Det er desverre over!!!!

Started by normanbites, February 25, 2007, 02:52:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

normanbites

Selvfølgelig tapte vi 1-0,gikk bare å ventet på den scoringen,dette er desverre sluttkjørt.Vi kommer muligens til å slite også neste sesong i 2 .div.Det virker ikke som om disse gutta har møtt hverandre før i det hele tatt,alt er jo på måfå,et lilleputtlag har forsyne meg mer fotballforståelse enn dette Leedslaget.
Nå er jeg helt overbevist om at det umulige faktiskt er mulig,Leeds ned en div. til!!!![}:)][:(!]

Andy

Ja, nå har du sagt det. Så får du fryde deg for at du hadde rett på slutten av sesongen, eler feire at vi beholdt plassen.

Knut-

Næmmen.....en synsk mann på forumet. 5 poeng til trygg plass ( plusser på ett grunnet dårlig målforskjell) og fortsatt 12 kamper igjen. Det er da fortsatt teoretisk mulig [V]

Mailer over en kuleramme.

Medlem 191
medlem 191

Erik_

Ã... bytte ut så og si hele stallen midt i første halvdel av en sesong, er aldri særlig smart. Det har nok vært det største problemet hele veien, etter mitt syn.

Men så har det vært mye annet uforskyldt og forskyldt og da.

Kan jo ikke annet enn å håpe at det går. Det er fortsatt mulighet, men det blir vanskelig når vi ikke vinner hjemmekampene og minst spiller uavgjort borte.

*sukk* [:(]

Leedsulf

Jeg venter til disse kampene er unnagjort, før jeg gir opp helt.

Sat 3 15:00 H   Sheffield Wed
Sat 10 15:00 H   Luton Town
Tue 13 19:45 A   Leicester City
Sat 17 15:00 A   Southend

Karl Hot Shot

Det ser stygt ut for Leeds United naa, men det er ikke helt over likevel. Jeg var paa Stadium of Light i dag og saa Sunderland v Derby County 2-1. Ingen av lagene imponerte. Dersom ett av disse lagene makter aa rykke opp, kan ogsaa Leeds United makte aa beholde plassen i CCC. Det er smaa marginer i dette spillet.

Gunnien

tendensen er klar den..
og på tross av at eg er uhyre skeptisk til at Wise har noko og tilføre som manager på dette nivået nekter eg og gi opp før det er teoretisk umulig..

ivi

ja helt enig at det ser håpløst ut

det er tross alt en vanstyrt klubb vi er vitne til kjempe om plassen på 2 nivå

men som ihuga supportere kan vi ikke gi opp

istedet for å klage kan vi kanskje spør om det er noe vi kan gjøre eller bidra med i en sånn situasjon?

Jon R

Det ser stygt ut nå, men jeg klager ikke. Istedet spør jeg: Er det noe vi kan gjøre eller bidra med i en sånn situasjon? [8)]

Svar: Nei, det er nok heller fint lite. [:(]

Jon R.
Jon R.

raggen

jeg har også desverre gitt opp så får jeg heller bli positivt overrasket!! MEN en ting er sikkert: JEG KOMMER ALLTID TIL Ã... ELSKE LEEDS UNITED

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bye

Vel, da blir det cupspill sponset av en malingsprodusent neste år da. Det lukter sagmodd og pølse(i vaffel?).
Trønder i Bergen!

Eriksen55

normanbites & co.. Dere tar feil, heldigvis! Hele gjengen høres ut som metrologer jo, bommer med spådommer hele tiden. Leeds spiller i samme divisjon også neste år :)

Eller hva Leedsvik?? Du har vel ikke gitt opp??

:)

Oggy

quote:
Originally posted by Jon R

Det ser stygt ut nå, men jeg klager ikke. Istedet spør jeg: Er det noe vi kan gjøre eller bidra med i en sånn situasjon? [8)]

Svar: Nei, det er nok heller fint lite. [:(]

Jon R.

Jo, Jonern - det er det.
La sønnen din, dattera di, mora di, tanta di - for ikke å snakke om bestemora di - naboen, og den jævla latterlige sjefen din alle spytte inn med f.eks 1000 kr hver - så har vi kanskje råd til en
ny god spiller.

Bare ikke Bates stikker av med penga [V]
Oggy

fmtj

Over eller ikke over, Leeds forever!!!!
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

Sytetråd tvers igjennom!! SKJERP DERE!!! MARCHIN' ON....? HELL YEAH![}:)]

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

auren

Støttes fullt ut bites yer legs!

We've been through it all together
And we've had our ups and downs.
But we're gonna stay with you forever.
At least until the worlds stops going round.

Kan se ut til at noen tror verden skal gå under! Dessverre...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trygve

Det nå trolig 16 poeng til for at Leeds skal holde seg,hvor skal vi få disse ??
Nå er det nok kun Leeds fans som fortsatt tror at dette skal gå bra.
Kanskje er det de 3 lagene som ligger i bunn nå som mest sannsynlig går ned,men det er fortsatt noen kamper som skal spilles :)

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by eriksen55

normanbites & co.. Dere tar feil, heldigvis! Hele gjengen høres ut som metrologer jo, bommer med spådommer hele tiden. Leeds spiller i samme divisjon også neste år :)

Eller hva Leedsvik?? Du har vel ikke gitt opp??

