Skrevet av Emne: Wise forbanna på en spiller ??  (Lest 40849 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #30 på: Februar 11, 2007, 01:16:38 »
quote:
Originally posted by marve

Spillern har vist nok gitt bort start 11 til CP i dag .
Spillern kommer aldri til å spille for leeds igjen .


Derry eller en måte å bli kvitt Kelly på.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

KeyserSoze

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #31 på: Februar 11, 2007, 01:18:48 »
Håper ikke dette bygger seg opp til å bli en "ord mot ord" sak som skaper mye negativ energi i klubben. Det trenger vi ikke nå!
 

Sander

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #32 på: Februar 11, 2007, 01:19:20 »
Endelig en opptur i dag.. Ikke si det er Derry, Kelly eller Thompson!!
 

Eriksen55

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #33 på: Februar 11, 2007, 01:19:52 »
tipper det er stack.. Han var på vei tilbake og han sto jo ikke i dag slik mange har spådd.. da er det ikke noe tap, lund blir igjen 3 keeper.

Sander

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #34 på: Februar 11, 2007, 01:20:31 »
La oss håpe det er Stack!
« Siste redigering: Februar 11, 2007, 01:20:54 av Robbie Blake »
 

Frode

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #35 på: Februar 11, 2007, 01:28:29 »
Men poenget er:  Det er viktigere for Wise å markere seg, enn tenke lagets beste i en slik situasjon.  Hva med å svelge en kamel til vi har berget plassen, for å ta det derfra?
 

marve

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #36 på: Februar 11, 2007, 01:34:25 »
quote:
Originally posted by Frode

Men poenget er:  Det er viktigere for Wise å markere seg, enn tenke lagets beste i en slik situasjon.  Hva med å svelge en kamel til vi har berget plassen, for å ta det derfra?


Han må da for faen reagere når en av våre egne spillere gir bort slik informasjon til en av våre motstandere og når vi alle vet hvor viktig det var med seier i dag .
Meget bra av wise at han reagerer så sterkt på denne spillerens oppførsell uannsett hvem det nå er .VEKK MED HAN FYSJJJJJJJJJJJ
 

raggen

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #37 på: Februar 11, 2007, 01:57:06 »
håper det ikke er derry eller thommo.. håpr for guds skyld det er stack. Uansett respekterer jeg wises avgjørelse

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

kjelvi

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #38 på: Februar 11, 2007, 02:07:36 »
quote:
Originally posted by Papi

Sully, Stack ??


Neppe noen av keeperne. I følge posting fra en av våre danske venner (Benjamin) - som igjen linket til danske Tips, hadde Carsten fått beskjed fra Wise tidligere i uka om å stå.

jarle

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #39 på: Februar 11, 2007, 02:16:13 »
Det er garantert Derry...

Hvorfor skulle Thompson gjøre det, han har jo nettopp kommet og har fått en ny start.
og hvorfor står det at han er skadet på hjemmesiden...

Det eneste logiske er at det er en med kjennskap til CP og ledelse/spillere der... Tror neppe noen av Leeds spillerne har gjort en cold-call... nei her er det gamle kjenniinger som har pratet sammen.
Hvordan Wise har fått vite det er derimot et mysterium... Da betyr det at en i CP har blåst Leeds muldvarpen...


Vel we will not miss you Derry... i år har du vært eeeeeeeeeelendig!

Peter7

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #40 på: Februar 11, 2007, 02:20:29 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Fy f.. idioti av spilleren. Det første jeg tenkte var Derry, men gud forby. Er jo en av mine få favoritter på dagens lag, enda han ikke har hatt sin beste sesong akkurat.

Håper det er Crainey:D

Forever Leeds




Du får få deg en annen favoritt, da ... [;)]

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Promotion 2010

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #41 på: Februar 11, 2007, 02:27:17 »
quote:
Originally posted by berlin

må være derry. ....og i årets sesong har jo ikke han vært noe tap....


En spiller med kjenneskap til Palace er dette kanskje?

