Skrevet av Emne: Jemal Johnson signet på lån...  (Lest 4730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Jemal Johnson signet på lån...
« på: Februar 19, 2007, 17:54:18 »
Leeds snap up Wolverhampton Wanderers striker
10:37 February, 19, 2007
Jemal Johnson is moving to Elland Road on a month's loan

The former Blackburn Rovers forward joined Wolves in the summer but the recent arrival of Andy Keogh and Stephen Ward has seen him sidelined at Molineux.

He will not be allowed to play in the upcoming game between the two sides.


Tror dette blir en god signing. Det var absolutt noe vi trengte og synes at han er en vanvittig spennende spiller. Kan ikke skjønne at Wolves lar han gå ut på lån, men de bruker han jo ikke allikevel så er kanskje like greit. Han goaller helt sikkert i morgen allerede. Nå knuser vi QPR igjen[:)]

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

raggen

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #1 på: Februar 19, 2007, 17:57:16 »
spennende:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Budda

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #2 på: Februar 19, 2007, 17:58:35 »
Virker spennende dette. Må jo være bedre en Kandol. Sign en midtstopper så blir det bra...
Endre

Kickthemdown

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #3 på: Februar 19, 2007, 17:59:15 »
Aha! Liten og kjapp kar dette! Husker han kjørte karusell med våre stoppere på ER tidligere i sesongen.

Cressy og Jamal kanskje?

Spennende...

Mvh

Alta-White

Ferre

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #4 på: Februar 19, 2007, 18:08:22 »
Flott! Endelig en kjapp spiller som kan skape litt trøbbel for motstanderne våre. Virker som en spennende signering...

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #5 på: Februar 19, 2007, 18:16:16 »
Hvis jeg og andre husker rett, er denne Johnson ingen target man type overhodet og dermed ingen naturlig konkurrent til Kandol, men heller til Healy, Blake og Moore. Spørsmålet er da om dette er en spiller vi egentlig har bruk for? [8)]

Jon R.
Jon R.

Budda

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #6 på: Februar 19, 2007, 18:31:19 »
quote:
Originally posted by Jon R

Hvis jeg og andre husker rett, er denne Johnson ingen target man type overhodet og dermed ingen naturlig konkurrent til Kandol, men heller til Healy, Blake og Moore. Spørsmålet er da om dette er en spiller vi egentlig har bruk for? [8)]

Jon R.




Man trenger jo ikke å spille med en target man. Men når det er sagt så er han jo 1.83. Trenger ikke å være 1.95 for å være god på hodet.
Endre

Erik_

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #7 på: Februar 19, 2007, 18:33:18 »
Litt skeptisk må jeg innrømme. Men håper han gjør som han gjorde i Wolves i sine to første kamper. To mål på to kamper. Hadde heller håpet vi kunne hente inn en benkesliter fra en PL klubb, men skal gi amerikaneren en sjanse. Har jo ikke noe annet valg.

Carole lekte vel karusell mot oss da han spilte i Brighton. Uten at det har hjulpet noe for Leeds United karrieren hans.
« Siste redigering: Februar 19, 2007, 18:34:00 av Enrique »

Kickthemdown

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #8 på: Februar 19, 2007, 18:34:18 »
quote:
Originally posted by Jon R

Hvis jeg og andre husker rett, er denne Johnson ingen target man type overhodet og dermed ingen naturlig konkurrent til Kandol, men heller til Healy, Blake og Moore. Spørsmålet er da om dette er en spiller vi egentlig har bruk for? [8)]

Jon R.


Ja! Blake bør vi bruke i en rolle bak spissene, ellers må han nok varme benken... Moore er bare ikke god nok. Så Healy får konkurranse om sin plass! Herlig! Håper for guds skyld Cressy holder seg skadefri ut sesongen nå og at han finner formen relativt raskt ! Han blir viktig nå..

Mvh

Alta-White

Einar

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #9 på: Februar 19, 2007, 18:37:49 »
quote:
Originally posted by Jon R

Hvis jeg og andre husker rett, er denne Johnson ingen target man type overhodet og dermed ingen naturlig konkurrent til Kandol, men heller til Healy, Blake og Moore. Spørsmålet er da om dette er en spiller vi egentlig har bruk for? [8)]

Jon R.



Hvaforno'? er Kandol en target man?
Jeg gir meg - jeg skjønner åpenbart ikkeno' av dette lenger, men tror da fortsatt at vi kan bruke alt som kan løpe fort...
 

ragnar

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #10 på: Februar 19, 2007, 18:47:38 »
Om han er hakket vassere enn Moore foran kassen, så er det jo spennende.  Alt av kvalitet som kan hjelpe oss i bunnstriden, hjelper.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

RoarG

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #11 på: Februar 19, 2007, 18:49:51 »
Fra Wolverhampton? Kan han spille mot dem til helgen?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #12 på: Februar 19, 2007, 18:54:45 »
quote:
Originally posted by RoarG

Fra Wolverhampton? Kan han spille mot dem til helgen?

Change is the constant that cannot be changed.

Niks...

Mvh

Alta-White

kjelvi

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #13 på: Februar 19, 2007, 19:24:27 »

WISE COMPLETES JOHNSON LOAN



Leeds boss Dennis Wise has completed the signing of Wolves striker Jemal Johnson on a one-month loan.

The 21-year-old moved to Molineux from Blackburn in August but has seen his first-team chances limited following the arrivals of Andy Keogh and Stephen Ward in the January transfer window.
Johnson has made 24 appearances (10 as sub) for Wolves this season, scoring three goals and manager Mick McCarthy revealed that Wise had previously tried to sign the player in January.
"He needs to get some football. Leeds expressed some interest before. Dennis (Wise) wants to freshen up his squad so this will be a good move for him," he told the club's official website.
Under the terms of the deal Johnson will not be allowed to face his parent club when Leeds travel to Molineux this weekend.