:)

Selvføgelig har jeg ikke det. It aint over till the fat lady sings, og hun har manger vers igjen. Vet at det går ann å være deppa, men det får da være grenser. Jeg greeier aldri å være deppa særlig mere enn en kveld. ca...... Nå har jeg trua igjen. Ikke frykt gutter. Eriksen har rett. Vi spiller i samme divisjon neste år også. Skal bli utrolig deilig å få det konstantert. Vi trenger ikke mange seirene, og vi kommer til å vinne de kampene som vi må vinne

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Trygve

5 seire ,eller 4 seire og 2-3 uavgjorte, eller.............
Sånn som sesongen har vært til nå så skulle ikke det være noe problem.............æ.....
Sheff.w og Luton hjemme er vel noe vi kan håpe på, men 2 ustabile lag...
Og det samme kan vel sies om Leichester,southend ..............
Ingen lette kamper, brett opp ermene.......
Men må nok opp på 46/47 poeng for og bli i div.

kjelvi

det ser stadig mørkere ut. er ikke blind heller...
MEN - jeg tror, håper og mener at vi - skriver "vi" - kan, vil og skal klare oss. trolig med et nødskrik.
bare ett poeng hjemme mot Q.P.R. var stor skuff, ellers er resten som forventet mot Wolves, WBA og Cardiff.

men nå drar det seg til - det kreves 110 prosent innsats både på og utenfor banen. feilskjær nå - da ryker vi. ikke trygg på at Wise/Poyet klarer å velge riktig lag, riktig taktikk og motivere/stimulere hver og en i klubben til å finne fram det beste i seg i denne skjebnetimen. trenger også mye folk på tribunen (både hjemme og borte) som pisker laget fram.

i mitt lille hode deler jeg de 11 resterende kampene inn i tre kategorier:

Vinner (3 p.):
10/3: Luton (H)
17/3: Southend (B)
7/4: Plymouth (H)

Jevnt (1 p.):
3/3: Sheff. W (H)
13/3: Leicester (B)
9/4: Colchester (B)
28/4: Ipswich (H)

Vanskelig (0 p.):
27/2: Birmingham (B)
30/3: Preston (H)
14/4: Burnley (H)
21/4: Southampton (B)
6/5: Derby (B)

Går dette inn (19 p.), holder vi trolig plassen. mener at dette er realistisk.

Håper, håper, håper....

Ferre

Tre poeng på 5 av 6 hjemmekamper (Luton, Plymouth, Sheff Wed, Ipswich og Burnley - tap mot Preston), og to-tre poeng på bortebane så kan det kanskje gå. Men da må det skje drastiske endringer med Leeds, vi får håpe det skjer. Jeg har ikke gitt opp helt enda, vi kan fortsatt klare det.

-WE'LL BE BACK-

berlin

quote:
Originally posted by The boy Eddie Gray

Jeg venter til disse kampene er unnagjort, før jeg gir opp helt.

Sat 3 15:00 H   Sheffield Wed
Sat 10 15:00 H   Luton Town
Tue 13 19:45 A   Leicester City
Sat 17 15:00 A   Southend

enig,
får vi 9 poeng her, er det godt håp.
får vi 4-5 poeng, så ser det ille ut.
får vi 0-2 poeng, er det kun teoretiske muligheter igjen,
og da gir jeg meg lov til å gi opp.

en ting er sikkert, det blir skikkelige nervetrillere mot Luton og Southend. Sheff W og "revene" kan man jo alltids håpe på er litt slakke, siden de er sikra en plass i ingenmannsland.

normanbites

quote:
Originally posted by Enrique

Ã... bytte ut så og si hele stallen midt i første halvdel av en sesong, er aldri særlig smart. Det har nok vært det største problemet hele veien, etter mitt syn.

Kan jo ikke annet enn å håpe at det går. Det er fortsatt mulighet, men det blir vanskelig når vi ikke vinner hjemmekampene og minst spiller uavgjort borte.

normanbites

desverre ikke synsk,bare en helt realistisk konklusjon!!!noen mååå jo score måååååååål for helv....please,prove me wrong!!!!leeds forever!!!!!
quote:
Originally posted by Enrique

kjelvi

Poyet issues Leeds warning

Assistant-manager Gus Poyet has warned Leeds United that time is running out in their bid to stave off relegation to League One.

The ailing Elland Road club remained rooted to the foot of the Championship table after Saturday's 1-0 defeat at Wolves and Dennis Wise's number two has admitted the alarm bells are beginning to ring.
"If we don't get it right soon we will be running out of games," warned Poyet.
"We have to keep going until the last minute of the last game and believe we can do it.
"This is the first time in my career that I have been in a position like this and we have to convince the players that we can do it.
"Losing to Wolves was difficult to take as I thought we matched them. It was always going to be a case of who scored the first goal.
"We need to win games and to win games you have to score. Hopefully, we can do something about that at Birmingham on Tuesday.
"Now it is a case of talking to the players and making sure they believe we can get out of this position."