"Also, the player in question said a couple of other things and it's not acceptable."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bakkjen

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #42 på: Februar 11, 2007, 04:29:38 »
Fortsetter her jeg, etter at den tråden jeg arrangerte ble låst. ! Men denne saken er jo faktisk mye mer alvorlig enn hva den blir fremstilt her. Etter samtaler med Jim Solbakken i forrige uke, kunne han fortelle at klubben er i fullstendig oppløsning. Og det er jo ikke bra. I det hele tatt.

Men skulle det være Derry så vet jeg faen ikke, han er ny utnevnt vise kaptein, men finner likevel ikke klubben Leeds verdig nok å spille for om det er han da riktig nok.

Leeds United 4ever!!!
Leeds United 4ever!!!

mari

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #43 på: Februar 11, 2007, 04:48:28 »
Laget oppførte seg vel ikke akkurat som et lag i oppløsning idag ??

Når man så samtalen mellom Nicholls, Douglas og Wise idag så det faktisk ut som et fellesskap...Men hva vet vel jeg - jeg snakker ikke jevnlig med Solbakken..


 

Kato

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #44 på: Februar 11, 2007, 04:50:46 »
Dette ønsker jeg du utdyper, bakkjen.

Hva er det egentlig som skjer der borte?
 

bakkjen

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #45 på: Februar 11, 2007, 04:52:21 »
Felles skapet i gruppen kan være bra, men det er ikke alt som kommer ut til oss svorne Leeds supportere...

Mange av dagens Leeds spilleres kontrakter går ut snart og vi kan ende opp med bare 5 av dagens leeds mannskap om vi skulle rykke ned.

Leeds United 4ever!!!
Leeds United 4ever!!!

agehvitstein

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #46 på: Februar 11, 2007, 04:53:36 »
Det gjør faktisk jeg også! Alvorlige påstander. Det er klart det er noe som er
alvorlig galt med klubben, men når du siterer Solbakken bør du komme med mer.
 

sindre12

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #47 på: Februar 11, 2007, 05:06:54 »
Jeg tror det er Derry.
men sko gjerne sitt Kandol Is Off.
Beckford 4 England!

agehvitstein

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #48 på: Februar 11, 2007, 05:13:30 »
Det at vi skulle ende opp med kun 5 av dagens mannskap ser jeg ikke på som
noe stort problem! Det er ikke alt som kommer ut sier du, men solbakken hevder
i følge deg at klubben er i oppløsning. Dette ble veldig lite nyansert.
 

GeirO

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #49 på: Februar 11, 2007, 05:49:36 »
quote:
Originally posted by bakkjen

Fortsetter her jeg, etter at den tråden jeg arrangerte ble låst. ! Men denne saken er jo faktisk mye mer alvorlig enn hva den blir fremstilt her. Etter samtaler med Jim Solbakken i forrige uke, kunne han fortelle at klubben er i fullstendig oppløsning. Og det er jo ikke bra. I det hele tatt.

Men skulle det være Derry så vet jeg faen ikke, han er ny utnevnt vise kaptein, men finner likevel ikke klubben Leeds verdig nok å spille for om det er han da riktig nok.

Leeds United 4ever!!!



Hallo?? Er nå dette en nyhet da? Klubben har vel vært i oppløsning i et par år nå!

Synd at Derry er på tur ut av klubben da. Er vel strengt tatt en av de bedre spillerne?
MOT

SveinArve

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #50 på: Februar 11, 2007, 05:51:24 »
har alltid likt derry, men hvis det viser seg at han har gitt bort første ellevern og i tilleg sagt at han ønskte at han spilte på CP, så kan han dra dit sola ikkje skinner..

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

agehvitstein

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #51 på: Februar 11, 2007, 05:53:47 »
Den har vel vært det. Wise kunne kanskje droppet å nevnt det i pressekonferansen etter
kampen, men dersom det binder de andre gutta på lager sammen så ok. Solbakken kan holde
kjeft å konsentrere seg om "godgutten" Solskjær.
 

