Tippeligaen 2007-08

Started by Per-Stian, February 16, 2007, 19:27:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Budda

quote:
Originally posted by Asbjørn
Vi har verdens beste kunstgress sa han,og det var bare en slik bane i norge.

Var det ikke det de sa om det forrige dekket også? Og den måtte de skifte etter et par år. Ingen ting er som naturgress
Endre

Lids

Vedder 100 kr på at Start slår Brann på søndag, noen som vedder i mot? Jeg tar imot opptil 10 veddemål. [:)]

Thomas
Thomas

Thomas

quote:
Originally posted by Lids

Vedder 100 kr på at Start slår Brann på søndag, noen som vedder i mot? Jeg tar imot opptil 10 veddemål. [:)]

Thomas

Jeg vedder i mot. [:)]

DON REVIE

lojosang

Det byr meg imot å håpe på Brannseier utenfor europacup, så jeg må nok si nei, Thomas.
Tipper det skyldes den røde drakten. [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Trond A

quote:

Thomas

Vedder i mot. [:)]

Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

Lids

Thomas

MrK

quote:
Originally posted by Asbjørn

AaFK har så-og-si fått på plass sitt nye gress [:)]

Latterlig fergeterminal eller hva det nå er - fotball spilles ute og på gras (så du den Per Stian) dette kunstgresset er ikke for fotball

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Budda

Aaah, for en helg for fotball! Først vinner Leeds mot Nottingham, og så vinner Molde 12 - 1 mot MK. Som ikke det var nok, så ble Aafk gruset 7 - 0. Er ikke livet hærlig dere?
Endre

MrK

Bedre enn sex................fantastisk dag idag - 3 x marel, 2x megne og mame, daniel, knut olav, pape og to selv mål og Ã...lesund tapte knepent................aiai aiaiai........fantastisk - og gårsdagen var og fantastisk

"Molde på topp"

Lids

Benny Lennartsson er ansatt som ny trener i Start. Svensken skal i første omgang trene klubben ut denne sesongen.

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article89592.ece

Thomas
Thomas

Robert H.

Huff, er fryktelig skeptisk til denne nødløsningen...[V]

quote:

Benny Lennartsson er ansatt som ny trener i Start. Svensken skal i første omgang trene klubben ut denne sesongen.

Thomas

Per-Stian

quote:

Thomas

Benny er ein artig kar og ein fargeklatt i norsk fotball, men om han klarar å snu den negative trenden er eg diverre skeptisk til.

ToreLA

Kjekt for Lennartson, men jeg kjenner at dette svir litt... Benny er Viking han! Sånn sett må det jo være litt rart for Startsupportere å ha en trener man vet er Vikinghjerte.

Lids

Det betyr da ingen verdens ting, han er helproff og kommer til å gjøre jobben han er ansatt til å gjøre - holde Start i Tippeligaen.

Thomas
Thomas

Gunnien

quote:
Originally posted by ToreLA

Kjekt for Lennartson, men jeg kjenner at dette svir litt... Benny er Viking han!

Fekk litt samme følelse ja..  men Benny har nok fått med seg at dei ikkje skal spele mot oss i slutten he-he..

MrK

Tror uansett at han skal slite med å holde Start oppe - formutviklingen samt skader peker rett i dass!

"Molde på topp"

Lids

Start - Rosenborg kl 19:00 i kveld. Får desverre ikke sett kampen, men tror på 3 poeng til Start.

Thomas

PS. Og når det gjelder skader, så stiller Start med en RIMELIG sterk 11'er i kveld. Blir spennende og se om det blir 4-4-2 eller 4-3-3 (håper på 4-4-2) og hvem som starter på midten.
Thomas

Sheridan

Lids

Thomas

Lids

Ingen kommentarer!!!???

Thomas
Thomas

Sonny

Snart pause, Lsk- TIL 0-2. Odd-Stabæk 0-3. Kan virkelig ikke forstå at Odd bruker Torjus Hansen, han er totalt håpløs.

Lids

Takk, Stabæk og VIF.

Thomas[;)]
Thomas

Runar

No vant akkurat Brann serien - gratulerer til alle bergensere![:)]

berlin

quote:
Originally posted by Runar

Jo, det hadde vel vært hyggelig, synes jeg. En stund siden sist, kan ikke huske det. Får håpe at de ikke roter det til på slutten, de har vel tradisjon for slikt....

hilsen nøytral  ( kun ett lag for meg, hint: Det er ikke et norsk lag)

Per-Stian

Gratulerer Start-fansen med siger igår. Dog litt leit at det måtte gå ut over RBK. Brann ser ut til å sikre seg gullet når som helst. LSK gjekk på ein skikkeleg skrell, som kom noko overraskande på meg.

MrK

quote:
Originally posted by Runar

Ikke selg skinnet Runar - det ahr skjedd før vettu!
Det der tøvet med at noe skal hem???????????? Hva faen er det - Brann har ikke vunnet en dritt siden 1963 og da het det Hovedserien - dvs. før min tid!

Mao. hvis underet skjer så er det ingenting som kommer HEM - det er fullstendig ukjent for bergensere![:D]

"Molde på topp"

Lids

Tror også at Brann nå haler dette i land - og siden Start ikke vinner gull i år er det helt ok at Brann gjør det...

Thomas
Thomas

Per-Stian

Er så frykteleg lei maset om 1963, så la no Brann og Bergen få det forbanna gullet. Då reknar eg med det blir meir fred i verda[;)]

Lids

Brann  20  13  3  4  42  

Lillestrøm  20  10  6  4  36  
Stabæk  20  10  6  4  36  
Viking  20  10  5  5  35  
Rosenborg  20  8  5  7  29  
Fredrikstad  20  7  8  5  29  
Tromsø  20  8  3  9  27  
Vålerenga  20  7  6  7  27  
Lyn  20  7  4  9  25  
Aalesund  19  7  3  9  24  
Strømsgodset  19  6  4  9  22