Skrevet av Emne: Wise forbanna på en spiller ??  (Lest 40848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ragnar

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #60 på: Februar 11, 2007, 20:31:42 »
Er jo ganske så uproffesjonelt av Leeds og Wise om de ikke har sterke bevis mot den evt spilleren. Om dette stemmer, så vil det føre til oppsigelse av spillerens kontrakt. Om det ikke stemmer, sitter det Leeds i et dårlig lys nok en gang.

PFA ser på saken for å prøve å finne ut hva som skjer.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=435473&in_page_id=1779

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

ToreLA

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #61 på: Februar 11, 2007, 20:32:49 »
Så er Derry sparket ifølge noen på WACCOE.




raggen

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #62 på: Februar 11, 2007, 20:37:57 »
hmmmmmm. tar ikke elendigheten slutt i klubben vår:( likte derry men slik han spilte før han forsvant ut av laget så kanskje best uten ham men han kommer til å bli savnet hvis dette stemmer

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

ToreLA

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #63 på: Februar 11, 2007, 20:44:28 »
OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!

Nå skjønte jeg den!




ragnar

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #64 på: Februar 11, 2007, 20:47:54 »
Når jeg tenker meg om så kunne Leeds og Wise ha håndert dette på en annen måte. Tatt det på en pressekonferanse i dag for eksempel der de offentligjorde hvem spilleren er og hva som kommer til å skje med han. Så hadde vi sluppet mye spekulasjon. Men håper for guds skyld at Wise og Leeds ikke har vært for rask på avtrekkeren med å sparke spilleren.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #65 på: Februar 11, 2007, 21:00:39 »
Hvis nå WACCOE-kilden får rett:

Derry endte vel som israelitten Samson, han ble svak etter at noen klippet håret hans. Denne sesongen har rett og slett vært for dårlig av visekapteinen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #66 på: Februar 11, 2007, 21:35:47 »
Bare det ikke er Thompson!! Derry har skuffet stort denne sesongen. Laget gjorde en god figur og vant etter denne episoden..det er positivt. Leeds personalpolitikk e elendig. Dacourt skulle jo bli kjørt til Italia..bare vi ble kvitt han..Big mistake !!

Jon R

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #67 på: Februar 11, 2007, 22:03:31 »
quote:
Originally posted by bakkjen

Fortsetter her jeg, etter at den tråden jeg arrangerte ble låst. ! Men denne saken er jo faktisk mye mer alvorlig enn hva den blir fremstilt her. Etter samtaler med Jim Solbakken i forrige uke, kunne han fortelle at klubben er i fullstendig oppløsning. Og det er jo ikke bra. I det hele tatt.



Spilleren burde holdt kjeft. Wise burde holdt kjeft. Solbakken burde ihvertfall holdt kjeft.

Jon R.
Jon R.

baste

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #68 på: Februar 11, 2007, 22:07:21 »
Og vi da JonR? he he....



e
 n
  i
   g
....i det du si....

Jon R

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #69 på: Februar 11, 2007, 22:13:29 »
[:0][8D]

Jon R.
Jon R.

oak-tjome

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #70 på: Februar 11, 2007, 22:21:50 »
Hvor har du dette fra? Hvor god kjennskap har Solbakken til det indre liv i Leeds? Hvem er Jim Solbakken?
quote:
Originally posted by bakkjen

Fortsetter her jeg, etter at den tråden jeg arrangerte ble låst. ! Men denne saken er jo faktisk mye mer alvorlig enn hva den blir fremstilt her. Etter samtaler med Jim Solbakken i forrige uke, kunne han fortelle at klubben er i fullstendig oppløsning. Og det er jo ikke bra. I det hele tatt.

Men skulle det være Derry så vet jeg faen ikke, han er ny utnevnt vise kaptein, men finner likevel ikke klubben Leeds verdig nok å spille for om det er han da riktig nok.

