med ein følelse av at spissane til Norwich var hakket betre enn forsvarsspelet tilLeeds. Ein liten og ein stor på topp skapte problemer. Likevel var det Leeds som hadde dei få halvsjansane, fram til dei utligna. So irriterande. Kan ikkje dei renske dinna ballen langt opp på tribuna?

Etter dette fortsatte det og bølge fram og tlbake, men dei såg litt farlegare framover enn vi gjorde. Sjølvtillitten og pasningane forsvann også frå fleire spelarar. Kandol hadde eit fint gjennomløp, men avsluttninga blei for dårleg.

Og so kjem scoringa som eg blir dårleg av. Blake tar corner. Vi har corner! Sentrar utanfor straffefeltet til thompson, som ikkje får lagt den der han vil, so i staden for å avslutte, berre avslutte angrepet lemper han ballen opp i lufta 5-6- meter foran seg inn i feltet. Ballen kjem ut igjen. Der Nicholls taper ein duell, og den raske på Norwich blir tilslutt spelt igjennom. Ein mot ein mot Richardson, blir Frazer desverre berre ryggande, og 2-1.

Etter dette skaper vi eit par halvsjansar. Har eit par rop om straffe, veit ikkje kor reelle dei var, men minna om hands den eine. Heilt i slutten går lufta verkeleg ut av oss. Den raske får herje som han vil, og har fleire store sjansar til å gjere 3-1.

Skal ikkje gje noko spelarvurdering sidan eg berre såg andre omgang, men litt kan eg seie.
Frazer gir oss ein dimensjon framover som vi treng, ikkje redd for å gå på lp den mannen. Men treng ein solid defansiv spelar foran seg, Hadde Sa på tirsdag, men ikkje idag.
Howson fungerar bra som ein hengande spiss/offansiv midtbane, der han jobbar veldig bra, og riv motspelet i stykker. Men er avhengig av ein komponert midtbane, då han sel seg til tider.
Derfor bør han ikkje spele viss Blake er på midtbana. No spelte vel Blake spiss igår, men såg av og til ut som 4-5-1, og Blake vandrar sann som det passar han.
Nicholls skuffa. Missar på dei heilt enkle pasningar, og virkar utilpass ut på der. Ser at han prøver å vere kaptein ved å piske medspelarar, men fekk ikkje til noko sjølv. Douglas gjorde ein mykje betre jobb som opprydningsgutt foran egne stopparar på tirsdag.
Thompson viser ro der han vender enkelt på egen banehalldel,og held ballen i laget. Holdt på å drite seg ut ved eit tilfelle, og hadde dårlege frispark/conerar idag.
Det må eit under og mykje pågangsmot for Kandol å snu fansen i hass retning. Blir bua på i heile andre omgang. Noko rettvist, men eg trur ikkje han scorar på neste sjanse når han får so masse pepper etter å ha bomma på eit skudd.

Alt i alt verka formasjonen og systemet mykje betre på tirsag. Kan ha noke med spelardisposisjonar.Blei også mykje plassbytter, om det var bevisst eller ubevisst veit eg ikkje. Såg jo berre andre omgang, so kan jo ha vore heilt annleis i første. Nicholls kan for alt eg veit ha rula bana då. Men vi sleit med spissane deira som var bevegelege.

Litt frå tribuna. Sjølvironi når tilskuertalet blei lest opp:
"We`re not famous anymore"
Og ein som har blitt fortalt her tidlegare:
Norwichfansen: "Going down, going down, going down"
Leedsfansen: "So are we, so are we, so are we"
Elles var det veldig lett stemning mellom suporterane til laga, og applauderte kvarandre etter synging osv. Riktignok kan det ha vore ironisk nokre gangar, men var absolutt ikkje noko krig. Også utanfor, gjekk begge supportergruppene ut samtidig, utan noko som helst trøbbel.

Uansett, eg har trua på tre poeng mot Palace og tre poeng mot QPR.

Henning.