KAMP: vs. Palace

Started by kjelvi, February 08, 2007, 15:13:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

TAYLOR FACING SELECTION PROBLEMS
Crystal Palace could be without as many as seven players for Saturday's match at struggling Leeds.

Jobi McAnuff, Stuart Green and Michael Hughes are all likely to be sidelined due to injury and illness, while fellow midfielder Tom Soares begins a three-match ban for his sending-off against Ipswich last weekend.

In addition, defender Danny Granville, midfielder Ben Watson and winger Paul Ifill all collected knocks and are struggling.

"We have a couple of knocks for the weekend," admitted Palace boss Peter Taylor.

"Jobi is still doubtful at the minute as he has not been able to train with us, and neither has Paul Ifill nor Stuart Green.

"Michael Hughes hasn't been well, Danny Granville got a bit of an injury in training, while Ben Watson picked up a thigh muscle injury. They are all doubtful, but we have a good squad here."

Kilde: Football365.com

RoarG

Ligger an til en komfortabel hjemmeseier, dette [:D].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

På tide vi får revansje for det sure 0-1 tapet i sesongens tredje kamp. Horse ble jo utvist etter kvarteret, men vi var klart best før pause. Alle husker jo at Palace scoret ved slaget 90 min ca, og enkelte lot KB få kjenne pisken fordi han byttet innpå Carole da CP hadde innkast (frispark?) et stykke innpå Leeds banehalvdel.

Har kikket litt på kampene våre bunnkolleger skal opp i:

Southend 19:45 QPR
Barnsley 15:00 Colchester
Derby 15:00 Hull City
Ipswich 15:00 Leicester
Leeds Utd 15:00 C.Palace
Luton Town 15:00 Norwich

Southend - QPR spilles i morgen kveld. Uavgjort er vel et passende resultat i den kampen. Ellers så får Hull det svært vanskelig. Barnsley får det tøft nok mot Colchester, men ikke uoverkommelig. Leicester får det vanskelig i bortekampen mot Ipswich, mens Luton tar i mot våre overmenn fra sist helg, Norwich.

auren, som blir svært skuffet hvis ikke tre poeng har blitt samlet inn klokken 18 på lørdag.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leeeeeeeeeeeeds

VI VINNER GARANTERT. Er nok en gang sikker i min sak. Nå begynner fremgangen. Gleder meg

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

rd1

CP har kun 3 borteseire denne sesongen, så dette burde være mulig.. Det vil si, vi MÃ... ta 3 poeng hjemme fremover for å overleve

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Lids

For de som ikke har anledning til å se kampen på tv, følg med her...

http://www.myp2p.eu/Saturday.htm

Thomas
Thomas

fmtj

quote:
Originally posted by Leedsvik

VI VINNER GARANTERT. Er nok en gang sikker i min sak. Nå begynner fremgangen. Gleder meg

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com

Fantastisk å oppleve slik optimisme, den smitter faktisk![:)]
Yeboahs vitne

trosetti

Godt å høre at Danny Granville er ute. Det er alltid noen av de gamle spillerne våre som skal rote det til for oss.

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Stifler

Men husk vi har også et stort skade problem, men det som var det beste å se
er at McAnuff er ute.
Har stor tro på at vi vinner denne. Jeg vet vi vinner denne!
-Nr 2 er den første taperen-

auren

Ben Watson er vel en spiller som også kan være en trussel. Ung og lovende mener jeg å huske. Håper han ikke når kampen.

auren

Leeds
Till
I
Die!

Eriksen55

Ikke bekymret for tap,ikke uavgjort for den sak skyld heller! Gleder meg til lørdag. Tv sendt kamp og gutta svikter ikke, 3-0 vinner vi, hatrick av kandol...kødda. thompson, howson og kandol(blir truffet og ballen skifter retning). Bare å benke seg foran skjermen og nyte :)

berlin

jobi mcanuff kan drepe oss, så håper han ikke blir kampklar

mari

Creswell og Lewis mulige tilbake i troppen til denne kampen iflg Yorkshire Radio i kveld.....Creswell har vistnok vært meget god på treningene denne uken.

auren

Herlig nytt! Får håpe at Lewis er frisk nok til å spille og at Cressy kanskje kan få 10-15 min under beltestedet... :-)

auren

Leeds
Till
I
Die!

Dennis

quote:
Originally posted by berlin

jobi mcanuff kan drepe oss, så håper han ikke blir kampklar

Ã... fy faen, da håper ikke jeg han blir klar heller! [:p]

- Dennis
Marching on together!

Tom S

Godt å høyre at Lewis og Cressy er tilbake.
Lewis hadde ein god periode før skaden og bør gå rett inn på vbacken.

Cressy har vel eit stykke igjen før han kan bidra på førstelaget, men han vil bli ein god tilvekst utover.
Håper berre han held seg skadefri no då....

Etter tapet for norwich er vi nøydd for å vinne no. Vi har ein del heimekamper no framover mot lag rundt oss på tabellen, desse MÃ... vinnes.
CP, QPR, SW og Luton skal gi 12p i sekken!

Det skader ikkje at CP også slit med skader, lat oss håpe vi kan slå dette bogeylaget for ein gangs skuld!

WE ALL LOVE LEEDS !!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

quote:
Originally posted by auren

Herlig nytt! Får håpe at Lewis er frisk nok til å spille og at Cressy kanskje kan få 10-15 min under beltestedet... :-)

auren

Leeds
Till
I
Die!