Kilde: football.co.uk

kjelvi

Sky's og ex-player Chris Kamara om hva som kan gjøres:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Kamara

LEEDS' LOWEST EBB

Chris, being a Leeds man yourself could you tell me why we are such a poor football team? Is it really down to Rob Hulse who guided us to Cardiff with his goals? Or was last season a fluke? If so who is to blame for this season - Ken Bates for not putting his hands in his pockets? The managers Blackwell and Wise who are fairly inexperienced in management? Or is it the simply that the players are rubbish? Thanks Liam Hipkin

CHRIS SAYS: I still believe that there is enough quality in the Leeds squad for them to get themselves out of trouble this season, but it isn't going to be easy. Dennis Wise knew that from the moment he took the job on. But since he and Gus Poyet arrived all sorts has gone on behind the scenes, and Dennis is learning a bit more about management. He had great spells at Millwall and Swindon but Leeds is a big club and it is a massive task he has on his hands. They had 29,000 at Elland Road on Tuesday night for the 0-0 draw with QPR. Ken Bates knows that if he reduces prices he will fill the place and that is what the team needs. It has been harsh on the fans who have been asked to pay Premiership prices to watch a Championship side that are struggling badly. The important thing from now on is to stay positive and forget about the nonsense that overshadowed their win against Crystal Palace recently. Leeds just has to worry about themselves and their confidence and belief because there is still enough ability there to turn things round.

Kilde: http://home.skysports.com/column.aspx?lid=Sky_Sports_Columnist_Chris_Kamara&channel=football_home

ismannen

Hei!Har vært Leeds fan i 40 år men det her er noe av det værste jeg har vært med om!!!Det må jo være noe galt der borte,enten så tenker Ken Bates bare på eiendommer eller så er det trenerne det er noe feil med!Dem spiller jo ikke med hjerte en gang,det er ikke noe som vitner om at dem PRØVER engang å spille fotball.Og Dennis Wise har sagt nå lenge at det ordner seg sikkert,hva da til jul!!!!!Dessverre så er Leeds og se i 2 div.til sesongen 07/08.Hilsen en j....... skuffet leeds supporter.

Eriksen55

Måtte du logge inn kun for å komme med negativt sprøyt? Kan si hva di vil om bates og wise..men uten bates hadde leeds vært konkurs(enig at det kan ha tatt av i forhold til supp m.m) Wise har gjort oss bedre, det er bare å se på resultatene, ikke så mange flere seiere, men se forskjellen på resultatene. Han har ikke hatt spille matriell å jobbe med fremover på banen.. Kandol og moore er jo rett og slett søppel. Kult at du har vært Leeds fan i 40 år. Men sånn som du skriver så virker det som du støtter laget kun når det går bra, som feks storhetsperioden på slutten av 90 og starten på 00 tallet. Skjerp deg, trenger alt annet enn oppgulp på siden her!

Asbjørn

quote:
Originally posted by ismannen

Hei!Har vært Leeds fan i 40 år men det her er noe av det værste jeg har vært med om!!!....Hilsen en j....... skuffet leeds supporter.

Velkommen i klubben!

Vi må stå samlet nå, vettu [:)]

PS! Det ér mange som bruker forumet for sin egen mentale hygiene (Motto: Få det heller ut her enn overfor kjerringa).
Og det er jo bra, for kjerringa...

Well Frankie Lee he paniced, he dropped ev'rything and ran
Until he came up to the  spot, where Judas Priest did stand
"What kind of house is this", he said "Where I have come to roam?"
"It's not a house", said Judas Priest "It's not a house... it's a home"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

quote:
Originally posted by eriksen55

Måtte du logge inn kun for å komme med negativt sprøyt? Kan si hva di vil om bates og wise..men uten bates hadde leeds vært konkurs(enig at det kan ha tatt av i forhold til supp m.m) Wise har gjort oss bedre, det er bare å se på resultatene, ikke så mange flere seiere, men se forskjellen på resultatene. Han har ikke hatt spille matriell å jobbe med fremover på banen.. Kandol og moore er jo rett og slett søppel. Kult at du har vært Leeds fan i 40 år. Men sånn som du skriver så virker det som du støtter laget kun når det går bra, som feks storhetsperioden på slutten av 90 og starten på 00 tallet. Skjerp deg, trenger alt annet enn oppgulp på siden her!

Det kan da umulig være tvil om dagens situasjon er det værste man har vært med om, hvis man har holdt med klubben i 40 år. Eller hva mener du har vært verre, Eriksen? Du kjefter på at ismannen yterer seg negativt, mens du selv (bort)forklarer krisen med at vi har to spillere som er "søppel"? Hmmmm.  [8)]

Jon R.
Jon R.