« Siste redigering: Februar 19, 2007, 19:25:08 av kjelvi »

Per-Stian

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #14 på: Februar 19, 2007, 19:28:31 »
JJ er ein liten, kvikk og frekk spiss. Han kjem berre på ein månads lån og kan ikkje møte sin arbeidsgivar, så kor mykje glede vi får ut av dette lånet veit eg ikkje. Men han er absolutt ein spennande spelar som må konkurrere med Healy om ein plass i startoppstillinga.

Robert H.

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #15 på: Februar 19, 2007, 19:30:39 »
Johnson er såvisst ingen supersigning, men er ihvertfall et mye bedre alternativ enn Moore. Jeg håper imidlertid han i beste fall blir brukt som "super-sub" ettersom Healy og Cresswell nå SKAL holde seg friske og raske ut sesongen...

ragnar

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #16 på: Februar 19, 2007, 19:43:25 »
Kan jo være at lånet blir ut sesongen nå når han vel er tredje?, fjerde?, femte? valget på topp hos Wolves...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #17 på: Februar 19, 2007, 19:48:44 »
quote:
Originally posted by ragnar

Kan jo være at lånet blir ut sesongen nå når han vel er tredje?, fjerde?, femte? valget på topp hos Wolves...

*Champions of CCC 06/07*



Håpar vi iallfall har sikra oss opsjon på å utvide lånet til ut sesongen dersom vi får bruk for han samt at han gjer sakene sine bra. Vil heller ha JJ som back-up for Healy/Cressy enn Kandol/Beckford. Han har vore meget livleg i dei klippa eg har sett av Wolves, og alltid på løp.

RoarG

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #18 på: Februar 19, 2007, 20:08:36 »
Er ikke akkurat imponert over Leeds off. hjemmeside. Nyheten om Johnsons lån finner jeg alle andre steder enn på den siden. Nok er objekt for innsparing i trange økonomiske tider, eller?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #19 på: Februar 19, 2007, 20:12:55 »
JJ blir nok nyttig han den tiden han er hos oss.

Leeds finner sikkert noen fans som er villige til å oppdatere den off hjemmesiden mot sesongkort på ER eller noe lignende. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Papi

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #20 på: Februar 19, 2007, 20:13:42 »
Ser ikkje heilt at denne mannen skal redde klubben....


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

JonL

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #21 på: Februar 19, 2007, 20:48:32 »
Skjønner ikke poenget med å inngå låneavtale for 1 måned. Han kan jo umulig bli kjent med spillestilen og spille seg godt inn i laget? Vi bygger heller ikke lag på denne måten. Får håpe at disse korte låneavtalene slutter og at vi kan signe spillere på langtid og bygge lag for fremtiden.

JonL
« Siste redigering: Februar 19, 2007, 20:49:28 av JonL »
 

ragnar

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #22 på: Februar 19, 2007, 20:51:38 »
Leeds kjemper for tiden for livet om å overleve i CCC. Da er det ikke tiden for å tenke langsiktig. Desperate tider presser frem desperate løsninger.

JJ vil nok gjøre en ok jobb mens han er her, forhåpentligvis ut sesongen.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Robert H.

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #23 på: Februar 19, 2007, 20:51:46 »
Spillestil? Hva mener du med det? Vi holder da ikke på med slike vidløftige greier...?![V]

quote:
Originally posted by JonL

Skjønner ikke poenget med å inngå låneavtale for 1 måned. Han kan jo umulig bli kjent med spillestilen og spille seg godt inn i laget? Vi bygger heller ikke lag på denne måten. Får håpe at disse korte låneavtalene slutter og at vi kan signe spillere på langtid og bygge lag for fremtiden.

JonL


palle

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #24 på: Februar 19, 2007, 20:54:45 »
Må vi betale lønna hans den uka han IKKE kan spille for oss også? (mot moderklubben)

PålK


...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

kjelvi

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #25 på: Februar 19, 2007, 21:33:20 »

Hmmmmmm.....
Skeptisk.

peacock

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #26 på: Februar 19, 2007, 21:34:35 »
Nok et meningsløst lån. En spiss som ikke er god nok for en divisjonskollega, når det troppen skriker etter er en stopper?
At noen her inne kan kalle dette spennende, skjønner jeg lite av.
Og............ja, jeg er negativ; som vanlig[:)]

marve

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #27 på: Februar 19, 2007, 22:19:53 »
quote:
Originally posted by Jon R

Hvis jeg og andre husker rett, er denne Johnson ingen target man type overhodet og dermed ingen naturlig konkurrent til Kandol, men heller til Healy, Blake og Moore. Spørsmålet er da om dette er en spiller vi egentlig har bruk for? [8)]

Jon R.



Han kan ikke brukes på en av kantene da ????
 

Leeds04

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #28 på: Februar 19, 2007, 23:01:31 »
Ikke sikekrt dette er så håpløst. Se på de spillerne vi har på topp i dag. Ikke mye å rope hurra for.
En måned? Spisskrise i Leeds til de skadde er tilbake!
En nødløsning. Spørsmålet er om hva slas moral denne spilleren har, og tilhørighet.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

ragnar

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #29 på: Februar 19, 2007, 23:36:47 »
Kan hende det jobbes på spreng bak kulissene med å finne en stopper som Leeds kan låne ut sesongen.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*