Leeds United 4ever!!!

 

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #71 på: Februar 11, 2007, 22:34:51 »
Her burde man holdt kjeft inntil alle kortene ligger på bordet, innkludert spillerens navn.
Er det ikke nok oppstyr om klubben vår fra før?

Ove

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #72 på: Februar 11, 2007, 22:47:27 »
Jeg kunne ikke tro det var Thommo. Han vraket jo flere andre (attraktive?) tilbud for å komme til Leeds. Lojaliteten hans tviler jeg ikke på.

Dessuten er det ikke sikkert at spilleren har vært i Palace før. Kanskje har han en kamerat/tidligere medspiller som nå er Palace-spiller?
 

kjelvi

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #73 på: Februar 11, 2007, 22:48:07 »
jim har nok både innsikt og oversikt.
han var tross alt Eiriks manager - og pleier klubbene jevnt og trutt.
han har nok en god del rett i sine iakttakelser. klubben har vært i oppløsning i et par år allerede.

veteranen

  • Gjest
Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #74 på: Februar 11, 2007, 22:49:54 »
quote:
Originally posted by Budda

Skjønner ikke helt hvorfor Wise går ut med dette rett etter kampen. Dette burde de ha tatt internt først og heller kommet med forklaringen når spilleren har fått sin straff. Han har bare ført skadelig spekulasjon. Wise bør begynne å tenke før han snakker...



Jeg er selvsagt helt enig med deg, Budda. Men det er nok dessverre fullstendig urealistisk å håpe på at Wise skal lære seg å tenke seg om før han snakker, når han uttallige ganger har vist at han ikke engang er i stand til å tenke etter han har snakket, dyttet eller slått!

Dette burde selvfølgelig vært holdt internt, til man fikk en skikkelig oversikt over hva som skjedde og hvordan det skjedde. Var det en bevisst sabotasjehandling, eller var det ting som ble sagt pga av tankeløshet i øyeblikket? Dette vil nok ikke Wise klare å se forskjellen på, uansett hvor mye tid han får til å "tenke" seg om.

Nå får vi altså igjen et negativt fokus på klubben, med påfølgende destruktive spekulasjoner, fordi Wise opptrer som et brusehode som ikke klarer å holde kjeft.

Gud hjelpe meg så lei jeg er av at denne klubben blir ledet av idioter!


kjelvi

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #75 på: Februar 11, 2007, 22:50:16 »

agehvitstein

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #76 på: Februar 11, 2007, 22:56:45 »
Jeg er enig at Wise burde ventet Veteranen, men prøv å vær lit mer nyansert da! I følge
deg så kan jo ikke Wise gjøre en eneste ting korrekt. Det er uansett helt avgjørende at
han tar tak i dette. Det er vel du i det minste enig i?
 

kjelvi

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #77 på: Februar 11, 2007, 23:09:51 »

TAYLOR FEARS LEEDS LEAK 'WITCH-HUNT'

Players union boss Gordon Taylor fears a "witch-hunt" following claims that an unnamed Leeds player leaked team news to Crystal Palace ahead of yesterday's Coca-Cola Championship clash.