SveinArve

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #52 på: Februar 11, 2007, 06:01:10 »
At en spiller i Leeds har gitt info til ALLE lag denne sesongen forklarer at vi ligger der vi ligger:)

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Promotion 2010

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #53 på: Februar 11, 2007, 15:02:15 »
Sakset fra teamtalk:
"Danish goalkeeper Casper Ankergren, a recent signing from Brondby, made his debut for Leeds, but the injury-hit Yorkshiremen were dealt another blow when midfielder Alan Thompson was withdrawn from the squad.
Shaun Derry (Achilles), Tore Andre Flo (fractured foot), David Healy (broken arm), Gary Kelly, Graham Stack (both ankle) and Robbie Elliott (hamstring) all remain sidelined."

Journalister vet kanskje mer enn de skriver... Alle har fått definert en skade, bare ikke Thompson som ble tatt ut fra troppen....!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kjelvi

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #54 på: Februar 11, 2007, 15:23:33 »
for ei suppe....

enten det er Tommo, Derry eller andre håper jeg at det er en slags forklaring bak dette, som gir en eller annen form for formidlende omstendigheter.

Både Tommo og Derry blir viktige i det som står igjen av sesongen. Nå trenger vi de beste folkene, ro rundt laget og plukke poeng for poeng til vi er på trygg grunn.

Når det gjelder TeamTalks formulering er dette en vanlig måte å oute folk på. Man kan i liten grad skrive navnet da man ikke har håndfaste bevis, men gjør det på denne og tilsvarende måter...

Frykter at det kan være Tommo sjøl om ikke TeamTalk akkurat er verdens mest etterrettelige nettsted.
« Siste redigering: Februar 11, 2007, 15:24:22 av kjelvi »

Budda

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #55 på: Februar 11, 2007, 16:20:43 »
Skjønner ikke helt hvorfor Wise går ut med dette rett etter kampen. Dette burde de ha tatt internt først og heller kommet med forklaringen når spilleren har fått sin straff. Han har bare ført skadelig spekulasjon. Wise bør begynne å tenke før han snakker...
Endre

jarle

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #56 på: Februar 11, 2007, 16:27:23 »
hvorfor går man ikke ut med navnet, så slipper man spekukasjon... og kan konsentrere seg om business... nemlig å vinne kamper

Leeds04

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #57 på: Februar 11, 2007, 19:10:22 »
Har ikke brydd meg så mye om dette, men etter å ha lest litt rundt på nettet, er jeg sjokkert!
Jeg mener Wise har gjort det eneste riktige i denne sammenheng.
Spørsmålet er nå hvem der er...rart det ike har lekket ut nå..
Litt mer her;

http://www.football.co.uk/leeds_united/wise_reveals_leeds_leak_241532.shtml

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Budda

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #58 på: Februar 11, 2007, 20:04:18 »
quote:
Originally posted by kjelvi

for ei suppe....

enten det er Tommo, Derry eller andre håper jeg at det er en slags forklaring bak dette, som gir en eller annen form for formidlende omstendigheter.

Både Tommo og Derry blir viktige i det som står igjen av sesongen. Nå trenger vi de beste folkene, ro rundt laget og plukke poeng for poeng til vi er på trygg grunn.

Når det gjelder TeamTalks formulering er dette en vanlig måte å oute folk på. Man kan i liten grad skrive navnet da man ikke har håndfaste bevis, men gjør det på denne og tilsvarende måter...

Frykter at det kan være Tommo sjøl om ikke TeamTalk akkurat er verdens mest etterrettelige nettsted.



Leeds skriver på hjemmesiden at Thompson var ute med skade. Er litt rart at de skriver dette hvis det er han.Ser heller ingen grunn for at Thompson er den skyldige. Tipper det er Derry som har 83 kamper for de og er dermed det laget han har spillt mest kamper for. Kan kanskje også være Sullivan, men jeg heller mot Derry
Endre

berlin

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #59 på: Februar 11, 2007, 20:23:19 »
maverick whites tror også det er shaun derry. Han er vistnok en god kamerat av Dougie Freedman i CP.
MEN: Selv om det er Derry, så gjenstår det å høre om det er så alvorlig som det ser ut. Wise har vært veldig tydelig,
så det kan være klar illojalitet, men det kan være en viss ( dog meget lten ) sjanse for at den såkalte "lekkasjen" ikke er så alvorlig som først antatt. Antar at dette blir klart om relativt kort tid, fordi sånne ting må ryddes opp i fort.