Tja. Dette kan han kanskje spare seg til han er på privaten.

baste

3 poeng og helgen er reddet. Dette blir nok en viktig kamp. Tror og at LEEDS vinner. 4-1...Ã...rets beste kamp av Leeds..Come on mighty Whites

Stifler

Noen som har kontroll over hvem som er tilbake fra skade til denne kampen?
Lewis er vel nevnt.
-Nr 2 er den første taperen-

Leedsboy

Noen som vet om denne kampen går i drammen?

Leedsboy

Einar

Tror ikke det Leedsboy, med mindre de har unormalt store pub'er i drammen...

GeirO

Har dårlig erfaring men at pub'ene i Drammen prioriterer Leeds lørdag kl. 16.00. Da prioriterer de andre lag (røde og blå).....andre fra Drammen som har bedre erfaringer?
MOT

kjelvi

Drammen??
Hvor??
Har hørt om E18 Drammensbrua. Langt unna?

kjelvi

FootyMad attempt to assist you with their form guide as Leeds United take on Crystal Palace in a Championship match on Saturday 10th February 2007 at 15:00.

History of the Leeds United v Crystal Palace fixture:

Leeds Utd. prepare to entertain Crystal Palace at Elland Road on Saturday afternoon, looking to continue an impressive record. The Whites are clearly on top, having won 17 and lost only 6 of the 27 games.

The most recent encounter between these two sides at Elland Road was less than a year ago, in March 2006, with Crystal Palace inflicting a narrow 0-1 defeat upon the Whites in a Championship match.

For a detailed analysis of the head-to-head between the two sides, click here

Recent encounters between the teams:
2006/2007 Sun 13 Aug Crystal Palace 1 - 0 Leeds Utd. CHMP
2005/2006 Tue 21 Mar Leeds Utd. 0-1 Crystal Palace CHMP
2005/2006 Sat 04 Mar Crystal Palace 1 - 2 Leeds Utd. CHMP
2002/2003 Sun 16 Feb Crystal Palace 1 - 2 Leeds Utd. FAC
1997/1998 Sat 31 Jan Crystal Palace 0 - 2 Leeds Utd. PREM
1997/1998 Sat 23 Aug Leeds Utd. 0 - 2 Crystal Palace PREM
1996/1997 Sat 25 Jan Leeds Utd. 1 - 0 Crystal Palace FAC

Recent respective form guides

Leeds United's poor home run has seen them win just 1 and draw 2 of the last six. While Whites have scored 6, a worringly large 10 have been leaked at the other end.

Crystal Palace's away form is none too clever either, losing only 1 of the last six, but drawing 4 of them. The Eagles's have a narrow positive goal difference over these games, with 6 goals for and 5 against.

Leeds Utd. find themselves stuck right at the bottom of the division. Their 30 games have yielded only 27 points. Crystal Palace's 42 points from 31 games sees them lie inside the top half of the table, in 12th position.

For a detailed analysis of team form guides throughout the leagues, click here

Current form guides: P W D L F A P
Leeds Utd. 6 2 0 4 9 13 6
Crystal Palace 6 3 2 1 9 6 11

FootyMad's prediction ...

Nothing seems to be going right for the Whites at home recently, and I can see no immediate turn around in fortunes as the Eagles come away with an easy victory. Away win

Sequence statistics:
Leeds Utd. Not drawn a match in their last 7 .

Crystal Palace Undefeated in last 4 away games.

Kilde: http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=PREV&id=323681

baste

Mao så blir dette ikke en U...og Crystal Palace går på sitt 1. bortetap på lang tid. Topp..kan leve med det. TAP er ikke ett tema. God helg folkens

kjelvi

ONE VISION

Assistant boss Guy Poyet insist single-mindedness is the key for United as they prepare to face Crystal Palace at Elland Road on Saturday.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~978351,00.html

kjelvi

Stack hoping to get nod for Leeds

Leeds goalkeeper Graham Stack is expected to return to the squad for the visit of Crystal Palace.
The 25-year-old, on loan from Reading, has missed the last eight matches due to ankle ligament damage and manager Dennis Wise must now decide whether to stick with Neil Sullivan or opt for Stack in his starting line-up.
Winger Eddie Lewis, who missed out last week with a leg injury, could return to the squad, but Leeds will be without Jonathan Douglas (hamstring) who was forced to pull out of the Republic of Ireland's midweek Euro 2008 clash in San Marino.
Wise's squad has been hit by a series of injuries to key players in recent weeks and he is still without strikers David Healy (broken arm) and Tore Andre Flo (fractured foot).
Midfielder Shaun Derry (Achilles) and defender Gary Kelly (ankle) remain sidelined.
Striker Richard Cresswell, restricted to just eight first-team appearances due to knee ligaments problems, returned to full training this week but is not expected to feature on Saturday.

Kilde: TeamTalk

RoarG

Ser ut til at uavgjort ikke forekommer mellom disse lagene, og at kampene er jevne (i allefall resultatmessig). Skal vi våge og tippe 2-1 til Leeds? [:)]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

I 5 av de siste 7 møtene har bortelaget tatt seieren. Vi får for all del håpe at det ikke skjer igjen.

Når er Healy tilbake forresten? Var det 2 uker han var ute for?

auren

Leeds
Till
I
Die!