Furious Leeds manager Dennis Wise refused to identify the player, who he claimed had provided Palace with his starting line-up at lunchtime yesterday.
But Wise vowed the mystery Leeds player would never play for the club again after the struggling Yorkshire club's crucial win at Elland Road.
Professional Footballers' Association chief executive Taylor told PA Sport: "The problem now is that there will be a witch-hunt by the media, it's really too sensitive to comment until there's been a proper inquiry.
"Experience tells me to be very careful and not to jump to conclusions until we know exactly what has happened.
"The player in question will be castigated for something he might or might not have done and there might be a perfectly innocent way this information has been passed on.
"We have already started speaking to people concerned and will be checking to find out exactly what has taken place and only then can we comment further.
"These are very serious accusations. It will impact very badly on the player in question.
"Sooner or later Leeds are going to have to justify their decision because that would be constructive dismissal."
Leeds kept a toe-hold in the Championship with a 2-1 win but a much-improved display was overshadowed by Wise's post-match revelations.
"It was a fantastic result for us, but unfortunately I'm very disappointed," Wise said. "One player gave my team to the opposition at my football club and I found that out.
"It disappoints me immensely and I told the players before, and he won't be playing for this football club again. It's as simple as that because I can't have that.
"This is what you sometimes have to deal with. That player's not going to play for this football club.
"I spoke to the players and it hurts a lot and they responded for me and I'm chuffed to bits with them.
"Also, the player in question said a couple of other things and it's not acceptable.
"I found this out today, about 1pm. I don't want to go into it any more, but it's only right to say something about something as disappointing as that."


Kilde: PA Sport (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/02/11/SOCCER_Leeds.html)

Gunnien

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #78 på: Februar 11, 2007, 23:27:38 »
quote:
Originally posted by veteranen

Jeg er selvsagt helt enig med deg, Budda. Men det er nok dessverre fullstendig urealistisk å håpe på at Wise skal lære seg å tenke seg om før han snakker, når han uttallige ganger har vist at han ikke engang er i stand til å tenke etter han har snakket, dyttet eller slått!


Gud hjelpe meg så lei jeg er av at denne klubben blir ledet av idioter!






   veldig veldig enig.. desverre..

#1795
#1795

veteranen

  • Gjest
Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #79 på: Februar 11, 2007, 23:34:10 »
quote:
Originally posted by agehvitstein

Jeg er enig at Wise burde ventet Veteranen, men prøv å vær lit mer nyansert da! I følge
deg så kan jo ikke Wise gjøre en eneste ting korrekt. Det er uansett helt avgjørende at
han tar tak i dette. Det er vel du i det minste enig i?



Selvfølgelig skal han gripe fatt i dette, men det må han først gjøre internt, før han babler til media. Det eneste han nå har oppnådd er  å sette i gang voldsomme spekulasjoner om hva som ble sagt, og ikke minst om hvem som har sagt det. Dette er elendig ledelse av Wise!

Har jeg vært unyansert i det jeg har skrevet om Wise? Vel, jeg har ikke skrevet så mye her inne etter at han ble ansatt, men jeg står ved hvert eneste ord jeg har satt på trykk om mannen. Nå har jeg jo også skrevet at laget etterhvert fremstår med mer fighting-spirit enn tidligere i sesongen, så bildet jeg har "tegnet" er vel ikke bare svart... Men at jeg ser frem til den dagen Bates og Wise er borte fra Elland Road for godt, ser jeg ingen grunn til å legge skjul på.


Jon R

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #80 på: Februar 11, 2007, 23:49:01 »
quote:
Nå har jeg jo også skrevet at laget etterhvert fremstår med mer fighting-spirit enn tidligere i sesongen, så bildet jeg har "tegnet" er vel ikke bare svart...



Når skrev du det, veteranen? Finnes det innlegg på OEF som jeg har gått glipp av? [8)]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #81 på: Februar 11, 2007, 23:58:58 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Nå har jeg jo også skrevet at laget etterhvert fremstår med mer fighting-spirit enn tidligere i sesongen, så bildet jeg har "tegnet" er vel ikke bare svart...



Når skrev du det, veteranen? Finnes det innlegg på OEF som jeg har gått glipp av? [8)]Jon R.




Mener jeg skrev noe om motivasjon og fandenivolske jubelscener - og at dette er bra. Men det var garantert bare en bisetning! [:D]

Jon R

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #82 på: Februar 12, 2007, 00:06:02 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Nå har jeg jo også skrevet at laget etterhvert fremstår med mer fighting-spirit enn tidligere i sesongen, så bildet jeg har "tegnet" er vel ikke bare svart...



Når skrev du det, veteranen? Finnes det innlegg på OEF som jeg har gått glipp av? [8)]Jon R.




Mener jeg skrev noe om motivasjon og fandenivolske jubelscener - og at dette er bra. Men det var garantert bare en bisetning! [:D]



Det var godt å få dette oppklart, veteranen. I tilfelle noen skulle misforstå og tro at du faktisk liker Wise. [:)]


Jon R.
Jon R.

Ove

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #83 på: Februar 12, 2007, 00:17:09 »
Hvem avslørte egentelig denne nyheten? Var det noen i Palace som informerte om at de hadde fått informasjonen? Var det Leeds-spilleren som fikk dårlig samvittighet og fortalte hva han hadde gjort?
 

Ferre

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #84 på: Februar 12, 2007, 00:30:06 »
Nå har nyheten kommet til norsk presse:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163962

-WE'LL BE BACK-

berlin

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #85 på: Februar 12, 2007, 00:34:40 »
quote:
Originally posted by Ove

Hvem avslørte egentelig denne nyheten? Var det noen i Palace som informerte om at de hadde fått informasjonen? Var det Leeds-spilleren som fikk dårlig samvittighet og fortalte hva han hadde gjort?



Gode spørsmål, trolig får vi ikke vite det. Vi får nok ganske raskt vite hvem det gjelder, og at kontrakten hans er terminert, men noe mer info tviler jeg på vil bli gitt.

Seth_J

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #86 på: Februar 12, 2007, 01:33:12 »
Må bare få sagt at jeg synes Wise gjør lurt i å fortelle om bedraget. Endelig noen i klubben som forteller oss supportere om hva som skjer. Dette er noe jeg har etterlyst helt siden Ridsdale kjørte klubben i grøfta. Wise gjør en god jobb og er mannen som kommer til å redde oss fra nedrykk. Husker at Blackwell i sin tid ble kraftig kritisert her inne for ikke å ta grep og da må vi vell støtte en mann som gjør nettopp det?

 

Yeboah

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #87 på: Februar 12, 2007, 01:50:57 »
AMEN!!!

quote:
Originally posted by Seth_J

Må bare få sagt at jeg synes Wise gjør lurt i å fortelle om bedraget. Endelig noen i klubben som forteller oss supportere om hva som skjer. Dette er noe jeg har etterlyst helt siden Ridsdale kjørte klubben i grøfta. Wise gjør en god jobb og er mannen som kommer til å redde oss fra nedrykk. Husker at Blackwell i sin tid ble kraftig kritisert her inne for ikke å ta grep og da må vi vell støtte en mann som gjør nettopp det?






Runar

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #88 på: Februar 12, 2007, 02:10:58 »
Det er vel allerede "tatt" internt...?

Spillerne hadde fått beskjed om hva som hadde sjedd og jeg antar at den aktuelle spillerne har fått passet sitt påskrevet, så jeg kan ikke se hvorfor man sier at det burde første vært tatt internt
 

jarle

Re: Wise forbanna på en spiller ??
« Svar #89 på: Februar 12, 2007, 02:11:33 »
TIME TO GEL THE TEAM!!!

kanskje dette er det vi trenger... for at spillerne skal våkne og fighte for klubben...

Altid bra med en ekstern fiende... nå har en i spillergruppa blitt en JUDAS... kanskje de andre står opp for hverandre...
Jeg mener Derry (om det er han, er en big failure denne sesongen... kanskje han ikke er happy... hvordan kan du gå fra en bra fighter til en ubrukelig dust på en sessong.
Samme med Healy... bare murrer rundt og er i dårlig humør... får meg til å minnes en viss Kewell!!!
Vi trenger humør, spirit og en gjeng som dør for hverandre... da OVERLEVER VI!!!

Som andre har nevnt det er mer fighting spirit i laget, mer samlet jubel når vi scorer nå...so on...
DETTE GÃ…R VEIEN...